Pulsar - The Next Level, Ravintolalaiva Wäiski Hki 30.10.2004 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 20,344 views

-P

Posts: 4,972

#81 • • -P

Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla. no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee



Olisi hienoa kuulla, mielipiteesi siitä, minkä näkösenä sitten pitää tulla bileisiin. Ei vaatteet vaan ne aatteet.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Quu

Posts: 334

#82 • • Quu Mole RAM!

Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla.



Mun parhaat artistit on aina parempia kun sun parhaat artistit!
Mumuli

Posts: 28

#83 • • Mumuli UG-///
i rest my case. en jaksa vääntää tästä. aivan turhaa kun nähtävästi jokainen ketä näihin vastaa niin oli vatkaamassa pyllyä vain keskikerrokses

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Mumuli

Posts: 28

#84 • • Mumuli UG-///

Quu:
---
Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla.

---


Mun parhaat artistit on aina parempia kun sun parhaat artistit!




Se on makuasia sano koira kun persettä nuoli

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Avatar
#85 • • astaroth Guest
Tää jätkä trollaa ihan selkeesti. Mutta silti...

Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla.


Täh...?
Vaikka itse polkkaankin, niin en rupea sanomaan mitään muiden genrejen paremmuudesta. Ja mielestäni alakerta oli paras vaihtoehto muutenkin - se oli kaikkein synkin ja muiden huoneiden pauke ei tullut läpi mistään suunnasta.

no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee


Vittu sun asennetta muita kohtaan täytyy kyllä ihailla. Pukeutuminen on muilla aika pitkälle kiinni omasta musiikkimausta, ja kuka sinä olet sanomaan mitä ihmiset pääleen laittavat? Pitäiskö kaikilla muka olla polkkapiikkejä hartioilla tms. :D

Hah hah...
Mumuli

Posts: 28

#86 • • Mumuli UG-///
ihanaa saada sota pystyyn. muutenki meinas tulla jo tylsää *aplodit*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#87 • • Aziz Combat Fighter

Mumuli:
"ibiza meno"=liian kauniit ihmiset



Oot selkeesti voittaja-ainesta :D
-P

Posts: 4,972

#88 • • -P

Mumuli:
ihanaa saada sota pystyyn. muutenki meinas tulla jo tylsää *aplodit*



Eli se, että esiintyy erimielisyyksiä on sotaa? olisikin se aina niin helppoa.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Quu

Posts: 334

#89 • • Quu Mole RAM!

Mumuli:
ihanaa saada sota pystyyn. muutenki meinas tulla jo tylsää *aplodit*



Joillekkin se näyttää olevan vaan niin helppoa.
-P

Posts: 4,972

#90 • • -P

Mumuli:
i rest my case. en jaksa vääntää tästä. aivan turhaa kun nähtävästi jokainen ketä näihin vastaa niin oli vatkaamassa pyllyä vain keskikerrokses



aijoo, enhän edes ollut bileissä :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ZaZa

Posts: 262

#91 • • ZaZa
Olipas taas kivat bileet!!! *jiihaa* *sydän* Noh, itse bileissä vähän kyllä iski vitutusmasennus päälle erinäisten syiden takia, mut oli silti hauskaa etenkin kun Chare-raksu oli seurana.
Ja aamuissa vasta hauskaa olikin....... *vink* *hih*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Mumuli

Posts: 28

#92 • • Mumuli UG-///

Ana:
---
Mumuli:
"ibiza meno"=liian kauniit ihmiset

---


Oot selkeesti voittaja-ainesta :D



Eiku ihan oikeesti :D ootko koskaan kattonut telkusta sitä ibiza menoo? ootko koskaan nähnyt yhdenkään "tukevan" ihmisen siellä kamerassa? luulen että et. kaikki siellä on vain täyteen pumpattuja öljyttyjä ihmisii

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

[Nuclear]

Posts: 5,855

#93 • • [Nuclear] el aprendiz

Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla. no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee


Oot kyl helvetin suvaitsevainen. :D *pluu* vaan....

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

nigel

Posts: 792

#94 • • nigel

Mumuli:

Eiku ihan oikeesti :D ootko koskaan kattonut telkusta sitä ibiza menoo?



voi apua!
en näe syytä sanoa muuta..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#95 • • Aziz Combat Fighter

Mumuli:
---
Ana:
---
Mumuli:
"ibiza meno"=liian kauniit ihmiset

---


Oot selkeesti voittaja-ainesta :D

---


Eiku ihan oikeesti :D ootko koskaan kattonut telkusta sitä ibiza menoo? ootko koskaan nähnyt yhdenkään "tukevan" ihmisen siellä kamerassa? luulen että et. kaikki siellä on vain täyteen pumpattuja öljyttyjä ihmisii



NIIN KOSKA LÄSKIT EI OO TERFVE TULLEITA IBITSQALEE TAI PULSARE JUHLIIN KOSKA SIELLÄ PITÄÄ OLA ÖLJYTTY IUHMIJNEN!!! VITTU MITÄ PASKAA SAATANA!!
Quu

Posts: 334

#97 • • Quu Mole RAM!

Ana:
VITTU MITÄ PASKAA SAATANA!!



^ What he said
Mumuli

Posts: 28

#98 • • Mumuli UG-///
juttu taas vähän veny :) no mut pointtina oli mulla se että itse oisin vain pitänyt siitä että mun mielestä parhaat esiintyjät olisivat olleet keskikerroksessa mutta aina ei voi voittaa. kuitenkaan tarkoituksena ei ollu loukata kenenkään ulkonäköä. hassua kun ilmaisee oman mielipiteensä niin syntyy hirvee kiista

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

-P

Posts: 4,972

#99 • • -P

Mumuli:
juttu taas vähän veny :) no mut pointtina oli mulla se että itse oisin vain pitänyt siitä että mun mielestä parhaat esiintyjät olisivat olleet keskikerroksessa mutta aina ei voi voittaa. kuitenkaan tarkoituksena ei ollu loukata kenenkään ulkonäköä. hassua kun ilmaisee oman mielipiteensä niin syntyy hirvee kiista



Mielipiteen voi ilmaista monella eri tapaa ja sun käyttämä tapa ei tod. tainnut olla se paras, mutta virheistä oppii.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

[Nuclear]

Posts: 5,855

#100 • • [Nuclear] el aprendiz

Mumuli:
hassua kun ilmaisee oman mielipiteensä niin syntyy hirvee kiista


Sen mielipiteen kun voi ilmottaa monella eri sävyllä, vrt. "Ei kyl ollu hirveen hyvät bileet ku en niin kauheesti diggaa siit Ibiza-menost mitä siel keskiareenal oli, mut aina ei voi voittaa" - "Siis en ymmärrä miks parhaat tilat saa sellaset keimailijat, jotka tulee vaan näyttäytyy hyvält ja pukeutuu korkkareihin eikä tajuu bileistä mitään (ku ei ees osaa pukeutuu) eikä sellaset kuulu bileisiin!?".

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku