150 posts, 8 pages, 22,360 views
Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla. no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee
shaderna:
---
Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla. no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee
---
Sä oot kyl vitun ihme jätkä! Sä heität jotai vitun ihme tekstii.... Mee sä järjestää jotkut bileet ja ota sisää vaa sun näkösii pellej ja vetäkää kaikki överit
Ana:
---
shaderna:
---
Mumuli:
---
Sä oot kyl vitun ihme jätkä! Sä heität jotai vitun ihme tekstii.... Mee sä järjestää jotkut bileet ja ota sisää vaa sun näkösii pellej ja vetäkää kaikki överit
---
Kiitos tästä. Topikki parani heti.
Dorka:
---
salasinko?:
irkissä kuultua:
<xxxxx> kuultua myös: trancelattialla yks muija nousun aikana "NYT TOIMII!"
<xxxxx> saatanan kuosibileet. oli vitun hauskaa olla selvänä siellä ku 9/10:stä joka tuli vastaan joko friikkas tai oli muuten vaan niin vitun sekaisin
<xxxxx> hauskaa yks muija, ku lähettii, ni makas käytävällä, silmät ihan väärinpäin ja kuola melkein valu suusta ja sit se kuiskaili masentuneella äänellä "mul o nii hyvä olo ihii"
selkeesti hyvät bileet
---
täytyy kyllä myöntää et jotenkin jääny fiilis et bileissä nuorempi porukka vetää selvästi jotain muuta kuin viinaa... suoraan sanottuna, kun ihmisiä kattelee niin tulee aika ankee fiilis näissä muutamissa bileissä minne on eksyny (rush, säde, pulsar).
plaque:
No nyt kyllä pompsahti. "Nuorempi porukka"? Mielestäni kuulun kyseiseen kategoriaan ikäni puolesta.
Eli Hei, kyllä olen 18-vuotias opiskelija, ja en tiedä mitään parempaa kuin kunnon HC-jytke/polcpolc/miksikäikinähaluatsitärankemmanpuoleistanopeatempoistamusiikkiakutsua.
Mutta:
En käytä alkoholia.
Vastustan huumeita.
Kunnioitan päihteettömiä elämäntapoja.
Koskaan en ole ollut sekaisin bileissä. (Paitsi ehkä mielihyvästä valssatessa )
Ikänikö kumoaa kaikki nämä väitteet?
plaque:
No nyt kyllä pompsahti. "Nuorempi porukka"? Mielestäni kuulun kyseiseen kategoriaan ikäni puolesta.
Eli Hei, kyllä olen 18-vuotias opiskelija, ja en tiedä mitään parempaa kuin kunnon HC-jytke/polcpolc/miksikäikinähaluatsitärankemmanpuoleistanopeatempoistamusiikkiakutsua.
Mutta:
En käytä alkoholia.
Vastustan huumeita.
Kunnioitan päihteettömiä elämäntapoja.
Koskaan en ole ollut sekaisin bileissä. (Paitsi ehkä mielihyvästä valssatessa )
Ikänikö kumoaa kaikki nämä väitteet?