Pulsar - The Next Level, Ravintolalaiva Wäiski Hki 30.10.2004 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 22,316 views

-P

#61 • • -P
irkissä kuultua:

<xxxxx> kuultua myös: trancelattialla yks muija nousun aikana "NYT TOIMII!"
<xxxxx> saatanan kuosibileet. oli vitun hauskaa olla selvänä siellä ku 9/10:stä joka tuli vastaan joko friikkas tai oli muuten vaan niin vitun sekaisin
<xxxxx> hauskaa yks muija, ku lähettii, ni makas käytävällä, silmät ihan väärinpäin ja kuola melkein valu suusta ja sit se kuiskaili masentuneella äänellä "mul o nii hyvä olo ihii"

selkeesti hyvät bileet *justjoo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

kap-pu

#62 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
jopas olin taas tuiterissa! onnistuneesti rahanmeno oli kuitenkin minimoitu, tänks turre! bileidenjälkeisestä toiminnasta erityismaininta uusille tuttavuuksille, muistan vielä osat nimistäkin! ;)

ai niin, pitäisikö bileistäkin sanoa jotain? joutunen tunnustamaan, jotta mestoille lähtö oli täysin ex tempore, ja vallinnut humalatila oli jo paikalle saapuessa aika tukeva... et sovitaan et oli hyvät reivit sit!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Trixie

#63 • • Trixie
Oli kyl ihan hyvät bileet vaik alunperin ei ollu tarkoitus edes tulla wäiskiin ollenkaan *hymy* Paljon oli tuttui ja musiikki oli aivan loistavaa *jiihaa* Tosin tanssiminen ei oikein irronnu mut ei se mitn. kivaa oli silti *joo* Kaikille tutuille *hali*

--
face your fears and live your dreams

Howdy

#64 • • Edited Howdy Oldie
Ei kyl pitäny ees tulla mestoille mut jotenkin vaan eksyi epähuomiossa sinne ... *nauru* mut joo kivaa oli ja ihan sika kivaa oli nähdä kaikkia ihania ystäviä *hali* teille *hymy*

P.S. ja iso kiitos kärsivälliselle kauniille kuskille *pus*

--
Käpy vailla vertaa

Androme

#65 • • Androme ::: Sit back and enjoy the ride :::
Kaikin puolin mukavat bileet... *hihu*

--

Narya

#66 • • Narya Kuolema
Kivaa oli kyllä *joo* *jiihaa*

--
Sekavuuden Ammattilainen

Texx

#67 • • Texx ^_^
Olihan ne kai _ihan kivat_ bileet, niinku kaikki aikasemmatkin.

Mut mulla oli onneks loistoseuraa koko ilta <3

--
*piis*

Mumuli

#68 • • Mumuli UG-///
kyllähän siellä näky näitä jotka olivat nauttineet hieman liikaa jotain muuta kuin alkoholia mutta onneks eivät aiheuttaneet sen pahempaa häiriöö. eniten mua häiritsi tollasis bileis se keskikerroksen "ibiza meno" ei oikein sopineet mun mielestä tohon iltaan yhtään

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

#70 • • astaroth Guest
Oliko paikan valoisana pitäminen myös osa näitä "paloturvallisuusjärjestelyitä"?
Kun dekot oli ainakin otettu pois.
Takyonille iso kiitos kyydistä ja Krisulle ahterista.
Huba reissu. =)
kriba

#71 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Joo ihan kivat kekkerit oli *nauru* .. pohjakerrokse setit ainaki toimi ku junan vessa *jiihaa*
Ainoo minus et loppu aivan liian aikasin.. kyl tunti olis vielä pitäny voida jatkaa.. ja sit vielä toinen tunti ku kellojaki siirrettii *ding*
#72 • • Dorka Guest

salasinko?:
irkissä kuultua:

<xxxxx> kuultua myös: trancelattialla yks muija nousun aikana "NYT TOIMII!"
<xxxxx> saatanan kuosibileet. oli vitun hauskaa olla selvänä siellä ku 9/10:stä joka tuli vastaan joko friikkas tai oli muuten vaan niin vitun sekaisin
<xxxxx> hauskaa yks muija, ku lähettii, ni makas käytävällä, silmät ihan väärinpäin ja kuola melkein valu suusta ja sit se kuiskaili masentuneella äänellä "mul o nii hyvä olo ihii"

selkeesti hyvät bileet *justjoo*

täytyy kyllä myöntää et jotenkin jääny fiilis et bileissä nuorempi porukka vetää selvästi jotain muuta kuin viinaa... suoraan sanottuna, kun ihmisiä kattelee niin tulee aika ankee fiilis näissä muutamissa bileissä minne on eksyny (rush, säde, pulsar).
Saara

#73 • • Saara #2970

Mumuli:
eniten mua häiritsi tollasis bileis se keskikerroksen "ibiza meno" ei oikein sopineet mun mielestä tohon iltaan yhtään

no olisit sitten ollut vaan välittämättä ja pysynyt yläkerrassa/alakerrassa.

eip oo kauheesti mitään julkasukelposta sanomista näistä.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

#74 • • Dorka Guest

Mumuli:
eniten mua häiritsi tollasis bileis se keskikerroksen "ibiza meno" ei oikein sopineet mun mielestä tohon iltaan yhtään

ibiza meno? missä mielessä? mä olen selvästi missannu kokonaan vaikka istuin siinä koko illan.
Mumuli

#75 • • Mumuli UG-///
"ibiza meno"=liian kauniit ihmiset tai ainakin luulevat olevansa kauniita,bisnesmiesten musiikkia jotka kuuntelee sitä puku päällä siemaillen punkkua. tai no kukin tykkää mistä haluaa. mulle vain oli liian löysää ja hieman ihmetytti että parhaat kamat oli juuri siellä keskikerrokses niin joku Pietäri pistettiin soittaan alakerran purkeilla.mun mielestä nää hienostelijat ja fiilistelijät olisivat saaneet olla alakerrassa

--

Saara

#76 • • Saara #2970

Mumuli:
"ibiza meno"=liian kauniit ihmiset tai ainakin luulevat olevansa kauniita,bisnesmiesten musiikkia jotka kuuntelee sitä puku päällä siemaillen punkkua. tai no kukin tykkää mistä haluaa. mulle vain oli liian löysää ja hieman ihmetytti että parhaat kamat oli juuri siellä keskikerrokses niin joku Pietäri pistettiin soittaan alakerran purkeilla.mun mielestä nää hienostelijat ja fiilistelijät olisivat saaneet olla alakerrassa

miten niin parhaat kamat oli keskikerroksessa?

--

Mumuli

#77 • • Mumuli UG-///
Ainakin kuulosti siltä. Mut en halua tästä mitään ihme vääntöä, mun mielestä vain esim Nomic ois pitänyt soittaa keskikerrokses kun siellä oli tilaakin ja se purkkapoppi ois työnnetty sinne alakertaan

--

-P

#78 • • Edited -P

Mumuli:
Ainakin kuulosti siltä. Mut en halua tästä mitään ihme vääntöä, mun mielestä vain esim Nomic ois pitänyt soittaa keskikerrokses kun siellä oli tilaakin ja se purkkapoppi ois työnnetty sinne alakertaan

kaikki mikä on alle 160bpm on siis purkkapoppia? onko hyvä musiikki sit mitä? polccaa? oh plz..
Musiikki = mielipide = ei kiistellä

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Saara

#79 • • Saara #2970

Mumuli:

yritäs kuule tunkee ne keskikerroksen liveartistejen kamat sinne alakerran purkkiin niin tiiät miksi ne oli siellä.

--

Mumuli

#80 • • Mumuli UG-///
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla. no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee

--