Tietokonepeli-addiktit poikaystävät..

103 posts, 6 pages, 33,839 views

Syder

Posts: 2,255

#81 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Suosittelen kyl naisille tietokoneella pelaamisen kokemusta hiukan enempi kuin esim aivotonta töllön kuolaamista, jolloin naiset ovat täysin kykenettömiä edes kuulemaan mitä heidän miehensä sanoo, useamman itsensä toistamisen jälkeen yleensä saa tunteita kohottavan 'Tä?' vastauksen. *piis*

--
Divida et impera.

Syder

Posts: 2,255

#82 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Lisätään tuohon vielä että itse kykenen lähes aina keskeyttämään pelin poraamisen jos naisella on minulle asiaa tai muuten vain kaipaa huomiota. Oli aika jolloin mudasin erittäin aktiivisesti ja opetin kyl moneen kertaa et sillonku ollaa ekulla ni ei tarvi tulla lässyttää, mutku ei menny perille et se on vain silloin ku ei saa häiritä.

--
Divida et impera.

Cloud

Posts: 2,162

#83 • • Edited Cloud Game Freak
Itse olen ainakin sitä mieltä ettei nainen ole sen arvoinen jos se nipottaa mun pelaamisista.. Pelaaminen 4 life XD
Olen kyllä yli kade muutamalle ihmiselle jotka pelaa ns.perheenä samaa online netti roolipeliä.. Damn sellanen nainen olis hyvä ;)
Toisaalta täytyyhän sen toisen tuoda se leipä sinne taloon joten käyköön se nainen duunis minä pelaan sillävän tietsikalla XD

Todellakin Syder Silloin kun ollaan Expalla niin silloin on turha tulla lässyttää tai kähmii =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

randome

Posts: 8

#84 • • randome watevö
pelaamiin on ihan ok..kuhan jää aikaa muullekki ku tietokoneelle, ni tai sit pelaatte kimpas. on koko ajan yhteist tekemist.... ite en oo viel onnistun kooukuttaa likkakaverii mihinkää mut,ehkä.....

--
häh..

Mai

Posts: 374

#85 • • Mai Villikisu
Jep, tuttua...täällä myös kohtalotoveri!*igor*
Avatar
#86 • • ALIEN Guest

ezzy, 31.8.2004 16:34:
---
S-T:
Kyllä meilläkin tapeltiin silloin joskus siitä, että toinen koko ajan vaan pelaa... koska silloin ei itse päässyt pelaamaan *iloinen* Tämäkin ongelma ratkesi kun muutettiin yhteen ja kaksi tietokonettakin päätyi saman katon alle. Voi niitä aikoja kun pelattiin yötä myöten tiimipeliä (on muuten jopa varsin antoisaa ajanvietettä pariskunnille ;)

---


Aivan! Helvetin mukavaa tekemistä yhdessä. Me ollaan kullan kanssa hakattu roolipelejä yhteispelinä jonkin aikaa (tosin hommaa on tähän mennessä rajoittanut se, että kullalla on antiikkinen tietokone) ja hemmetin hubaahan se on. Pienen putken jälkeen lähtee mielellään ulos, tosin harvemmin niin tulee tehtyä.


piis. love. games.



Grats! Oikeesti oon kade.. :)

Ei toi yks oikee suostu aloittaa wowia :(
Avatar
#87 • • ALIEN Guest

Ana-5000, 3.9.2004 14:09:
No joo, totta kai jos ukko ei muuta tee, mutta välillä tuntuu ainakin ihmisten puheista päätellen, että nainen pitää tietokonetta lähes toiseen naiseen verrattavana uhkana.



Sama pätee kavereihin, treeneihin yms. Ei noi olennot taida olla koskaan tyytyväisiä.. :(
Elmiira

Posts: 1,446

#88 • • Elmiira

ALIEN, 29.3.2006 23:07:

Ei toi yks oikee suostu aloittaa wowia :(



Muakin yritettiin houkutella kokeilemaan ko. peliä,
en suostunu *iloinen*

..mut vain siksi, et jään heti koukkuun hyviin peleihin
ja pelaan niitä kaiket päivät. Mieleen tulee yo kirjoitukset
neljä vuotta sitten, kun ois pitäny lukea, mut keksinkin ottaa
pikkuveljen pleikan lainaan ja kaikki päivät meni sitä hakatessa...

Parempi siis olla nyt edes aloittamatta,
kun pitäis saada opinnäytetyö tehtyä.

Ja itse asiaan: toistaseksi ei oo poikaystävän pelaaminen
ärsyttäny. Aina kun se ostaa uuden pelin, niin sen kimpussa
pitää tietenkin istua taukoamatta, mutta kyl se innostus siitä
aina on laantunu ennen kun on tarvinnu hermostua.

Nytkin tuo tuolla kuuluu pelaavan, wow:ia oletan,
mutta antaa sen nyt pelaa, kun raukkaparan kone poksahti
sunnuntaina ja se sai sen vasta tänään kuntoon *joo*

Kyl mä sit ärähdän, kun tietokone alkaa saada liikaa
hellyyttä muhun verrattuna.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#89 • • Edited ALIEN Guest

Jää~*, 29.3.2006 23:16:

Ja itse asiaan: toistaseksi ei oo poikaystävän pelaaminen
ärsyttäny. Aina kun se ostaa uuden pelin, niin sen kimpussa
pitää tietenkin istua taukoamatta, mutta kyl se innostus siitä
aina on laantunu ennen kun on tarvinnu hermostua.

Nytkin tuo tuolla kuuluu pelaavan, wow:ia oletan,
mutta antaa sen nyt pelaa, kun raukkaparan kone poksahti
sunnuntaina ja se sai sen vasta tänään kuntoon *joo*



Tiedätkö kuinka moni seurusteleva pelaaja on kateellinen sun miehellesi? :D Toi on just se mitä olen toivonut jokaiselta naiselta kenen kanssa seurustelen. Malttia se on valttia! :)
Jutu

Posts: 3,054

#90 • • Jutu Blondi
Olisin tekopyhä paskiainen jos kieltäisin pelaamisen, koska itsekin harrastan sitä *nauru*

Mutta liika on liikaa. Jos suhteessa ei olisi mitään muuta sisältöä kuin peli(t) ja siitä puhuminen, niin voi olla, että enpä sitä kovin kauaa jaksaisi. Ja oletan myös toisen osapuolen olevan samaa mieltä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Foxmagon

Posts: 1,329

#91 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Haha, exän kanssa joutu välillä jopa taistelemaan siitä että kumpi sai pelata *tirsk*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Foxmagon

Posts: 1,329

#92 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

sts, 31.8.2004 15:00:
tytöt alkakaa pelaa samaa peliä ja nöyryyttäkää poikaystäviänne, miestä ei rassaa mikään niin paljon kuin hävitä vaimokkeelleen... Loppuu pelaaminen samantien kommenttii: "OLI PASKA PELI MUUTENKI"



Haha, tää on todettu pariin otteeseen kyllä erittäin todeksi.. *nauru*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

kid bionic

Posts: 275

#93 • • kid bionic
Vinkkinä miehille: perhesovun säilyttämiseksi kannattaa hommata joku peli jota parempikin puolisko haluaa pelata. Eipä ole enää xbox niin tyhmä laite, jos sillä kerran voi pelata bubblebobbleakin =]
Riku

Posts: 3,187

#94 • • Riku The Little Prince
Jos haluaa läheisyyttä kesken poikaystävän pelaamisen, niin harvemmin sitä kukaan kieltää suihin ottamasta.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Kiara

Posts: 42

#95 • • Kiara

Foxmagon, 30.3.2006 02:58:
---
sts, 31.8.2004 15:00:
tytöt alkakaa pelaa samaa peliä ja nöyryyttäkää poikaystäviänne, miestä ei rassaa mikään niin paljon kuin hävitä vaimokkeelleen... Loppuu pelaaminen samantien kommenttii: "OLI PASKA PELI MUUTENKI"

---


Haha, tää on todettu pariin otteeseen kyllä erittäin todeksi.. *nauru*



Tämä kyllä toimii aina!!! .... meillä se yleensä on niin päin että meillä tulee tappelua siitä et kumpi saa pelata... *blush*
Aeryn

Posts: 166

#96 • • Aeryn
Heh, musta tuntuu että meijän perheessä asiat olisi täysin toisinpäin *justjoo* Eli olen itse aktiivinen pelaaja ja ukko sitten lukee autofoorumeita. *hih* Mutta näin vihjeenä tuskastuneille pelileskeille, omia juttuja pitää saada tehdä, mutta rajansa tietty kaikella.

Ite saatan pelata innoissani pari kolme tuntia jonka jälkeen jossen ite tajua lopettaa ni ukkoseni tulee koputtelemaan olkapäälle. *nauru* Meillä ainakin homma toimii siten, että kumpikin häärää koneensa ääressä mitä häärää ja jos toinen tahtoo huomiota ni sitä sitten pyydetään, mutta jos nyt ei heti hyppää tuolista ylös ni ei siitä pahemmin loukkaannuta. Ja ennen kun kukaan alkaa naama punasena huutamaan minulle että mitäs sitten kun toinen pelaa 24/7 ja ei anna sitä huomiota vaikka pyydetään, niin ehdottaisin tämmösessä tilanteesa hiukka vanhaa kunnon keskustelua ja vihjeeksi, tietokonepeleihin voi jäädä myös addiktiksi.

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Jago

Posts: 4,039

#97 • • Jago un-trained monkee
me ollaan molemmat addikteja.
crusaider kingssia viimeks hakattiin jonkin aikaa, mutta nyt kummallakaan ei oo mitään pelii kierrossa
spore tekee erottaa meiät seuraavaksi*blush*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

luode

Posts: 287

#98 • • Edited luode

sts, 31.8.2004 15:00:
tytöt alkakaa pelaa samaa peliä ja nöyryyttäkää poikaystäviänne, miestä ei rassaa mikään niin paljon kuin hävitä vaimokkeelleen... Loppuu pelaaminen samantien kommenttii: "OLI PASKA PELI MUUTENKI"



tää on ollu mulla suunnitelmissa jo pidemmän aikaan. on vaan jotenkin jäännyt toteuttamatta.

edit: itse kun olen enemmän näitä konsolipelien ystäviä.
xl8r

Posts: 2,227

#99 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

kid bionic, 30.3.2006 03:57:
Vinkkinä miehille: perhesovun säilyttämiseksi kannattaa hommata joku peli jota parempikin puolisko haluaa pelata. Eipä ole enää xbox niin tyhmä laite, jos sillä kerran voi pelata bubblebobbleakin =]



Niin tai puoliso joka pelaa Soul Caliburia *iloinen*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Lacerta

Posts: 239

#100 • • Lacerta

Lallu, 31.8.2004 12:39:
että tällänen tällä kertaa...onkos mulla kohtalotovereita? mua niin raivostuttaaa, kun pelit vie suurimman..tai siis kaiken yhteisen ajan, nukkumista lukuunottamatta....*grr**kivatsulle*



Toi kuullostaa enemmän ku tutult..*ding*
WoW *toktok*

--
-Happy DJ-