Tietokonepeli-addiktit poikaystävät..

103 posts, 6 pages, 33,817 views

Avatar
#41 • • Rujo Mutantti Guest
Martina oli tuolla ensimmäisellä sivulla kommentissaan harvinaisen oikeessa. Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)
Flamie

Posts: 478

#42 • • Flamie
Näitä on niin hyvä lukee.*nauraa*
Flamie

Posts: 478

#43 • • Flamie

ujin:
Martina oli tuolla ensimmäisellä sivulla kommentissaan harvinaisen oikeessa. Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)



Eiku nörtti alkaa kertomaan siitä ircissä muille kavereilleen, minkä muotonen ja mitä se sanoo. *nauraa*
Tai toinen vaihtoehto että nörtti saa liikaa painetta päähänsä ja 6" pullonpohjalasit poksahtaa ja korvista tulee räkää.

*piis*
Epailija

Posts: 5,636

#44 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Flamie:
---
ujin:
Martina oli tuolla ensimmäisellä sivulla kommentissaan harvinaisen oikeessa. Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)
---
Eiku nörtti alkaa kertomaan siitä ircissä muille kavereilleen, minkä muotonen ja mitä se sanoo. *nauraa*
Tai toinen vaihtoehto että nörtti saa liikaa painetta päähänsä ja 6” pullonpohjalasit poksahtaa ja korvista tulee räkää.
*piis*



Joo. bash.org:sta ja vastaavista voi lukea miten nörtit reagoivat todellisuuteen.

Omakohtainen esimerkki:

Näin päivänä toisena vanhan rouvan, joka teki pienen haahuiluympyrän ennen kuin tiesi mihin suuntaan jatkaa. Ensimmäinen ajatukseni oli luonnollisesti:

"Taitaa olla mummolla reitinhakualgoritmi vähän persiillään"

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#45 • • GoA Guest

ujin:
Martina oli tuolla ensimmäisellä sivulla kommentissaan harvinaisen oikeessa. Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)



Juuri näin, siinä vaiheessa kun seksiä aletaan tarjoamaan niin koneen voi sammuttaa vaikka heti virtanappulasta vaikka menisikin hyvä peli siinä samassa. *nauru*Muutenkaan ei itse tule ainakaan vielä pelailtua kullan kanssa aikaa vietettäessä. Pelit ovat mukavaa ajanvietettä jos on tylsää mutta ei ne nyt sentään naisen edelle mene. Ja pitää nyt vähän koputtaa puuta kun tässä on vielä aina yhtä innoissaan tavattaessa. *vink*
kirsch

Posts: 267

#46 • • kirsch kyny hippi

ujin:
Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)


Ei auttanut!!
Ei auttanut myöskään se, että päihitin lyhyessä ajassa tubayumin monessa pelissä. Kun minä pelasin (ne harvat kerrat) niin sillon oli kyllä kiva tulla pimppiä ropeloimaan. hmph. Että keille sitä pelirauhaa pitäs antaa?

Nyt ei enää tartte vilautella tissejä eikä käyttää kallista aikaa poikakaverin päihittämiseen (se olikin liian helppoa).*nauru*
Eikä valittaa pelaamisesta.
Sen kun tuhlaatte miehet elämänne koneen edessä kun me tytöt eletään oikeeta elämää!!

Ah ihana yksinasuminen.*vink*
Ill

Posts: 68

#47 • • Ill .-:wankers united:-.

kirsch:
---
ujin:
Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)

---

Ei auttanut!!
Ei auttanut myöskään se, että päihitin lyhyessä ajassa tubayumin monessa pelissä. Kun minä pelasin (ne harvat kerrat) niin sillon oli kyllä kiva tulla pimppiä ropeloimaan. hmph. Että keille sitä pelirauhaa pitäs antaa?

Nyt ei enää tartte vilautella tissejä eikä käyttää kallista aikaa poikakaverin päihittämiseen (se olikin liian helppoa).*nauru*
Eikä valittaa pelaamisesta.
Sen kun tuhlaatte miehet elämänne koneen edessä kun me tytöt eletään oikeeta elämää!!

Ah ihana yksinasuminen.*vink*



Akka perkele. Eipäs mennä hölökohtasuuksiin. Sinä päivänä ku päihität meikän vaikka Europa Universalis kakosessa etkä missään aivottomassa pasianssi/miinaharava/vapaakenttänaxussa, voit mennä hölökohtasuuksiin. Jos tää ois oikee mesta ruveta puimaan välejä exän kaa ni voisin kysyy että montas kertaa tulit mun munaa ropeloimaan ku lätkytin? Ja kerro mitä se oikee elämä on. Perkele!

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

Hotblood

Posts: 387

#48 • • Hotblood

tubayumi:
---
kirsch:
---
ujin:
Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)

---

Ei auttanut!!
Ei auttanut myöskään se, että päihitin lyhyessä ajassa tubayumin monessa pelissä. Kun minä pelasin (ne harvat kerrat) niin sillon oli kyllä kiva tulla pimppiä ropeloimaan. hmph. Että keille sitä pelirauhaa pitäs antaa?

Nyt ei enää tartte vilautella tissejä eikä käyttää kallista aikaa poikakaverin päihittämiseen (se olikin liian helppoa).*nauru*
Eikä valittaa pelaamisesta.
Sen kun tuhlaatte miehet elämänne koneen edessä kun me tytöt eletään oikeeta elämää!!

Ah ihana yksinasuminen.*vink*

---


Akka perkele. Eipäs mennä hölökohtasuuksiin. Sinä päivänä ku päihität meikän vaikka Europa Universalis kakosessa etkä missään aivottomassa pasianssi/miinaharava/vapaakenttänaxussa, voit mennä hölökohtasuuksiin. Jos tää ois oikee mesta ruveta puimaan välejä exän kaa ni voisin kysyy että montas kertaa tulit mun munaa ropeloimaan ku lätkytin? Ja kerro mitä se oikee elämä on. Perkele!



Tämä on just oikea paikka puida henkilökohtaisia suhteita, ainakin niin kauan kun ne ei oo mun omiani *nauru* Viihdearvo on ainakin kohdallaan *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Avatar
#49 • • GoA Guest

Hotblood:

Tämä on just oikea paikka puida henkilökohtaisia suhteita, ainakin niin kauan kun ne ei oo mun omiani *nauru* Viihdearvo on ainakin kohdallaan *nauru*



Todellakin, klubituksen oma kauniit ja rohkeat. *Nauru*
DJ Rx

Posts: 2,527

#50 • • DJ Rx FINRG Recordings
ei sittenkään mitään *justjoo*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#51 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Hah, elämä. Pyh pah. Elämä on kauniille ja rikkaille. Nyt oon vasta innostunu istumaan hc:sti koneen ääressä viimesen vuoden aikana. Työtön ja sairas ei paljoo oo velvollisuuksia eikä oikeestaan mitään syytä miks edes poistua asunnosta kun hakemaan pakolliset hankinnat. Ei oo rahaa mikä johtaa yleiseen mielenkiinnottomuuteen julkisia tiloja ja ihmisiä kohtaan. Ihmiset joitten itsetunto on rusikoitu järjestelmällisesti vuosien ajan ei ehkä kaipaa moisia lihakasoja nimeltä ihmiset niin paljoo. Sitä paitsi ihmiset on vitun tyhmiä ja ärsyttäviä kunnes toisin todistetaan.

Editti vielä tohon Nymfianan heittoon. En vois noin mustavalkosesti ajattelevan mimmin kanssa viihtyäkkään. ;)
Pikku Manna

Posts: 35

#52 • • Pikku Manna
MINÄ OLEN YKSI NIISTÄ "HYLÄTYISTÄ"..heitetty nurkkaan tietokoneen takia..mutta pääsimpäs siitäkin eroon ja nykyään saan ihanaa huomiota ja aikaa poikastävältäni*sydän*..erilaiset keinot hyvän ruuan tekeminen lenkille lähteminen..ja erityisesti oma viehätys voima!!!..pari eroottista kuiskausta korvaan niin johan perse tuolilta nousee*hymy*..kokeilkaa vaikka hyväksi todettu*joo*..,miehet on ihania olentoja poikkeuksiakin on mutta niin myös meissä naisissa..KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN!!*enkeli*...*hellokitty*..*pupu*
Kuini

Posts: 165

#53 • • Kuini Vajakki
”Mä katson enää nopeasti tän yhden jutun”
(kuluu tunti)
”Enää tää yksi juttu. Sit mä lopetan pelaamisen”
(aika kuluu)
”Mitä sä valitat? Mä sammutan koneen ihan just”
"Älä nyt kiehnää koko ajan...Ihan kohta sammutan!"
*hmph*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

rec

Posts: 2,923

#54 • • rec

typ0:
mä kovasti yritän mun kultaa saada pelaan mun pelii nii sit voidaan tosiaa pelaa kumpiki koko aja x) en oo onnistunu viel... *hih*



Meilläpäin vaimo ei tykkää tappaa saksalaisia! *nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#55 • • Mellu-
mua ei sillee oo haitannu vaik äijät,kaverit ym ym on addiktoitunut hakkaamaan jotain peliä tai muuten vaan istumaan koneella,koska teen sitä itsekkin ja mun aika menee taas vastaavasti urheiluun.. en tiiä johtuuko siitä sitten tää toistuva epäonnistuminen parisuhteissa *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

ezzy

Posts: 8,060

#56 • • Edited ezzy Droid-pappa

qini:
”Mä katson enää nopeasti tän yhden jutun”
(kuluu tunti)
”Enää tää yksi juttu. Sit mä lopetan pelaamisen”
(aika kuluu)
”Mitä sä valitat? Mä sammutan koneen ihan just”
”Älä nyt kiehnää koko ajan...Ihan kohta sammutan!”
*hmph*



kuin suoraan mun arjesta repäistyä (ja olen siis se addikti.)
Tosin, kun meen nukkumaan, niin nainen kiehnää hetken vierellä kunnes nukahdan ja menee itse takas koneelle *ding*
Huomaa kumpi on työssäkäyvä osapuoli.

Vielä kun addiktoituisin auton puunaamiseen...tällä hetkellä menee vaan rahat sen parenteluun, mutta ei itse asenteluu, kun ei ole osaamista vielä :) Tänään tuli tukku uusia osia koneisiin, niin kohta hakataankin kaikkia uusia pelejä LANissa akan kanssa *hihu*
Sucy

Posts: 256

#57 • • Sucy

ujin:
Martina oli tuolla ensimmäisellä sivulla kommentissaan harvinaisen oikeessa. Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)



Kun vaan tuokin ois auttanu*hmph*Vastaukseks tuli vaan: jaa!
Ei sitä äijää niin vaan siitä koneelta mihkään saanu....Se kone oli se vaimo..ja minä tosiaan vain tyttöystävä!
hrdkvr

Posts: 3,929

#58 • • hrdkvr KURGO
no homohan se on jos ei tissi kelpaa!!! ; )

--
-keep it hard-

ezzy

Posts: 8,060

#59 • • ezzy Droid-pappa

hardikaveri:
no homohan se on jos ei tissi kelpaa!!! ; )



ei, vaan se tyrkyttäminen vain siksi, että saisi pois koneelta ei lämmitä ollenkaan.
MM

Posts: 215

#60 • • MM kaappimörkö
tykkään,juu kyllä:) talvisin tulee pelattua paaljon*jiihaa*

--
Humppaa ja kuole:)