Tietokonepeli-addiktit poikaystävät..

103 posts, 6 pages, 33,838 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#61 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

qini:
”Mä katson enää nopeasti tän yhden jutun”
(kuluu tunti)
”Enää tää yksi juttu. Sit mä lopetan pelaamisen”
(aika kuluu)
”Mitä sä valitat? Mä sammutan koneen ihan just”
”Älä nyt kiehnää koko ajan...Ihan kohta sammutan!”
*hmph*



En tunnusta mitään! Ikinä en ole tollasia puhunut!*igor* Perhana kun ei Jagged Alliance kakkosesta voi noin vaan irtautua!

Ja sitäpaitsi kukas on nykyään kauhee klubbari addikti ja ruinaa jatkuvasti koneelle pääsyä?! Mutta minäpäs en anna *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

typ0

Posts: 1,892

#62 • • typ0 syntax error

Rx:
ei mitään elämää osa 253

linkki *vink*



näyttää vähä hyvältä =D

tos on mun addiktio <3<3
linkki

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

DJ Rx

Posts: 2,527

#63 • • DJ Rx FINRG Recordings
apua näytti vähän liian mielenkiintoiselta... *poistuu pikaisesti saitilta* *iihhih*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

-P

Posts: 4,972

#64 • • -P

typ0:
näyttää vähä hyvältä =D

tos on mun addiktio <3<3
linkki



viddu kääk! rakastan tollasia pelejä! oispa vaan kortti jolla maksaa :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

typ0

Posts: 1,892

#65 • • typ0 syntax error

Rx:
apua näytti vähän liian mielenkiintoiselta... *poistuu pikaisesti saitilta* *iihhih*



*nauru* *iihhih*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Syder

Posts: 2,255

#66 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Monimutkaista. Tietokoneen jättäminen on vähän turhan vaativaa, ainakin miehelle joka on saanu ekan 286 pc:n 7-vuotiaana ja siitä asti eläny vakaassa parisuhteessa tietokoneen kanssa. Sitten jonain päivänä ilmestyy tyttöystävä, joka alkaa vaatimaan mitä uskomattomimpia asioita eikä siihen löydy mistään läpipeluuohjeita eikä varsinkaa xiittei.
En kyl ymmärrä naisia jotka väkisin yrittää ukkoaan kiskoo irti tietokoneesta, käyttäisivät sen ajan johonkin hyödylliseen. Kun saavat olla rauhassa ja tietävät ettei mies heitä tule häiritsemään. Niin eivät sitten aina valittaisi siitä että heitä häiritään ja välttyy ´jätä mut rauhaan´ -lauseilta.

--
Divida et impera.

jaywink

Posts: 1,668

#67 • • jaywink bass warrior

Syder:
En kyl ymmärrä naisia jotka väkisin yrittää ukkoaan kiskoo irti tietokoneesta, käyttäisivät sen ajan johonkin hyödylliseen. Kun saavat olla rauhassa ja tietävät ettei mies heitä tule häiritsemään. Niin eivät sitten aina valittaisi siitä että heitä häiritään ja välttyy ´jätä mut rauhaan´ -lauseilta.



Word! *aplodit*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#68 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Syder:
Eikä siihen löydy mistään läpipeluuohjeita eikä varsinkaa xiittei.



Tää on vaan niin paras *lmao**lmao**lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Verottaja

Posts: 1,174

#69 • • Verottaja no-life / luuviulu

Steven Hoaks:
---
Perhana kun ei Jagged Alliance kakkosesta voi noin vaan irtautua!
---


That is sooo true. *kuolaa**slurps*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Mellu-

Posts: 4,006

#70 • • Mellu-

typ0:
---
Rx:
ei mitään elämää osa 253

linkki *vink*

---


näyttää vähä hyvältä =D

tos on mun addiktio <3<3
linkki



voi teitä miehiä *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#71 • • niomic Guest

GoA:
Juuri näin, siinä vaiheessa kun seksiä aletaan tarjoamaan niin koneen voi sammuttaa vaikka heti virtanappulasta vaikka menisikin hyvä peli siinä samassa. *nauru*



*täh* Eiks se seksi tuu just koneelta vai puhutsä mielikuvituksesta?
Howdy

Posts: 7,955

#72 • • Howdy Oldie
Moon vissii liika vanha ku tulee pelattua öky harvoin .. vai oisko se niis geimeis vika kun ei kiinnosta .. tiedä häntä *ding*

--
Käpy vailla vertaa

Kianoni

Posts: 357

#73 • • Kianoni pomputtaako?
kyl se on peleissä vika, jotain hyviä pelejä on viime vuosina ollut mutta OIKEASTI hyviä vaan muutama viimesen 5vuoden aikana.
niistä tuskin sen enempää kun ei tää threadi/forumi varmaankaan pelien vertailuun o oikee paikka.
mutta mulla se pelaaminen menee kausittain
joskus tulee pelattua TOSI paljon
jokus ei ollenkaan.
mut mä yleisesti vieläkin ihmettelen et tyttikset dissailee pelaamista ku moni niistä on sit yhtä koukussa tv ääressä joka on vielä aivokuolleempaa hommaa. ei nyt pitäis ruveta yleistämään mutta ei myöskään pelaamista tarvii aina dissata. toisaalta nykypelitkin on sellaisia ettei niissä ole tytöille juuri mitään eli se vähäinenkin sosiaalinen juttu mitä yhteisessä tv:n katsomisessa on jää tyystin pois.
Cress

Posts: 405

#74 • • Cress
Perinteinen arki päivä: kouluun klo 8:00 sieltä hikihatus himaa 16:00 Tietokone auki ja sitä sit hakataa nii et näpääimet sauhuu siihe 23:00... sit tutimaa ja sama rumba toistuu jälleen..paitsi perjantaina Selkä Asento. *jiihaa*
Ill

Posts: 68

#75 • • Edited Ill .-:wankers united:-.

osama:
kyl se on peleissä vika, jotain hyviä pelejä on viime vuosina ollut mutta OIKEASTI hyviä vaan muutama viimesen 5vuoden aikana.
niistä tuskin sen enempää kun ei tää threadi/forumi varmaankaan pelien vertailuun o oikee paikka.
mutta mulla se pelaaminen menee kausittain
joskus tulee pelattua TOSI paljon
jokus ei ollenkaan.
mut mä yleisesti vieläkin ihmettelen et tyttikset dissailee pelaamista ku moni niistä on sit yhtä koukussa tv ääressä joka on vielä aivokuolleempaa hommaa. ei nyt pitäis ruveta yleistämään mutta ei myöskään pelaamista tarvii aina dissata. toisaalta nykypelitkin on sellaisia ettei niissä ole tytöille juuri mitään eli se vähäinenkin sosiaalinen juttu mitä yhteisessä tv:n katsomisessa on jää tyystin pois.



Täyttä asiaa koko teksti. Paitsi ei meikä enää pelaa. Mut kuhan saan sen uuden kowon.

Miks mimmit ottaa pelaamisen ku pelaamisen hölökohtasena loukkauksena? Herranjestas. Ruvetkaa seurustelevat lätkyaddiktioveljet dissaamaan omia mimmejänne sen takia ku ne meikkaa muka muita miehiä vokotellakseen. Perkele. Talvisodan meininki vaa! Ei tuumaakaan periks. Tosissaa tossa joku sano, että on ollu vakava seurustelusuhde reilu kymmenen vuotta koneen kanssa ja sit siihen puskee joku vuoden parin mimmi vittuilemaan lätkyttämisestä. Rautaa rajalle saatana!

Edit: Vittu en osaa käyttää noita linkkimeininkejä

Löytyy täältä häröilysektorilta muistaakseni kolmannelta sivulta topikki "paras pc-peli." Eli käyppä siellä jos haluut keskustella hyvistä lätkyistä ja vaikka lätkyjen nykytilasta.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

DagO

Posts: 1,066

#76 • • DagO häröö

qini:
---
Steven Hoaks:
---
qini:
&#8221;Mä katson enää nopeasti tän yhden jutun&#8221;
(kuluu tunti)
&#8221;Enää tää yksi juttu. Sit mä lopetan pelaamisen&#8221;
(aika kuluu)
&#8221;Mitä sä valitat? Mä sammutan koneen ihan just&#8221;
&#8221;Älä nyt kiehnää koko ajan...Ihan kohta sammutan!&#8221;
*hmph*

---


En tunnusta mitään! Ikinä en ole tollasia puhunut!*igor* Perhana kun ei Jagged Alliance kakkosesta voi noin vaan irtautua!

Ja sitäpaitsi kukas on nykyään kauhee klubbari addikti ja ruinaa jatkuvasti koneelle pääsyä?! Mutta minäpäs en anna *pahis*

---

Kuka antaa toisen istua noin kymmenen minuuttia koneella? Heti kun oon sivun avannut, pitää menne pois, että joku voi jatkaa typerää peliään *grr*


Riidelkää kotona älkää täällä *hih*
Syder

Posts: 2,255

#77 • • Edited Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mitenhän Hoaksille kävis jos sendis sille ton Jagged Alliance 2 Wildfiren? *plur*

--
Divida et impera.

Wegez

Posts: 2,141

#78 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Aijai...perjantai / lauantai ilta (jos ei oo bileitä)..pullo cocista ja Madden!!! *pihkassa* ..tota elämystä ei voita mikää.. *plur* ..paitsi se et tyttä ois nalkuttaa takana.."eihä tos rymistelys oo mitää järkee" yms..mut onneks ei oo sitä vaaraa.. *nauru* ..vielä...

--
...we´re all made of stars...

Aeryn

Posts: 166

#79 • • Aeryn
Mä ainakin olen siinä mielessä samaa mieltä joittenkin jätkien kanssa, et ei sitä joka ikistä sekunttia yhessä tartte viettää söpöillen. Itekkin tykkään pelata koneella paljon ni hermothan siinä menis jos joku valittais koko ajan että lopeta toi pelaaminen. Onneks mulla on se etu et harvemmin jätkät valittaa naisten liiallisesta pelaamisesta ku itekkin pelaavat paljon. *nauru*

Mutta, nais puoliselle väelle sen verran että jos näette vain harvoin toisianne ja silloinkin se ukko pelaa koko ajan, ni sanokaa asiasta ihan suoraa vaan. Järkevät miehet tajuaa lopettaa ja ne jotka ei, ni niitä voi koettaa jotenkin auttaa, mut mikäli mitkään poppas konstit ei tehoa ni antaa sen sitten räplätä koneensa kanssa ja lähe ettimään itelles joku muu joka tajuaa lopettaa ajoissa. *hih**joo*

Kylhän pelejä on kiva pelata ja niihin todellakin addiktoituu, tiedän omasta kokemuksestan, mut rajansa kaikella. Se kuitenkin kannattaa muistaa et (ainakin mun mielestä) tietokone addiktius on ihan oikea riippuvuus josta voi olla vaikeeta päästä irti... onneks ite oon onnistunu pitää tän addiktiuden suht normaaleissa rajoissa*iihhih* , mut joillekkin se voi olla todellinen ongelma johon tarttee kyl jonkin näköistä apua.

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Dementation

Posts: 2,892

#80 • • Dementation wednesday?

Syder:
Mitenhän Hoaksille kävis jos sendis sille ton Jagged Alliance 2 Wildfiren? *plur*



Varmaan aika huonosti... Netistä saa myös Jagged Alliance 2: Urban Chaos mod - version,
suosittelen sitä suuresti Hoaksille. Grafiikka ja äänet voi olla osittain huonoja, mutta haastetta
on miljoona kertaa enemmän ja tunnelmaa riittää...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}