Tietokonepeli-addiktit poikaystävät..

103 posts, 6 pages, 33,834 views

Avatar
#21 • • Edited ALIEN Guest

`´Ermin:
siinä eräänä päivänä kyseinen tyyppi lähti ostoksille ja sanoi yllättävänsä....ja mitäs sieltä tulikaan DOOM 3!!!!!*eiei*



*nauru*

anna miehesi nyt toteuttaa itseään ja jos et saa tarpeeksi huomiota niin sano sille se tai haet sitä jostain muualta - jos siinä vaiheessa ei tajua tehdä muutosta niin omapahan on menetys! *vink*
Ill

Posts: 68

#22 • • Ill .-:wankers united:-.
Tietokoneella pelaaminen aiheuttaa riippuvuutta. Sen jälkeen, kun lopetin 12 vuotta kestäneen päivittäisen useiden tuntien pelaamisen, juoppouteni on kasvanut eksponentiaalisesti. Liialinen tietokoneella pelaaminen oli eräänä syynä avoliittoni kariutumiseen. Uuden riippuvuuden olen tainnut kehittää satunnaisista seksisuhteista. Terveellistä korvaavaa hoitoa. Köhköh.

Olikohan mulla pointtia? Ehkä. On ihmisiä, jotka on hyvin herkkiä riippuvuuksille, kuten minä. Nuoren miehen elämä on monesti sangen epävarmaa ja päämäärätöntä, kuten mulla. Hänellä voi olla ongelmia itsetuntonsa kanssa. Jep. Ja ymsymsyms... Tietokonepelien selkeät säännöt ja mahdollisuudet, keinotekoinen maailma ja onnistumiset peleissä ymsymslotsofyms ovat tietynlainen kiinnekohta, johon voi aina luottaa ja jonne paeta pahaa maailmaa, jossa tehtyjä vääriä ratkaisuja ei voikaan iisisti kuitata loadsavella.

Ainiin se pointti... Nykyisin voisin väittää ymmärtäväni perkeleen hyvin tietokonepeliongelmaisen suhteen molempia osapuolia. Tietokoneella pelaaminen on kivaa, hauskaa, ihanaa, mukavaa ja riippuvuutta aiheuttavaa. Kavereiden tapaaminen, lenkillä käyminen tai esim. baarissa hengailu on myös. Meillä ex-suhteesamme homma meni oravanpyöräksi. Valitin avovaimolle jatkuvasta juoksemisesta siellä täällä ja mun kaa hengaamattomuudesta ja se valitti tietokoneella pelaamisesta, missään käymättömyydestä ja sen kaa hengaamattomuudesta. Ja me oltiin molemmat ihan oikeessa.

Pointti? Pistetään paremmaks... Pohdiskeleva ratkaisumalli: Pariutukaa ihmisen kanssa, jolla on samantyyppiset harrastukset ja kiinnostuksen kohteet tai ei ainakaan sellasia, jotka menee överiksi tai joita hirveesti inhoaa kuten tietokoneella pelaaminen, dokaaminen, kaman käyttö, yöjuoksu tms... TAI!!! Mun mielestä parempi ratkaisu. Vaikka ette ymmärtäisikään toisianne ja toistenne tekemisiä joka suhteessa, niin yrittäkää tajuta se, että toinen tarvii oman aikansa omien harrastustensa ja mielenkiinnon kohteidensa toteuttamiseen ja miettikää, kuinka itse voisitte tehdä suhteestanne enemmän sellaisen, jossa olisi riittävästi muttei missään tapauksessa liikaa yhteistä tekemistä. 24/7 yhdessäolo on suhteen turma. Eli antakaa toistenne tehdä asiat, joita tarvii itsensä kanssa tehdä, mutta älkää hyvät ihmiset päästäkö hedonismianne käsistä.

Tai olkaa sinkkuja. Se jos joku on siistii! Saa ihan rauhassa touhuta just sitä mitä haluu.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

MaSari

Posts: 1,986

#23 • • MaSari space jammer
Tai tietokone-addiktit poikaystävät.. *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

milla

Posts: 3,699

#24 • • milla
aaaargh muistan ku teemu hakkas konetta 24h.. pyys et tuun yöks sen luokse ja sit ku tulin se oli avannu oven valmiiks ja istu koneel ja mä katoin yksin telkkarii. sitä jatku monta kuukautta. ja vaik se lupas ettei pelaa kun tuun sen luo ni silti pelas. ja sit se meni siihen et menin nukkumaan sohvalle ku se ei voinu lopettaa pelaamista enkä mä pystyny nukkuu ku se hakkas konetta. huh. toisaalt, mun irkkaus on/oli välil yhtä pahaa. onneks nykyää molemmat osaa vähä pistää asiat tärkeysjärkkään.. kait :o
W

Posts: 1,049

#25 • • W
Hei....hemmetti! just tällasten akkamaisten juttujen takia mäkin oon aina melkein sinkku...*nauru* Tietokoneella pelaaminen kuuluu miehisiin perus tarpeisiin, eikä tuollaisiin juttuihin ole naisilla puuttumista....ei naisetkaan tykkäisi jos poikakaverit tulisivat häiritsemään teidän juoruamisianne....ei sitä tarvitse käsikynkyssä ollakkaan kokoajan....vähemmän ihmisuhde skeidaa, niin tuo skeida tuntuu paremalta. Ainakaan minun ja tietokoneeni väille ei ole kellään mitään asiaa..*nauru*
Avatar
#26 • • ALIEN Guest

W:
Hei....hemmetti! just tällasten akkamaisten juttujen takia mäkin oon aina melkein sinkku...*nauru* Tietokoneella pelaaminen kuuluu miehisiin perus tarpeisiin, eikä tuollaisiin juttuihin ole naisilla puuttumista....ei naisetkaan tykkäisi jos poikakaverit tulisivat häiritsemään teidän juoruamisianne....ei sitä tarvitse käsikynkyssä ollakkaan kokoajan....vähemmän ihmisuhde skeidaa, niin tuo skeida tuntuu paremalta. Ainakaan minun ja tietokoneeni väille ei ole kellään mitään asiaa..*nauru*



näinpä! *nauru* menkää naiset shoppailee ja juorumaan ihan rauhassa *hih*
Saara

Posts: 1,954

#27 • • Saara #2970
Mitä, eikö muka tyttöystävät voi olla addikteja myös? Ite olin tossa muutama vuosi sitten kokoajan pelaamassa himassa ku muut oli tekemässä jotain "normaalia"
:)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Auacusha

Posts: 1,097

#28 • • Auacusha Koneradio

Rx:
ei mitään elämää osa 253

linkki *vink*



Nyt kyllä pistit pahan kun laitoit ton linkin tohon *hymy*
Ainaki mulla alko juuri eilen uus addiktio tohon peliin meinaan *juonittel*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#29 • • Aziz Combat Fighter
Ihme vänisemistä.. Kyllä mä ymmärrän tän jos tietokoneen käyttö menee oikeasti liiallisuksiin, se varmasti haittaa parisuhdetta, mutta jotenkin musta tuntuu että jokainen minuutti mitä tietokoneen ääressä käytetään on naiselle liikaa :) Sori, mutta jokainen tarttee harrastuksensa. Varsinkin yhdessä asuessa jatkuva huomionhakeminen voi oikeasti käydä todella ärsyttäväksi, kyllä mä ainakin tarvitsen sen muutaman tunnin päivässä vähintään ihan omaa aikaa, vaikka sitten tietokoneen käyttöön. Kyllä se ukko rakastaa, vaikka välillä irkkaakin mielummin kuin istuu käsi kädessä sohvalla puhumassa pehmosia.
Lallu

Posts: 356

#30 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

Ana:
Ihme vänisemistä.. Kyllä mä ymmärrän tän jos tietokoneen käyttö menee oikeasti liiallisuksiin, se varmasti haittaa parisuhdetta, mutta jotenkin musta tuntuu että jokainen minuutti mitä tietokoneen ääressä käytetään on naiselle liikaa :) Sori, mutta jokainen tarttee harrastuksensa. Varsinkin yhdessä asuessa jatkuva huomionhakeminen voi oikeasti käydä todella ärsyttäväksi, kyllä mä ainakin tarvitsen sen muutaman tunnin päivässä vähintään ihan omaa aikaa, vaikka sitten tietokoneen käyttöön. Kyllä se ukko rakastaa, vaikka välillä irkkaakin mielummin kuin istuu käsi kädessä sohvalla puhumassa pehmosia.

ei parisuhteessa tarvii olla ääripäitä!..ehkäpä tää sit on vänisemistä ja muijien nalkuttamista, mutta kun kyseinen harrastus rajoittuu niihin harvoihin hetkiin milloin nähdään koska asuu eri paikoissa ni sillon se mun mielestä on ongelma. tarkotus saada aikuinen mies pois pelin äärestä ei oo yritys saada sitä osottamaan rakkautta!
DJ Rx

Posts: 2,527

#31 • • DJ Rx FINRG Recordings
hommaa sellanen "lukollinen" kotelo, joka ei käynnisty jos se on lukittuna, jos hommat alkaa luisua taas huonompaan suuntaan (joka ymmärtääkseni on enemmän kuin mahdollista..?) pistät koneen säppiin ja piilotat avaimet pikkuhousuihin... *vink*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#32 • • Peikkotyttö

sts:
tytöt alkakaa pelaa samaa peliä ja nöyryyttäkää poikaystäviänne, miestä ei rassaa mikään niin paljon kuin hävitä vaimokkeelleen... Loppuu pelaaminen samantien kommenttii: ”OLI PASKA PELI MUUTENKI”

..Kokemuksen syvä rinta-ääni vai...*vink* millons otetaan taas Tekken-matsi??*nauru*

--
Groove is in the Heart

Fyrisch

Posts: 4,525

#33 • • Fyrisch
mitäs jos tyttöystävät konettais 24/7 *ding*
Pystyis ainaski irc logeist seuraa mitä ne on duunaillu
akir0

Posts: 2,554

#34 • • akir0 idleRPG champion 2009
En tunnusta! Eivaan, melko kiltisti oon vuoden ajan ollu pelaamatta kun kulta on ollu meillä. Ainoastaan kerran oon pelannu ja silloinkin vaan kun neidillä oli kavereita meil :)

Vaik joskus kädet täriseeki ni oon koittanu pysyä kovana :)
keijukainen

Posts: 1,599

#35 • • keijukainen kiksumurmeli

akir0:
En tunnusta! Eivaan, melko kiltisti oon vuoden ajan ollu pelaamatta kun kulta on ollu meillä. Ainoastaan kerran oon pelannu ja silloinkin vaan kun neidillä oli kavereita meil :)

Vaik joskus kädet täriseeki ni oon koittanu pysyä kovana :)



Oot ollu todella kiltisiti...ei oo mitää moittimista *hymy* Et ehkä mä voin sulle luvan antaa pelataki vaik joskus *iloinen*

--
*seepla*

sts

Posts: 7,969

#36 • • sts Sama pyynti aitta!

peikkotyttö:
---
sts:
tytöt alkakaa pelaa samaa peliä ja nöyryyttäkää poikaystäviänne, miestä ei rassaa mikään niin paljon kuin hävitä vaimokkeelleen... Loppuu pelaaminen samantien kommenttii: ”OLI PASKA PELI MUUTENKI”

---
..Kokemuksen syvä rinta-ääni vai...*vink* millons otetaan taas Tekken-matsi??*nauru*



EI *grr**dissaa*
Avatar
#37 • • Jonulih Guest
UMM! Joo. Mulla oli mun entinen, joka pelas liikaa batmudia.. Se tuli meille lomalla ja perkele sentään kehtas istua senkin ajan kokoajan melkeenpä koneella..

Voitte arvata, olenko sen kanssa enää yhdessä.. NOT!
sapeli

Posts: 11,768

#38 • • sapeli jokukukamikä?
Pitää vaan olla kaks konetta ja mennä peliostoksille yhdessä - harva asia ainakaan meikäläistä innostaa enemmän kuin kimppapelit joita voi sitten yhdessä suunnitella ja joista jutella luppohetkinä *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Epailija

Posts: 5,636

#39 • • Epailija Physicist, 2nd class.

tubayumi:
...



Hyvää tekstiä. Ei sinällään mitään lisättävää.

Omalta osaltani voin sanoa, että itsetuntoni ei ole kokenut minkäänlaisia kolauksia, vaikka pikkusisko on välillä vienyt minua Tekkenissä kuin sikaa narussa. Eikä ihme, sisko pelaa pleikkarilla enemmän kuin minä koskaan. Ja kuka niitä tyttöystäviä kaipaa kun on kannettava, jossa on Baldur's Gate 2 (ikuisuusprojekti, tiedän)? *hih* Tosin minä nyt saan kuulla jo pelkästään toiselta kämppikseltä - naispuoliselta, kuinkas muuten - että "älä hei pelaa, vaan pidä mulle seuraa", jos ollaan kaksistaan kotona. x) Toinen kämppis - naispuolinen hänkin, kuinkas muuten - on tosin hiljaisempaa sorttia, eikä tule häiriköimään, joten mitään suurempia johtopäätöksiä sukupuolten välisistä eroista ei tällä otoksella voi tehdä. Kumpikaan ei tosin tajua pelaamisesta omien sanojensa mukaan mitään.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#40 • • Aziz Combat Fighter

`´Ermin:
---
Ana:
Ihme vänisemistä.. Kyllä mä ymmärrän tän jos tietokoneen käyttö menee oikeasti liiallisuksiin <clipclip>
---
ei parisuhteessa tarvii olla ääripäitä!..ehkäpä tää sit on vänisemistä ja muijien nalkuttamista, mutta kun kyseinen harrastus rajoittuu niihin harvoihin hetkiin milloin nähdään koska asuu eri paikoissa ni sillon se mun mielestä on ongelma. tarkotus saada aikuinen mies pois pelin äärestä ei oo yritys saada sitä osottamaan rakkautta!



No joo, totta kai jos ukko ei muuta tee, mutta välillä tuntuu ainakin ihmisten puheista päätellen, että nainen pitää tietokonetta lähes toiseen naiseen verrattavana uhkana.