103 posts, 6 pages, 37,025 views
ujin:
Martina oli tuolla ensimmäisellä sivulla kommentissaan harvinaisen oikeessa. Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)
Flamie:
---
ujin:
Martina oli tuolla ensimmäisellä sivulla kommentissaan harvinaisen oikeessa. Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)
---
Eiku nörtti alkaa kertomaan siitä ircissä muille kavereilleen, minkä muotonen ja mitä se sanoo. *nauraa*
Tai toinen vaihtoehto että nörtti saa liikaa painetta päähänsä ja 6 pullonpohjalasit poksahtaa ja korvista tulee räkää.
ujin:
ujin:
Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)
kirsch:
---
ujin:
Luonnolliset avut kehiin tytöt / pojat! Kyllä kun tissiä vilauttaa niin pitäis nörtin pulssi nousta korkeemmalle kun pelatessa. ;)
---
Ei auttanut!!
Ei auttanut myöskään se, että päihitin lyhyessä ajassa tubayumin monessa pelissä. Kun minä pelasin (ne harvat kerrat) niin sillon oli kyllä kiva tulla pimppiä ropeloimaan. hmph. Että keille sitä pelirauhaa pitäs antaa?
Nyt ei enää tartte vilautella tissejä eikä käyttää kallista aikaa poikakaverin päihittämiseen (se olikin liian helppoa).
Eikä valittaa pelaamisesta.
Sen kun tuhlaatte miehet elämänne koneen edessä kun me tytöt eletään oikeeta elämää!!
Ah ihana yksinasuminen.
tubayumi:
---
kirsch:
---
ujin:
---
Ei auttanut!!
Ei auttanut myöskään se, että päihitin lyhyessä ajassa tubayumin monessa pelissä. Kun minä pelasin (ne harvat kerrat) niin sillon oli kyllä kiva tulla pimppiä ropeloimaan. hmph. Että keille sitä pelirauhaa pitäs antaa?
Nyt ei enää tartte vilautella tissejä eikä käyttää kallista aikaa poikakaverin päihittämiseen (se olikin liian helppoa).
Eikä valittaa pelaamisesta.
Sen kun tuhlaatte miehet elämänne koneen edessä kun me tytöt eletään oikeeta elämää!!
Ah ihana yksinasuminen.
---
Akka perkele. Eipäs mennä hölökohtasuuksiin. Sinä päivänä ku päihität meikän vaikka Europa Universalis kakosessa etkä missään aivottomassa pasianssi/miinaharava/vapaakenttänaxussa, voit mennä hölökohtasuuksiin. Jos tää ois oikee mesta ruveta puimaan välejä exän kaa ni voisin kysyy että montas kertaa tulit mun munaa ropeloimaan ku lätkytin? Ja kerro mitä se oikee elämä on. Perkele!
Hotblood:
Tämä on just oikea paikka puida henkilökohtaisia suhteita, ainakin niin kauan kun ne ei oo mun omianiViihdearvo on ainakin kohdallaan
qini:
Mä katson enää nopeasti tän yhden jutun
(kuluu tunti)
Enää tää yksi juttu. Sit mä lopetan pelaamisen
(aika kuluu)
Mitä sä valitat? Mä sammutan koneen ihan just
Älä nyt kiehnää koko ajan...Ihan kohta sammutan!
ujin: