103 posts, 6 pages, 35,727 views
ezzy, 31.8.2004 16:34:
---
S-T:
Kyllä meilläkin tapeltiin silloin joskus siitä, että toinen koko ajan vaan pelaa... koska silloin ei itse päässyt pelaamaan Tämäkin ongelma ratkesi kun muutettiin yhteen ja kaksi tietokonettakin päätyi saman katon alle. Voi niitä aikoja kun pelattiin yötä myöten tiimipeliä (on muuten jopa varsin antoisaa ajanvietettä pariskunnille ;)
---
Aivan! Helvetin mukavaa tekemistä yhdessä. Me ollaan kullan kanssa hakattu roolipelejä yhteispelinä jonkin aikaa (tosin hommaa on tähän mennessä rajoittanut se, että kullalla on antiikkinen tietokone) ja hemmetin hubaahan se on. Pienen putken jälkeen lähtee mielellään ulos, tosin harvemmin niin tulee tehtyä.
piis. love. games.
Ana-5000, 3.9.2004 14:09:
No joo, totta kai jos ukko ei muuta tee, mutta välillä tuntuu ainakin ihmisten puheista päätellen, että nainen pitää tietokonetta lähes toiseen naiseen verrattavana uhkana.
ALIEN, 29.3.2006 23:07:
Ei toi yks oikee suostu aloittaa wowia :(
Jää~*, 29.3.2006 23:16:
Ja itse asiaan: toistaseksi ei oo poikaystävän pelaaminen
ärsyttäny. Aina kun se ostaa uuden pelin, niin sen kimpussa
pitää tietenkin istua taukoamatta, mutta kyl se innostus siitä
aina on laantunu ennen kun on tarvinnu hermostua.
Nytkin tuo tuolla kuuluu pelaavan, wow:ia oletan,
mutta antaa sen nyt pelaa, kun raukkaparan kone poksahti
sunnuntaina ja se sai sen vasta tänään kuntoon
sts, 31.8.2004 15:00:
tytöt alkakaa pelaa samaa peliä ja nöyryyttäkää poikaystäviänne, miestä ei rassaa mikään niin paljon kuin hävitä vaimokkeelleen... Loppuu pelaaminen samantien kommenttii: "OLI PASKA PELI MUUTENKI"
Foxmagon, 30.3.2006 02:58:
---
tytöt alkakaa pelaa samaa peliä ja nöyryyttäkää poikaystäviänne, miestä ei rassaa mikään niin paljon kuin hävitä vaimokkeelleen... Loppuu pelaaminen samantien kommenttii: "OLI PASKA PELI MUUTENKI"
---
Haha, tää on todettu pariin otteeseen kyllä erittäin todeksi..
kid bionic, 30.3.2006 03:57:
Vinkkinä miehille: perhesovun säilyttämiseksi kannattaa hommata joku peli jota parempikin puolisko haluaa pelata. Eipä ole enää xbox niin tyhmä laite, jos sillä kerran voi pelata bubblebobbleakin =]
Lallu, 31.8.2004 12:39:
että tällänen tällä kertaa...onkos mulla kohtalotovereita? mua niin raivostuttaaa, kun pelit vie suurimman..tai siis kaiken yhteisen ajan, nukkumista lukuunottamatta....*kivatsulle*