ällöjä tapoja

158 posts, 8 pages, 44,879 views

Avatar
#123 • • astaroth Guest
Mulla tais sit jäädä suihinotot tähän, kun ei noi teroraasteet lähde irti taltallakaan.*nyyh*
Avatar
#124 • • ALIEN Guest

Astaroth:
Mulla tais sit jäädä suihinotot tähän, kun ei noi teroraasteet lähde irti taltallakaan.*nyyh*



ympärileikkaus piste kom
Optik

Posts: 1,691

#125 • • Optik Piikkisika/Outopallo
sissijuustoa ei tueta... eikä rehottavaa aluskasvillisuutta pelialueella *ökkö*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

domi

Posts: 7,069

#126 • • domi Työn sankari.

Optik:
sissijuustoa ei tueta... eikä rehottavaa aluskasvillisuutta pelialueella *ökkö*


Peliväline, sekä -alue on pidettävä siistissä kunnossa *vink*
keisha

Posts: 1,394

#127 • • keisha bullet with butterfly wings
Avopuolisoni pureskelee kynsiään, säästää kynnenpalat ja jauhaa niitä kuin purkkaa. Yök.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#128 • • + Guest
nenän kaivaminen (isojen mehukkaiden räkäpallojen tonkiminen) on aikas kamalaa jos joutuu katteleen sitä vierestä.. sama on joku korvien kaivelu yhdistettynä kynsien pureskeluun.

taitaa pätee aika moniin ällöihin tapoihin se, että jos ite tekee niin se ei oo ollenkaan ällööö mutta jos joutuu kattooon vierestä niin hyhyi sentään..
Avatar
#129 • • Kirsikka Guest
Kaivelen hampaita kynsillä, nuuhkin (alus)vaatteita kun mietin että onko ne puhtaita vai ei (jos sitä ei muuten näe).. ihan kaikkea ei kehtaa tunnustaa.
Avopuolisoni ällöin tapa on kynsien pureskelu ja etenkin se, että hän yleensä yrittää irrottaa kokonaan pikkuvarpaiden kynnet ja muutenkin repii (veitsen avulla) suikaleita varpaistaan ja jaloistaan :-/ sitä ei kestä katsoa.

Kommenttina kenties jo unohdettuun pyöräkeskusteluun, esimerkiksi minun pyöräni laskettaisiin kenties tällaiseen 2mk:n kategoriaan - ruosteessa ja kumit vuotaa hieman. Silti se ajaa asiansa, ja kyse ei mielestäni ole siitä, että jos se pöllittäisiin, niin menetys olisi pieni, vaan siitä, millä hinnalla ja vaivalla saisin uuden pyörän.. Tuskin alle 50-100 e:llä käyttökelpoista saa, ja sellaistakin saa hakea jonkun aikaa.. eikä minulla sellaiseen olisi nyt varaa.
Fucking Nobody

Posts: 393

#130 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
puke.gif

Sori vaan mutta tän topikin ällöt tavat ylittää mun ällötyskynnyksen aika railakkaasti. Vaikka on tätä lukiessa naurun remahduksiakin välillä päässyt.

Mun ällöin tapa on kaivaa sivistyneesti hammastikulla hampaita ravintolassa siten, että peitän suuni toisella kädellä. Ymmärtänette pointtini? *hymy*

Ja joo, oon myös himaoloissa siisti. En kaivele enkä syö mitään itsestäni. YÄK! *hmph*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#131 • • Aziz Combat Fighter

keisha:
Avopuolisoni pureskelee kynsiään, säästää kynnenpalat ja jauhaa niitä kuin purkkaa. Yök.



suicide.gif
¡ Previous post about a year ago !
*KittenGirl*

Posts: 58

#132 • • *KittenGirl*

Ana-5000, 28.9.2004 18:15:
---
Nymfiana:
---
phanatic:
---
Nymfiana:
Suihinoton oppitunti numero 1: Älä mieti mitä ylläreitä esinahan alta löytyy...

---


Suihinoton oppitunti numero 2 (edistyneemmille): hanki mies joka osaa peseytyä...

---


Se ei aina näy päälleppäin että peseeks jätkä munansa vai ei... (offtopic)

---


No eiks kantsis kehottaa ensin vaik alapesulle jos otat tuntemattomalta poskeen :D Sitäpaitsi, herrasmies jatkoille päästyään heti ensimmäiseks käy pissalla ja vaivihkaa pesee vehkeensä samalla :PP



hyvinkin totta, mut jos ei muu auta ni mä ainakin kyllästän koko munan syljellä ennen mitään lähempää kontaktia. *tirsk*
Mellu-

Posts: 4,006

#133 • • Mellu-
maiskuttaminen, erittäin kauhea ääni lähtee kun maiskuttaa :S
isä harrastaa tätä maiskuttamista ja oikeen alkaa ruokapöydässä ällöttää ja tulee ruoka pika pikaa takasin ylös :S

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Nectarine

Posts: 475

#134 • • Nectarine Rouva T

Mellu-, 7.2.2006 12:42:
maiskuttaminen, erittäin kauhea ääni lähtee kun maiskuttaa :S



toi on kyl NIIIN kuvottavaa, siippa harrastaa *igor*
tohon yhdistettynä suu auki syöminen *dissaa*

--
Prinsessa Ruusunen

oooo

Posts: 1,249

#135 • • oooo
Hyi vit*u kun jotkut ihmiset syö räkää. Olkoon lapsi tai aikuinen mutta mua yrjöttää koko ajatuskin ja mua alkaa yrjöttää se ihminen, jonka näen kaivelevan nenäänsä himokas ilme naamalla ja tunkevan nenämälliä suuhunsa hyvillä mielin saaneen näköisenä. *poks* *poks* *poks*
Zebir

Posts: 659

#136 • • Zebir

satumetsä, 16.12.2006 14:05:
Hyi vit*u kun jotkut ihmiset syö räkää. Olkoon lapsi tai aikuinen mutta mua yrjöttää koko ajatuskin ja mua alkaa yrjöttää se ihminen, jonka näen kaivelevan nenäänsä himokas ilme naamalla ja tunkevan nenämälliä suuhunsa hyvillä mielin saaneen näköisenä. *poks* *poks* *poks*


No hyi helvetti. Pelkkä nenän kaivaminen on jo vastenmielisen näköstä (vaikka sitä tulee itsekin välillä harrastettua) mutta en oo koskaan nähny kenenkään syövän sitä. Eikä oo kyllä itellekään tullu mieleen. *eiei*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

larzizi

Posts: 1,661

#137 • • larzizi

keisha, 28.9.2004 20:20:
Avopuolisoni pureskelee kynsiään, säästää kynnenpalat ja jauhaa niitä kuin purkkaa. Yök.



Mihin se ne sitten oikein pistää säästöön? *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

MesMeRise

Posts: 667

#138 • • MesMeRise Spinnamon

Anime, 22.9.2004 14:52:
Monet pitävät tosi ällönä ku meikä rakastaa mässyttää raakaa jauhelihaa suoraan paketista *nauru* Tuskin toi mitään hirveen terveellistäkää on, mut onnex asutaa Suomessa...



*whaat*
Siren

Posts: 826

#139 • • Siren Seinäruusu
Tunnen erään henkilön, joka niistää käteensä ja nuolee räät siitä. Sitä on aivan uskomattoman oksettavaa seurata sivusta *oksentaa*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Freja

Posts: 8,775

#140 • • Freja Sihteeri

Anime, 22.9.2004 14:52:
Monet pitävät tosi ällönä ku meikä rakastaa mässyttää raakaa jauhelihaa suoraan paketista *nauru* Tuskin toi mitään hirveen terveellistäkää on, mut onnex asutaa Suomessa...



Kuhan se ei oo sika-nautaa vaan on 100% nautaa ni kaikki o hyvin *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been