ällöjä tapoja

158 posts, 8 pages, 45,188 views

Cloud

Posts: 2,162

#101 • • Edited Cloud Game Freak
[/quote]

Jos sä oot valmis syyttämään itseäs siitä, et joku varastaa sun omaisuuttas, ole hyvä vaan, mutta mä en ainakaan syytä itseäni siitä, et mun pyöräni varastettiin parin kuukauden jälkeen. Toki olisin sen siitä takapihalta voinut laittaa pyörävarastoon tai olisin voinut lukita sen ketjulla pyörätelineeseen, mutta vaikka jättäisin pyöräni lukitsematta keskelle toria ei kenelläkään ole oikeutta koskea siihen, saatikka ottaa sitä käyttöönsä.

Maailmankuva on nykyään niin monella niin vääristynyt, että mikäli et itse suojaa itseäsi tai omaisuuttasi, on luvallista käydä sinuun kiinni tai varastaa omaisuuttasi. ”No, omaa syytänihän se oli, kun en hankkinut autooni varashälytintä” tai ”No, oma vikanihan se oli, kun kuljin yksin illalla kaupungilla” tai ”No, oma vikanihan se oli, kun en jättänyt kukkaroani narikkaan”. EI OLE! Se on sen ihmisen syytä, joka sen rikoksen tekee.

Pistää niiiiiiin vihaksi *grr*
[/quote]

Miten sä voit olla noin naivi? Oikeasti, Eihän siitä murhastakaan tee mikään oikeeta ja silti sitä tapahtuu, on tapahtunut, ja tulee tapahtumaan. Varkauksia on tapahtunut, Tulee tapahtumaan, ja tapahtuu ja sitä ei muuta se että sä suljet silmäsi ja toivot parempaa. Totta kai se on sun oma vika jos sä et hyväksy tosiasioita ja yritä niitä estää vaan suljet silmäsi todellisuudelta. Se että tarjoat pyörääsi suoraan varkaille tuskin lopettaa varastamista, päin vastoin.

En hyväksy varastamista päin vastoin, mutta sinähän oikein kutsut varkaat kylään luoksesi ja sitten itket tapahtuneen epäoikeutta.. ei ole todellista.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

sapeli

Posts: 11,768

#102 • • sapeli jokukukamikä?
Minusta on "ällöttävää" kun ihmiset ei osaa puhua asioista kohteliaaseen ja rakentavaan sävyyn. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ill

Posts: 68

#103 • • Ill .-:wankers united:-.

kirsch:

Miks sä valehtelet?

Sun edellinen mummopyöräs (joka on oikeesti parempi ku mun mikään tsygä ikinä) on EDELLEEN mun takapihalla kun kumi puhkes. Ja muistelisin että viime vuoden kesänä ostit pyöränkumin paikkoja, joita et kuitenkaan ole käyttänyt..



Siinä on liian iso reikä molemmissa kumeissa. Mulla ei oo varaa ostaa uutta sisäkumia ja ulkokumia ja oikasta sitä takavannetta joka on lähinnä kahdeksikon muotoinen. Mutta harmittaa kun se on muuten niin hyvä peli.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

coolcat82

Posts: 771

#104 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Joskus yläasteen saksantunnit tuli istuttua läheises kahvilas. No siel oli myös aina sellanen vakiasiakas vanha pappa kun satuttii kerran huomaamaan et se puljutteli sen ylätekareita kielen päälle ja paikoillee takasin...aarghh! HYI! Ei kahvikaa maistunu sen jälkee ennenku pappa oli häipyny...*sars*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#105 • • Aziz Combat Fighter

kirsch:
Miehet sentään pitää munaa kädessään.
*poks*



Et niinku suuhun sen voi ottaa mut ei voi koskee samaan ovenkahvaan ku joku mikä on koskenu siihen kädellä?
serotonot

Posts: 3,137

#106 • • serotonot Paul Easy

Ana:
---
kirsch:
Miehet sentään pitää munaa kädessään.
*poks*

---


Et niinku suuhun sen voi ottaa mut ei voi koskee samaan ovenkahvaan ku joku mikä on koskenu siihen kädellä?



touche
sune

Posts: 2,096

#107 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Ana:
---
kirsch:
Miehet sentään pitää munaa kädessään.
*poks*

---


Et niinku suuhun sen voi ottaa mut ei voi koskee samaan ovenkahvaan ku joku mikä on koskenu siihen kädellä?




*nauru**iihhih*

no jokainen hoitaa tyylillään nää vessakeikat, mut on se mun mielestä ainaki melko kuvottavaa et joku käy vessassa ja jättää tassut pesemättä.. ihan sama pyyhkiikö paperilla vai kädellä :D jos kaikki jättäis pesemättä kätesä ni miettikää mitä paskatahroja alkais löytyy seinistä ku opetettas pennuille ”ei joka kerta käsiä tarvii pestä” ....*sars*

--
ei kovin ihku eikä plur

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#108 • • Edited Aziz Combat Fighter

Pikachu:
---
Ana:
---
kirsch:
Miehet sentään pitää munaa kädessään.
*poks*

---


Et niinku suuhun sen voi ottaa mut ei voi koskee samaan ovenkahvaan ku joku mikä on koskenu siihen kädellä?

---



*nauru**iihhih*

no jokainen hoitaa tyylillään nää vessakeikat, mut on se mun mielestä ainaki melko kuvottavaa et joku käy vessassa ja jättää tassut pesemättä.. ihan sama pyyhkiikö paperilla vai kädellä :D jos kaikki jättäis pesemättä kätesä ni miettikää mitä paskatahroja alkais löytyy seinistä ku opetettas pennuille ”ei joka kerta käsiä tarvii pestä” ....*sars*



Todennäkösesti lapset ois terveempiä ja allergiat lähtis laskuun, ellei kotoa asti tuputettais kauheeta OCD-bakteerikammoa ja anaalista siisteyttä, joka loppujen lopuksi tekee lapselle karhunpalveluksen, kun kakarana hankittava vastustuskyky jää liian vähäisen bakteerialtistuksen takia niin pieneksi.

Mä olin itte sellanen kakara etten hirveesti kattonu tollasten juttujen perään, kavereitten kanssa leikittiin samoilla leegoilla ja kyllä niiden toisistaan irrottamisen pääasiallinen väline oli hampaat. Sen lísäksi tuli pentuna juotua vettä kuralammikoista ja pistettyä suuhun vähän kaikenlaista, se taitaa olla lapsen luontainen tapa rakentaa sietoa jatkuvaa bakteeripommitusta kohtaan. Tällä hetkellä oon tyytyväinen, ettei vanhemmilla ollut mikään puhtaushysteria tai bakteerikammo päällä, kun sairastun keskimäärin kerran kahdessa vuodessa, päiväksi. Intin lämikausi (24/7 sairaitten ihmisten kanssa samoissa tiloissa) meni läpi sairastumatta itse kertaakaan, olen varmaan myös meidän duuniyksiköstä niitä ainoita ihmisiä, joka ei ole pitänyt päivääkään sairaslomaa sairastumisen takia puoleentoista vuoteen.

Tossa mielessä tää siisteyskulttuuri mitä ihmisille lapsesta pitäen opetetaan lisää ongelmia. Mikäli lapsille suotaisiin hieman liberaalimpi ote omaan siisteyteensä saattaisi allergiatilasto kääntyä mukavaan laskuun. Sen lisäksi varsinkin antiseptisten pesu- ja puhdistusaineiden lisääntyminen on merkki huolestuttavasta kliinisyystrendistä, josta ei todennäköisesti seuraa mitään hyvää.. En ole koskaan kuullut, että joku olisi sairastunut istuttuaan desinfioimattomalle vessanrenkaalle tai jätettyään kädet pesemättä. Siis arkielämässä. Ihmisen kasvoista löytyy enemmän bakteereja kuin tuuman mitan päässä peräaukosta.

Okei, tästä saa ehkä sellasen kuvan että ihannoin likasuutta, mut asia ei oo niin :) Itseni pidän kyllä siistinä ja puhtaana, mutta jos lapsia joskus saan niin en mä niitä oo ensimmäisenä kiskomassa pois mutaojasta leikkimästä.

”Shit, there ain´t no lactose intolerance in Rwanda!” - Chris Rock
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#109 • • Aziz Combat Fighter
Maya on ihan oikeassa, ei minihame kello kolme kurvin liepeillä ole kutsu raiskaukseen, vaikka heikkoa itsesuojeluvaistoa osoittaakin.
remotion

Posts: 5,283

#110 • • remotion nostatus guru
Ana, siellä ruandassa on aika paljon enemmän vakavia sairauksia ja loisia ja tauteja jotka tuottaa hirveitä kärsimyksiä ja kuolemaa. et kyllä se hygienia on ihan paikallaan. kohtuus tietysti aina kaikessa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#111 • • Aziz Combat Fighter

remotion:
Ana, siellä ruandassa on aika paljon enemmän vakavia sairauksia ja loisia ja tauteja jotka tuottaa hirveitä kärsimyksiä ja kuolemaa. et kyllä se hygienia on ihan paikallaan. kohtuus tietysti aina kaikessa.



Niin, toi oli stand-up-showsta poimittu vitsi, joka ei toisaalta suoranaisesti liitynyt aiheeseen, meinaan vaan että just allergiat on mun käsittääkseni sellasia, mitä liian klliniset olosuhteet aiheuttaa. Tietty jossain Ruandassa ongelmat puhtauden kanssa on sit ihan eri luokkaa.
Elmiira

Posts: 1,446

#112 • • Elmiira

Exlex:
...halii niitä ja kaiken lisäksi nukkuu samassa sängyssä.



Mun koira nukkui aina mun sängyssä kun asuin kotona! *sydän* *iloinen*
Ja tietenkin saman peiton alla, joskus jopa pää samalla tyynyllä! *hymy*

Ja nukkuu joskus vieläkin, kun käyn kotona...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Elmiira

Posts: 1,446

#113 • • Elmiira

Nymfiana:
Tiedätkö että jos sulla on poikakoira, ni sen pippelistä tippuu mönjää... ja tää ei oo vitsi. T. poikakoiran omistaja



En tienny, en oo niin tarkkaan tutkinu *nauru*
Niin poikahan se on... tai paremminkin leikattu seniili vanhus jo nykyään *hymy*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Cloud

Posts: 2,162

#114 • • Edited Cloud Game Freak
Minihameen pitäminen kellokolmessa ei ole juu raiskauden kutsumista, Mutta Potkaise minua kyltin kantaminen on pieksennän pyytämistä. Aivan kuin Omakotitalon oven jättäminen täysin auki viikoksi kun lähdetään lomalle tai pyörän lukitsematta jättäminen keskelle katua viikoksi on Suoranaista varkauden kerjäämista. Silloin on turha puhua moraalista, jos itse oikein pyytää varkaita tulemaan sisään. Ja todellakin jos joku noin tekee niin itse lietsoo varkautta ja mahdollisuutta siihen. Silloin on todellakin turha moralisoida.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#115 • • Aziz Combat Fighter

Cloud:
Silloin on turha puhua moraalista, jos itse oikein pyytää varkaita tulemaan sisään. Ja todellakin jos joku noin tekee niin itse lietsoo varkautta ja mahdollisuutta siihen. Silloin on todellakin turha moralisoida.



Miten niin? EDELLEEN, se, että suojautuu tai jättää suojautumatta ei liity mitenkään, millän tavalla siihen, onko varkaus moraalitonta ja tuomittavaa vai ei. Ymmärrän tuon jos tarkoitat että on turha sääliä itseään jos itse laiminlyö omien etujensa varmistamisen, mutta ei se moraaliin kyl liity mitenkään. Vaikka mä pinoaisin tohon keskelle jalkakäytävää tukun seteleitä, ja pistäsin "älä koske"-kyltin päälle, on väärin ottaa siitä tukusta taskuunsa muutama.
phanatic

Posts: 1,123

#116 • • phanatic

Nymfiana:
Suihinoton oppitunti numero 1: Älä mieti mitä ylläreitä esinahan alta löytyy...



Suihinoton oppitunti numero 2 (edistyneemmille): hanki mies joka osaa peseytyä...
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#117 • • Aziz Combat Fighter

Nymfiana:
---
phanatic:
---
Nymfiana:
Suihinoton oppitunti numero 1: Älä mieti mitä ylläreitä esinahan alta löytyy...

---


Suihinoton oppitunti numero 2 (edistyneemmille): hanki mies joka osaa peseytyä...

---


Se ei aina näy päälleppäin että peseeks jätkä munansa vai ei... (offtopic)



No eiks kantsis kehottaa ensin vaik alapesulle jos otat tuntemattomalta poskeen :D Sitäpaitsi, herrasmies jatkoille päästyään heti ensimmäiseks käy pissalla ja vaivihkaa pesee vehkeensä samalla :PP
Avatar
#118 • • astaroth Guest
Nyt tää keskustelu on menossa oikeaan suuntaan! :D
K

Posts: 511

#119 • • K

Nymfiana:
En mä otakkaan suihin haisumulkuilta...


:(
Avatar
#120 • • astaroth Guest

Nymfiana:
En mä otakkaan suihin haisumulkuilta...


:(