Jos sä oot valmis syyttämään itseäs siitä, et joku varastaa sun omaisuuttas, ole hyvä vaan, mutta mä en ainakaan syytä itseäni siitä, et mun pyöräni varastettiin parin kuukauden jälkeen. Toki olisin sen siitä takapihalta voinut laittaa pyörävarastoon tai olisin voinut lukita sen ketjulla pyörätelineeseen, mutta vaikka jättäisin pyöräni lukitsematta keskelle toria ei kenelläkään ole oikeutta koskea siihen, saatikka ottaa sitä käyttöönsä.
Maailmankuva on nykyään niin monella niin vääristynyt, että mikäli et itse suojaa itseäsi tai omaisuuttasi, on luvallista käydä sinuun kiinni tai varastaa omaisuuttasi. No, omaa syytänihän se oli, kun en hankkinut autooni varashälytintä tai No, oma vikanihan se oli, kun kuljin yksin illalla kaupungilla tai No, oma vikanihan se oli, kun en jättänyt kukkaroani narikkaan. EI OLE! Se on sen ihmisen syytä, joka sen rikoksen tekee.
Pistää niiiiiiin vihaksi
[/quote]
Miten sä voit olla noin naivi? Oikeasti, Eihän siitä murhastakaan tee mikään oikeeta ja silti sitä tapahtuu, on tapahtunut, ja tulee tapahtumaan. Varkauksia on tapahtunut, Tulee tapahtumaan, ja tapahtuu ja sitä ei muuta se että sä suljet silmäsi ja toivot parempaa. Totta kai se on sun oma vika jos sä et hyväksy tosiasioita ja yritä niitä estää vaan suljet silmäsi todellisuudelta. Se että tarjoat pyörääsi suoraan varkaille tuskin lopettaa varastamista, päin vastoin.
En hyväksy varastamista päin vastoin, mutta sinähän oikein kutsut varkaat kylään luoksesi ja sitten itket tapahtuneen epäoikeutta.. ei ole todellista.