ällöjä tapoja

158 posts, 8 pages, 44,922 views

Avatar
#41 • • Mr. Jenkins Guest
Ylenpalttinen Vittuilu, siinä paheeni - Joskus tosin hyvälläkin.

Kiitos ja anteeksi.
ezzy

Posts: 8,060

#42 • • ezzy Droid-pappa

Samu:
Mun kynsienpureskelu loppu seinään kun kuulin, että kynnenpalaset eivät sula suolistossa ja ovat hyvin todennäköinen umpisuolentulehduksen ja jopa umpisuolen puhkeamisen aiheuttaja!



kuka niitä nyt pureskelun päätteeksi nielee, hyi vittu *nauru*

nimim. kasa kynsiä pöydän ympärillä
Tiikerriii

Posts: 1,113

#43 • • Edited Tiikerriii Tj

Keeerin:
Mä tunnustaudun myös kynsienpureskelijaksi..*plush* Olen aina niitä purrut, enkä varmaan koskaan pääse siitä eroon..Tiedän..kamala tapa..ja kynteni ovat aina ei niin kauniit ja naiselliset..*hmph*


hankkikaa mimmit ketkä pureskelette kynsiänne niin rakennekynnet....

--
RÄYH!!!!

Samu

Posts: 517

#44 • • Samu Bodhisattva

ezzy:
---
Samu:
Mun kynsienpureskelu loppu seinään kun kuulin, että kynnenpalaset eivät sula suolistossa ja ovat hyvin todennäköinen umpisuolentulehduksen ja jopa umpisuolen puhkeamisen aiheuttaja!

---


kuka niitä nyt pureskelun päätteeksi nielee, hyi vittu *nauru*



Riippuu minkä kokoisia paloja lohkoo, tietty *vink*. Mä olin enempi semmonen nakertaja ku suursyömäri.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Juhgu

Posts: 7,921

#45 • • Juhgu Virnistelijä

Samu:
Mun kynsienpureskelu loppu seinään kun kuulin, että kynnenpalaset eivät sula suolistossa ja ovat hyvin todennäköinen umpisuolentulehduksen ja jopa umpisuolen puhkeamisen aiheuttaja!
---



Mikseivät muka sula? *ding* Eiväthän ne mitään maailman kestävintä kudosta ole.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Lallu

Posts: 356

#46 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

Tiikerriii:
---
Keeerin:
Mä tunnustaudun myös kynsienpureskelijaksi..*plush* Olen aina niitä purrut, enkä varmaan koskaan pääse siitä eroon..Tiedän..kamala tapa..ja kynteni ovat aina ei niin kauniit ja naiselliset..*hmph*

---

hankkikaa mimmit ketkä pureskelette kynsiänne niin rakennekynnet....

tää tepsis mulla ainakin, tosin en kyl ottanu sen takii et lopettaisin kynsien pureskelun..ei oot tullu harrastettuu edes sen jälkeen ku otti pois.. kaipa sitä on halvempiakin keinoja!
Ana*

Posts: 56

#47 • • Ana* räppäkäpälä
Mun mielestä on ällöä, kun ihmiset räkii kadulla ympäriinsä. Etenkin se ääni mikä tulee, kun kerää limaa suuhun on etova. Eikä lopputulokset maassakaan näytä mitenkään erityisen ihanilta. Hyi hyi...

--
Take life the way it comes at you and make the best of it. -Yann Martel-

Samu81

Posts: 1,224

#48 • • Samu81 kokolihaa

Anime:
Se mikä OIKEESTI on ihan äärimmäisen ällöä on kelata et suurin osa kundeista ei pese käsiään vessassa käydessään. Tyttöjen vessassa en oo käyny pahemmin, toivon että he tajuavat kundeja paremmin hygienian päälle.. *taputapu*



Tähän tulee kiinnitettyä itsekin huomiota baarien vessoissa, mutta myös ihan huoltiksilla jne. Ja se on käsittämätöntä, miten aikuiset miehetkin, perheenisät jopa, eivät pese vessassa käynnin jälkeen käsiään. Siis hyi ******.
Baareissa kun jengi humalassa, sen ymmärtää helpommin.

Ja jos vähän topicia sivuten, ni mua suututtaa passiivinen tupakointi. Jossain dösärillä tms seisoskellessa. Tai hyvässä paikassa jossain kilpailuissa/yleisötapahtumissa. Tai varsinkin kesällä puistonpenkillä, vaikka Espalla, vieressä tilaa ja siihen tulee joku *itun sauhuttelija.
Koiransa kusettaminen toisten ihmisten autojen renkaisiin tai koiran paskattaminen kaupungissa vaikka puistoissa jne. Punasia päin juoksevat pellet jotka sen jälkeen näyttävät keskisormea. Liikennesäännöistä piittaamattomat pyöräilijät, tai muutenvaan kun takaa tulee kävelytiellä pyöräilijä kahtasataa viiden sentin päästä ohi.
Kaiken huippu oli kerran kun joku dorka pyöräilijä alkoi neuvomaan kummalla puolella katua pitäisi kävellä sen jälkeen kun huusin sille minne noin vitunmoinen hoppu. Joo.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Ill

Posts: 68

#49 • • Ill .-:wankers united:-.

Juhgu:
---
tubayumi:
Mitähän kivaa meikä harrastais?
...
Pyörien pöllimistä
...
And i´m fucking proud of it!
---

Tuo on todella syvältä, nimim. tämän kesän aikana etupyörä viety 2 kertaa -> 140 euron lasku -> opiskelijabudjetti perseellään. Varmasti se sinunkaltaisesi kusipää olisi vienyt loputkin pyörästä, jos se ei olisi kiinnitetty metallitolppaan. *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*



Dissaa pois. Pöllin pyörän tarvittaessa ja sakotan edullisen/wanhan (monesti useita aikoja käyttämättömänä olleen näköisen) pyörän ex. omistajaa typeryydestä. Ei meikä pölli muita kuin sellasella kahen markan lenkkilukolla varustetuja wanhoja rutkuja. Ja käyn vielä porvarien asuinalueella pöllimässä. Ja still oon praudovit.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

Cloud

Posts: 2,162

#50 • • Cloud Game Freak
S/M voiko ällömpää touhua olla.
WaterSport tai brownies leikit..
Hyi että.. eiköhän tossa ole tarpeeks ällöjä tapoja joita kammoksun YAK

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#51 • • Edited Aziz Combat Fighter

tubayumi:
---
Juhgu:
---
tubayumi:
Mitähän kivaa meikä harrastais?
...
Pyörien pöllimistä
...
And i´m fucking proud of it!
---

Tuo on todella syvältä, nimim. tämän kesän aikana etupyörä viety 2 kertaa -> 140 euron lasku -> opiskelijabudjetti perseellään. Varmasti se sinunkaltaisesi kusipää olisi vienyt loputkin pyörästä, jos se ei olisi kiinnitetty metallitolppaan. *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

---


Dissaa pois. Pöllin pyörän tarvittaessa ja sakotan edullisen/wanhan (monesti useita aikoja käyttämättömänä olleen näköisen) pyörän ex. omistajaa typeryydestä. Ei meikä pölli muita kuin sellasella kahen markan lenkkilukolla varustetuja wanhoja rutkuja. Ja käyn vielä porvarien asuinalueella pöllimässä. Ja still oon praudovit.



Jee hei siistii, jätkä on kapinallinen joka taistelee systeemiä vastaan! Vähän oot makee jätkä! Kelaa miten ne tyypit ANSAITSEE sakotuksen omasta tyhmyydestään ku ne joutuu kävelee duuniin siks ettei niil oo ollu rahaa ostaa kallista lukkoa! OIKEIN! Todella oikein! Sit ne menee lukkokauppaan ja ostaa kalliin lukon ja joku saatanan porvari käärii rahat siitä lukosta ja ostaa sillä lukolla nepalilaisten pikkulasten peräaukoista punotun ketjuruoskan ja ruoskii sillä sokeita kissanpentuja hengiltä! TAJUUTSÄ MITÄ SÄ TUET? SÄ TUET PERÄAUKKORUOSKIA! Mut kyl sä varmaan sen tiesitki, ku oot selkeesti yhteiskunnallisesti aktiivinen, koska sulle tulorajat on TÄRKEITÄ ja on hienoa tietää, et sunlaises tasapainon ja hyvinvoinnin ESITAISTELIJA ryömii juoksuhaudassa vanha Jopo omilla suolillas selkään sidottuna ja huudat: ”I AM PRAUDOVIT! PRAUDOVIT!”

edit: Ainiijoo, jos nähään, ni muistuta et kamppaan sut naama edellä betoniin niin et pääset lähemmäs tätä hirveetä proletariaattia kuten mun siskoni, joka vahingossa lähti ajamaan pyörällä jota joku oli yrittänyt varastaa. Hei, systeemiä vastaan pitää taistella sisältäpäin! Et sä tiedä mikä niitä sattuu, ennenkun sulla on hampaat kurkussa ja nahat poissa kyynärpäistä ja sä itket verilammikossa syysaamuna ruuhkassa.

Toivottavasti oot nyt ihan vitun äärettömän ylpeä ittestäs.
JustinSan

Posts: 822

#52 • • Edited JustinSan Nullius in verba

tubayumi:
---
Dissaa pois. Pöllin pyörän tarvittaessa ja sakotan edullisen/wanhan (monesti useita aikoja käyttämättömänä olleen näköisen) pyörän ex. omistajaa typeryydestä. Ei meikä pölli muita kuin sellasella kahen markan lenkkilukolla varustetuja wanhoja rutkuja. Ja käyn vielä porvarien asuinalueella pöllimässä. Ja still oon praudovit.



Sä oot niin urpo, että saat mut lähes sanattomaksi. En oikeasti edes tiedä mistä aloittasin tän sun loputtomalta vaikuttavan typeryytes analysoinnin.

Onko käynyt mielessä, että vaikka se tsygä on sun silmissäs arvoton, saattaa se omistajalleen olla hyvinkin arvokas? Liikahtiko pienessä mielessäsi mitään edes etäisesti ajatuksen alkeisosan neljäsosaa muistattavaa, siihen suuntaan, että ehkä siinä pyörässä oleva paska lukko johtuu siitä, että omistajalla ei ole edes varaa parempaan? Kävikö mielessä, että vaikka rahallinen menetys saattaa olla pieni, saattavat haittavaikutukset olla laajempiakin? Entä jos kaveri aamulla herää ja joku sun kaltaises urpo on pöllinyt sen tsygän ja se myöhästyy esim. duunista sun takias?
Ehkä mäkin rokotan sua sun tyhmyydestäs ja käyn esim. polttamassa sun kotis, ?Mitäs oot nii tyhmä, ettet rakentanu sitä kokonaan palamattomista materiaaleista ja järkänny ympärivuorokautist valvontaa h0h0h000, siitäs sait senkin idiootti!?.

Ymmärrä nyt vittu saatanan tanukki, että vaikka se pyörä EI OLISI LUKITTUNA OLLENKAAN sulla ei oo mitään vitun oikeutta mennä sitä nussimaan. Siihenkin voi olla monta syytä, tosin en kyllä epäile hetkeäkään, että osaist pienissä säälittävissä etäisesti aivojen irvikuvaa esittävissä aivoissas kehittää mitään niinkään pitkää loogista ketjua, että ymmärtäisit mitä.

Ihan oikeasti, kuole vittu sukupuutoon plz.

[edit]

Jos harrastusta kaipaat niin esim. kivien hakkaaminen yhteen voisi olla sun aivokapasiteetilles aika sopivaa hommaa.
Osta oma pyöräs, toisten omaisuuden varastelu ei oikeen oo hyvä harrastus. Toisaalta on pakko ihmetellä, että miten noin alhaisella älykkyydellä (epäilen vahvasti, että kengännumerosi on lukuarvoltaan suurempi kuin älykkyysosamääräsi) varustettu henkilö moiseen edes pystyy.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#53 • • Aziz Combat Fighter

JustinSane:
Ihan oikeasti, kuole [o]vittu sukupuutoon plz[/o].



Fixed.
Miika

Posts: 893

#54 • • Edited Miika

tubayumi:
---
Juhgu:
---
tubayumi:
Mitähän kivaa meikä harrastais?
...
Pyörien pöllimistä
...
And i´m fucking proud of it!
---

Tuo on todella syvältä, nimim. tämän kesän aikana etupyörä viety 2 kertaa -> 140 euron lasku -> opiskelijabudjetti perseellään. Varmasti se sinunkaltaisesi kusipää olisi vienyt loputkin pyörästä, jos se ei olisi kiinnitetty metallitolppaan. *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

---


Dissaa pois. Pöllin pyörän tarvittaessa ja sakotan edullisen/wanhan (monesti useita aikoja käyttämättömänä olleen näköisen) pyörän ex. omistajaa typeryydestä. Ei meikä pölli muita kuin sellasella kahen markan lenkkilukolla varustetuja wanhoja rutkuja. Ja käyn vielä porvarien asuinalueella pöllimässä. Ja still oon praudovit.



Mä vihaan varkaita. Vielä enemmän vihaan pyörävarkaita. Jos joskus nään jonkun näädän räpläämässä fillarista osia irti niin tuun ja isken kirveellä päähän. Jos näkisit 4k pyörän lukitsemattomana niin voisitko vastustaa kiusausta? Voin jo nyt mainita etten jätä sitä hetkeksikään silmistäni edes lukittuna, sattuneesta syystä, kiitos teidän s*tanan punkkareiden! Odotan tapaamistamme itse teossa............. =E
Cloud

Posts: 2,162

#55 • • Cloud Game Freak
ymmärrän kyllä että tollanen asenne mitä tybayumi esittää harmittaa monia, Enkä missään nimessä hyväksy varkautta suuntaan enkä toiseen. Silti uskoisin hänen vain hakevan huomiota tänne postauksillaan, joten uskon myös että muiden kommenteilla ei ole mitään tai korkeintaan huvittava vaikutus häneen.. siksi en ymmärräkkään miksi maksaa vaivaa flametaa tuollaista ihmistä joka vain hakee huomioita.. Turhaa energian tuhlausta säälittävään ja huomion hakuiseen ihmiseen.. Mutta tietty jokainen saa tehdä mitä itse haluaa..

Tämä meni oftopickiksi..

Tosiaan sanoin jo ylempänä pari ällöä asiaa.. mutta tuli mieleen ettei tässä vältämättä haettu ihan tuollaisia ällöhä asioita, niin sanoisin Tahalliset Röyhtäisyt. siis tottakai joskus se tulee vahingossa keneltä tahansa, mutta kun jotkut ihmiset aivan tarkoituksella röyhtäilevät ruoan jälkeen.. tai ruoan aikana esim nyt ravintoloissa.. Todella kuvottavaa touhua.. Eikä minkään laisia käytöstapoja näillä ihmisillä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#56 • • Aziz Combat Fighter

Cloud:
ymmärrän kyllä että tollanen asenne mitä tybayumi esittää harmittaa monia, Enkä missään nimessä hyväksy varkautta suuntaan enkä toiseen. Silti uskoisin hänen vain hakevan huomiota tänne postauksillaan, joten uskon myös että muiden kommenteilla ei ole mitään tai korkeintaan huvittava vaikutus häneen.. siksi en ymmärräkkään miksi maksaa vaivaa flametaa tuollaista ihmistä joka vain hakee huomioita.. Turhaa energian tuhlausta säälittävään ja huomion hakuiseen ihmiseen.. Mutta tietty jokainen saa tehdä mitä itse haluaa..



Yleensä noi munattomat huomionkerjääjät ei laita itsestään värivalokuvia profiiliinsa ja sen jälkeen sano boardilla asioita, jotka saa osalla ihmisistä veren kiehumaan korvista ulos. Väkivallan uhriksi joutumisen riski nimittäin kasvaa suunnattomasti, kun ihmiset tietävät, miltä pyörävaras näyttää. Jos toi on tapa kerjätä huomiota, niin se on kyl vinkee testamentti sekä häiriintyneestä itsetunnosta että eriiiiiittäin vajavaisesta älykkyydestä.
Avatar
#57 • • Edited Rujo Mutantti Guest
No nyt alkaa mennä jo jjoukkolynkkauksen puolelle. Esim arvon luminescent Mikä sulle on niin vaikeeta tossa hra Tubayumin tekstissä vaikeeta ymmärtää 2mk pyörä vs sun 4000e pippelinvenytin?

Jos on tarvetta päästä paskalla tsygällä himaan niin siihen ei tartte keikata monen tonnin pyörää jota ei oo varaa maksaa jos siitä jotain hajottaa ja kiinni jää. Vaikka ko. henkilö on meikän tuttu niin silti tuo on aika helvetin perseestä tuo pyörien pölliminen, mut niin on tollanen joukkoapinointi. Emännältä läks just pyörä omalta pihalta kävelemään, lukittu, renkaat puhki, maalit haalistunu auringossa pinkki / musta -Musta/ harmaa. Silti kelpas. Ja esimerkin mukainen tilanne kaverilla tänään. Viimeyönä pyörä pöllittiin, aamulla sataa vettä, ei massia ja pakko päästä kipeenä kirjotuksiin. Jäi väliin. Jos oot Luminescent niin tyhmä että jätät sen 4ke fillaris jonnekkin apajille (esim pimeelle alueella mihin voi pysähtyä isolla autolla, puistoon tjsp) niin kuten eräs kuuluisa mikkeliläinen filosofi sanoo : Saitpahan opetuksen.

Perseestä on se varastelu ellei oikeesti kyse ole hengenpitimistä.

Hmm, putkipommi pyörän runkoon ois hyvä varkauden esto.

Kaikki mukaan WEEE Tubayumia turpaan niin että veri lentää. Vittu Plur½

Tosin en olis kyllä ylpee tosta fillarin keikkailusta.... Jäi Tubayumi bisset tarjoomati kun nähhään. :(
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#58 • • Aziz Combat Fighter

ujin:
Kaikki mukaan WEEE Tubayumia turpaan niin että veri lentää. Vittu Plur½



Onks idiooteilla joku keskinäinen magnetismi ja hyvävelisopimus vai miks näit tarpeelliseks postata?
Cloud

Posts: 2,162

#59 • • Cloud Game Freak
[/quote]
Yleensä noi munattomat huomionkerjääjät ei laita itsestään värivalokuvia profiiliinsa ja sen jälkeen sano boardilla asioita, jotka saa osalla ihmisistä veren kiehumaan korvista ulos. Väkivallan uhriksi joutumisen riski nimittäin kasvaa suunnattomasti, kun ihmiset tietävät, miltä pyörävaras näyttää. Jos toi on tapa kerjätä huomiota, niin se on kyl vinkee testamentti sekä häiriintyneestä itsetunnosta että eriiiiiittäin vajavaisesta älykkyydestä.
[/quote]

Ei saa yleistää =)
Niin no ymmäränhän mä sen että ihmisiä rupeaa sapettamaan, mutta jos joku rupee nyrkkiä heiluttamaan ton takia.. nooh ei kyllä saa mun respectiä.. varkaus on varkaus vaikka mitä varastais, mutta jotain rajaa silti.. Muutenkin turhan paljon puidaan nyrkkiä.

Jokaisella on omat terminsä ja ajatuksensa älykkyydestä.. Tietty on niitä teorioita ja testejä, Mutta en nyt menis vielä ton perusteella ketään vajavaiseksi kutsumaan.

Taas mentiin oftopickiks.. sorry.. Ja edlleen en hyväksy tota varkautta.. jotenkin vaan noh anti olla ei jaksa enää..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Miika

Posts: 893

#60 • • Miika

ujin:
Esim arvon luminescent Mikä sulle on niin vaikeeta tossa hra Tubayumin tekstissä vaikeeta ymmärtää 2mk pyörä vs sun 4000e pippelinvenytin?



Ei mitään vaikeaa. Pyörä kuin pyörä, se voi olla jollekin rakas, oli siinä kiinni 2 tai miten paljon hyvänsä. Pitääkö sellaista ymmärtää, joka on ylpeä ottaessaan luvatta toisen ihmisen omaisuutta käyttöönsä?

Jos oot Luminescent niin tyhmä että jätät sen 4ke fillaris jonnekkin apajille (esim pimeelle alueella mihin voi pysähtyä isolla autolla, puistoon tjsp) niin kuten eräs kuuluisa mikkeliläinen filosofi sanoo : Saitpahan opetuksen.



En ole tyhmä, luullakseni. Siksi en säilytä pyörääni edes taloyhtiömme varastossa, vaan kiltisti kotona, huolimatta siitä että luotan kaikkiin naapureihini 100%:sti. Toi edellinen kommenttini oli kyllä hieman äärimmilleen vedetty ilmaisu, tuskin veri lähtee lentään jos jonkin idiootin isse teossa tapaan... Poliisit kyllä soitan ja sotken itse perään, siitä voitte syyhkyt olla varmoja. Ja vielä, pyöräily on mun rakas harrastus, ei mikään pippelin jatke, koska en sellaista tarvitse.