Kiitos ja anteeksi.
158 posts, 8 pages, 46,919 views
Samu:
Mun kynsienpureskelu loppu seinään kun kuulin, että kynnenpalaset eivät sula suolistossa ja ovat hyvin todennäköinen umpisuolentulehduksen ja jopa umpisuolen puhkeamisen aiheuttaja!
Keeerin:
Mä tunnustaudun myös kynsienpureskelijaksi..*plush* Olen aina niitä purrut, enkä varmaan koskaan pääse siitä eroon..Tiedän..kamala tapa..ja kynteni ovat aina ei niin kauniit ja naiselliset..
ezzy:
---
Samu:
Mun kynsienpureskelu loppu seinään kun kuulin, että kynnenpalaset eivät sula suolistossa ja ovat hyvin todennäköinen umpisuolentulehduksen ja jopa umpisuolen puhkeamisen aiheuttaja!
---
kuka niitä nyt pureskelun päätteeksi nielee, hyi vittu
tää tepsis mulla ainakin, tosin en kyl ottanu sen takii et lopettaisin kynsien pureskelun..ei oot tullu harrastettuu edes sen jälkeen ku otti pois.. kaipa sitä on halvempiakin keinoja!Tiikerriii:
---
Keeerin:
Mä tunnustaudun myös kynsienpureskelijaksi..*plush* Olen aina niitä purrut, enkä varmaan koskaan pääse siitä eroon..Tiedän..kamala tapa..ja kynteni ovat aina ei niin kauniit ja naiselliset..
---
hankkikaa mimmit ketkä pureskelette kynsiänne niin rakennekynnet....
Anime:
Se mikä OIKEESTI on ihan äärimmäisen ällöä on kelata et suurin osa kundeista ei pese käsiään vessassa käydessään. Tyttöjen vessassa en oo käyny pahemmin, toivon että he tajuavat kundeja paremmin hygienian päälle.. *taputapu*
Juhgu:
---
tubayumi:
Mitähän kivaa meikä harrastais?
...
Pyörien pöllimistä
...
And i´m fucking proud of it!
---
Tuo on todella syvältä, nimim. tämän kesän aikana etupyörä viety 2 kertaa -> 140 euron lasku -> opiskelijabudjetti perseellään. Varmasti se sinunkaltaisesi kusipää olisi vienyt loputkin pyörästä, jos se ei olisi kiinnitetty metallitolppaan.
tubayumi:
---
Juhgu:
---
tubayumi:
...
Pyörien pöllimistä
...
---
Tuo on todella syvältä, nimim. tämän kesän aikana etupyörä viety 2 kertaa -> 140 euron lasku -> opiskelijabudjetti perseellään. Varmasti se sinunkaltaisesi kusipää olisi vienyt loputkin pyörästä, jos se ei olisi kiinnitetty metallitolppaan.
---
Dissaa pois. Pöllin pyörän tarvittaessa ja sakotan edullisen/wanhan (monesti useita aikoja käyttämättömänä olleen näköisen) pyörän ex. omistajaa typeryydestä. Ei meikä pölli muita kuin sellasella kahen markan lenkkilukolla varustetuja wanhoja rutkuja. Ja käyn vielä porvarien asuinalueella pöllimässä. Ja still oon praudovit.
tubayumi:
---
Dissaa pois. Pöllin pyörän tarvittaessa ja sakotan edullisen/wanhan (monesti useita aikoja käyttämättömänä olleen näköisen) pyörän ex. omistajaa typeryydestä. Ei meikä pölli muita kuin sellasella kahen markan lenkkilukolla varustetuja wanhoja rutkuja. Ja käyn vielä porvarien asuinalueella pöllimässä. Ja still oon praudovit.
JustinSane:
Ihan oikeasti, kuole [o]vittu sukupuutoon plz[/o].
tubayumi:
---
Juhgu:
---
tubayumi:
...
Pyörien pöllimistä
...
---
---
Cloud:
ymmärrän kyllä että tollanen asenne mitä tybayumi esittää harmittaa monia, Enkä missään nimessä hyväksy varkautta suuntaan enkä toiseen. Silti uskoisin hänen vain hakevan huomiota tänne postauksillaan, joten uskon myös että muiden kommenteilla ei ole mitään tai korkeintaan huvittava vaikutus häneen.. siksi en ymmärräkkään miksi maksaa vaivaa flametaa tuollaista ihmistä joka vain hakee huomioita.. Turhaa energian tuhlausta säälittävään ja huomion hakuiseen ihmiseen.. Mutta tietty jokainen saa tehdä mitä itse haluaa..
ujin:
Kaikki mukaan WEEE Tubayumia turpaan niin että veri lentää. Vittu Plur½
ujin:
Esim arvon luminescent Mikä sulle on niin vaikeeta tossa hra Tubayumin tekstissä vaikeeta ymmärtää 2mk pyörä vs sun 4000e pippelinvenytin?
Jos oot Luminescent niin tyhmä että jätät sen 4ke fillaris jonnekkin apajille (esim pimeelle alueella mihin voi pysähtyä isolla autolla, puistoon tjsp) niin kuten eräs kuuluisa mikkeliläinen filosofi sanoo : Saitpahan opetuksen.