ällöjä tapoja

158 posts, 8 pages, 44,921 views

Juhgu

Posts: 7,921

#61 • • Juhgu Virnistelijä

ujin:
Jos on tarvetta päästä paskalla tsygällä himaan niin siihen ei tartte keikata monen tonnin pyörää jota ei oo varaa maksaa jos siitä jotain hajottaa ja kiinni jää.



”pitäis päästä pyörällä kotiin” ei todellakaan oikeuta varastamaan kenenkään pyörää. Jos haluaa pyöräillä niin sitten ostaa omansa. Ne käytetyt romut eivät montaa euroa maksa. Ja niinkuin täällä parikin tyyppiä jo mainitsi, pyörällä voi olla tunnearvoakin. Tosi kiva että monta vuotta käytössä ollut huollettu pyörä häviää kaltoin kohdeltavaksi jollekin Tubayumille jota nyt ei vaan sattunut huvittamaan käveleminen sinä iltana.

Perseestä on se varastelu ellei oikeesti kyse ole hengenpitimistä.



Perseestä se on vaikka olisikin kyse hengenpitimistä, enkä pysty ihan heti kuvittelemaan tilannetta jossa joku pöllii pyörän koska on kyse hengenpitimistä.


Cloud:
---
Niin no ymmäränhän mä sen että ihmisiä rupeaa sapettamaan, mutta jos joku rupee nyrkkiä heiluttamaan ton takia.. nooh ei kyllä saa mun respectiä.. varkaus on varkaus vaikka mitä varastais, mutta jotain rajaa silti.. Muutenkin turhan paljon puidaan nyrkkiä.


No joo, nyrkin puiminen on eri asia kuin sen puiminen jonkun naamaan. Mutta veikkaanpa että sinultakin loppuu hyväntahtoisuus siinä vaiheessa kun joku pöllii sinun pyöräsi :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Ill

Posts: 68

#62 • • Ill .-:wankers united:-.
Paljon kiitoksia saamastani huomiosta. Ainoa pyrkimykseni todellakin oli tuolla pyörien pöllimismaininnalla muun paskan seassa kerjätä kikkelilleni pituutta. Jep. Oonpahan kyllä saanu ainakin hyvät naurut.

Toisaalta voin olla myös tyytyväinen itseeni onnistuttuani buustaamaan teidän moraaliltanne ja yhteiskunnalliselta vastuuntunnoltanne tahrattomien, omaa vaatimattomuuttanne uhkuvien ja ihan hyvää hyvyyttänne typerien ylisanojen/ilmausten käyttäjien mainetta ja kunniaa jumalallisen oikeuden jakajina ja eturintamana TRUE EVIL PAHAA pyörien satunnaispöllijää sähköisesti jahdattaessa ja rangaistaessa.

Mieleni ei tekisi suoda teille ystävällisille sieluille jälleen uutta ja mahtavaa voitontunnetta pahuuden ja suuren tyhmyyden selättämisestä selittelemällä omaa toimintaani hieman syväluotaavammin. Pitkin hampain alistun kuitenkin lueskelemaan lisää vittuilua todella rajoittuneesta aivokapasiteetistani ja antaudun vaaraan tulla pahoinpidellyksi kammottavien tekojeni vuoksi.

Minulla on hyvin pienet kuukausitulot. Minulla on polkupyörä. Minun polkupyöräni hajoaa kovan käytön seurauksena. Korjaan polkupyöräni mikäli minulla on siihen kuukausitulojeni puitteissa varaa. Mikäli minulla taas ei siihen ole varaa, jätän pyöräni johonkin telineeseen odottamaan lukitsemattomana jotakuta maksukykyistä polkupyörän tarvitsijaa. Pöllin uuden pyörän pyrkien tuottamaan mahdollisimman vähän taloudellista ym. haittaa pyörän ex. omistajalle. Tähän pyrin etsimällä pidemmän aikaa käyttämättömänä olleita, mahdollisimman halpoja ja halvalla/helposti rikottavalla lukolla varustettuja pyöriä varakkaamman väen asuinalueelta. Tahdon vielä erikseen mainita, että pöllin pyörän ainoastaan silloin, kun todella tarvitsen sellaista. En hengen pitimiksi, mutta aika lähelle kuitenkin. ENKÄ TOSIAAN KÄNNISSÄ KOTIMATKAA VARTEN. Se on typerää ja tarpeetonta. On epämieluisaa, että monet teistä olettivat minun tekevän sellaista, mihin en sanallakaan viitannut.

Ja edelleenkin olen ylpeä tekemistäni ratkaisuista. Tulen olemaan myös siitä laadukkaan polkupyörän ostopäätöksestä rahatilanteen sitten joskus sen salliessa.

Toivoisin myös, että tuomitessanne toisten ihmisten tekemisiä miettisitte sen ohikiitävän hetken, että meneekö vähän överix.

Niin että haistakaa pitkä vittu ja katsokaa peiliin kaikki jeesustelijat.

Ja kiitos ujin asiallisuudesta. Jos sallit, ni tarjoon siulle tuopin ku ens kerran nähää?

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

ottonivus

Posts: 148

#63 • • ottonivus Random juippi
Täytyy myöntää häpeillen, että sormi löytyy välillä nenästä*possu*

--
\"anna mennä\"

hrdkvr

Posts: 3,929

#64 • • hrdkvr KURGO
nyt vois se pyöranpolliä pistää ne yhteystietonsa tänne niin tullan poikien kanssa käymään *nauraa*


ketutti ikoinaan kun ei voinu mihinkään jättää tsygää kun nistit tulee heti pöllii tai muut huligaanit rikkoo vanteet puhkoo kumit tai jms.

--
-keep it hard-

phanatic

Posts: 1,123

#65 • • phanatic

tubayumi:
Tahdon vielä erikseen mainita, että pöllin pyörän ainoastaan silloin, kun todella tarvitsen sellaista. En hengen pitimiksi, mutta aika lähelle kuitenkin. ENKÄ TOSIAAN KÄNNISSÄ KOTIMATKAA VARTEN. Se on typerää ja tarpeetonta. On epämieluisaa, että monet teistä olettivat minun tekevän sellaista, mihin en sanallakaan viitannut.



Milloin sinä katsot tarvitsevasi pyörää enemmän kuin sen omistaja? Toiminnallasi siirrät taloudelliset ongelmasi muiden niskaan - yrittäisit ennemmin ratkaista ne.
hrdkvr

Posts: 3,929

#66 • • hrdkvr KURGO
just tällä hetkellä tarvisin uuden :

asunnon
tietokoneen
auton
vaatteita


eiköhän lähetä pöllimään...

--
-keep it hard-

Samu

Posts: 517

#67 • • Samu Bodhisattva

tubayumi:
Minulla on hyvin pienet kuukausitulot...Ja edelleenkin olen ylpeä tekemistäni ratkaisuista. Tulen olemaan myös siitä laadukkaan polkupyörän ostopäätöksestä rahatilanteen sitten joskus sen salliessa...

Toivoisin myös, että tuomitessanne toisten ihmisten tekemisiä miettisitte sen ohikiitävän hetken, että meneekö vähän överix.

Niin että haistakaa pitkä vittu ja katsokaa peiliin kaikki jeesustelijat.



Aika monella muullakin on pienet kuukausitulot! Ei se ole mikään perustelu; Jos olet ilman, olet ilman! Tee kuukausituloillesi jotain ja ansaitse se fillari itsellesi!

Mietinpä tässä ohikiitävän hetken, että ”meneekö överix”....EI MENE! Överiks menee toi sun itkeminen kun sulla ei oo fillari kuosissa!!!

Mä katson peiliin ihan mielelläni; Mun mielestä on varsin kunnioitettavaa pyrkiä kohtelemaan kanssaihmisiään niinkuin toivoo itsekin tulevan kohdelluksi! Jeesustelu on ihan hyvä juttu. Parempi kuin se, että syyttää muita ja heittäytyy moiseen perseilyyn, kun ei ole kykyä muuhun kuin aina mennä sieltä missä aita on matalin! Noh, mikä tahansa on parempi..

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#68 • • Aziz Combat Fighter
No voi jeesus. Mene TÖIHIN saatanan pummivaras! Uskoisin, että esim. päivän palkalla saa jo sellaisen pyörän, että sillä pääsee liikkeelle, eikä tarvitse maksattaa omia matkojaan muilla. Mua ei ärsytä yhtään niin paljon että pöllit pyöriä, vaan toi mukaälykäs ja "moraalisesti korkea" paskanjauhanta, millä perustelet omaa kusipäistä käytöstäsi. Ja kehtaat vielä ylpeillä omalla egorunkkailufilosofiallasi, jonka ainoa tehtävä on tarjota sinulle henkinen pakotie syyllisyydentunnosta mikä normaalisti muilta varastamisesta seuraa.

Toivottavasti saat selitellä tota joku päivä poliiseille.
hrdkvr

Posts: 3,929

#69 • • hrdkvr KURGO
vittu mä muistan kun kun oltiin just menty naimisiin ja kumpikin vielä opiskeli ja opintotuella ja iltatöillä elettiin ja säästettiin videoihin joku 5kk ja kun sen sai niin JUMALEISSÖN kun tuntui hyvältä.....

..get real... ..get a life..

--
-keep it hard-

MM

Posts: 215

#70 • • MM kaappimörkö
joo uus mersu nappais nyt, mistähän sen vois pölliä? Nim. Kolme pyörää pöllitty multa!!!*kivatsulle*

--
Humppaa ja kuole:)

remotion

Posts: 5,283

#71 • • remotion nostatus guru

tubayumi:
Tahdon vielä erikseen mainita, että pöllin pyörän ainoastaan silloin, kun todella tarvitsen sellaista. En hengen pitimiksi, mutta aika lähelle kuitenkin. ENKÄ TOSIAAN KÄNNISSÄ KOTIMATKAA VARTEN. Se on typerää ja tarpeetonta. On epämieluisaa, että monet teistä olettivat minun tekevän sellaista, mihin en sanallakaan viitannut.
Niin että haistakaa pitkä vittu ja katsokaa peiliin kaikki jeesustelijat.



ETKÖ PÖLLI KÄNNISSÄ? AI KU HIENOO, PITÄIS VARMAAN ANTAA MITALI! ONNEKS PÖLLIT SELVINPÄIN. AI SUN PÖLLITYT PYÖRÄT EI KESTÄ KOVAA KÄYTTÖÄ NI PAKKO PÖLLIÄ LISÄÄ??? AI KU SÄ OOT IHANA!!!
Mä toivon et sulta pöllittäis ihan kaikki mitä sul on. Ja pakko haistaa kun sieltä päin tuulee...
*kivatsulle*
MM

Posts: 215

#72 • • MM kaappimörkö
Ei vittu näitä tubajumeja ja yuji ..Suomen toivot*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

Zet4

Posts: 1,135

#73 • • Zet4 n00b

Anime:

Se mikä OIKEESTI on ihan äärimmäisen ällöä on kelata et suurin osa kundeista ei pese käsiään vessassa käydessään. Tyttöjen vessassa en oo käyny pahemmin, toivon että he tajuavat kundeja paremmin hygienian päälle.. *taputapu*



Kannattaa katsoa hieman asiaa hipoen Penn & Teller - Bullshit sarjan Safety hysteria episodi.



PS. Äiti opetti käymään kusella niin ettei sormille roisku, säästyy pesemiseltä! *iloinen**enkeli*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#74 • • Aziz Combat Fighter

Zeta:
---
Anime:

Se mikä OIKEESTI on ihan äärimmäisen ällöä on kelata et suurin osa kundeista ei pese käsiään vessassa käydessään. Tyttöjen vessassa en oo käyny pahemmin, toivon että he tajuavat kundeja paremmin hygienian päälle.. *taputapu*

---


Kannattaa katsoa hieman asiaa hipoen Penn & Teller - Bullshit sarjan Safety hysteria episodi.



Se oli kyl loisto, jokasen OCD-ihmisen pitäs kattoo se, vaik ei siit kai hyötyy niille olis. Mut ku ei kuse näpeille, ni ei kastu sormet. Toinen hyvä tapa on ottaa kullinvarresta tarpeeks kaukaa nuppia kiinni, esim joku 25 cm on sellanen sopiva varoetäisyys *justjoo*
phanatic

Posts: 1,123

#75 • • phanatic

Ana:
Se oli kyl loisto, jokasen OCD-ihmisen pitäs kattoo se, vaik ei siit kai hyötyy niille olis. Mut ku ei kuse näpeille, ni ei kastu sormet. Toinen hyvä tapa on ottaa kullinvarresta tarpeeks kaukaa nuppia kiinni, esim joku 25 cm on sellanen sopiva varoetäisyys *justjoo*



Joo ja tarpeeks talkkia kalsareihin aamulla ettei tartu kullihiet käteen.
Bio

Posts: 4,429

#76 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

tubayumi:
Minulla on hyvin pienet kuukausitulot.



Ihme jätkä..

ajattele jos kaikki tekis samalla tavalla kuin sä, sehän olis pelkkää sekasortoo..
luultavasti toi sun varastelu ei jää noihin pyöriin, koska tulet olemaan pummi aina.
Kuten Ana sanoi, mee töihin! mäkin olen ollut kaikenlaisissa paskaduuneissa, mut ainakin on varaa pyörään ja lukkoon..
hrdkvr

Posts: 3,929

#77 • • Edited hrdkvr KURGO

Ana:
---

esim joku 25 cm on sellanen sopiva varoetäisyys *justjoo*


ai pidätkö pakaroistas kiinni *nauraa*

--
-keep it hard-

innae

Posts: 1,377

#78 • • innae PaskaJätkä

tubayumi:
---
Juhgu:
---
tubayumi:
Mitähän kivaa meikä harrastais?
...
Pyörien pöllimistä
...
And i´m fucking proud of it!
---

Tuo on todella syvältä, nimim. tämän kesän aikana etupyörä viety 2 kertaa -> 140 euron lasku -> opiskelijabudjetti perseellään. Varmasti se sinunkaltaisesi kusipää olisi vienyt loputkin pyörästä, jos se ei olisi kiinnitetty metallitolppaan. *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

---


Dissaa pois. Pöllin pyörän tarvittaessa ja sakotan edullisen/wanhan (monesti useita aikoja käyttämättömänä olleen näköisen) pyörän ex. omistajaa typeryydestä. Ei meikä pölli muita kuin sellasella kahen markan lenkkilukolla varustetuja wanhoja rutkuja. Ja käyn vielä porvarien asuinalueella pöllimässä. Ja still oon praudovit.




Entä kun pilkka sattuukin omaan nilkkaan?Joku tsiigaa sun pyörääds ajatellen etttei tota nyt kukaan kaipaa ja ei se tee kenenkään talouteen mitään vahinkoo jos tollasen paskan pöllii, ja pöllii sen sun paskan pyöräsi jota et viitsi korjauttaa. Kyllä muutkin pienituloiset tekevät hankintoja ja korjauttelevat autojaan/pyöriiään/kulkuneuvojaan. Pitäiskö mun mennä pölliiin uusi auto kun omastani jarrut vetelee viimisiä kun olen pienituloinnen? Menen katsos vaikka westendisät pölliin, ei sitä kukaan huomaa ja ei se sitä haittaa, saatanan poroporvarttti!1!1111!!

--
PaskaJätkä

Avatar
#79 • • Enkeli Guest
Oon todella törkeä suustani *anteeksi*
Marjo

Posts: 1,796

#80 • • Marjo pupuTupuna

Mikseivät muka sula? Eiväthän ne mitään maailman kestävintä kudosta ole.



tietääkseni hiukset ja kynnet ovat ”samaa ainetta” ja ainakaan hiukset eivät sula vatsalaukussa. Joskus tuli telkkarista sellanen juttu, jossa kerrotiin tytöstä, joka söi hiuksiaan. Loppujen lopuksi hän alkoi kärsiä sietämättömistä vatsakivuista ja tutkimuksia seuranneessa leikkauksessa vatsasta löytyi vatsalaukun muotoinen ja sen täyttänyt hiusmöykky. Ällöä, häh *poks*

Täytyy myöntää itsekin kuuluvani kynsien ja kynsinauhojen pureskelu ja repimis kerhoon. Nykyään saan pidettyä kynsiä suhteellisen hyvännäköisinä, mutta jos ne kasvavat ”liian” pitkiksi , pureskelen ne vähän lyhyemmiksi. En siis täysin nysäksi. Ja kynnen palasia en kyllä niele!

Kynnelistä vielä, että itselläni se ei kyllä lapsena ainakaan toiminut, koska se oli todella inhottavaa tarttuessaan ruokaankin. Se ei nimittäin toiminut ihan tavallisen kynsilakan tavoin. Se liukeni esim. appelsiiniin, koska se on märkää.