158 posts, 8 pages, 46,914 views
Astaroth:
Mulla tais sit jäädä suihinotot tähän, kun ei noi teroraasteet lähde irti taltallakaan.
keisha:
Avopuolisoni pureskelee kynsiään, säästää kynnenpalat ja jauhaa niitä kuin purkkaa. Yök.
Ana-5000, 28.9.2004 18:15:
---
Nymfiana:
---
phanatic:
---
Nymfiana:
Suihinoton oppitunti numero 1: Älä mieti mitä ylläreitä esinahan alta löytyy...
---
Suihinoton oppitunti numero 2 (edistyneemmille): hanki mies joka osaa peseytyä...
---
Se ei aina näy päälleppäin että peseeks jätkä munansa vai ei... (offtopic)
---
No eiks kantsis kehottaa ensin vaik alapesulle jos otat tuntemattomalta poskeen :D Sitäpaitsi, herrasmies jatkoille päästyään heti ensimmäiseks käy pissalla ja vaivihkaa pesee vehkeensä samalla :PP
Mellu-, 7.2.2006 12:42:
maiskuttaminen, erittäin kauhea ääni lähtee kun maiskuttaa :S
satumetsä, 16.12.2006 14:05:
Hyi vit*u kun jotkut ihmiset syö räkää. Olkoon lapsi tai aikuinen mutta mua yrjöttää koko ajatuskin ja mua alkaa yrjöttää se ihminen, jonka näen kaivelevan nenäänsä himokas ilme naamalla ja tunkevan nenämälliä suuhunsa hyvillä mielin saaneen näköisenä.
keisha, 28.9.2004 20:20:
Avopuolisoni pureskelee kynsiään, säästää kynnenpalat ja jauhaa niitä kuin purkkaa. Yök.
Anime, 22.9.2004 14:52:
Monet pitävät tosi ällönä ku meikä rakastaa mässyttää raakaa jauhelihaa suoraan paketista Tuskin toi mitään hirveen terveellistäkää on, mut onnex asutaa Suomessa...
Anime, 22.9.2004 14:52:
Monet pitävät tosi ällönä ku meikä rakastaa mässyttää raakaa jauhelihaa suoraan paketista Tuskin toi mitään hirveen terveellistäkää on, mut onnex asutaa Suomessa...