ällöjä tapoja

158 posts, 8 pages, 46,973 views

Exlex

#81 • • Exlex

pupuTupuna:
---
Joskus tuli telkkarista sellanen juttu, jossa kerrotiin tytöstä, joka söi hiuksiaan. Loppujen lopuksi hän alkoi kärsiä sietämättömistä vatsakivuista ja tutkimuksia seuranneessa leikkauksessa vatsasta löytyi vatsalaukun muotoinen ja sen täyttänyt hiusmöykky. Ällöä, häh *poks*
---

Taisi olla Ripley´s Believe It or Not jossa kerrottiin intialaisesta tytöstä. Vaikka ohjelma onkin lähestulkoon täyttä shittiä niin hiusjuttu on käsittääkseni totta.

Itse en tunnusta harrastavani mitään ällöttävää *justjoo*, mutta muiden harrastamia ällöttäviä tapoja voisin sen sijaan listata sivutolkulla. Muutamina esimerkkeinä nuo useasti mainitut kynsien pureskelut, sormien nuoleminen, käsien pesemättömyys ym.*eiei*
Juhgu

#82 • • Juhgu Virnistelijä

Bio:
Kuten Ana sanoi, mee töihin! mäkin olen ollut kaikenlaisissa paskaduuneissa, mut ainakin on varaa pyörään ja lukkoon..

Niin mutta lukonhan voi täysin eettisesti rikkoa jos on tarpeeksi köyhä. Varsinkin jos se mahdollisimman halvan näköinen pyörä on rikkaiden asuinalueella.

Ihme selittelyä *dissaa*. Aika turha yrittää keksiä jotain moraalista oikeutusta varastelulle. Ja mitä siihen älykkyyteen tulee, niin aika hölmöä tuollaista julkisesti lesottaa kun profiilista löytyy vielä kuva ja asuinpaikkakin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

#83 • • Juhgu Virnistelijä

pupuTupuna:
---
tietääkseni hiukset ja kynnet ovat ”samaa ainetta” ja ainakaan hiukset eivät sula vatsalaukussa. Joskus tuli telkkarista sellanen juttu, jossa kerrotiin tytöstä, joka söi hiuksiaan.

Ovat samaa kudosta juu. Telkkariin nyt en vielä luottaisi. En siis tiedä yhtään sen paremmin kuin sinäkään, ihmettelen vain mikseivät vatsahapot ym. siellä vaikuttavat aineet pilkkoisi kynsiä, kun ne kai pilkkovat paljon kestävämpiäkin aineita.

--

Byproduct (live)

Cloud

#84 • • Cloud Game Freak
Juhgu tottakai sitä harmittaa jos pyörä pöllitään, mutta onhan multa pyöriä pöllitty useemmatkin 5kpl elämäni aikana, mutta useasti todellakin voin vain itseäni syyttää.. esim yhden kerran jätin pyörän kouluun viikoksi kun en jaksanut pyöräillä kotiin ja kuljin dösäl.. ma siis tulin sillä ja pe aamulla huomasin et kappas se on pöllitty.. noh oma vika mitäs olin laiska paska..
En mä silti nyrkkiä lähtis puimaan.

PS. nyt olisin itse asias tyytyväinen jos joku pöllis mun pyörän.. Itse en vakuutus petosta tee, mutta olisin oikeasti tyytyväinen jos toi mun pyörä pöllittäis saisin kaksi kertaa kalliimman pyörän takasin sen tilalle =) joten saa pöllii jos joku vaan haluu =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

kilobitti

#85 • • kilobitti 1-2-3 techno

tubayumi:
Minulla on hyvin pienet kuukausitulot.

Jos sallit, ni tarjoon siulle tuopin ku ens kerran nähää?

Niin, sen kahden tuopin hinnallahan saisit hyvässä lykyssä käytetyn fillarin.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Aziz Combat Fighter

#86 • • Aziz Combat Fighter

kilobitti:
---
tubayumi:
Minulla on hyvin pienet kuukausitulot.

Jos sallit, ni tarjoon siulle tuopin ku ens kerran nähää?
---

Niin, sen kahden tuopin hinnallahan saisit hyvässä lykyssä käytetyn fillarin.

hei, tuopitki voi pöllii esim joltain jos se kattoo muualle. Saapahan opetuksen!!!
Juhgu

#87 • • Juhgu Virnistelijä

Ana:
---
hei, tuopitki voi pöllii esim joltain jos se kattoo muualle. Saapahan opetuksen!!!

No ei nyt ihan keneltä vaan. Pitää ensin katsoa että se on rikkaannäköinen jätkä ja halpa olut.

--

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

#88 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu:
---
Ana:
---

---

No ei nyt ihan keneltä vaan. Pitää ensin katsoa että se on rikkaannäköinen jätkä ja halpa olut.

Arkipäivän Robin Hood *justjoo*
Juhgu

#89 • • Juhgu Virnistelijä

Ana:
---
Arkipäivän Robin Hood *justjoo*

Ryöstää rikkailta ja rikkaan näköisiltä ja jakaa tasapuolisesti itselleen *nauru*

--

Byproduct (live)

Dementation

#90 • • Dementation wednesday?
Se kun ihmiset yrittävät syyllistää
jotakuta sellaisista asioista joihin itse
syyllistyvät... Esimerkkejä tältä viikolta:

"Vittu, joku sais ampua kaikki sotahullut!"

"Mä en koskaan myönnä meidän isälle olevani
väärässä, kun ei sekään suostu ikinä myöntämään."

"No siis kyllä senkin sais hakata, kun käy käsiksi toiseen
ihmiseen silleen."

etc etc etc

Näitä tulee jatkuvasti ihmisten suusta ja se on todella
ärsyttävää ja osaksi jopa ällöttävää, kuinka tekopyhiä
ihmiset voi olla näitä puhuessaan... *eiei* *dissaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

#91 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Tungettakoon nyt selvityksen vuoksi tähän vielä se jos jollekkin jäi epäselväksi etten _todellakaan_ hyväksy varastamista missään suhteessa. Ellei oikeesti kyse oo siitä että on kuolemassa nälkään yms. suomessa melekosen harvinaista.
Esim eräs nimeltämainitsematon Make??? mikäli minua tarkoitit niin voisitko selventää vaikka privassa mikä musta tekee vaarallisen ja kestävää kehitystä ja maailmaa uhkaavan tulevaisuuden toivon?

Se että Tubayumi pöllii pyöriä on sen oma päänvaiva ja enemmän sen joka siitä kärsii. Vielä vähemmän hyväksyn Tubiksen suhtautumista asiaan ”mulla on pienet tulot.” Imes poika sontasilimäkettä mulla ei oo säännöllisiä tuloja ollenkaan ja siltikään en oo varastanu mitään sitten typerän teini-iän. En ees harrasta mp3:sia muuta kuin dj setteinä, livet ja vapaat musiikit jotka artisti itse on vapaasti jakoon laittanut. Uusi levyjä tullu 20kpl kauppaan. Noh ei oo varaa, ootetaas niinkauan että saa tarpeeks ja sitten valikoidaan kermat päältä. Multa puuttuu niiiiin paljon ”pakollista” musiikkia mutta minkäs teet. Lainaan kavereilta, kuuntelen ja palautan ostan jos joskus sttuu tiellä ja on tarpeeksi ostovoimaa. Monet dj:t soittelee suurimmilta osin poltetuilta ja en sitäkään hyväksy ja siitä on joutunut kaverisuhteetkin koetukselle. Omissa bileissä dj:lle palkka levylaukun sisällön mukaan. Yli puolet cdr -> pärjäät pelkillä matkakuluilla.

Se mitä yritin tossa sanoo tosta opetuksen saamisesta että todellakin maailma on pullollaan sakkia jotka ottaa sen mikä niitten mielestä niille kuuluu, käyttää ja heittää menemään / myy. Kyseessä voi olla kleptomania tai riippuvuus joka on täytettävä. Se ei sitä millään tavalla laimenna mutta kyseessä on sairaus, että sietää ainakin miettiä. Jos on menestystä on myös kurjuutta ja jos omistat kalliita asioita niin aina on ihmisiä jotka on kateellisia ja haluu just nyt just samanlaisen vaikka ei sillä sen suurempia välttämättä tekiskään.

Se että on varkaita kuuluu tähän maailmaan. Paskaa sataa niskaan jatkuvalla syötöllä ja sadettakki jäi kotiin, koria pissi saappaaseen ja just tuuli vei tippakepin. Kestäkää moinen se ollos ihmisyyden hinta vaikka se onkin vittumaista.

Ja sit ite aiheeseen:

Omat ällöt tavat on varmaan vaatteitten käyttäminen siihen asti kunnes tunnen itseni enemmän vaatteettomaksi kuin puetuksi. Tahi vaimosta ainakin. Ääretön juopottelu ja huuto-oksentaminen kera naurun jos on hilpeenä Hevimerkki / kennelliitto korkeella. Aiheutaa herkemmissä pahennuksen tunteen. Kyseessä on kansantaide jota jokainen voi harrastaa. Toki mielellään sivummalla jos suinkin kykenee.
nora

#92 • • nora nora
Syödään mun Freddie-kissan kans samaa jätskiä ja se on kuulemma ällöttävää :)
#93 • • Cera Guest

nora:
Syödään mun Freddie-kissan kans samaa jätskiä ja se on kuulemma ällöttävää :)

mä oon syöny samalta lautaselta meidän koiran kanssa jogurttia. ^__^

enmä kyllä nähny siinä mitään pahaa. tai ällöttävää.
Karkki -CZ-

#94 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
:) Se kun juo kahvia tms... Ja jättää sen mukin huuhtelematta.... Nii et ne paskat kuivuu siihen mukiin kiinni *poks*
Tai yleensäkin se et jättää likasii astioita joka paikkaan käryymään.... *eiei* *hymy* Trauma....
Juhgu

#95 • • Juhgu Virnistelijä

ujin:
Omissa bileissä dj:lle palkka levylaukun sisällön mukaan. Yli puolet cdr -> pärjäät pelkillä matkakuluilla.

Jos tuollaista harrastat, niin toivottavasti ilmoitat jo bileistä sopiessasi että saatat jättää palkan maksamatta jos levylaukku ei miellytä. Toivottavasti myös päätöstä tehdessäsi otat selvää, mitä niillä cdr-levyillä on. Niiltä löytyy useimmiten täysin laillista musiikkia, eivätkä ne ihan aina ilmaisiakaan ole.

--

Byproduct (live)

Exlex

#96 • • Exlex

Cera:

mä oon syöny samalta lautaselta meidän koiran kanssa jogurttia. ^__^

enmä kyllä nähny siinä mitään pahaa. tai ällöttävää.

Eihän siinä mitään, jos vain pesee sen lautasen siinä välillä ;)
( mikäli se ei tapahdu samaan aikaan )

Itse en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka retuttaa (normaalin kokoisia) koiria sylissään, nuolee ja halii niitä ja kaiken lisäksi nukkuu samassa sängyssä.

*tinkerbell.pusu.hali.hym*
#97 • • Cera Guest
todellakin samaan aikaan! leikin koiraa sen koiran kanssa :P :D ::::)

öö. n. 16vuotta sitten :(
Exlex

#98 • • Exlex

Cera:
---
öö. n. 16vuotta sitten :(

Sehän selvittää jo paljon. Ehdin jo ajatuksissani nähdä täysi-ikäisen naishenkilön konttailemassa lattialla koiran kanssa jogurttia lipoen. *slurps*
#99 • • Rujo Mutantti Guest
Juhgu, nuohan on jo itsestäänselvyyksiä?