ällöjä tapoja

158 posts, 8 pages, 47,009 views

domi

#21 • • domi Työn sankari.
Eräs kämppis oli joskus sellainen, että hän kaiveli muniaan ja haisteli sen jälkeen käsiään*poks*..... ihmetystä herätti hänellä se,miksi en käyttänyt hänen tietokonettaan,kun omani oli rikki.....
kirsch

#22 • • Edited kirsch kyny hippi
hmph.
oottepas te kaikki nössöjä.
minä ainakin harrastan kaikkia noita asioita joita sanoitte etoviksi.*vink*

mä oonki naturellihippi

opk,nouk8mnojkm8onjkioihjniuhbytfcrdsz <----terveisiä opettajaltani

NIII! KU EI NIIHIN KUOLE..!*possu*

Pureskelen myös frettini kynnet, kun se osoittautui kaikista helpoimmaksi tavaksi lyhentää sen kynnet. Se sentään käy paskalaatikollakin. *possu*x2

Paitsi en haistele käsiäni munanropeloinnin jälkeen, pillun kylläkin. *piis*

Kohta kukaan ei oo mun kaveri.
Ill

#23 • • Ill .-:wankers united:-.
Mitähän kivaa meikä harrastais?

Varpaan- ja sormenkynsien pureskelua
Nenän kaivelua
Piereskelyä julkisesti
Käsien pesemättömyyttä runkkamisen jälkeen joskus
Ahmimista ja maiskuttelua
Hampaiden kaivelua
Korvien kaivelua
Munien ja perseen raapimista ja käsien haistelua
Kuolakuplien tekoa
Pyörien pöllimistä
Dyykkausta ja suoraan biojäteastiasta syömistä
Ystäväpiirille kakkojen/pierujen/panojen ominaisuuksista tiedottamista

And i'm fucking proud of it!

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

kirsch

#24 • • kirsch kyny hippi

tubayumi:

Varpaan- ja sormenkynsien pureskelua
Nenän kaivelua
Piereskelyä julkisesti
Käsien pesemättömyyttä runkkamisen jälkeen joskus
Ahmimista ja maiskuttelua
Hampaiden kaivelua
Korvien kaivelua
Munien ja perseen raapimista ja käsien haistelua
Kuolakuplien tekoa
Pyörien pöllimistä
Dyykkausta ja suoraan biojäteastiasta syömistä
Ystäväpiirille kakkojen/pierujen/panojen ominaisuuksista tiedottamista

And i´m fucking proud of it!

hmm.. ollaanko me asuttu joskus yhdessä?*muhaha*
zari

#25 • • zari Team Tamppaajat
Pureskelen kynsiä *eiei*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Aziz Combat Fighter

#26 • • Aziz Combat Fighter

tubayumi:

Pyörien pöllimistä

Voi kristuksen *ittu mitä idiootteja täällä seilaa...
hallucinogen

#27 • • Edited hallucinogen Edain

kirsch:
Paitsi en haistele käsiäni munanropeloinnin jälkeen, pillun kylläkin. *piis*

Kohta kukaan ei oo mun kaveri.

Mä liityn kerhoon mut mä raavin niitä munia, pitäähän se kanssa sit tarkistaa et onko aika käydä pallien pesulla *vink*

--
pikku-*possu*

#28 • • Rujo Mutantti Guest
Joo tuo pyörien pölliminen (syyksi ei kelpaa Olin niin vitun naamat) on todella perseestä. Meiän pihasta just pöllittiin vaimon varmaan tuhat vuotta vanha ja rikkinäinen pöyrä josta oli kumitkin puhki. ?

Tubayumi, mie en enää koskaan aio syödä jäbän tekemää safkaa... Enkä ehkä kättele.... :D
nibes

#29 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
kynsien pureskelu7leikkely (en vOi elää ilman kynsileikkureita!), sekä huulten nypläys (revin huulet auki about 50 kertaa päivässä, tai nOh, en revi auki niitä.) Ja se Oksettaa itseäni, mutta jOtenkin se tapahtuu päivittäin. *kivatsulle*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Picachu

#30 • • Picachu
Se, että miehet jättää vessanpöntön ringin ylös kusella käydessään... tai että joku laittaa vessapaperirullan väärinpäin telineeseen...
Pingu

#31 • • Pingu the missing penguin
mun kynsien pureminen loppu siihen, ku otin kielikorun. ei huvita saada mitää tulehdusta kieleen.

--
meininki on tärkein.

serotonot

#32 • • serotonot Paul Easy

Picachu:
Se, että miehet jättää vessanpöntön ringin ylös kusella käydessään...

kerros mulle arvon tasa-arvovaltuutettu miten se wc:n kansi pitäis näin tasa-arvon aikana jättää?
Samu

#33 • • Samu Bodhisattva

Keeerin:
Mä tunnustaudun myös kynsienpureskelijaksi..*plush* Olen aina niitä purrut, enkä varmaan koskaan pääse siitä eroon..Tiedän..kamala tapa..ja kynteni ovat aina ei niin kauniit ja naiselliset..*hmph*

Mun kynsienpureskelu loppu seinään kun kuulin, että kynnenpalaset eivät sula suolistossa ja ovat hyvin todennäköinen umpisuolentulehduksen ja jopa umpisuolen puhkeamisen aiheuttaja!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

remotion

#34 • • remotion nostatus guru
Mäkin pureskelen kynsiä mutta vain duunissa, ja siellä kaivelen nenääkin välillä jopa... jos on super tylsää...
Sit kun on loma niin kynnetkin rupee taas kasvamaan... pitäis kai vaihtaa duunia, heh.*nauru*
Anime

#35 • • Anime Retrostööpeli
Monet pitävät tosi ällönä ku meikä rakastaa mässyttää raakaa jauhelihaa suoraan paketista *nauru* Tuskin toi mitään hirveen terveellistäkää on, mut onnex asutaa Suomessa...

Se mikä OIKEESTI on ihan äärimmäisen ällöä on kelata et suurin osa kundeista ei pese käsiään vessassa käydessään. Tyttöjen vessassa en oo käyny pahemmin, toivon että he tajuavat kundeja paremmin hygienian päälle.. *taputapu*

--
-K

Pätkis

#36 • • Edited Pätkis Pikkis

Anime:
Se mikä OIKEESTI on ihan äärimmäisen ällöä on kelata et suurin osa kundeista ei pese käsiään vessassa käydessään. Tyttöjen vessassa en oo käyny pahemmin, toivon että he tajuavat kundeja paremmin hygienian päälle.. *taputapu*

Luin just jostain lehdestä et paikassa x on tarkkailtu juuri tätä tapaa....; joku 90 % kyselyyn vastanneista sanoi pesevänsä kätensä vessassa käytyään, mutta tarkkailu osoitti toisin ja vain noin 70 % todella teki niin. Ei kai ne samoja tyyppejä vessassa kytänny ku kyselyyn vastanneet oli, mutta jotain yleistä osviittaa kai tästäkin saa (ihmisten halusta olla tunnustamatta pahuuksiaan edes anonyymisti) *ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

remotion

#37 • • remotion nostatus guru
Meitsi nillittä jo 3 vuotiaana kavereille jos ne ei ollu pessy käsiään vessasta tullessaan. Muutenkin ehkä tavallist enemmän hygienia tietoineni ku useimmat jätkät...
thstle

#38 • • thstle neiti nenäkäs
mä pureskelen kans kynsiä (niinku nähtävästi aika moni täällä.) oon kokeillu sellasta kynneliä. maistuu ihan koirakarkotteelta ja sen kuuluis estää pureskelua, mutta mä ainaki totuin siihen makuun jossain vaiheessa. jossain vaiheessa oon aina saanu kasvatettua kynsiä ja yhtenä kesänä mulla oli aika pitkätkin kynnet, mutta viimeistään kun opinnot alkaa syksyllä, niin ne lähtee. tosin, en mä varmaan enää osais edes toimia pitkillä kynsillä. on nää tyngätki ihan kätsyt.
Juhgu

#39 • • Juhgu Virnistelijä

tubayumi:
...
Pyörien pöllimistä
...
---

Tuo on todella syvältä, nimim. tämän kesän aikana etupyörä viety 2 kertaa -> 140 euron lasku -> opiskelijabudjetti perseellään. Varmasti se sinunkaltaisesi kusipää olisi vienyt loputkin pyörästä, jos se ei olisi kiinnitetty metallitolppaan. *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

#40 • • Aziz Combat Fighter

Anime:
Monet pitävät tosi ällönä ku meikä rakastaa mässyttää raakaa jauhelihaa suoraan paketista *nauru* Tuskin toi mitään hirveen terveellistäkää on, mut onnex asutaa Suomessa...

Pah. Ennemminki pitäs pestä kädet ENNEN kuin käy kusella, voisin vannoa että mun käsissä on enempi bakteereita kun pikkukaverissa, joka on varmaan puhtaimpia paikkoja mun kehosta :) Sehän on jatkuvasti kahden vaatekerroksen peitossa!

Kyl mä silti pesen kädet vessassakäynnin jälkeen.