Backlash 01 27.11.2004 @ Helsinki

239 posts, 12 pages, 34,680 views

Individual

#141 • • Edited Individual HYPNO!

Sbanc:
---
Dorka:
---
Sbanc:
Herää vaan kysymys miksi dorka sitten käy bileissä joissa on ulkomainen artisti ja kovat lipun hinnat, jos kerran Hallmarkit tarjoaa kaiken mitä tarvitsee... ?

---

En sanonu et hallmark tarjoaa kaiken mitä tarvitsen, hallmark oli vertailukohtana sen takia kun rank1:n setti oli verrattavissa musiikkityylin nähden niihin bileisiin.

---

Juu aivan ... Itse olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi, eli suomalaiset artistit tarjoavat kaiken sen minkä ulkomaalaisetkin ja useasti enemmänki.... Olen tossa jo muutamaan otteeseen mielessäni todennut että miksi roudata kalliita artisteja soittamaan tänne kylmään pohjolaan, pienelle yleisölle, kun suomesta löytyy joka genrestä aivan huippu artisteja !!!

Voi elämä!
Ja sittenkun ne Orkideat ja Proteukset on nähty sen kymmenen kertaa niin voi alkaa jo haluta jotain muuta, semminkin
kun bileitä järjestätään tasaisin väliajoin ihan identtisillä line-upeilla.
Suotta sitä tässä enää toivoo että joku toisi vaikka sen Underworldin Suomeen. Miksi pitäisi kun täällä on nämä "oman kylän pojat", jotka hoitaa kaiken aina niiin paljon paremmin.
sbanc

#142 • • sbanc

Individual:
---
Sbanc:
---
Dorka:
---
Sbanc:
Herää vaan kysymys miksi dorka sitten käy bileissä joissa on ulkomainen artisti ja kovat lipun hinnat, jos kerran Hallmarkit tarjoaa kaiken mitä tarvitsee... ?

---

En sanonu et hallmark tarjoaa kaiken mitä tarvitsen, hallmark oli vertailukohtana sen takia kun rank1:n setti oli verrattavissa musiikkityylin nähden niihin bileisiin.

---

Juu aivan ... Itse olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi, eli suomalaiset artistit tarjoavat kaiken sen minkä ulkomaalaisetkin ja useasti enemmänki.... Olen tossa jo muutamaan otteeseen mielessäni todennut että miksi roudata kalliita artisteja soittamaan tänne kylmään pohjolaan, pienelle yleisölle, kun suomesta löytyy joka genrestä aivan huippu artisteja !!!

---

Voi elämä!
Ja sittenkun ne Orkideat ja Proteukset on nähty sen kymmenen kertaa niin voi alkaa jo haluta jotain muuta, semminkin

Uskoisin että suomesta löytyy Orkidean ja Proteuksen lisäksi muitakin artisteja, ettei nyt ulkomailta tarvitse lähteä hakemaan...
#143 • • Edited Dorka Guest

Sbanc:

No en nyt aivan samaa mieltä ole tässäkään suhteessa. Ulkomailla on hyviä artisteja mut joku vois yrittää tuoda sellaisen Suomeen ja saada ne soittamaan sellaista musaa ja tyylillä mistä ovat mainetta keränneet (Colors tässä mielessä on onnistunu suht hyvin Oakenfoldia lukuunottamatta). Monta ulkolaista onnistunutta artistia, kun on soittanut just samalla tyylillä kun ne soittavat muuallakin maailmaa. Just pahimmat mokat on tullu, kun aivan selvästi artisti on enemmän ajatellu et aivan sama mitä suomalaisille soittaa kun ei ne kummiskaan tajua mitään ja näyttävät viihtyvän hyvin kaikesta huolimatta. Kummasti kyl bilefiilistä monilla nostaa se et vähillä säästöillä on kalliinlipun ostanu, pakkohan sen olla hyvää musaa kun on niin kallis! *nauru*

...mutta täytyy nyt nostaa hattua kotimaiselle rintamalle Pussyn suuntaan joka vaihtelevien vaiheiden jälkeen muutamat kerrat on soinu aivan loistavaa musaa - eipä oo tullu ikävä Pachaa tai vastaavia paikkoja *hymy* ja millä hinnalla - alle 10e.
Individual

#144 • • Edited Individual HYPNO!

Sbanc:
---
Individual:
---
Sbanc:
---
Dorka:
---
Sbanc:

---

---

---

Voi elämä!

---

Uskoisin että suomesta löytyy Orkidean ja Proteuksen lisäksi muitakin artisteja, ettei nyt ulkomailta tarvitse lähteä hakemaan...

Mutta pistäs nyt käsi sydämelle ja kysy itseltäsi onko ulkomailla ketään sellaista dj.tä tai liveä , jonka haluaisit joskus nähdä Suomessa? Pakko ei ole.
#145 • • Dorka Guest

Individual:
Mutta pistäs nyt käsi sydämelle ja kysy itseltäsi onko ulkomailla ketään sellaista dj.tä tai liveä , jonka haluaisit joskus nähdä Suomessa? Pakko ei ole.

Itse kyllä haluaisin "nähdä" paljonkin artisteja suomessa - sellaista mitä kotimaiset eivät pysty tarjoamaan. Tall Paul, Judge Jules (joops missasin tämän), Dave Aude, Donal Glaude, Christoper Lawrence, Baby Anne(!!!) jne. ja house puolella olisi aivan mahtavaa saada Hed Kandin koko konsepti tänne.
sbanc

#146 • • sbanc
Kyllä on ... mutta ulkomaisten artistien kohdalla on vaan se että jos homma ei toimi niin vitutus on suoraan verrannollinen lipun hintaan *nauru* ....
#147 • • Dorka Guest
...mutta nyt tullaan myös budjetillisiin ongelmiin, loppujenlopuksi jos ajatellaa niin ibizalla maksaa liput 40-60e, mutta illan aikana soittaa 3-4 ns. "superstaraa". En paria vuotta pidempään bilerintamalla liikkunu joten ehkä tätä on kokeiltu (AvB:n keikkaa en nyt laske tähän mukaan - tosin hyvä konsepti oli tuota koko talli tänne), mutta tuotais myös tänne pohjolaan heti alkuillasta tappiin soittamaan 3-4 ulkolaista "huippu" artistia - tosin riski on kova jo kustannusten noustessa pilviin, mutta jos ihmiset kuulevan esim. bileissä soittavan PvD, Tiesto, Ferry C tai Eddie H, Judge J ja Lisa L niin luulis lippujen häviävän aika nopeesti. ehkä joku saa aikaiseksi tai sitten ei...
Riku

#148 • • Edited Riku The Little Prince

Dorka:
No en nyt aivan samaa mieltä ole tässäkään suhteessa. Ulkomailla on hyviä artisteja mut joku vois yrittää tuoda sellaisen Suomeen ja saada ne soittamaan sellaista musaa ja tyylillä mistä ovat mainetta keränneet (Colors tässä mielessä on onnistunu suht hyvin Oakenfoldia lukuunottamatta).

Ja toinen juttu mikä sinulta puuttuu melko täysin nyt on: realismi. Jos mä raahaan tänne Brasilian parhaan kiekonvääntäjän, joka soittaa b2b:iä olalla istuvan marakattinsa kanssa seittemällä levarilla, niin ei ihmisiä kiinnosta maksaa siitä 20e. Yleisö haluaa kuulla niitä artisteja, joiden esiintymisestä tai musiikista he pitävät, ja artistin imagolla on hyvin suuri osuus tässä. Tiedät kyllä itsekin että nimenomaan imagolla bileitä "myydään" ihmisille. On hyvin vaikeaa saada hirveän montaa sataa ihmistä liikkeelle pelkän kotimaisen line-upin voimin, riippuen toki paljon genrestäkin. Mutta mitään Kaapelitehdasta on turha ruveta vuokraamaan jos ei aio tuoda isoja nimiä ulkomailta. Olisihan se ehkä kova juttu tuoda se brassi tänne soittamaan 50 ihmiselle, mutta kyllä se aika perkeleen kalliiksi tulee järjestäjälle. Sä valitat 20 egen lipunhinnasta ja huonosta hintalaatusuhteesta, mutta et ota huomioon yhdet pahasti flopanneet bileet saattavat hyvin kustantaa satakertaisen määrän promoottorille. Se on kato helppo sieltä vaihtoaitiosta huudella, mutta teepä itse kymmeniä tai satoja tunteja duunia bileiden eteen, ja maksa vielä kuukauden palkka siitä ilosta.

Monta ulkolaista onnistunutta artistia, kun on soittanut just samalla tyylillä kun ne soittavat muuallakin maailmaa.

Ja moniko on epäonnistunut? Näitäkin on nimittäin runsaasti.

Just pahimmat mokat on tullu, kun aivan selvästi artisti on enemmän ajatellu et aivan sama mitä suomalaisille soittaa kun ei ne kummiskaan tajua mitään ja näyttävät viihtyvän hyvin kaikesta huolimatta.

Ja nyt susta on tullu telepaattikin? Mutta mitä nuo mokat siis ovat? Huono setinrakennus, paska musa, mitä?

Kummasti kyl bilefiilistä monilla nostaa se et vähillä säästöillä on kalliinlipun ostanu, pakkohan sen olla hyvää musaa kun on niin kallis! *nauru*

Pakkohan sen on olla paskaa musaa kun sä et tykänny? Siitäkin huolimatta että Rank 1:n setin jälkeen ihmiset huusivat, vihelsivät ja taputtivat vaikka kuinka kauan, tulivat hakemaan nimmareita ja taisivat pitää sen tanssilattiankin täynnä melko hyvin?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

#149 • • Edited Jone Archibald Haddock

Dorka:
ehkä joku saa aikaiseksi tai sitten ei...

Sähän voisit oikeestaan järjestää tollaset bileet. Mä lupaan sit tulla naputtamaan etu- ja jälkikäteen siitä mikä kaikki kusi. Jos mikään ei kuse, niin pystyn vetämään silti hatusta pari tusinaa aihetta valittaa. *vink*
Individual

#150 • • Edited Individual HYPNO!

Sbanc:
Kyllä on ... mutta ulkomaisten artistien kohdalla on vaan se että jos homma ei toimi niin vitutus on suoraan verrannollinen lipun hintaan *nauru* ....

Nehän ovatkin täällä härmässä ihan pilvissä ne lippujen hinnat. *justjoo*

Onko kenellekään tullut koskaan mieleen suunnata se palaute ulkomaisten dj.tten soittotaidoista tai taidottomuudesta
suoraan artistin managementille tms. eikä kaataa sitä paska aina suoraan promoottoreiden niskaan. En mä usko, että täällä kukaan tosissaan hommaa sellaisia jukkia tai livejä soittamaan, jotka tietävät jo lähdössä aivan paskaksi vain sen takia, että saa nostettua lippujen hinnat korkeiksi ja jengiä sisälle. Ja sitten ei muuta kuin Ibizan matkaa varaamaan voittorahoilla. *justjoo*
Jos on epävarmaa minkälainen livekunto kullakin artistilla on, niin siihen varmaan netti eri saitteineen p2p-ohjelmista puhumattakaan tarjoaa oivan mahdollisuuden tutustua. Ainakin mun käsittääkseni netti on täynnä dj mag top 100 artistien settejä, tuoreitakin sellaisia, joita kuuntelemalla saa käsityksen siitä mitä ja miten kukin soittaa.
aurinko

#151 • • aurinko mustikkainen noitanainen
mä kyllä tykkäsin oikein paljon *sydän*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Damien

#152 • • Damien [tr3ox]

Jone:
---
Dorka:
ehkä joku saa aikaiseksi tai sitten ei...
---
Sähän voisit oikeestaan järjestää tollaset bileet. Mä lupaan sit tulla naputtamaan etu- ja jälkikäteen siitä mikä kaikki kusi. Jos mikään ei kuse, niin pystyn vetämään silti hatusta pari tusinaa aihetta valittaa. *vink*

Pitää heittää omat kivet kans, joo järkkää sillä verrattuna Paarma iltoihin noi hinnat meni ihan kohdilleen. Sisällä se muutama sata ihmistä, vitun hianot valot, staraa siellä staraa täällä, kotimaiset tohtorit jne, nii itse oisin pyytänyt lipuista 25 just to be sure. Hyvä kinkerit, kiukkusta trancea ja hienot valot. Negative, Rankin setin aikana ne neljä lava liikkuvaa näytti vetävän samaa rundia, vai oliko tarkoitus Late?
ETJ

#153 • • ETJ Failed specimen
Tottakai se oli paskaa musaa, kun olen kuullut suurimman osan noista biiseistä yli kolme kertaa ostamaltani anttilan 5 euron levyltä. Eihän mikään biisi minkä kuulee yli kolme kertaa voi olla hyvä. Johonkinhan se hyvien biisien ja settien raja on vedettävä. Varmasti kaikki on minun kanssa samalla linjalla tässä, enhän nähnyt yhtään ihmistä tanssimassa, yhdenkään ihmisen kädet eivät nousseet ilmaan eikä yksikään viheltänyt/kiljunut biisien tahtiin. Ja yhtä en ymmärrä miksi rank1 soitti rank1:sen biisejä!?!?! Ja 20 euroa sisään hui helevetti, jäi taas yks kaljakori ostamatta. Olis kyl pitäny ostaa se ja mennä kuuntelemaan Luke Airwalkerin massiivista selektioo, baarimikon ja portsarin kerä, kyl siinä ois ollu sitä jotain.

Mutta oikeasti itselleni bileet iskivät ainakin täysillä ja olin paikalla jo pikkasta yli yhdeksän. pHaze soitti erinomaista musiikkia alkuun, Orkideakin jatkoi hyvällä setillä, muutamaa biisiä lukuunottamatta. Slusnik kyllä iski meikäläiseen ja Rank1 soitti loistavan setin aina changesistä loppuun saakka. Mutta ehkä se olen vaan minä, mutta en kyllä älyä minkä takia biisien väliin pitäisi tunkea isokasa tuntemattomia täytebiisejä sen sijaan, että voisi soittaa hyviä ja tunnettuja biisejä alusta loppuun. Ainoat mitä en ymmärtäny oli ne heebot yläkerran baarissa, jotka soitti jotain liiman haistelu sienten maistelu pimputusta. Tosin täytyy myöntää, että niitten jäliltä kaikki kuullosti hyvältä.

Porukkaa oli sopivasti, olihan se kiva päästä tanssimaankin, ettei tarvinnut vain huojua tappituntumalla samaan suuntaan kun muukin hikinen massa.
Riku

#154 • • Edited Riku The Little Prince

Dorka:
...mutta nyt tullaan myös budjetillisiin ongelmiin, loppujenlopuksi jos ajatellaa niin ibizalla maksaa liput 40-60e, mutta illan aikana soittaa 3-4 ns. "superstaraa". En paria vuotta pidempään bilerintamalla liikkunu joten ehkä tätä on kokeiltu (AvB:n keikkaa en nyt laske tähän mukaan - tosin hyvä konsepti oli tuota koko talli tänne), mutta tuotais myös tänne pohjolaan heti alkuillasta tappiin soittamaan 3-4 ulkolaista "huippu" artistia - tosin riski on kova jo kustannusten noustessa pilviin, mutta jos ihmiset kuulevan esim. bileissä soittavan PvD, Tiesto, Ferry C tai Eddie H, Judge J ja Lisa L niin luulis lippujen häviävän aika nopeesti. ehkä joku saa aikaiseksi tai sitten ei...

Heti kun kerrot miten tollasia nimiä saa tulemaan Suomeen tosta vaan 3-4 niin että kaikki vielä ovat vapaita ja halukkaita samana päivänä, niin ehkä joku ton tekeekin ;) Suomessa ei ole niin hirveän montaa organisaatiota, jotka saisivat noista nimistä edes yhden kovin helposti. Kustannuksia en rupea arvailemaan, mutta eiköhän tuo helposti liipsahtaisi viisinumeroiseksi luvuksi jo pelkästään artistikuluina. Labyrinth, Hallmark, Tranzexperience ja Devotion ainakin ovat tälläisiä massiivisempia tapahtumia järjestäneet, mutta Suomessa ei ole tarpeeksi yleisöä eikä tilaa kalenterissa kovin monelle vuosittain.

Tietty tuon kokoisen tapahtuman järjestäminen vaatii suuren rahoituspohjan jota ei kovin monelta yksityiseltä löydy, suhteita, jotain kokemusta ja osaamista hommasta, puolisen vuotta duunia varsinkin loppua kohden varsin hektistäkin tahtia josta koulu / työ kärsii helposti, jnejnejne. Harvalla on edes mahdollisuuksia tähän. Parhaassa tapauksessa siis sotket elämäsi ja saat burnoutin. Ja aina on se mahdollisuus että asiat kusevat sinusta riippumattomista syistä, ja saat niskaasi suuret tappiot vaikka olisitkin saanut buukattua täydellisen line-upin.

Ja sanottakoon tuosta "oikeasti hyvien artistien tarjoamisesta" vielä sen verran, että itse olen ollut mukana järjestämässä vähintäänkin kymmeniä bileitä, ja kokemukseni on, että ihmiset menevät enemmän nimen ja imagon perässä, vaikka kuinka yrittäisi hehkuttaa että vittu tää on kova jätkä vaikket ookaan ikinä kuullu siitä. Ikävä kyllä paskaa kauniissa paketissa on aina suurelle yleisölle paremmin läpimenevä juttu kuin joku underground-sankari. Sinänsä olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi, että pitäisi panostaa artisteihin, jotka ovat oikeasti hyviä esiintyjiä, joiden kuuleminen on jollakin tapaa once in a lifetime ja jotka tuovat jotain uusia elämyksiä, mutta jos maasta löytyy se 50 muuta tyyppiä, jotka ovat valmiita pääsymaksunsa näiden kuulemisesta maksamaan, tulee tuon toteuttaminen melkoisen kalliiksi.

*katkera* :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

sbanc

#155 • • sbanc

Individual:
---
Sbanc:

---

Nehän ovatkin täällä härmässä ihan pilvissä ne lippujen hinnat. *justjoo*

Onko kenellekään tullut koskaan mieleen suunnata se palaute ulkomaisten dj.tten soittotaidoista tai taidottomuudesta
suoraan artistin managementille tms. eikä kaataa sitä paska aina suoraan promoottoreiden niskaan. En mä usko, että täällä kukaan tosissaan hommaa sellaisia jukkia tai livejä soittamaan, jotka tietävät jo lähdössä aivan paskaksi vain sen takia, että saa nostettua lippujen hinnat korkeiksi ja jengiä sisälle. Ja sitten ei muuta kuin Ibizan matkaa varaamaan voittorahoilla. *justjoo*
Jos on epävarmaa minkälainen livekunto kullakin artistilla on, niin siihen varmaan netti eri saitteineen p2p-ohjelmista puhumattakaan tarjoaa oivan mahdollisuuden tutustua. Ainakin mun käsittääkseni netti on täynnä dj mag top 100 artistien settejä, tuoreitakin sellaisia, joita kuuntelemalla saa käsityksen siitä mitä ja miten kukin soittaa.

Siis ohan toi lippujen kalleuskin niin suhteellista ... oon miettiny että miten suomeen ylipäätään pystytään tuomaan isoja nimia ....Jossain hollannissa Rank1 voi soittaa kymmenien tuhansien yleisölle, kun taas täällä suomessa max 2000.... viisaammat vastatkoon, siis jotka tietää tosta budjetoinnista...
leka

#156 • • Edited leka anteeksi olen eläin

pHaze:
---
Dorka:
No en nyt aivan samaa mieltä ole tässäkään suhteessa. Ulkomailla on hyviä artisteja mut joku vois yrittää tuoda sellaisen Suomeen ja saada ne soittamaan sellaista musaa ja tyylillä mistä ovat mainetta keränneet (Colors tässä mielessä on onnistunu suht hyvin Oakenfoldia lukuunottamatta).
---
Ja toinen juttu mikä sinulta puuttuu melko täysin nyt on: realismi. Jos mä raahaan tänne Brasilian parhaan kiekonvääntäjän, joka soittaa b2b:iä olalla istuvan marakattinsa kanssa seittemällä levarilla, niin ei ihmisiä kiinnosta maksaa siitä 20e..... Olisihan se ehkä kova juttu tuoda se brassi tänne soittamaan 50 ihmiselle, mutta kyllä se aika perkeleen kalliiksi tulee järjestäjälle. Sä valitat 20 egen lipunhinnasta ja huonosta hintalaatusuhteesta, mutta et ota huomioon yhdet pahasti flopanneet bileet saattavat hyvin kustantaa satakertaisen määrän promoottorille. Se on kato helppo sieltä vaihtoaitiosta huudella, mutta teepä itse kymmeniä tai satoja tunteja duunia bileiden eteen, ja maksa vielä kuukauden palkka siitä ilosta.

---
Monta ulkolaista onnistunutta artistia, kun on soittanut just samalla tyylillä kun ne soittavat muuallakin maailmaa.
---
Ja moniko on epäonnistunut? Näitäkin on nimittäin runsaasti.

---
Just pahimmat mokat on tullu, kun aivan selvästi artisti on enemmän ajatellu et aivan sama mitä suomalaisille soittaa kun ei ne kummiskaan tajua mitään ja näyttävät viihtyvän hyvin kaikesta huolimatta.
---
Ja nyt susta on tullu telepaattikin? Mutta mitä nuo mokat siis ovat? Huono setinrakennus, paska musa, mitä?

---
Kummasti kyl bilefiilistä monilla nostaa se et vähillä säästöillä on kalliinlipun ostanu, pakkohan sen olla hyvää musaa kun on niin kallis! *nauru*
---
Pakkohan sen on olla paskaa musaa kun sä et tykänny? Siitäkin huolimatta että Rank 1:n setin jälkeen ihmiset huusivat, vihelsivät ja taputtivat vaikka kuinka kauan, tulivat hakemaan nimmareita ja taisivat pitää sen tanssilattiankin täynnä melko hyvin?

Aivan ei bileitten järkkääminen ole yksinkertasta, pitäis saada katettakin, ja btw yleensä ulkomaalaisille artisteille joutuu jopa maksamaan aika paljon että ne tulee tänne perähikiään soittamaan maailman mittakaavassa pienille stageille, kuten nyt gloriakin on.... mutta verratkaapa hintaa esm johonkin rock konserttiin limuareenalla jonne liput maksaa yli 100 niin ei toi 20 eskoa ole mitenkään pahahinta yhden illan hienoista hetkistä. Suomessa ei vain ole tilausta millekkään tuhansia ihmisiä vetävälle suurmegagigahyper tekno tapahtumalle, kun diggailija kunta on melko pieni... (helvetin mtv-räp helvetti*grr*) Mutt btw itse ainakin pidin rank 1 setistä, enkä kokenut sitä mitenkään suurena floppina.*iloinen*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

mniittymaki

#157 • • mniittymaki
NO huuh....

Mä en nyt yhtään ymmärrä tätä valitusta. Ne jotka vähääkään ovat tutkineet
Rank1:sen taustoja, tiesivät taatusti että DJ-setti tulee olemaan yhdenmiehen
show. Okeiokei, erikois settiä oli luvattu, mutta kuten Laurikin jo aikaisemmin
mainitsi, kaatui homma hajonneeseen syntikkaan.

Itse ainakin odottelin tyyliltään juuri tuollaista settiä sen perusteella mitä oli
aikaisempia Rank1 djsettejä kuunnellut.

Älkää ihmiset valittako jos ette tiedä mistä on kyse. Pistää oikeesti
vituttamaan tollanen saatanamoinen kitinä asioista joista ei tiedä pätkääkään-
Lipun hinnat ovat Suomessa TODELLA alhaisia verrattuna esimerkiksi Lontooseen.

Tilavuokrat / hintatakuut, tekniikka + artistien lennot, palkat & hostaus on hintavaa
touhua. Ja siihen päälle kun vielä lasketaan mainos kulut niin...

20 tämän luokan bileistä ei todellakaan ole paha.

Joo, mutta jos nyt kuitenkin jotain itse bileistä.

Saavuttiin paikalle melkeen heti ysin jälkeen ja oltiin melkein ensimmäisiä paikalla.
Rikun setti toimi alkuillan lämmittelynä kun junan vessa, varsinkin New Order:N Crystals
jäi mieleen. Tapsa nyt oli taas perus Tapsa, hemmetin hyviä biisejä hyvässä järjestyksessä
ja vielä loistavasti miksattuna. Slusnikit pistivätkin jo sitten jengin ihan pähkinöiks. Vanhoja
loistavia ralleja, ja jotain uudempaakin tuotantoa. Joista meikäläiselle kolahti ainakin parhaiten
Winkeen - Whisper (Slusnik Luna Remix) ja vanha tuttu Sun. Loistava lämppäys Rank1:lle, oli
jäbillä varmaan kiva lähteä soittamaan tommoisen setin jälkeen :)

Rank1 oli pitkälti sitä mitä odotin, menenvää, melodista & juustoista.

Tekniikasta sen verran että valot olivat hienot & kivasti sijoitellut. Ainot miinus tulee PA:sta
joka varsinkin eturivissä tanssiessa kuulosti melko hirveeltä.

Kaiken kaikkiaan loistava ilta, kiitos Laurille & muulle Backlash posselle loistavista bileistä.
Tulen takulla seuraavallakin kerralla ! kts <3

piis,
.m
bates

#158 • • bates Tirehtööri

Individual:
suoraan artistin managementille tms. eikä kaataa sitä paska aina suoraan promoottoreiden niskaan.

Ja sit tietty kun buukkaa ulkomaisia artisteja tänne Pohjolan perukoille soittamaan, niin ainakin itse olen havainnut hyväksi jutuksi briiffata artistia etukäteen minkätyyppistä matskua jengi mahdollisesti ko artistilta odottaa ja mikä on yleisesti meininki bileissä. Ja luonnollisesti minkälaista saundia ennen häntä soittava kaveri vetää.
Helpottaa elämää dekkien takana ja pystyy toivottavasti rakentamaan settiä helpommin.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Aidrian

#159 • • Aidrian Furian Master
Olipahan reissu*grr*meitsiltä meni bileet suoraan sanottuna ihan ohi, kiitos kuningasalkoholin*känni* ja lopputulos oli se, että oli lähdettävä jo kahden aikaan, ku olo oli sen verran heikko. Hyvän ajankohdan valitsin perseiden juomiselle*eiei*joten bileistä en voi sanoa mitään. Kavereille ja muille tutuille anteeksipyyntö tästä mun kääliöinnistä*blush* Kohta pitäis lähtee ajelee takas himaan, mistähä löytäis promillemittarin, et näkis onko täs vielä edes ajokunnossa..*iihhih*
thomas

#160 • • thomas
omasta puolestani vilpittömät kiitokset järjestäjille.
kaikki toimi, valot, ääni ja pa olivat maanmainioita.
musiikillisesta annista voisin sanoa sen verran että
suomipojat (slusnik luna) pesi rank 1:n 6-0, sen
verran maistuvaa oli poikien setitys.

aamuissa oli jonkin verran jengiä ja eksyivät ihan
tanssilattialle asti, kiitoksia siis omasta puolestani
ja jos vaan kykenen löytämään levyt jossain järjestyksessä
laukusta niin biisilistaa on tulossa lähiaikoina.

kaikenkaikkiaan loistava viikonloppu: rauta, backlash.