Posts: 1,599 #81 • • 2004 keijukainen kiksumurmeli ihanalle auringolle kiitos lipun ostosta Mä oon niin täällä
Posts: 1,799 #82 • • 2004 Aidrian Furian Master keijukainen: ihanalle auringolle kiitos lipun ostosta Mä oon niin täällä Hienoa! Oletettavasti nähdään täällä!!
Posts: 1,599 #83 • • 2004 keijukainen kiksumurmeli Dèja vu: --- keijukainen: ihanalle auringolle kiitos lipun ostosta Mä oon niin täällä --- Hienoa! Oletettavasti nähdään täällä!! Ketäs kaikkia teitä on tulossa?
Posts: 1,799 #85 • • 2004 Aidrian Furian Master keijukainen: Ketäs kaikkia teitä on tulossa? no ainakin minä, Heixa, Hellu&Olli ollaan tulossa*joo* Liputkin jo ostettu*hymy*
Posts: 19 #87 • • 2004 Monoplhoric Nuori Joka Koki Valaistuksen olis jo lauantai,tulee olee niin helvetin mahtava ilta! Rank 1 ja Orkidea! mitä vois toivoa enemmän lauantailta.
Posts: 4,542 #88 • • 2004 -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH Apua..toivottavasti vielä tänään saa ennakkolippuja!!!
Posts: 19 #89 • • 2004 Monoplhoric Nuori Joka Koki Valaistuksen Ostin mun ennakkolipun eilen,joten voi olla mahollist et tänään saa viel niit.kävinki vast joskus iltakuudelta ostaa tän lipun.mun aarre!!
Posts: 83 #90 • • 2004 Backlash Lippuja saa vielä. Pienensimme ovimyyntikiintiötä, joten ennakkoja pitäisi riittää halukkaille.
Posts: 243 #91 • • 2004 vuokko Daydream: olis jo lauantai,tulee olee niin helvetin mahtava ilta! Rank 1 ja Orkidea! mitä vois toivoa enemmän lauantailta. että mahtuu ylistämään tätä ylipappiskaksikkoa kunnolla -eli tanssimalla kuin huomista ei tulisi
Posts: 229 #92 • • 2004 Pelimies back in businesssss.... Nyt kun kuulin ton Rank1 :n uuden biisin, niin tosi paljon tekis mieli bileisiin, mut ei pysty venyy....
#93 • • 2004 Dorka Guest ...tuskin loppuunmyy ja tuskin tulee olemaan kovin erikoista. tullaanpa nyt silti pistäytymään.
Posts: 2,727 #94 • • 2004 SA-TomTom Manager Of The Universe Tältä päivältä on raivattu kaikki ja paljon jo useamman kuukauden ajan. Tänään. Tänne. Vihdoinkin Niin, ja PALJON ONNEA, AIDAN!
Posts: 15,721 #95 • • 2004 UnityF joo just se Onnea aidan Tänään juhlitaan sitten tosin jos näätte mut tanssimassa niin löykää paistinpannulla vaikka tohon mun kipeeseen polveen.. mulla kun on toi tanssikielto mut ystäviä tuun moikkaa.. ja myymään aamuihin lippuja..
Posts: 816 #96 • • 2004 Pumis Kike / Fab4 Viddu kun meni myöhäseks toi lippujen hakeminen. Onkohan niitä enää ovella vai jääkö bileet väliin?
Posts: 4,542 #97 • • 2004 -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH Yhtä lippua oltais vailla..tai siis kaveri olis..et jos jollain on ylimääräinen!! Niin kiva jos kerrot siitä mulle!!
Posts: 83 #99 • • 2004 Backlash Ovelta SAA lippuja. Liput EIVÄT ole loppuunmyyty. Ovella ON kiintiössä lippuja jonkin verran. Tervetuloa. :)