Backlash 01 27.11.2004 @ Helsinki

239 posts, 12 pages, 34,262 views

ezzy

#61 • • ezzy Droid-pappa

remotion:
Itsekin katsoin heidän dvd:ltä livemenoa ja todella nättiä oli. Itsekin toivoisin mieluusti liveä, dj keikalla se on ihan sama kuka ne niitten biisit soittaa... Nih

ööö...siis dj-keikalla jää varmaan oma materiaali vähän vähemmälle (max pari biisiä), kun livessä on kokonaan omaa tuotantoa.

imho. Live-artistin nimellä heitettävä dj-keikka on suurimman luokan kusetusta :) Varsinkin kun on kyseessä duo (tai trio, kuten esim. above & beyond), joista siis 2 jannua voi vetää 2 keikkaa missä tahansa maailman kolkassa samaan aikaan samalla nimellä.

tosin enköhän minäkin tosin tänne eksy.
Lauri

#62 • • Lauri Devoted

ezzy:
imho. Live-artistin nimellä heitettävä dj-keikka on suurimman luokan kusetusta :) Varsinkin kun on kyseessä duo (tai trio, kuten esim. above & beyond), joista siis 2 jannua voi vetää 2 keikkaa missä tahansa maailman kolkassa samaan aikaan samalla nimellä.

www.rank-1.com

// L
Backlash

#64 • • Backlash

ezzy:
---
Iso-Lauri:
www.rank-1.com

---

niin?

"Nowadays the guys are working on a their second album. Rank 1 has a very tight schedule. In the weekends Piet is travelling around the world for the Rank 1 DJ-sets. Meanwhile Benno is creating new sounds. So when they meet up during the week they have lots inspiration for new records to come!"

Rank 1 DJ set
November 27 Gloria Backlash 01 / Helsinki / Finland

Tosin sinänsä ei ihan paikkansa pitävä, koska molemmat tulee Suomeen ja
kyseessä ei ole aivan normaali dj setti... :)
ezzy

#65 • • ezzy Droid-pappa

Backlash:
"Nowadays the guys are working on a their second album. Rank 1 has a very tight schedule. In the weekends Piet is travelling around the world for the Rank 1 DJ-sets. Meanwhile Benno is creating new sounds. So when they meet up during the week they have lots inspiration for new records to come!"

Rank 1 DJ set
November 27 Gloria Backlash 01 / Helsinki / Finland

Tosin sinänsä ei ihan paikkansa pitävä, koska molemmat tulee Suomeen ja
kyseessä ei ole aivan normaali dj setti... :)

en mä sitä epäillyltkään etteikö ne molemmat tulis, mutta olis hyvä ilmoitta jos kyseessä ei ole Live tai pelkkä DJ-setti...rank 1 dj-setti kun ei moniakaan varmaan lämmitä. live sen sijaan olis mainio.
Backlash

#66 • • Backlash

ezzy:
en mä sitä epäillyltkään etteikö ne molemmat tulis, mutta olis hyvä ilmoitta jos kyseessä ei ole Live tai pelkkä DJ-setti...rank 1 dj-setti kun ei moniakaan varmaan lämmitä. live sen sijaan olis mainio.

Ah ok. Kyseessä ei siis ole pelkkä live tai dj setti.

:)
sts

#67 • • sts Sama pyynti aitta!
Turhaa nillitystä, hyvää meisinkii tulee kuitenki rank ykköseltä :) oon 100% varma!
ezzy

#69 • • ezzy Droid-pappa

DJ Smyygi:
On muuten kumma, että Rankin pojat eivät tunne ainutakaan suomalaista artistia, siis mitä vidua, kysympähän vaan????? http://www.backlashpromotions.net/01/interview.html

" But then again we are most of the times concerned with getting good records. And lots of times it's just a white label, with no info. Maybe we know them but we don't know they are from Finland!"

näin se menee :(
keijukainen

#70 • • keijukainen kiksumurmeli
vieläkös tänne on lippuja saatavilla?

--
*seepla*

#71 • • Kirsikka Guest

keijukainen:
vieläkös tänne on lippuja saatavilla?

Muakin kiinnostais aika lailla tää, enpä oo taas huomannut et täähän on ihan kohta..
Backlash

#72 • • Backlash
Ennakkolippuja on vielä jonkin verran jäljellä. Ilmoitamme kyllä kun ne loppuvat.
Backlash

#73 • • Backlash

DJ Smyygi:
On muuten kumma, että Rankin pojat eivät tunne ainutakaan suomalaista artistia, siis mitä vidua, kysympähän vaan????? http://www.backlashpromotions.net/01/interview.html

Myöhemmissä keskusteluissa tullut ilmi mm. Super8, Orkidea, Above&Beyondin Paavo, jne. nimistä
jotka ovat tuttuja nimiä. Eli kyse lähinnä siitä, ettei tosiaan tiedä, että ko hahmot ovat Suomesta. :)
#74 • • Cera Guest
nyt alkaa kyl vähän jo jännittyttään!
iik ihanaa.
remotion

#75 • • remotion nostatus guru

Backlash:
---
ezzy:

---

Ah ok. Kyseessä ei siis ole pelkkä live tai dj setti.

:)

Pistätkö vaikka privaa tästä asiasta koska olen tosi kiinnostunut että mitä sitten on tulossa.

Tosin soittoajat vois vielä kertauksena heittää tähän.. eli kuinkas pitkään noi pojat soittaa ja miten se jakautuu liven ja muun osalle??
Backlash

#76 • • Edited Backlash
Alustavat soittoajat lauantaille...

21.00-23.00 :: PHAZE (Backlash)
23.00-00.30 :: ORKIDEA (Unity, Black hole recordings)
00.30-01.30 :: SLUSNIK LUNA live (Unity, Spushnik)
01.30-03.30 :: RANK 1 (ID&T, Netherlands)

Miksi kyseessä ei ole puhdas RANK 1 live?

Koska lipun hinta on niinkin edullinen kuin 18 euroa ennakkoon.
Yksittäisen lipunhinnaksi livelle olisi tullut suhteettoman paljon
ja tapahtuman koko olisi pitänyt kasvattaa useamman tuhannen
hengen tapahtumaksi. Sen lisäksi olisi keikka siirtynyt vielä
määrittelemättömän ajan päähän, kunnes RANK 1:n uusi live-konsepti
on täysin valmis. Nyt kyseessä oleva ratkaisu on laadultaan uniikki,
jota ei ole koskaan aikaisemmin ollut ja suurella todennäköisyydellä
ei myöskään tule olemaan.

Lippujen saatavuudesta...

Tiketin kiintiössä on vielä muutamia lippuja jäljellä. Streetbeatissa on
hieman enemmän,mutta näyttää siltä, että ennakkoliput loppuvat ennen
perjantaita. Ovelle on jätetty myyntiin pieni kiintiö. Ovelta lipun hinta on
20 euroa.

Gloriaan tullaan myymään lippuja tilaan suhetutettu määrä, emmekä aio
täyttää kokokapasiteettia yleisön viihtyvyyden vuoksi.

Muistutan vielä, että nimilista on suljettu.

Valokuvaajat

Ilmoittautuneita valokuvaajia on tällä hetkellä jo runsaasti, eli hyväksymme
enää muutamia hakemuksia, joten toimikaa nopeasti.
UnityF

#77 • • UnityF joo just se
HUOM: Minä tulen tänne keppien ja kipeen polven kanssa mut mulla on oma pieni pöytä jossa istun koko illan ja myyn lippuja aamuihin.
Pyydän, kannattaa ostaa ne liput jo ennen pilkkuu, tällä kertaa en tuu ovelle huutelemaan pilkun jälkeen "aamuihin lippuja" koska mä en tän polven kanssa lähen minnekkään seikkailemaan jotta tää parantuukin joskus.

aamut: http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=5610

*piis**hymy**piis*
MaSari

#78 • • MaSari space jammer
Uskokaa tahi elkää.. Meikätyttö ja -poika saapuu paikalle pitkän biletauon jälkeen *plur**plur**jiihaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Juhgu

#79 • • Juhgu Virnistelijä
Uuh, saan rahaa vasta keskiviikkona. Jos silloin ei saa enää lippuja, niin taidan tirauttaa klubitukseen muutaman kyynelhymiön.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

#80 • • Equalizer Guest
Tänne kyl*iloinen*