Loistavat kekkerit. Hienoa, että Suomeen saadaan järkättyä näin tasokkaita bileitä maailmanluokan artisteilla varustettuna. 19 erkkiä on ihan passeli hinta ja sillä järjestäjät tuskin omaisuuksia tienaa. Todella virkistävää kuulla Rank 1:n ja Oakenfoldin erilaista settiä ja sitten joku valittaa "Hitto ku ne ei etukäteen soita Tabille, et minkälaista siellä Suomessa soitetaan, että mekin voidaan soittaa sitä samaa." Intensiivisempi ja bilembi soundi kuin yksissäkään Halluissa.
Minä maksan rahani kuullakseni tiettyä artistia sen omalla tyylillä. Ja on hieno todella kuulla se ero. Maassa maan tavalla ei tässä tapauksessa päde.
Slusnik Luna oli pirun hyvää biletystä ja yllätti positiivisesti vaikka odotukset olivat korkealla. Ja Rank 1 luonnollisesti ihan huippu, välillä ihan taivas fiilis ja välillä ruffia biletystä. Valloa yleisön kanssa Airwaven tahtiin alkuperäisartistin esittämänä. Tän takia sitä eletään.
diezel:
---
Olipa taas harvinaisen sisältörikkaita kuvia.
Parempi kun ei kuvia ollenkaan, tietty vähän voisi karsia niitä vähiten kiinnostavia pois. Tosin, eikös tuolla ollut kuvaaminen kielletty ilman asianmukaista lupaa?
Kivat kinkerithän nää oli. Kaikki esiintyjät "vastasivat odotuksia", Orkidea yllätti pitkästä aikaan positiivisesti ja muutenki fiilikset oli kohallaan.
Viinaa otin liikaa (vieläki darra).
Rank ykkösen aikana oli passonumikka kaakossa, mikä vähän häiritsi kun jumalaton bassovellonta peitti alleen melodiaa. Muuten äänen intensiteettitaso oli kohallaan.
Piti mennä dominationiin, mutta päädyinkin tänne. Oli hauskaa. Kiitokset järjestäjille.
Mä ainakin tykkäsin oikein kovasti! Elikkäs kiitoksia vaan! Ja super plussat siitä, et mesta ei ollut ihan täyteen ahdettu! Oli tilaa tanssia eikä liian kuumakaan päässyt tulemaan!
Semmosia... Oli oikein mukavat kinkerit. Phaze meni ohi valitettavsti, Orkidea hoiti hommansa ok, Slusse rokkasi niin, että Rank1(vai 0,5) sai tehdä ihan täyden päivätyön ja mielestäni onnistu aivan mukavasti. Eli kyllä illasta jäi hyvä maku suuhuun. Tattikset järjestäjille...
Oli aivan loistavat pippalot mun mielestä
Kunnon kiksutaivas about keskiyöstä eteenpäin Orkidean loppupuoli oli erinomainen, samoin kuin Slusnik lunan loppupuolen hehkutukset. Rank 1 soitti tasaisen hyvää settiä loppuun asti. Illan paras hetki oli varmaan, kun tampattiin parvella Airwavea ja näki ja kuuli, miten porukka meni ihan pähkinöiksi joka puolella
Ainoita vitutuksen aiheita oli kaapia 10 minuuttia jonkun paviaanin jättämää lasinsirpaletta kengästä ja se, että olisin sen Slusnikin (?) cd:n varmaan napannut, jos olisin ollut vähän skarpimpi
Saavuin paikalle juuri kun Orkidea soitteli viimeisiä säveliä, ei pöllömpää! Slusselle iso kiitos - ainakin muhun setti iski täysiä ja varsinkin kruunattuna Sunilla *WAU*
Illan kruunasi Rank1, joka mielestäni soitti ihan menevän setin. Tässä vaiheessa tosin jalat sanoivat sopimuksen irti ja jouduin poistumaan paikalta hieman ennen kolmea ..tosin hymyssä suin ja fiilikset korkealla, aivan loistoilta kaiken kaikkiaan. *kiitos järkkäreille ja esiintyjille* *kiitoskiitos*
Paikka oli toimiva, porukkaa sopivasti eikä toi lipun hintakaan ollu mikään mahdoton.
Kemut olivat loisteliaat, kiitokset Rystylle taas kerran ennakkolippujen hakemisesta ja majoituspalvelusta .
Lattialla oli tilaa tallata, viime Halluissa (edit: siis missä itse olin läsnä) ahdisti tosissaan kun oli niin pirun täyttä. Slusnik oli omasta mielestäni illan paras, vaikkei Rank1 kauas jäänytkään. Fiilikset oli kyllä aika katossa koko illan, kiitos siitä kaikille asianomaisille!
Kiitos, hyvästä fiiliksestä. Joudun tosin hieman jarruttelemaan omaa hyppimistäni kun unohdin lahjakkaasti polvituet kotiin, enkä alkanut sitten ehdoin tahdoin polviani hajottamaan. Mutta synttärifiilikseni oli katossa. Tuli todellakin parhaat synttärit aikoihin ( joskus pienenä ollu saman fiilis). Ei ollu liikaa ihmisiä eli tilaa oli eikä liian kuumakaan päässyt tulemaan.
Bileet oli ihan onnistuneet, varsinkin Orkidean ja Rankin setit olivat varsin kovatasoista ainakin omaan makuuni ja korvaani. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Kuvia sain hyvän määrän otettua, tosin loppuillasta meni alle tunti aika hukkaan oman henk.koht. kämmin takia ja jouduin chillailemaan viimeisestä tunnista suurimman osan. Onneksi ei joutunut lähtemään sairaalaan tms. tikkejä asentelemaan vaan sain vuodon loppumaan. Kiitoksia järjestäjille ja kaikille minua auttaneille!
Oli onnistuneet pippalot. Slusnik veti illan parhaat setit, Rank 1 vahvasti toisena
Etenkin Airwave + SE fiiiiiilis teki lähtemättömän vaikutuksen, huh!
Orkidea ja Phaze soitannat oli ihan ok. Ensin mainitulta olin kyllä odottanut vähän kovempaa settiä, mutta maistui se näinkin (pari ihme biisiä). Illan parhaita veisuja Airwaven lisäksi olivat mm. RHT, Whisper (SL rmx) + moni muu Slusnik veisu, Hello Strings ja Find (alkaa olla jo vähän kulunut ). Supersaw lauloi iloisesti monessa illan biisissä ja aika moni biisi etenkin Rank 1:n setissä oli meikäläiselle ihan uusia.
Kaiken kaikkiaan, oli hupaa. Kiitos.
Ihmeen vähän kuvia näkynyt tapahtumasta etenkin hyviä kuvia.
AlexS:
Ihmeen vähän kuvia näkynyt tapahtumasta etenkin hyviä kuvia.
Voisikohan johtuu myös siitä että on _vasta_ maanantai?
Luulisi että kuvaajillakin on olevan muutakin elämää kun ekana bileitten jälkee rynnii koneen kimppuu ja laittaa kuvat kuntoon. Nykyään kaikki vaaditaan sekunnissa ei jakseta enää odottaa. Kuvia on varmasti tulossa mut antakaa nyt kuvaajillekkin aikaa. Kuvien käsittely vie aikaa ja paljon vaivaa joten malttia.
Itse bileistä:
Olipas kivasti porukkaa. Kiitos Mikalle kyyditä tänne ja kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka autto mua illan aikana vaikka missäkin jutuissa kun keppien kanssa liikkuminen oli ajottain vähän työlästä.
Loppuillan vietin siinä alhaalla myyden lippuja aamuihin. kävipäs moni ihana otus halimassa mua kun vähän palelin..
Musiikki kuulosti Orkidean setin aikana ihanan täydelliselle.. Muihin en sit kerenny niin keskittyy ja kuuntelee kun piti tehhä töitä. Mut ihan kivoja biisejä bongasin ajottain..
Oli ihanaa olla kiksubileissä glooriassa pitkästä piiiiiiiiitkästä aikaa... Toivottavasti joskus uudestaankin kun toi paikka toimii..
Aaa don't shoot me!
Ymmärrän, ymmärrän...yleensä niitä kuvia (myös hyviä sellaisia) tulee aika nopsasti nettiin.
Paikalla oli taas aika paljon kameroita, joten siinäkin mielessä ihmeen vähän kuvia näkyny (tiedän, eivät kaikki käy klubituksessa). Itseänne voitte syyttää täällä pelaa "kuvapalvelu" yleensä ottaen todella hyvin...hyvään ehtii tottua
Korbenn:
Todella virkistävää kuulla Rank 1:n ja Oakenfoldin erilaista settiä ja sitten joku valittaa "Hitto ku ne ei etukäteen soita Tabille, et minkälaista siellä Suomessa soitetaan
En ollut Rank 1:a kuulemassa, mutta noista kahdesta Oakenfold soitti siis ihan päin helvettiä. Tällä en tarkoita "erilaista" settiä, vaan biisien vaihtumista keskeltä toiseen, tekniikkakämmit jne. Se ei kuitenkaan varmaankaan ole sitä erilaista settiä, jota tarkoitat?
No joo. En jaksanut noita tekniikkakämmejä ottaa huomioon, vaikka ei noilla liksoilla niitä sais tullakkaan. Oakenfoldin kohdalla tarkoitin esim. sitä kun setin keskivaiheilla bilefiilistely vaihtu hardimpaan, jopa Prodigymaiseen jumppaan. Nostaa kummasti fiilistä vaihtaa vähän tyyliä kesken setin, kunhan intensiteetti säilyy (ja jonkinsortin järki ettei hypitä ihan miten sattuu).
Kiitokset omasta puolesta kemujen järkkäreille. Mielestäni varsin onnistuneet kemut. Olipa tuo ensimmäinen kerta Gloriassa konemusan parissa, mutta ei ainakaan omalle kohdalle sattunut mitään kämmejä. Juomaakin oli tarjolla aina kun halusi eikä tarvinnut jonotella. Tanssilattialla oli juuri sopivasti tilaa ja ainoa valittamisen aihe löytyy oman kunnon loppumisesta. (pohkeet vieläkin kipeät.)