Chaos 30.7.2004 @ Helsinki

226 posts, 12 pages, 43,817 views

Jna

Posts: 613

#161 • • Jna

keisha:
En viihtynyt, tosin vikaa enemmän omissa mieltymyksissä kuin bileissä. Mistään ei löytynyt yhtään hiljaista nurkkaa, jossa olisi voinut huutamatta keskustella kaverin kanssa, mikä otti päähän. Areenoiden musiikit kuului päällekkäin, joissain paikoin jopa kolme eri musiikkia yhdistyi ja tulos kaunis kakofonia. Kuumakin oli. Mut minkäs teet jos on sitruuna pillussa syntynyt kuten mä, ja haluaa vaan pousailla siiderilasi kädessä :P Onneks lähdettiin aikaisin pois.




Aivan kuin omasta suustani, paitsi että en päässyt aikaisin pois. Ei vaan ollu mun mesta...*igor*
onni3mk

Posts: 3,973

#162 • • onni3mk Onni on.

keisha:
Mistään ei löytynyt yhtään hiljaista nurkkaa, jossa olisi voinut huutamatta keskustella kaverin kanssa, mikä otti päähän.



Ton miinuksen unohin.

--
Onni on.

murhis

Posts: 152

#163 • • murhis team hullut
Ulululululululullulu mahtavat bileet!!! *jiihaa* Hintakin oli kohdallaan! Team hullut kiittää jälleen ja kumartaa. *pelle* Aivan hulluwa settiä.

Ainoo iiiiiso miinus oli, et sinne meinas läkähtyy. Vähän järkytty siin baaritiskillä, ku huomas et hikeä tippu katosta niskaa. *hikoil*

Muuten kyllä ei paljoo pahaa sanottavaa keksi. Lisää tämmösiä! *aplodit*
DiscoStu

Posts: 85

#164 • • DiscoStu Team Jorma
oli kivaa, oli kuuma, oli hyvää musiikkia *jiihaa**aplodit**plur*

--
Yes sir! Yes sir! Yes sir! Yes sir!

~caro~

Posts: 184

#165 • • ~caro~
oli tosi kivat kemut *jiihaa* *aplodit*
kiitos pasille seurasta!!! *sydän*
Mizfir

Posts: 2,472

#166 • • Mizfir pittuinen
Paljon oli porukkaa sekä Kiwawaa *aplodit*

Tosiaan kuumuus aika läkähdyttäwä, mut se kuuluu hommaan...mitä muuta vois odottaa tuollaisen ihmismäärän keskellä?

Tuire & Markus, ihanaa että olitte paikalla*plur*..anteex etten ehtiny ku hetkittäin höpöttelemään kanssanne..harmitti ihan aikuisten oikeesti*nyyh*

MaSari, Pr0ton, Itis, m.gee, Tilt...teitä on aina yhtä mahtawaa nähdä ja hömppäillä*hali*

Cosmo > Oceanlab - Satellite*sydän*

Isot kiitoxet ja halit koko järkkäysporukalle, kyl kannatti huhkia..todellakin..oli mahtawaa olla mukana tekemässä pippaloita teidän kanssa *joo*

Extra-kiitos-hehkutuxet Tommille, Laurille ja Haballe*sydän* Toimitte todella hyvin yhteen ja jaksoitte olla positiivisin mielin ja hymyillä kovassa pyörityxessä, ihan kaikilta järkkäreiltä ei välttis onnistuis ( nimim. niihinkin törmänneenä )

Toivottavasti jatkoa seuraa...*hih*..pieni punainen aina käytettävissänne*yessir*

[muokattu 31.7.2004 14:50]

--
-Mannanen-

Ozie

Posts: 1,389

#167 • • Ozie
*pihkassa*

Oli kyl suberhauskaa, tosin oli jo hyvä fiilis ku lähettiin sinne.

+ Ennakoilla pääsi sen perkeleen pitkän jonon ohi
+ Hyvää musaa monessa paikassa
+ Uudet vanhat tutut, hauska oli nähdä taas

- Kuuuuuma
- Tiskillä sai odottaa puol päivää
- Liikaa soittopaikkoja, kuulu jossain paikoissa pahasti päälle (varsinki oliskohan ollu trance ja tekkno), eikä myöskään sattunu mitään lappuja silmään että missä oli mitä.

Tiinan systeri: oikeesti ville ei kyl tullu vaan sen takia ku sil ei kuulemma ollu autoa.

Tytskä jolla oli punaruutunen (?) paita siin tiskillä (oli se sulla kyl varmaan muuallaki): ”sori” et jäin vähän tuijottaa sun tissei *heiii* *iloinen*
Waily

Posts: 919

#168 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Njoo\'o järkkäriporukassa oli tunnelmaa ^_^ kiitti kaikille *piis*..

Kuuma oli juu.. mut mitä sitte.. porukkaa oli kyl paljon mut ei sekään haittaa =)=)=)=)
baaris oli kyl liian vähän tyyppeij myymäs mut ehkä ne ens kerralla muistaa *vink*

Harri soitteli hiukka kovalla musiikkia mut onneks sitten ku pari kertaa oli klipannu tajusi pudottaa volaa =) Tonyn setti oli uskomaton =)
UnityF

Posts: 15,721

#169 • • UnityF joo just se
*pahis* kaaosmainen palaute multa, kaaoksen bileisiin.. täältä pesee:

tällä kertaa mun pojot kotiin vie
Dr. Bone: oli ihanasti tilaa tanssia ja tuli tosi paljon hyviä kappaleita juuri minun makuun... *jiihaa*

cosmo tärviiko viel mun täällä hehkutella? *hih*
täydellistä meloodista kiksua tuutin täydeltä

Mizfir:
Cosmo > Oceanlab - Satellite*sydän*


todellakin *super**sydän*


tab viimeiset hetket ennen kuin lähin jakamaan flaikkuja tuli tansittuu sun tahtiin ja oli mahtavaa jäi tosi hyvä maku suuhun ja vähän jopa alkoi harmittamaan että jouduin lähtee alas... Mut illuja odotellessa sieläkin paljain varpain... kesä kesä kesä.. *hih*

WC deejiit: Teitä on kaksi, kammottavaksi, maailma kaipaa pelastusta... jne jne.. *nauru* jee mä olin bileissä!! mä viihdyin vessassa!! *nauru* ..joo mut pojat te rokkasitte.. tuli kyllä niin laidasta laitaan musaa et *super**jiihaa* sain kuulla kivojakin kipaleita ja sain nauraa ja oli tilaa tanssii jne jne kiitos.*kiitoskiitos*

Loppuja dj:tä tuli kuuneltuu sieltä sun täältä läpi mun vaellusmatkojen... hyvältä kuulosti eri saleissa ja nurkkauksissa ym ym.. *hih*


*sydän*Lauri, tommi & Haba SUPER KIITOS!!!*sydän*

Nää bileet oli juuri sitä jotain erillaista mitä on kaivannu jo pitkään kun on tuntunu että ympyrät käy liian tutuiksi.. tässä oli sitä jotain! mulle tuli mieleen jotku vuoden 2001 bileet jossa oli juuri tälläinnen tunnelma.. esim tuli palavasti mieleen juuri samaisessa paikassa olleet ministry of sound:in bileet.. jotenkin tosi noistalgia bileet nää mulle kyl oli.. *plur*

Arenoita oli tarpeeksi ei voi kukaan kitisee että ei ollu sitä taikka tätä kaikkee oli jopa spykeeta tuli ajottain wc ”areenalla” *joo* joten tää oli laaja tapahtuma johon tyksätyin ihan 100000-0 *joo*

tälläistä lisää!!! *joo*

*kiitoskiitos*KIITOS.*kiitoskiitos*


itse Ctrl paikalle:
Kun on kyseessä näinkin iso tapahtuma niin voisitte olla olematta niin pihejä ja palkaaisitte ne pari työntekijää lisää.. oli tosi tuskaista odottaa kurkku kuivana 30min yhtä vesi lasii.. EI näin *eiei* Yksi mun tuttu pyörty koska hän ei saanu ajoissa vettä.. siitä tosi iso miinus ctrl:lle... tällä linjalla ei tuu homma toimii pidemmän päälle. *eiei*

ilmastointii voisitte panostaa... kun siihen satsaa (vaikke ehkä remontti olisikin halpa tjsp) niin se tuo sitä viihtyvyyttä.. eikkö se ole se asia jota haluutte tarjota? ja Kun ihmiset viihtyy niin paikasta tulee oikeen oivallinen ja kiva paikka jossa tykkää käydä useimminkin ja sehän taitaa olla se pointti, saada asiakas tulemaan uudestaan viihtymään ja viettämään kivaa iltaa.

itse paikkana tykkään paikasta.. tykkään mite se on suuniteltu.. toimii! juuri mun makuun oleva *joo* Jos täällä pidetään jatkossa bileitä niin tulen varmasti paikalle koska viihtyvyys oli aika 10 noita kahta asiaa lukuunottamatta. *hymy*


ja lopuksi kaverit ystävät vanhat ja uudet tutut... teitä oli niin paljon paikalla että keneenkään kanssa en oikeen kerinny turista oikeen paljoo ja osan näin vasta kun he olivat lähdössä pois siinä kun jaoin flaikkuja *hih* joka sit puolestaan kertoneen et paikalla oli tosiaankin paljon porukkaa ja:
_fiksut oli ostanu ennakon jolla pääsi sen jonon ohi_ *vink**hymy*
Oli oikeen kiva nähdä ja tanssia ja vaihtaa muutamia sanoja.. *joo*

Kiitos noora kun autoit mua jakaa flaikkuja niitä meni ennätysmääriä!!
pitkään aikaan en oo jakanu tälläsiä määriä kerrallaan ja mä nautin *jiihaa* *plur* moni flaikku loppu kesken mut osaa riitti ihan kotiin tuotavaksi saakka.. *hih*

Mut nyt loppuu kaaoksellinen palaute.. *vink**hih*

*jiihaa*Kiitos, lisää odotellessa... *jiihaa*
UzU

Posts: 2,361

#170 • • UzU [33100]

Ozie:
Tytskä jolla oli punaruutunen (?) paita siin tiskillä (oli se sulla kyl varmaan muuallaki): ”sori” et jäin vähän tuijottaa sun tissei *heiii* *iloinen*



Terveen nuorenmiehen merkki. Tosin ehkä tuota asiaa ei tarvii täällä kertoa. Se on sairaus ;)
Tombaged

Posts: 2

#171 • • Tombaged
Vastasi melko pitkälti odotuksia, tykkäsin.
Kaoottisen kuuma tuli mutta mitäpä pienistä ja oloa helpotti kun poisti päälimmäiset einiinhengittävät pvc-vaatteet... :)
Varsinkin illan rankempi musiikillinen anti miellytti ja niistä kiitokset asianomaisille.
sts

Posts: 7,969

#172 • • sts Sama pyynti aitta!
Tommi, Haba & Lauri. kiitos että sai olla mukana :)

Oli loistavaa. :)
Lauruska

Posts: 821

#173 • • Lauruska nihkee
Eipä ollu filikset ihan kohillaa meitsil..

Mutta, niinkun jo tuhannesti mainittu, tukahduttava kuumuus ja ihmistungos P-U-U-H!
Pitää kyllä vielä mainita siitä känniörväyksestä mitä siellä harrastettiin ihankuin normaalissakin baarissa. Se on ehkä yks isoimmista syistä miksi en käy ylipäänsä baareissa, kun en jaksa katsoa kännissä örveltäviä ihmisiä.. Oli iljettävää kävellessä väistellä toisten laattoja ja katsella tappeluita/kaatuilua.
Fyrisch

Posts: 4,525

#174 • • Fyrisch
Tosi hyvät bileet, kuumuus rokkas. kiksu puolelle kuulu vaa liian selvästi polkka tms puolelt musa kiksun päälle. *grr* Joo ja ens kerral vois ctrl palkkaa enemmän baarihenkilökuntaa, 30min joutu bykii et sai juotavaa..inhottavaa kans et baarijonos jengi etuili samoin ulkojonos.. kivaa oli, kiitos :)
Esa

Posts: 947

#175 • • Esa
Suuri kiitos järjestäjille ja muille ihmisille. *aplodit*
Plaque

Posts: 269

#176 • • Plaque

sakin:
Ihan ekaks, ei siellä ollu kuuma kun vertaa viikontakasta saunaa @ klubi. Siellä oli KUUMA ! toi ei ollu mitään.

puol kybä sisään ilman jonottamista jne..



Klubilla se hiki vasta virtasi, you're right.

Kolmea vaille yhdeksän ovella, ei mitään ongelmia sisäänpääsyn kanssa. *hih*

Neonin lopetus oli kyl MAHTAVA! 'Hardcore to the bone' imi pojasta viimeisetkin mehut irti. Mutta siltikin ulos astuessani mieli olisi tehnyt jatkoille, mutta kun fyysinen kunto ei riitä siihen mitä mieli tarvisi. Anyhow, kovimmat bileet ikinä! *jiihaa*

WC DJ:lle iso plussa Mr.Oizo:n kuulumisesta soittolistalle. *aplodit*

[muokattu 31.7.2004 17:21]

typoja.

[muokattu 31.7.2004 19:45]
Plaque

Posts: 269

#177 • • Plaque

Lauruska:
...Pitää kyllä vielä mainita siitä känniörväyksestä mitä siellä harrastettiin ihankuin normaalissakin baarissa. Se on ehkä yks isoimmista syistä miksi en käy ylipäänsä baareissa, kun en jaksa katsoa kännissä örveltäviä ihmisiä.. Oli iljettävää kävellessä väistellä toisten laattoja ja katsella tappeluita/kaatuilua.



Ei ole olemassa bileitä, joissa ei näitä ”sankareita” löytyisi. Sillä aina joku perus-suomalainen mies/nais-lauma ryyppyreissullaan sattuu löytämään matkan varreltaan paikan, jossa heitä ei välttämättä kaivattaisi. Itse venäytin selkälihakseni pelastaessani (kuullostaa erittäin sankari tarinalta? *hih* ) juuri kaatumaisillaan olevaa mieshenkilölä, humalaista siis.
Fyrisch

Posts: 4,525

#178 • • Fyrisch

Lauruska:
.. Oli iljettävää kävellessä väistellä toisten laattoja ja katsella tappeluita/kaatuilua.



Joo mä liukastuin rapuis menos ulos koska kengänpohjat oli ihan märät jostain bissest tms. onneks ei tullu pipi
Kriss G

Posts: 1,492

#179 • • Kriss G Wir brauchen bass
Huoh... hirvee känni päällä ja armotonta pään aukomista kaikille! Anteeksi siitä... Mutta oli ihan loisto bileet ja kokonaisuus toimi yllätävän hyvin!

--
DESTROY ALL HIPPIES

Piiuzki

Posts: 870

#180 • • Piiuzki
IHANAA *jiihaa* oli mahtavat bileet ei voi muuta sanoa..eikä kuumuus ees menoo haitan eikä se ihmis tungos.. *hymy* pitkäst aikaa oli kiva bilettää...Oli kiva nähdä paljon tuttuja paikalla *hali*
Kiitos bileiden järkkääjille oli aivan mahtavaa *aplodit* *plur* *sydän* CHAOS *sydän*