Yleismielipide:
Musiikki: oli aluksi vähän vaisua mun mieleen ja eikä se siitä nyt kovinkaan parantunut. SashaF:lle iso kiitos mut muuten jäi vähän kaivelemaan hampaankoloon. Ja se mikä häiritsi erittäin paljon oli musiikkien sekoittuminen toisiinsa. Ei oo kivaa olla polkkaamassa kun kuulee kiksua ja toisinpäin.
Ihmiset: kavereita siellä oli taas ihan mielettömästi! Me oltiin vähän omassa pienessä maailmassamme siellä, joten jäi vähän kaverit taka-alalle.
Lauruska:
---
plaque:
Ei ole olemassa bileitä, joissa ei näitä sankareita löytyisi. Sillä aina joku perus-suomalainen mies/nais-lauma ryyppyreissullaan sattuu löytämään matkan varreltaan paikan, jossa heitä ei välttämättä kaivattaisi.
---
Siis, en ole väittämässäkään etteikö olisi tuo känniörväys hyvinkin tavallista (myös bileissä), mutta ainakin toistaiseksi olin tällaiselta Näin ällöttävältä menolta bileissä säästynyt, mitä täällä näin.
Sori taas kun nipotan mutta niinpä se kävi vaan ainakin mua häiritsemään, aika helvetistikin itse asiassa.
Ja sama juttu täällä. Mua jäi kanssa häiritsemään ihan mielettömän paljon tää niin hyväkäytöksinen kansa.. oli missä tahansa niin aina niitä oli tönimässä. Yritä nyt tanssia kun joku on tuuppimassa selkään, kylkeen tai muutenvaan tulee päälle. Käytäville piti ehdotomasti jäädä odottelemaan vuoroa, että pääsi edes liikkumaan ja jos vähän mainitsi että voisiko pikkusen siirtyä tieltä pois että mahtuu liikkumaan, niin tuli kyllä vihaista katsetta. hohhoijaa.. Ei näin! ja kun osa heistä tuntui olevan siellä ihan vaan pakostakin.. ja ei kestänyt ilman kunnon kännejä siellä, niin senkin sai sitten huomata.
Mulla oli sitten aikamoinen flunssa päällä ja se sattui viemään voimia pois aikalailla ja tuli sitten lähdettyä hieman aikasemmin. Kävin saattamassa mun seuralaisen kotimatkalle ja kotimatkalla CTRL:n viereltä sitten satuin sitten huomaamaan kun eräät ihmiset olivat vilvottelemassa ulkona tj. ja he alkoivat osoittelemaan sormilla mua ja naureskelemaan kovaan ääneen. Vittu toi on niin sienissä ku olla ja voi kuulu jonkun naispuolisen suusta. TOLLASET vois jättää kokonaan sanomatta, ellei tiedä asioista sen enempää. alkoholi on ainut mihin suostun koskemaan päihteistä. Ja mulla oli ensimmäinen kerta kun olin ilman alkoholia bileissä.
Illan kuitenkin pääsi täysin pelastamaan mun seurassa ollut mielettömän ihana henkilö erittäin iso kiitos sinulle
[muokattu 1.8.2004 16:13]