Chaos 30.7.2004 @ Helsinki

226 posts, 12 pages, 43,773 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#101 • • Fyrisch
pitkä biletauko päättyy tähän :)
Pätkis

Posts: 1,038

#102 • • Pätkis Pikkis

[Nuclear]:
---
webu:
? mikä perjantai pippalois on vikana? heh, sehän on perinteinen dokaus-päivä, ni miks ei vaik biletys :)
---
Saunan ja parin punkkulasillisen jälkeen ku makoilee sohval kylpytakki päällä, niin ei siit kyl sit enää irtoo mihinkään...


Ei muuten tarvita saunaa tahi punkkua, se riittää et vaan asettautuu työviikon jälkeen \”hetkeksi\” mukavasti sängylle.. Siitä on usein herätty lauantai-aamuna sellaiseen tunteeseen, että on taas mennyt jotain hauskaa ohi *haukottel* Toisaalta mikään ei voita hyviä unia *hih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Rocca

Posts: 3,064

#103 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Tulkaa joku hakee mut kanssa sinne *joo* muuten en pääse ja harmittaa *nyyh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#104 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
On perjantaissa hyviäkin puolia. Vaikka olo voi olla vähän väsy, niin saapahan illasta toipua vähän enemmän, maanantai on kauempana. Mulle on henk. koht. sama, järkätäänkö bileet pe vai la. Jos ei kumpikaan niistä, niin sitten keskiviikko, mutta sillonkaan ei mene yöbusseja..

no joo, kun on tarpeeks hyvät bileet, niihin menee vaik maanantai-iltana. *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mizfir

Posts: 2,472

#105 • • Mizfir pittuinen

SA-TomTom:
---
flaikku:
CTRL:ssa rupeaakin näyttää jo aikasta kivalta.. :) Jengillä tulee varmasti olemaan kivaa...

---


puuh - tulikin jokunen tunti huhkittua. viimeiset hikipallerot lirahtivat siinä puoli kahden kieppeillä ... mutta pelipaikka alkaa oleen valmis huomiselle koetukselle! *joo* jännelmä on sen verran kireellä, et mahtaakohan nukkumisesta tulla mitään ...

ja kyllä - tulee olemaan lystiä! *sydän*



Vielä viime silaukset nii jo on avot! *plur* Huhkiminen tuotti myös sen positiivisen puolen että uni maistui melkoisen hyvältä ja pitkään*nauru*..mut tää töiden teko ei meinaa täpinältä onnistua sitten millään..no mut hetki viel ni sit*jiihaa*

--
-Mannanen-

Riku

Posts: 3,187

#106 • • Riku The Little Prince
Ja mä olen tietty tulossa kipeeksi. Noh, kai sitä yhen setin pystyssä selviää, juon vaan sitten siiderin sijaan yskänlääkettä.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

SA-TomTom

Posts: 2,727

#107 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

pHaze:
Ja mä olen tietty tulossa kipeeksi. Noh, kai sitä yhen setin pystyssä selviää, juon vaan sitten siiderin sijaan yskänlääkettä.



Kapteeni Kaaos ottaa sitä yskänlääkettä sit pullon-pari? *vink*

--
Never give up.
Never surrender.

illusion

Posts: 1,061

#108 • • illusion team-sauna :D
Nyt ajelee Espooseen saunoo. ja sit control kutsuu*hihu*
Saara

Posts: 1,954

#109 • • Saara #2970

pHaze:
Ja mä olen tietty tulossa kipeeksi. Noh, kai sitä yhen setin pystyssä selviää, juon vaan sitten siiderin sijaan yskänlääkettä.



Ota mullekki muutama pullo mukaa ;)

tänne toivottavasti jos kaikki menee mukavasti yhteen <3

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

T0rnado

Posts: 184

#110 • • T0rnado
illalla bileet! Bile fiilikset jo pääl... *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

Täällä siis nähdään *plur*
Individual

Posts: 10,942

#111 • • Individual HYPNO!

Puistokemisti:
---
Hyzenthlay:
mäpäs olin vielä vakiokävijä 1½v sitten *hih* päivän tunnustus.. *nauru*

---


Mä olin vakiokävijä 3 vuotta sitten.

En hirveemmin oo käyny ctrl:ssa sen jälkeen kun toissa vuoden red bull city flightin jatkoilla join 300 kurkusta alas(en muuten tarjonnut kuin yhden siiderin)

Enpä oo kyllä sen illan jälkeen älyttömästi enää viinaa juonutkaan*eiei*


-Edit- mitä nyt joskus vähän lipsahtaa*justjoo*




Oliko edes krapula..?
Jaspa

Posts: 64

#112 • • Jaspa

pHaze:
Ja mä olen tietty tulossa kipeeksi. Noh, kai sitä yhen setin pystyssä selviää, juon vaan sitten siiderin sijaan yskänlääkettä.



Et oo tosissas. Sulhan tippuu levyt näpeistä ja rikot vielä jotain.. Sekoita yskänlääkettä ja viinaa niin hyvä tulee! *sars*
sts

Posts: 7,969

#113 • • sts Sama pyynti aitta!

Jaspa:
---
pHaze:
Ja mä olen tietty tulossa kipeeksi. Noh, kai sitä yhen setin pystyssä selviää, juon vaan sitten siiderin sijaan yskänlääkettä.

---


Et oo tosissas. Sulhan tippuu levyt näpeistä ja rikot vielä jotain.. Sekoita yskänlääkettä ja viinaa niin hyvä tulee! *sars*



Pyhpah samantien koko pullo yskänlääkettä, niin ei ainaka yskitä
Ozie

Posts: 1,389

#114 • • Ozie
Piti käydä ostaa kolme lippua, meni rahaa vaan reilu 60e. Perkuleen striitti *hymy*

Mut jeah...tänään *piis*
Avatar
#115 • • astaroth Guest
Ja nyt hakemaan mäyräkoiraa kennelistä!*hih*
Tyeicha

Posts: 5,807

#116 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
onkohan poket vaihtunu 2 vuodessa!? mulla taitaa olla sinne porttikielto.. *pahis* mut ei se voi menoa estää, kiellot on tehty rikottaviks.
siis ehkä näemme siellä..

--
-Tyeicha-

-P

Posts: 4,972

#117 • • -P

Tyeicha:
onkohan poket vaihtunu 2 vuodessa!? mulla taitaa olla sinne porttikielto.. *pahis* mut ei se voi menoa estää, kiellot on tehty rikottaviks.
siis ehkä näemme siellä..



Mitäs sä oot mennyt tekemään? ;D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Tyeicha

Posts: 5,807

#118 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
en mä, vaan ne toiset.. *enkeli*

--
-Tyeicha-

Avatar
#119 • • ikj Guest
soittoaikoja!?
dixoff

Posts: 199

#120 • • dixoff hmm Terve

idi:
soittoaikoja!?



Näyttäis olevan kolmossivulla...