kaaosmainen palaute multa, kaaoksen bileisiin.. täältä pesee:
tällä kertaa mun pojot kotiin vie
Dr. Bone: oli ihanasti tilaa tanssia ja tuli tosi paljon hyviä kappaleita juuri minun makuun...
cosmo tärviiko viel mun täällä hehkutella?
täydellistä meloodista kiksua tuutin täydeltä
Mizfir:
Cosmo > Oceanlab - Satellite
todellakin
tab viimeiset hetket ennen kuin lähin jakamaan flaikkuja tuli tansittuu sun tahtiin ja oli mahtavaa jäi tosi hyvä maku suuhun ja vähän jopa alkoi harmittamaan että jouduin lähtee alas... Mut illuja odotellessa sieläkin paljain varpain... kesä kesä kesä..
WC deejiit: Teitä on kaksi, kammottavaksi, maailma kaipaa pelastusta... jne jne..
jee mä olin bileissä!! mä viihdyin vessassa!!
..joo mut pojat te rokkasitte.. tuli kyllä niin laidasta laitaan musaa et
sain kuulla kivojakin kipaleita ja sain nauraa ja oli tilaa tanssii jne jne kiitos.*kiitoskiitos*
Loppuja dj:tä tuli kuuneltuu sieltä sun täältä läpi mun vaellusmatkojen... hyvältä kuulosti eri saleissa ja nurkkauksissa ym ym..
Lauri, tommi & Haba SUPER KIITOS!!!
Nää bileet oli juuri sitä jotain erillaista mitä on kaivannu jo pitkään kun on tuntunu että ympyrät käy liian tutuiksi.. tässä oli sitä jotain! mulle tuli mieleen jotku vuoden 2001 bileet jossa oli juuri tälläinnen tunnelma.. esim tuli palavasti mieleen juuri samaisessa paikassa olleet ministry of sound:in bileet.. jotenkin tosi noistalgia bileet nää mulle kyl oli..
Arenoita oli tarpeeksi ei voi kukaan kitisee että ei ollu sitä taikka tätä kaikkee oli jopa spykeeta tuli ajottain wc areenalla
joten tää oli laaja tapahtuma johon tyksätyin ihan 100000-0
tälläistä lisää!!!
*kiitoskiitos*KIITOS.*kiitoskiitos*
itse Ctrl paikalle:
Kun on kyseessä näinkin iso tapahtuma niin voisitte olla olematta niin pihejä ja palkaaisitte ne pari työntekijää lisää.. oli tosi tuskaista odottaa kurkku kuivana 30min yhtä vesi lasii.. EI näin
Yksi mun tuttu pyörty koska hän ei saanu ajoissa vettä.. siitä tosi iso miinus ctrl:lle... tällä linjalla ei tuu homma toimii pidemmän päälle.
ilmastointii voisitte panostaa... kun siihen satsaa (vaikke ehkä remontti olisikin halpa tjsp) niin se tuo sitä viihtyvyyttä.. eikkö se ole se asia jota haluutte tarjota? ja Kun ihmiset viihtyy niin paikasta tulee oikeen oivallinen ja kiva paikka jossa tykkää käydä useimminkin ja sehän taitaa olla se pointti, saada asiakas tulemaan uudestaan viihtymään ja viettämään kivaa iltaa.
itse paikkana tykkään paikasta.. tykkään mite se on suuniteltu.. toimii! juuri mun makuun oleva
Jos täällä pidetään jatkossa bileitä niin tulen varmasti paikalle koska viihtyvyys oli aika 10 noita kahta asiaa lukuunottamatta.
ja lopuksi kaverit ystävät vanhat ja uudet tutut... teitä oli niin paljon paikalla että keneenkään kanssa en oikeen kerinny turista oikeen paljoo ja osan näin vasta kun he olivat lähdössä pois siinä kun jaoin flaikkuja
joka sit puolestaan kertoneen et paikalla oli tosiaankin paljon porukkaa ja:
_fiksut oli ostanu ennakon jolla pääsi sen jonon ohi_
Oli oikeen kiva nähdä ja tanssia ja vaihtaa muutamia sanoja..
Kiitos noora kun autoit mua jakaa flaikkuja niitä meni ennätysmääriä!!
pitkään aikaan en oo jakanu tälläsiä määriä kerrallaan ja mä nautin
moni flaikku loppu kesken mut osaa riitti ihan kotiin tuotavaksi saakka..
Mut nyt loppuu kaaoksellinen palaute..
*jiihaa*Kiitos, lisää odotellessa...