Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?

410 posts, 21 pages, 261,516 views

Hyzenthlay

#81 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

pupuankka:
Mutta oikeesti... en jaksa ärsyyntyä muista kuin niistä ihmisistä, jotka luulevat tyttösten tanssivan bileissä vain esitelläkseen persettään miessukupuolelle.. ja että siihen perseeseen voi sitten käydä kiinni takaapäin ihan noin vain *piru**dissaa**kivatsulle**grr**eiei**hmph**pahis**nauru*

Toi on kyllä ärsytyksen aihe nro 1! ihan kuin bileet olis jotkut soidinmenot, missä pariudutaan (no nää onkin niitä baareista eksyneitä miehiä yleensä).

Mua ei ärsytä pluristelu, vaan sitävastoin ”maailma on ankea paikka mitävittuu sä siinä hymyilet”- asenne *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

#82 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Avernian:
*nauru*
No mutta sehän on!

tästä puhutaan sitten kotona.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#83 • • polve Guest

Imukuppilapsi:
---
mushi:
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
oisinpa ehtinyt siinä sanoa jotain. :|

---

huh, luulis et paikalla ois ollut enemmän henkilöitä jotka ois huomannut tilanteen ja ottanut lipun vaik väkisin ja kiikuttanut tiskille noudettavaksi kunhan alkup. omistaja olisi huomannut tilanteen.

Suomalaiseen perusluonteeseen ei taida kuulua moinen
uskallus. Jengi kelaa vaan omassa päässään, että
”onpas helvetin röyhkeetä” ja that's it. *justjoo*
Dives

#84 • • Dives I see the light

mayah:
---
Dives:
älkää valittako siitä että ihmiset valittaa prkl :D ei se oo niin vakavaa..

---

Miks kaikesta muusta saa valittaa, mut ei siitä et ihmiset valittaa?? En mä nyt sano, et aina täytyy olla niin v*tun plur, mut kyllä mua ainakin ottaa päähän joittenkin ihmisten perusnegatiivinen asenne! Tosin ne ihmiset kyllä valittaa aina kaikesta, eikä pelkästään bilemaailmaan liittyvistä asioista, mut silti!

Ja huomautetaan nyt vielä, et tässä kommentissa ei viitattu keneenkään yksilöön tässä topikissa, vaan ihan yleisesti mua ottaa sellaset kitisijät päähän! (Ja totta tosiaan, minähän kitisen juuri nyt heistä, joten pois se minusta ja *plur* vaan kaikille..)

tarkoitan vain sitä että minusta kaikki keskustelu täällä tähän mennessä on ollut täysin asiallista eikä yliammuttua :D tosin mä on voinut ymmärrellä asioita väärin.
inka

#85 • • inka juppihippireivaaja

pupuankka:
Mutta oikeesti... en jaksa ärsyyntyä muista kuin niistä ihmisistä, jotka luulevat tyttösten tanssivan bileissä vain esitelläkseen persettään miessukupuolelle.. ja että siihen perseeseen voi sitten käydä kiinni takaapäin ihan noin vain

Alunperin rakastuin tässä \”bileskenemaailmassa\” juuri sitä, että saat olla suht rauhassa, esim. tanssiessa. Ei oo kokoajan joku pariutumishaluinen ääliö takapuolessa kiinni, vaan saat nauttia olostas ja siitä fiiliksestä. Tottakai bileissäkin pariudutaan niinku normibaareissa, mutta mielestäni sivistyneemmin... tai kuka mitenkin *justjoo* *hihu*

Tanssilattia on tanssimista varten, eli nyt heti niitä kylttejä \”turha seisoskelu ja yleinen tanssimisen häiriseminen kielletty\” (tyyliin \”tupakointi kielletty\”) rakentelemaan!! *nauru*
Pousata saa ja pitää ja siihenhän me kaikki vielä päädytään kun vanhaks tullaan! *nauru* hehe. Mut musta se on eriasia kun ne tanssilattialla umpihumalassa törmäilemään tulevat henkilöt...

Ja mitä tuohon pluriin tulee, musta se on vaan ihanaa kun tuntuu että ihmiset ei oo defaulttina sillä asenteella et \”Jos et oo mun ystävä oot mun vihollinen\”, vaan että ehkä siitä on vielä jotain jäljellä että ventovieraille voi hymyillä jne.
Paras perhe ikinä kuitenkin, eli plur kaikille mun kultamussukoille ja niille vieraillekin *plur*
*keskiviikkoaamun herkistely*
Dives

#86 • • Dives I see the light
*plur*

Täytyy ottaa huomioon että ehkä jollakin on vain vastustamaton hanuri :D

Miehet on heikkoja :D

Mä tosin oon vahva, meen kopeloimaan vasta kun on tullut pois lattialt :D
inka

#87 • • inka juppihippireivaaja

Dives:
*plur*

Noniin,huomaavaista!! that´s the spirit! :D
Dives

#88 • • Dives I see the light

inka:
---
Dives:
*plur*

---

Noniin,huomaavaista!! that´s the spirit! :D

jeps ja kun oon niin huomaavainen naisetkin on.. ei potkase munilla vaan läpsäsee vaan naamaan :D
Dives

#89 • • Dives I see the light
Tuli tässä mieleen avautua yhdestä aika yleisestä asiasta vielä bileskenestä..

elikkä SISÄSIITTOISUUDESTA..

meidän posse, noiden posse, uus posse.

Mitäs #!(¤?(!”¤/(!”¤#? järkeä tossa hommassa nyt sitten on?

jos kaikki aina syrjisi ulkopuolisia, dissais niitä ja pitäis kivenkovaa aina omasta kannasta kiinni vaikka tietäisikin sen olevan väärässä niin mitään ei ikinä tapahtuisi.

Miettikää asiaa prkl!!
Dives

#90 • • Dives I see the light
voisin tähänkin lisää että wannabe ääliöt ärsyttää huomattavasti.. ne jotka ei vaan tiedä mutta oppii on ok.. ne jotka ei opi on ”#)!?”# ja ne jotka pätee vaikka ei tiedä on vielä enemmän Q¤()!”?#)
cheat

#91 • • cheat

Dives:
---
cheat:
Hmmm..... no eniten ehkä ärsyttää just ihku plur meiniki. Joillekkin ihmisille se sopii kun nyrkki silmään, mutta nykyään tuntuu siltä että biletys ei muuta olekaan.Jengi hakee toisiltaan rispektiä ja selkään taputusta.Hirveetä mölyä pidetään itestään. Ainakin klubbari pursuaa näitä hörhöilijöitä yli äyräiden. Vaikka eihän tämäkään forumi ole enää klubittajien kohtauspaikka, vaan lähinnä city.fi :n rinnastettava herutuskanava.
Dj:t, tai ainakin osa heistä voisi mennä itseensä kaiken starastelun välissä ja katsoa että onkohan se omakuva kuitenkaan niin suuri ja mahtava että sillä kannattaa etuoikeuksia lähteä vaatimaan. Tämäkään ei tietysti koske kaikkia, ne jotka tästä herneen nenään vetivät, luultavasti tunnistavat itsensä ja syyn mielipiteeseeni.
Nöyryys on valttia, mutta ei matelu.

[muokattu 10.7.2004 20:26]

---

Sä et vaan mun mielestä ymmärrä koko asiaa, ehkä sä ite olet olevinas niin asiallinen että, tuonkin sanomalla olet laskenut mun silmissä, en mä ole koskaan toitottanut mitään V*tun plur kaikki sontaa, olen toitottanut vaan sitä että OLKAA IHMISIKSI, jos haluaa haastaa riitaa niin sen voi tehdä muualla kuin klubeilla.

Mun mielipide asiasta on että klubeilla voi olla ihan mitä haluaa kunhan ei oo epämielyttävä muita kohtaan, aiheuta hälinää tai riitaa.

...Ja tämä liittyi mun postaukseen miten? missä kohtaa sanoin hakevani arvostusta sun silmissäs?
Jos tämä nyt tarvitsee selvennystä niin... Vituttaa (kohteliaasti siis) se että klubitus.org pursuilee tänäpäivänä hillittömän määrän topiceja tyyliin kenellä klubbarilaisella on paras perse....
ja just niin kauan kun oot ihq ja plur olet pop. (kuten huomasimme minä en ole enää kun kerroin eriävän mielipiteeni)
Ja se miten asiallinen minä kuvittelen itse olevani ei kai liity tähän mitenkään, kerroin vaan sen mikä minnua vituttaa (nyt ehkä vähemmän kohteliaasti kukn menin henkilökohtaisuuksiin) ja sinua se jostain syystä ärsytti.
Käsittääkseni en edes osoittanut ensimmäistä postaustani suoraan sinulle tai kenellekään muullekaan.hassua että postaukseeni vastanneet ihmiset ottivat sen juuri henkilökohtaisena kritiikkinä. se koira älähtää....eikös vaan.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

dj_active

#92 • • dj_active
nooo tota mun mielestä, järki jo sanoo että ei mennä tansi lattialle piknikille... se on tosi ärsyttävää.. kunnioitakaamme mestareita, ei olla tiellä!! *hymy* mutta tämähän sitten on vaan mun mielipide!! mutta tehdään mailmasta parempi biletys paikka.. *jiihaa*
malishousu

#93 • • Edited malishousu Dr. Philth
Muistin taas mikä bilemaailmassa risoo: toisten pystynokkainen dissaaminen ja "minä olen parempi kuin muut" asenteen muodostaminen ulkonäön perusteella. Vittusaatana.
Onneksi kuitenkin taitaa aika harva tällasta harrastaa mut sapettaapa kuitenkin.
Mur.

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

John

#94 • • John Lauma
Havainto: asiat eivät häiritse jos niitten ei anna häiritä!

Tämä ei tietty päde perseennipistelijöihin ja tupakan kanssa sohijoita, mutta yleisesti ottaen jos joku asia häiritsee niin voi lähinnä mennä itseensä ja miettiä miksi antaa sen häiritä. Onko silloin kenties omassa asenteessa jotakin vikaa kun ei osaa olla välittämättä? *vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

#95 • • fanatic Guest

Apo, 9.7.2004 13:55:
Itse olen elämässä huomannut että kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.

Samaa mieltä*joo* ei jaksa enää edes miettiä tai rasittaa päätä näillä asioilla*poks*

humalaisten kanssa pitää olla suvaitsevainen*nauru*
Radarski

#97 • • Edited Radarski

John, 13.7.2004 03:13:
Tässä topicissa näyttää pahasti siltä että monien mielestä kaikissa bileissä on pakko tanssia tai olet huonompi reivaaja... *ding*

Entä jos se kovin tanssimisen into on mennyt ohi, ja nykyään haluaa vaan mennä kavereiden kanssa kuuntelemaan hyvää musaa, näkemään tuttuja ja juoda bisseä? Onko silloin pakostakin joko pousaaja tai kaljaturisti?*uuh*

Jeps, ite oon kanssa vähän samoilla linjoilla. Tosin kyllähän siellä
tanssilattialla välillä tulee pyörähdettyä, joskus sitä innostuu enemmänkin
tanssimaan. En oikein ole koskaan ollut tanssija-tyyppiä.
Aziz Combat Fighter

#98 • • Aziz Combat Fighter
Mua pikkasen ärsyttää ku ihmiset olettaa et jokaselle klubilla kävijälle "klubimaailma" ja "optimaalinen klubielämys" on jotenki se illan ja koko elämän tavote. Toiset haluu tulla kaljalle, ehkä tanssii vähän tai seisoo siel nurkassa frendiensä kanssa koko illan. Mistä tää oikea bilettämisen kaava oikein on tullu? Miks on olemassa jotku "säännöt" tyyliin et tuolla saa seistä mutta tuolla ei ja tanssia pitää ja tota ja tota ei saa pistää ylleen?

Ehkä kaikki ei ota näitä "klubiympyröitä" niin saatanan ryppyotsasesti. Toisilla on muutakin elämää.
Plaque

#99 • • Plaque
"Päivän :)"-topic on nyky klubbarin ainoa positiivinen ja iloinen topic?

Indeed.
AnderS

#100 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Ana-5000, 28.6.2005 11:08:
Mua pikkasen ärsyttää ku ihmiset olettaa et jokaselle klubilla kävijälle "klubimaailma" ja "optimaalinen klubielämys" on jotenki se illan ja koko elämän tavote. Toiset haluu tulla kaljalle, ehkä tanssii vähän tai seisoo siel nurkassa frendiensä kanssa koko illan. Mistä tää oikea bilettämisen kaava oikein on tullu? Miks on olemassa jotku "säännöt" tyyliin et tuolla saa seistä mutta tuolla ei ja tanssia pitää ja tota ja tota ei saa pistää ylleen?

Ehkä kaikki ei ota näitä "klubiympyröitä" niin saatanan ryppyotsasesti. Toisilla on muutakin elämää.

Aamen! Olen ihan samaa mieltä. Ite syyllistyin
nuorempana tähän "biletys on mun koko elämäni"
asenteeseen. Siitä lähti hetkessä myös hauskuus
ku se muuttui äkkiä niin perkeleen vakavaksi.

Niin ja sit kun jotkut muistais tai ymmärtäis että
kastijako on suomesta lopetettu jo vuosia sitten.