pupuankka:
Mutta oikeesti... en jaksa ärsyyntyä muista kuin niistä ihmisistä, jotka luulevat tyttösten tanssivan bileissä vain esitelläkseen persettään miessukupuolelle.. ja että siihen perseeseen voi sitten käydä kiinni takaapäin ihan noin vain
Alunperin rakastuin tässä \”bileskenemaailmassa\” juuri sitä, että saat olla suht rauhassa, esim. tanssiessa. Ei oo kokoajan joku pariutumishaluinen ääliö takapuolessa kiinni, vaan saat nauttia olostas ja siitä fiiliksestä. Tottakai bileissäkin pariudutaan niinku normibaareissa, mutta mielestäni sivistyneemmin... tai kuka mitenkin
Tanssilattia on tanssimista varten, eli nyt heti niitä kylttejä \”turha seisoskelu ja yleinen tanssimisen häiriseminen kielletty\” (tyyliin \”tupakointi kielletty\”) rakentelemaan!!
Pousata saa ja pitää ja siihenhän me kaikki vielä päädytään kun vanhaks tullaan!
hehe. Mut musta se on eriasia kun ne tanssilattialla umpihumalassa törmäilemään tulevat henkilöt...
Ja mitä tuohon pluriin tulee, musta se on vaan ihanaa kun tuntuu että ihmiset ei oo defaulttina sillä asenteella et \”Jos et oo mun ystävä oot mun vihollinen\”, vaan että ehkä siitä on vielä jotain jäljellä että ventovieraille voi hymyillä jne.
Paras perhe ikinä kuitenkin, eli plur kaikille mun kultamussukoille ja niille vieraillekin
*keskiviikkoaamun herkistely*