Ovatko aamubileet vertailukelpoisia ja ajavatko saman asian kuin iltabileet?

96 posts, 5 pages, 55,149 views

Unik

Posts: 4,117

#21 • • Unik
Olen Villen kanssa täysin samaa mieltä ja Illuja ikävä on täälläkin.
Itse tykkään soittaa aamubileissä paljon. Jotenkin tuntuu että saundini ehkä sopii aamubileisiin tai jotain...
Eikä aamubileissä tosiaankaan kaikki ole kauheassa kuosissa. *eiei*
ezzy

Posts: 8,060

#22 • • ezzy Droid-pappa
aamubileisiin on todella hienoa mennä hyvien yöunien jälkeen virkeänä ja hyväntuulisena. Iltakemuihin tulee aika usein lähdettyä vittuuntuneena ja vastahakoisena.

kesäillut <3

[muokattu 9.7.2004 12:56]
MaSari

Posts: 1,986

#23 • • MaSari space jammer

ezzy:
aamubileisiin on todella hienoa mennä hyvien yöunien jälkeen virkeänä ja hyväntuulisena. Iltakemuihin tulee aika usein lähdettyä vittuuntuneena ja vastahakoisena.

kesäillut <3

[muokattu 9.7.2004 12:56]



Totta öriset, veikkonen *sydän*
Kesäaamuillut *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Amnesia

Posts: 888

#24 • • Amnesia

ville:
Mun mielestä ihmiset tulkitsevat välillä ton aamubileiden rauhallisuuden väärin eli ajatus on ”kaikki on vaan niin kuosissa, että kukaan ei jaksa puhua edes toisten kanssa. Tosi kylmä meno”. Todellisuus on mielestäni jotenkin näin: ”Kaikilla on niin leppoisa olo, että he eivät koe tarpeelliseksi olla ylisosiaalisia vaan he tulevat nauttimaan siitä mikä tuntuu hyvältä eli musiikin kuunteleminen ja tanssiminen”.



SANA! *joo*
Dives

Posts: 536

#25 • • Dives I see the light
Villellä on perää puheessaan..

tosin

”Kaikilla on niin leppoisa olo, että he eivät koe tarpeelliseksi olla ylisosiaalisia vaan he tulevat nauttimaan siitä mikä tuntuu hyvältä eli musiikin kuunteleminen ja tanssiminen”.



Sanoisin tohon että sellasiet on kunnon reivit.. tarpeeksi sosialisointia, tarpeeksi hyvää musiikkia, tarpeeksi tanssimista, tarpeeksi ystäviä ja erittäin mahtava sekoitus näitä kaikkia.

Se ei nyt kuitenkaan kuulu tähän topikkiin.
DESPE

Posts: 4,580

#26 • • DESPE
Ei mitään aamubileitä
Viltsu

Posts: 2,010

#27 • • Viltsu noname

MaSari:
Kesäaamuillut *sydän*



Koskas tommosia on ollut??

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Dives

Posts: 536

#28 • • Dives I see the light

Viltsu:
---
MaSari:
Kesäaamuillut *sydän*

---


Koskas tommosia on ollut??



alkukesästä?
Viltsu

Posts: 2,010

#29 • • Viltsu noname

Dives:
alkukesästä?



kesä == lämmintä

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#30 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
eikös viime kesänä ollut ainakin yhdet iltaillut, joista pääsi suoraan aamuilluihin *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-P

Posts: 4,972

#31 • • -P

Hyzenthlay:
eikös viime kesänä ollut ainakin yhdet iltaillut, joista pääsi suoraan aamuilluihin *hih*



Jooh, ainoat tuollaiset olivat Koneisto aamu-illut, 27.7. sitä ennen olivat ilta-illut 26.7

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#32 • • UnityF joo just se

ville:
Toivottavasti pääsisi mahdollisimman nopeasti illuun, mulla on jo ikävä *uuh*




15 elokuuta päästään taas meijän ”toiseen olkkariin”..*sydän* *jiihaa*







Ovatko aamubileet vertailukelpoisia ja ajavatko saman asian kuin iltabileet?

mä taisin vastaa jo tuol toisessa topiikissa... en jaksa toistaa itteeni..
mutta lyhyesti sanottuina ovat... on monia aamu-bileitä jossa fiilis on katossa ja porukka tanssii jne jne.. usein olen nauttinu aamuista paljon enemmän kuin iltabileistä ja sillä ajalla mihin aikaa ne on ollu ei ole ollu merkitystä.. se[ b]fiilis[/b] ja ystävät ja kokonaisuus ratkaisee paljon... *joo*
ville

Posts: 3,780

#33 • • ville olen oikeasti ujo

Viltsu:
Koskas tommosia on ollut??



Eiks illu oo ekaa kertaa kesätauolla nyt? Aina aikasemmin on ollut ympäri vuoden.
Riku

Posts: 3,187

#34 • • Riku The Little Prince
Aamubileet on yleensä aina fiilikseltään paremmat jos paikalla on yli kymmenen ihmistä. Joten piste sinne.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

MaSari

Posts: 1,986

#35 • • MaSari space jammer

Viltsu:
---
MaSari:
Kesäaamuillut *sydän*

---


Koskas tommosia on ollut??



VIime kesänä oli takuuvarmasti (yhtä niistä todistin paikallaolollani) mutta tästä kesästä en osaa sanoa, en ole ainakaan huomannut yhtiäkään mainostettavan täällä.. *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Karski

Posts: 6,049

#36 • • Karski Pomon kätyri
Eli vastataksenne otsikon kysymykseen
niin ajaako saman asian eli voisko
iltabileet järjestää aamulla ja vice versa *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

DiamonDie

Posts: 676

#37 • • DiamonDie mediahippi
Koskaan en ole aamubileissä ollut (kerran oli tosin lähellä) ja tuskin menenkään, mutta se ei johdu mistään ennakkoluuloista vaan yksinkertaisesti vuorokausirytmistä. Yöunien jälkeen bileisiin menokaan ei oikein minulta onnistu, kun ei unta kuitenkaan saa kuin vasta reilusti puolen yön jälkeen. IMO sanoisin silti aamu- ja iltabileitä ”vertailukelpoisiksi” - molemmat ovat bileitä/klubeja. Aamubileiden ongelmana on ajankohdan lisäksi usein lineuppiin nähden suhteellisen kallis hinta (monesti päätapahtumaa kalliimpi), jolla kai kompensoidaan vähäisempää väkimäärää ja sitä, ettei alkoholia saa myydä alusta asti.

Sinänsä vähän höhlää, että tapahtumat pitää luokitella iltaan (eli yöhön) ja aamuun, olisi kiva kun olisi bileitä muihinkin aikoihin (vaikkapa 12-18 tai 18-00). Tokihan noihin törmää, mutta suhteellisen harvoin (nyt lähiaikoina on tosin ollut noita iltapäivällä alkavia, yöhön asti kestäviä bileitä). Luulisi päiväbileillekin olevan menekkiä, jos puitteet olisivat muuten hyvät.
¡ Previous post about a year ago !
Tanjiz

Posts: 370

#38 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Ei ne silleen oo samalla tasolla kyl..

-->Illaks on kiva laittaa ja meikkaa ja fiilistellä kotona tai jossain frendillä (=valmistautua).. Eikä yleensäkään väsytä silleen.. Ilta kuluu kivasti ja hyvis meiningeis..

-->Aamubileissä väsyttää sikana ja on muutenki silleen äklö olo, vaikka oliski käyny suihkus ja laittanu uudelleen siinä parin tunnin aikana.. Se on vaan sellasta pygimistä.. Eikä illan bileet mun mielestä käy fiilistelystä, ku siinä on se parin tunnin tauko ennen aamuja.. Olis ehkä eri fiilis jos bileet jatkuis suoraa neljän jälkeen.. Aamuis tuntuu et se biletys on jotenki sellasta pakko-jaksamista..

Mul ei varmaan ikinä oo ollu aamuis silleen super-kivaa.. Viimeks olinki varmaan aamuis muistaakseni vappuna 2005.. Ei kyl oo suunnitelmis mennäkään aamuihin enää.. Mut eihän sitä koskaan tiedä -->varmaan joskus vielä niihinki eksyn *pepsodent*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Jammailija

Posts: 3,224

#39 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Jo aamubileisiin meno synnyttää speciaalin fiiliksen, ku tietää, että sinne eksyy usein vain tietty marginaalinen porukka kaupungista. Tyhjiä katuja pitkin ajaessa ja musan hakatessa auton kajareista tunnelma vain vahvistuu.

Aamubileissä tunnelma on tiiviimpi ja yhteishenki näkyy paremmin. Kun ennen finaali/kliimaksi oli tos 03-04 välillä, niin nyt kovimmat paukut tulee säästettyä juuri aamubileisiin ja vlopun tanssimaratooni huipentuu juuri 11-12 välille. Tunnelmana aamut ovat jotain aivan erityistä minulle *sydän*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Tanjiz

Posts: 370

#40 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.

Jammailija, 29.1.2006 11:47:
Jo aamubileisiin meno synnyttää speciaalin fiiliksen, ku tietää, että sinne eksyy usein vain tietty marginaalinen porukka kaupungista. Tyhjiä katuja pitkin ajaessa ja musan hakatessa auton kajareista tunnelma vain vahvistuu.

Aamubileissä tunnelma on tiiviimpi ja yhteishenki näkyy paremmin. Kun ennen finaali/kliimaksi oli tos 03-04 välillä, niin nyt kovimmat paukut tulee säästettyä juuri aamubileisiin ja vlopun tanssimaratooni huipentuu juuri 11-12 välille. Tunnelmana aamut ovat jotain aivan erityistä minulle *sydän*.


Siistii et joku tuntee noin! *piis* Itelle ei vaan irtoo aamuista tollasii oloi..

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..