96 posts, 5 pages, 56,546 views
Mun mielestä ihmiset tulkitsevat välillä ton aamubileiden rauhallisuuden väärin eli ajatus on kaikki on vaan niin kuosissa, että kukaan ei jaksa puhua edes toisten kanssa. Tosi kylmä meno. Todellisuus on mielestäni jotenkin näin: Kaikilla on niin leppoisa olo, että he eivät koe tarpeelliseksi olla ylisosiaalisia vaan he tulevat nauttimaan siitä mikä tuntuu hyvältä eli musiikin kuunteleminen ja tanssiminen.
Kaikilla on niin leppoisa olo, että he eivät koe tarpeelliseksi olla ylisosiaalisia vaan he tulevat nauttimaan siitä mikä tuntuu hyvältä eli musiikin kuunteleminen ja tanssiminen.
Toivottavasti pääsisi mahdollisimman nopeasti illuun, mulla on jo ikävä
Jammailija, 29.1.2006 11:47:
Jo aamubileisiin meno synnyttää speciaalin fiiliksen, ku tietää, että sinne eksyy usein vain tietty marginaalinen porukka kaupungista. Tyhjiä katuja pitkin ajaessa ja musan hakatessa auton kajareista tunnelma vain vahvistuu.
Aamubileissä tunnelma on tiiviimpi ja yhteishenki näkyy paremmin. Kun ennen finaali/kliimaksi oli tos 03-04 välillä, niin nyt kovimmat paukut tulee säästettyä juuri aamubileisiin ja vlopun tanssimaratooni huipentuu juuri 11-12 välille. Tunnelmana aamut ovat jotain aivan erityistä minulle .