Tres:
Erottaaks joku muu asia nää kaks
toisistaan ku ajankohta jolloin ne järjestetään?
Eli jos iltabileet olis aamulla ja aamubileet
illalla niin olisko iltabileet sit iltabileet aamulla
vai tulisko niistä aamubileet?
Niinku.
(kun puhun aamuista, puhun hyvin vahvasti illusta)
Aamu ja iltabileet on mun mielestä sekä lähtökohdiltaan että itse tapahtuman osalta hyvin erilaisia.
(illu muuten oli aambile ja toissakesänä se oli myös iltabile, jolloin siitä tuli iltabile. Pussy oli alunperin aamubile ja myöhemmin siitä tuli iltabile. Molempien tapahtumien luonne muuttui ajankohdan vaihdon takia paljon)
Mun mielestä aamubileiden tunnelma on parempi kuin iltabileissä sillä turha hötkyile/kiire/säätäminen on yleensä rauhallisempaa. Uskoisin, että tämä johtuu siitä, että illalla ihmisillä on enemmän energiaa ja känni/kuosi/mikä vaan on vasta alkupuolella ja siten sitä energiaa tuntuu siten olevan vähän liikaakin. Aamulla tilanne on sitten hieman toinen ja siten ilmapiiri on aina rauhallisempi.
Mun mielestä ihmiset tulkitsevat välillä ton aamubileiden rauhallisuuden väärin eli ajatus on kaikki on vaan niin kuosissa, että kukaan ei jaksa puhua edes toisten kanssa. Tosi kylmä meno. Todellisuus on mielestäni jotenkin näin: Kaikilla on niin leppoisa olo, että he eivät koe tarpeelliseksi olla ylisosiaalisia vaan he tulevat nauttimaan siitä mikä tuntuu hyvältä eli musiikin kuunteleminen ja tanssiminen.
Mun mielestä parhailta aamubileet maistuu nukutun yön jälkeen eli tarpeeksi aikaisin sänkyyn ja joskus 04 ylös. Yön nukkuneena ja aamupalan syöneenä jaksaa bilettää ihan toisella tavalla kun iltabileiden jälkeen.
Monesti on myös käynyt niin, että me ollaan otettu suuri bile vaavun kanssa tosi rauhallisesti (istuttu jossain pöydässä) ja keskitytty vain oleelliseen eli jatkoille (illuun). Suurimpina syinä ehkä, että illussa on parhaat fasiliteetit tanssimiseen ja lähes kaikki tanssilattialla tietävät tämän.
Toivottavasti pääsisi mahdollisimman nopeasti illuun, mulla on jo ikävä