Ovatko aamubileet vertailukelpoisia ja ajavatko saman asian kuin iltabileet?

96 posts, 5 pages, 55,124 views

Jammailija

Posts: 3,224

#61 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Riku Jungell (pHaze), 30.1.2006 21:45:
---
Cloud, 30.1.2006 17:33:
Niinpa niin Naama irves väkisin "tampattava" vaikkei jaksais. Siinä sitten nauttiikin itse musasta oikein paljon. =P

Muutenkin kyllähän sitä tampata jaksaa, mutta kun sitä heiluu ja pyörii ja tekee niin eipä jaksa yhtäkauan. Että sanoisin sen olevan kiinni asenteesta, mutta myös tyylistä jaksaako ja voiko sitä heilua loputtomiin.

---
Mun pointti oli lähinnä että jos alkaa uni eksyä silmään, niin sitten sinne tanssilattialle, niin kyllä siitä piristyy. Eka ja vika virhe väsyneenä on jäädä paikoilleen lepäämään, se on game over sit.


Toi on kyl totta, että sit ku jumahtaa jumittamaan, ni siitä on vaikee päästä enää pystyyn liekittää. Siks just tykkäänkin pysyä liikkeessä koko ajan.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Juhgu

Posts: 7,921

#62 • • Juhgu Virnistelijä
Itse alan väsähtää yleensä jo iltabileiden loppua kohden, viimeisen tunnin aikana tanssiminen alkaa olla väkinäistä ja loppuaika meneekin usein lähinnä bileiden loppumisen odotteluksi. Turha siitä olisi jatkaa mihinkään. Toki kokeilisin joskus herätä aamubileisiin, jos sellaisia täälläpäin järjestettäisiin, Helsinkiin ei jaksa lähteä sen takia matkustamaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

remotion

Posts: 5,283

#63 • • remotion nostatus guru

Cloud, 30.1.2006 17:33:

Niinpa niin Naama irves väkisin "tampattava" vaikkei jaksais. Siinä sitten nauttiikin itse musasta oikein paljon. =P



Totta kai, sillonhan siitä nauttiikin enemmän vaikka ois puolkroppaa marssimurtumilla ja nesteet loppunu kehosta jo ainakin jos on yhtäkova jätkä kuin eräät...
hrdkvr

Posts: 3,929

#64 • • hrdkvr KURGO
aamubileet on so last year..

tänä vuonna kaikki otta kaiken ilon irti illan aikana :D

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#65 • • hrdkvr KURGO

Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 20:43:
---
Remotion, 29.1.2006 16:29:
Jokainen väsyy.
Itse jaksan sen 6 tuntia tampata tai tanhuta muutamalla vesitauolla mutta sen jälkeen on aikä pitkälle kaikki mehut miehestä poissa.
---
Enkat 13h muutamalla tuoremehulla, ja sitten vielä jokunen tunti bileiden rakentamista päälle. Asenteesta se on kiinni, ei energiasta =)


niin tai siitä että tanssiiko koko ajan vai pousaako :D

--
-keep it hard-

Twist

Posts: 925

#66 • • Twist Team Kemuttajat
Tasan kerran oon jaksanu olla aamuissa 10.00 pidempään... Jos sinne asti oon päässy ni yleensä siinä viimestään 8.00 aikaan on jo pilkkiny niin pahasti pöydässä , että on ollu pakko lähtee kohti kotia. Laskuhumala tekee yleensä aina tehtävänsä .. Sitä vois jaksaa jos sais heti tasottavaa tai sit siin kävis niin et sammuis viellä nopeemmin *hihu*
Miksan

Posts: 1,464

#67 • • Miksan

Twist, 31.1.2006 12:31:
Sitä vois jaksaa jos sais heti tasottavaa tai sit siin kävis niin et sammuis viellä nopeemmin *hihu*


Tai sit jos olis selvinpäin! Iltabileissä ku juo ni ei kyllä aamuista tuu yhtään mitää
Twist

Posts: 925

#68 • • Twist Team Kemuttajat

Miksan, 31.1.2006 13:08:
---
Twist, 31.1.2006 12:31:
Sitä vois jaksaa jos sais heti tasottavaa tai sit siin kävis niin et sammuis viellä nopeemmin *hihu*

---

Tai sit jos olis selvinpäin! Iltabileissä ku juo ni ei kyllä aamuista tuu yhtään mitää


Mut eihän se ois sit hauskaa enään *vink*
Jammailija

Posts: 3,224

#70 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Remotion, 31.1.2006 11:50:
---
Cloud, 30.1.2006 17:33:

Niinpa niin Naama irves väkisin "tampattava" vaikkei jaksais. Siinä sitten nauttiikin itse musasta oikein paljon. =P

---


Totta kai, sillonhan siitä nauttiikin enemmän vaikka ois puolkroppaa marssimurtumilla ja nesteet loppunu kehosta jo ainakin jos on yhtäkova jätkä kuin eräät...


Tohon naama irvessä tamppaamiseen voisin sanoa sen verran, että sit ku kroppa alkaa heittää ekoja väsymisen merkkejä, ni sit astuu vanha urheilijamieli kehiin ja ottaa ilon irti siitä väännöstä ja jaksamisesta. Sit jaksetaan vaik kroppa alkaa jumittaa. Alkuillat se on melko kevyttä kikkailua, mut loppuaamusta väännetään lujaa ja viimeisillä voimilla ja se todellakin on hauskaa. Musiikin loputtua voimat on loppu, mut olo on kyl euforinen, huh*hymy*.

Tosin kyl se mullakin tuli joskus loppu vastaan, kun istuskelin tarpeeksi pitkään aloillani kroppa jumissa, niin enpä enää siitä sit vertynyt*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Coma

Posts: 705

#71 • • Coma
Mutta missä on vaihtoehdoista yöbileet :/

Biletarjonta kun ei rajoitu noihin kahteen. Back to 1992
Twist

Posts: 925

#72 • • Twist Team Kemuttajat

Coma, 31.1.2006 13:28:
Mutta missä on vaihtoehdoista yöbileet :/

Biletarjonta kun ei rajoitu noihin kahteen. Back to 1992


Ja päiväbileet *ding*
Riku

Posts: 3,187

#73 • • Riku The Little Prince

Remotion, 31.1.2006 11:50:
Totta kai, sillonhan siitä nauttiikin enemmän vaikka ois puolkroppaa marssimurtumilla ja nesteet loppunu kehosta jo ainakin jos on yhtäkova jätkä kuin eräät...

off-topic: Erotanko katkeruutta "äänensävyssäsi"? :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

remotion

Posts: 5,283

#74 • • remotion nostatus guru

Jammailija, 31.1.2006 13:24:
---
Tohon naama irvessä tamppaamiseen voisin sanoa sen verran, että sit ku kroppa alkaa heittää ekoja väsymisen merkkejä, ni sit astuu vanha urheilijamieli kehiin ja ottaa ilon irti siitä väännöstä ja jaksamisesta. Sit jaksetaan vaik kroppa alkaa jumittaa. Alkuillat se on melko kevyttä kikkailua, mut loppuaamusta väännetään lujaa ja viimeisillä voimilla ja se todellakin on hauskaa. Musiikin loputtua voimat on loppu, mut olo on kyl euforinen, huh*hymy*.



Joo, näin juuri esim viime laserpointeissa, aivan viimeiseen iskuun asti täysillä vaikka oli jo ihan puhki *joo*
enkä edes ikinä istu missään bileissä, sokee pingviinikin ymmärtää et kun se raja tulee vastaan kuitenkin -ihan- jokaisella, niin jos toinen kestää toista puolet pidempään niin on sitten tansseissakin eroa kuin yöllä ja päivällä tai sitten on tosiaan otettu iltabileet hyvin varovaisin askelin...
Oleanterinkukka

Posts: 183

#76 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Mä oon just niin vanha ja tylsä, etten jaksa enää tehdä aamulla muuta kuin maastoutua omaan petiin! *uuh*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Riku

Posts: 3,187

#77 • • Riku The Little Prince

Individual, 31.1.2006 16:31:
Määrittele yöbileet, pyytää nimimerkki "epätietoinen Etelä- Suomesta", kiitos. Ai niin ja pyjamabileet unohtui kanssa, eiku...*justjoo*

Coma meinannee näitä ns. "laittomia läpiyön ug-bileitä", jotka jatkuvat illasta aamuun ilman taukoja.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#78 • • Riku The Little Prince

Remotion, 31.1.2006 16:29:
Joo, näin juuri esim viime laserpointeissa, aivan viimeiseen iskuun asti täysillä vaikka oli jo ihan puhki *joo*
enkä edes ikinä istu missään bileissä, sokee pingviinikin ymmärtää et kun se raja tulee vastaan kuitenkin -ihan- jokaisella, niin jos toinen kestää toista puolet pidempään niin on sitten tansseissakin eroa kuin yöllä ja päivällä tai sitten on tosiaan otettu iltabileet hyvin varovaisin askelin...

Ehkä sil bpm:l on jotain tekemistä asian kanssa?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

peepe

Posts: 904

#80 • • peepe

Juhgu, 31.1.2006 08:11:
Itse alan väsähtää yleensä jo iltabileiden loppua kohden, viimeisen tunnin aikana tanssiminen alkaa olla väkinäistä ja loppuaika meneekin usein lähinnä bileiden loppumisen odotteluksi. Turha siitä olisi jatkaa mihinkään. Toki kokeilisin joskus herätä aamubileisiin, jos sellaisia täälläpäin järjestettäisiin, Helsinkiin ei jaksa lähteä sen takia matkustamaan.



Joo sama täällä. Ei oo kokemusta yksistäkään hyvistä aamubileistä, enkä usko pääseväni samaan fiilikseen vaikka nukkuiskin yön ja heräis aamulla bilettämään.