96 posts, 5 pages, 56,642 views
Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 15:36:
Jos paikka ei ole ihan tyhjä, niin kyllä aamubileet iltabileet voittaa. Puuttuupahan se "ylimääräinen" väestönosa sieltä.
Ja vaan amatöörit väsyy, perse ylös niin ei nukuta.
ezzy, 29.1.2006 15:45:
Aamubileisiin ei jatketa, vaan niihin mennään hyvin levättyinä ja valmistautuneina ^^
Remotion, 29.1.2006 16:29:
---
---
Jokainen väsyy.
Itse jaksan sen 6 tuntia tampata tai tanhuta muutamalla vesitauolla mutta sen jälkeen on aikä pitkälle kaikki mehut miehestä poissa. lisäksi useimmilla ei ole varaa jättää yöunia väliin musiikin takia, niiden bileiden kun pitäis loppuviimeks olla ihmisiä varten eikä ihmisten niitä bileitä varten.
Mutta mulle aina ilta bileet on se must, joten jollekulle aamuvirkulle voi sopii aamubileet paremmin ja mikäs siinä.
En kans osaa olla bileis mitenkään päin tanssimatta, ja tanssimatta suhteellisen kovaa jolloin energiaa kyllä palaa niin että väsy tulee aina.
Jinx, 29.1.2006 17:31:
Kyllähän ne iltabileet on parempia
Enkat 13h muutamalla tuoremehulla, ja sitten vielä jokunen tunti bileiden rakentamista päälle. Asenteesta se on kiinni, ei energiasta =)Remotion, 29.1.2006 16:29:
Jokainen väsyy.
Itse jaksan sen 6 tuntia tampata tai tanhuta muutamalla vesitauolla mutta sen jälkeen on aikä pitkälle kaikki mehut miehestä poissa.
Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 20:43:
---
Remotion, 29.1.2006 16:29:
Jokainen väsyy.
Itse jaksan sen 6 tuntia tampata tai tanhuta muutamalla vesitauolla mutta sen jälkeen on aikä pitkälle kaikki mehut miehestä poissa.
---
Enkat 13h muutamalla tuoremehulla, ja sitten vielä jokunen tunti bileiden rakentamista päälle. Asenteesta se on kiinni, ei energiasta =)
Hyzenthlay, 29.1.2006 20:32:
---
Mun mielestä aamubileissä on melkein aina ollut hauskempaa
Amnesia, 30.1.2006 15:31:
---
Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 20:43:
---
Enkat 13h muutamalla tuoremehulla, ja sitten vielä jokunen tunti bileiden rakentamista päälle. Asenteesta se on kiinni, ei energiasta =)
---
Mene Keski-Eurooppaan, psykebileet kun voi kestää sellaiset 3-4 vuorokautta putkeen...katsotaan sitten kuinka paljon on "asenteesta" kiinni
Mun pointti oli lähinnä että jos alkaa uni eksyä silmään, niin sitten sinne tanssilattialle, niin kyllä siitä piristyy. Eka ja vika virhe väsyneenä on jäädä paikoilleen lepäämään, se on game over sit.Cloud, 30.1.2006 17:33:
Niinpa niin Naama irves väkisin "tampattava" vaikkei jaksais. Siinä sitten nauttiikin itse musasta oikein paljon. =P
Muutenkin kyllähän sitä tampata jaksaa, mutta kun sitä heiluu ja pyörii ja tekee niin eipä jaksa yhtäkauan. Että sanoisin sen olevan kiinni asenteesta, mutta myös tyylistä jaksaako ja voiko sitä heilua loputtomiin.
Amnesia, 30.1.2006 15:31:
Mene Keski-Eurooppaan, psykebileet kun voi kestää sellaiset 3-4 vuorokautta putkeen...katsotaan sitten kuinka paljon on "asenteesta" kiinni