Ovatko aamubileet vertailukelpoisia ja ajavatko saman asian kuin iltabileet?

96 posts, 5 pages, 55,137 views

Tarsu

Posts: 2,449

#41 • • Tarsu
voi klubitus näitä topikkeja!

:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

remotion

Posts: 5,283

#42 • • remotion nostatus guru
kaipa sitä vertailla voi, mutta itse en voi kun en suomessa ole itseasiassa ikinä jaksanut millään enää aamubileisiin.
Riku

Posts: 3,187

#43 • • Edited Riku The Little Prince
Jos paikka ei ole ihan tyhjä, niin kyllä aamubileet iltabileet voittaa. Puuttuupahan se "ylimääräinen" väestönosa sieltä.

Ja vaan amatöörit väsyy, perse ylös niin ei nukuta.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

ezzy

Posts: 8,060

#44 • • ezzy Droid-pappa

Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 15:36:
Jos paikka ei ole ihan tyhjä, niin kyllä aamubileet iltabileet voittaa. Puuttuupahan se "ylimääräinen" väestönosa sieltä.

Ja vaan amatöörit väsyy, perse ylös niin ei nukuta.



Juuri näin :)

Aamubileisiin ei jatketa, vaan niihin mennään hyvin levättyinä ja valmistautuneina ^^
Pauha

Posts: 515

#45 • • Pauha
Onneks on vielä paikkoja jossa ei tarvii erotella aamubileitä ja iltabileistä. Klubi pitää ovensa auki niin kauan ku porukkaa riittää ja jaksaa bilettää. Noh, kesällä sitte *sydän*.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

sts

Posts: 7,969

#46 • • sts Sama pyynti aitta!
Tuohon ekaan voi vastata joo ja ei (riippuen verrataanko aamubileitä toisiinsa vai iltabileisiin), ja joo ja ei, riippuu paljolti miten asiaa tarkastelee :)
sts

Posts: 7,969

#47 • • sts Sama pyynti aitta!

ezzy, 29.1.2006 15:45:
Aamubileisiin ei jatketa, vaan niihin mennään hyvin levättyinä ja valmistautuneina ^^



Riippuu aamubileestä. :)
remotion

Posts: 5,283

#48 • • remotion nostatus guru

Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 15:36:
Ja vaan amatöörit väsyy, perse ylös niin ei nukuta.



Jokainen väsyy.
Itse jaksan sen 6 tuntia tampata tai tanhuta muutamalla vesitauolla mutta sen jälkeen on aikä pitkälle kaikki mehut miehestä poissa. lisäksi useimmilla ei ole varaa jättää yöunia väliin musiikin takia, niiden bileiden kun pitäis loppuviimeks olla ihmisiä varten eikä ihmisten niitä bileitä varten.
Mutta mulle aina ilta bileet on se must, joten jollekulle aamuvirkulle voi sopii aamubileet paremmin ja mikäs siinä.
En kans osaa olla bileis mitenkään päin tanssimatta, ja tanssimatta suhteellisen kovaa jolloin energiaa kyllä palaa niin että väsy tulee aina.
ezzy

Posts: 8,060

#49 • • ezzy Droid-pappa

Remotion, 29.1.2006 16:29:
---
Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 15:36:
Ja vaan amatöörit väsyy, perse ylös niin ei nukuta.

---


Jokainen väsyy.
Itse jaksan sen 6 tuntia tampata tai tanhuta muutamalla vesitauolla mutta sen jälkeen on aikä pitkälle kaikki mehut miehestä poissa. lisäksi useimmilla ei ole varaa jättää yöunia väliin musiikin takia, niiden bileiden kun pitäis loppuviimeks olla ihmisiä varten eikä ihmisten niitä bileitä varten.
Mutta mulle aina ilta bileet on se must, joten jollekulle aamuvirkulle voi sopii aamubileet paremmin ja mikäs siinä.
En kans osaa olla bileis mitenkään päin tanssimatta, ja tanssimatta suhteellisen kovaa jolloin energiaa kyllä palaa niin että väsy tulee aina.



amatöörit tanssii, eiks se niinkin menny :D
evvk

Posts: 1,918

#50 • • evvk
amatöörit väsyy
Viltsu

Posts: 2,010

#51 • • Viltsu noname
Eivät ole mielestäni vertailukelpoisia, Illut voittaa aina =<3)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jinx

Posts: 2,615

#52 • • Jinx Superfeminine
Kyllähän ne iltabileet on parempia

--
Pyllykkä

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#53 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jinx, 29.1.2006 17:31:
Kyllähän ne iltabileet on parempia



Mun mielestä aamubileissä on melkein aina ollut hauskempaa *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Riku

Posts: 3,187

#54 • • Riku The Little Prince

Remotion, 29.1.2006 16:29:
Jokainen väsyy.
Itse jaksan sen 6 tuntia tampata tai tanhuta muutamalla vesitauolla mutta sen jälkeen on aikä pitkälle kaikki mehut miehestä poissa.

Enkat 13h muutamalla tuoremehulla, ja sitten vielä jokunen tunti bileiden rakentamista päälle. Asenteesta se on kiinni, ei energiasta =)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Amnesia

Posts: 888

#55 • • Edited Amnesia

Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 20:43:
---
Remotion, 29.1.2006 16:29:
Jokainen väsyy.
Itse jaksan sen 6 tuntia tampata tai tanhuta muutamalla vesitauolla mutta sen jälkeen on aikä pitkälle kaikki mehut miehestä poissa.
---
Enkat 13h muutamalla tuoremehulla, ja sitten vielä jokunen tunti bileiden rakentamista päälle. Asenteesta se on kiinni, ei energiasta =)



Mene Keski-Eurooppaan, psykebileet kun voi kestää sellaiset 3-4 vuorokautta putkeen...katsotaan sitten kuinka paljon on "asenteesta" kiinni *vink*

edit: mutta joo, kyllä sitä pelkällä asenteella ja vedellä vetää sellaiset klo 21-12 tamppaukset jos on hyvät bileet. Sitten onkin sopivan kuollut olo *hih*
fantazia

Posts: 329

#56 • • fantazia

Hyzenthlay, 29.1.2006 20:32:
---
Mun mielestä aamubileissä on melkein aina ollut hauskempaa *hymy*




Samaa mieltä, aamubileet ovat olleet lähes aina parempia kuin iltabileet. :)
Cloud

Posts: 2,162

#57 • • Cloud Game Freak

Amnesia, 30.1.2006 15:31:
---
Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 20:43:

---
Enkat 13h muutamalla tuoremehulla, ja sitten vielä jokunen tunti bileiden rakentamista päälle. Asenteesta se on kiinni, ei energiasta =)

---


Mene Keski-Eurooppaan, psykebileet kun voi kestää sellaiset 3-4 vuorokautta putkeen...katsotaan sitten kuinka paljon on "asenteesta" kiinni *vink*




Niinpa niin Naama irves väkisin "tampattava" vaikkei jaksais. Siinä sitten nauttiikin itse musasta oikein paljon. =P

Muutenkin kyllähän sitä tampata jaksaa, mutta kun sitä heiluu ja pyörii ja tekee niin eipä jaksa yhtäkauan. Että sanoisin sen olevan kiinni asenteesta, mutta myös tyylistä jaksaako ja voiko sitä heilua loputtomiin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Riku

Posts: 3,187

#58 • • Riku The Little Prince

Cloud, 30.1.2006 17:33:
Niinpa niin Naama irves väkisin "tampattava" vaikkei jaksais. Siinä sitten nauttiikin itse musasta oikein paljon. =P

Muutenkin kyllähän sitä tampata jaksaa, mutta kun sitä heiluu ja pyörii ja tekee niin eipä jaksa yhtäkauan. Että sanoisin sen olevan kiinni asenteesta, mutta myös tyylistä jaksaako ja voiko sitä heilua loputtomiin.

Mun pointti oli lähinnä että jos alkaa uni eksyä silmään, niin sitten sinne tanssilattialle, niin kyllä siitä piristyy. Eka ja vika virhe väsyneenä on jäädä paikoilleen lepäämään, se on game over sit.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Android

Posts: 3,908

#59 • • Android

Amnesia, 30.1.2006 15:31:
Mene Keski-Eurooppaan, psykebileet kun voi kestää sellaiset 3-4 vuorokautta putkeen...katsotaan sitten kuinka paljon on "asenteesta" kiinni *vink*



FMF Saksassa kestää viikon (7 päivää) putkeen, taukoamatta, yötä päivää. Olisi tosiaan kiinnostavaa nähdä kuka "asenteella" tanssii ne läpi =)

Kyllä itseäni ainakin ajoittain väsytti aivan helvetisti siellä ollessani sen viikon 2004, kun ei ainuttakaan yötä saanut nukuttua kuin maksimissaan muutama tunti kehon ja tärykalvojen täristessä musiikin ja basson voimasta.
Sirppu

Posts: 685

#60 • • Sirppu
Joissain aamupileissä on ollut mukavaa ja kylhän sitä jaksaa kun on hyvää musiikkia, entiedä nuista vkon kestävistä että kyl sie mun mielestä pitäs saaha nukuttua jonki aikaa, sitähän sekoo jos valvoo 7päivää, tai ainaki mie sekoiaisin, alkas näkee kaikkee hullua jne*poks* pitää hauskaa muttei kuitenkaan "tapa" itseään. Juu ja sekin että jos väsyttää niin tanssiin muuten sitä jää.