Muista softista en tiedä.
207 posts, 11 pages, 101,453 views
gerry,
Mun käsittääkseni laitteessa ei ole omia EQuja vaan ne on kontrollerinamiskoja jotka voi ohjelmoidaa esim. traktoris EQ:iksi.... (korjatka jos oon vääräs).
Muttajooh..... oman pistin tilaukseen. Tilasin sen PC version mutta saattan olla lähiaikoina ostamassa kannettava mäkkiä... joten: Onko pc ja mäk versioil muita eroa kun softat?
Ei jaksaa nyt googlettaa=)
Funktion, 9.5.2005 14:56:
---
gerry,
Mun käsittääkseni laitteessa ei ole omia EQuja vaan ne on kontrollerinamiskoja jotka voi ohjelmoidaa esim. traktoris EQ:iksi.... (korjatka jos oon vääräs).
Muttajooh..... oman pistin tilaukseen. Tilasin sen PC version mutta saattan olla lähiaikoina ostamassa kannettava mäkkiä... joten: Onko pc ja mäk versioil muita eroa kun softat?
Ei jaksaa nyt googlettaa=)
---
Niin siis näin mäkin asian ajattelin, mutta siis että pitäiskö eequutus kuitenkin hoitaa erikseen siitä härvelistä vai ohittaako se kokonaan esim traktorin tms. softan equt ja crossarin, että pääsis säätään pelkän oman "oikeen" mikserin kautta... Tätä mä tässä mietin.. Että saisko sen toimiin pelkkänä "CD-soittimen korvikkeena"...
gerry, 21.5.2005 15:08:
Mikä mättä kun en saa ASIO ajureit Reasonis toimimaan??
Haluaisin käyttää Heculesin uostuloja reasonis niin et saan output 1-2 ja 3-4 päälle ilman rutinaa!
Yksinkertasesti kun valitsen ASIO hercules ajurit reasonis ääni pätii ja rutisee... Jopa mun indegroitu äänikortti toimi reasonis paremmin!
Olen imuroinnt uusimmat ajurt.
PS. Buffersäätö ei auta
Techken, 18.5.2005 12:08:
Päivää arvon neidit ja sedät.
Löysin musik-servicestä myös tuonnäköisen Behringer B-Control Deejay BCD-2000 dj-controllerin:
http://www.musik-service.de/ProduX/DJEquipment/Mixer/Behringer_BControl_Deejay_BCD2000.htm
sts, 21.5.2005 15:10:
---
gerry, 21.5.2005 15:08:
Mikä mättä kun en saa ASIO ajureit Reasonis toimimaan??
Haluaisin käyttää Heculesin uostuloja reasonis niin et saan output 1-2 ja 3-4 päälle ilman rutinaa!
Yksinkertasesti kun valitsen ASIO hercules ajurit reasonis ääni pätii ja rutisee... Jopa mun indegroitu äänikortti toimi reasonis paremmin!
Olen imuroinnt uusimmat ajurt.
PS. Buffersäätö ei auta
---
Olet päivittänyt firmwaren?
Ja konsoli ei ole misään usb-hubissa kiinni?
sts, 21.5.2005 15:11:
---
Techken, 18.5.2005 12:08:
Päivää arvon neidit ja sedät.
Löysin musik-servicestä myös tuonnäköisen Behringer B-Control Deejay BCD-2000 dj-controllerin:
http://www.musik-service.de/ProduX/DJEquipment/Mixer/Behringer_BControl_Deejay_BCD2000.htm
---
Näyttääpä vängältä, pitää ottaa selvää tosta laitteesta vähä tarkemmin.
Dj-Pah, 21.9.2005 08:32:
ainoa vaan kun sitä kuulokkeiden volumea säätää niin vähän yli sen keskiasennon jälkeen volme ei enää vaikuta mihinkään, mutta veikkaisin sen johtuvan ettei tehoja riitä enempää