Hercules DJ-Console / Usb 5.1 Soundcard ( PC & MAC )

207 posts, 11 pages, 98,662 views

anksta

Posts: 5

#121 • • anksta
Hei mites toi mikkipuoli tossa consolissa!!
toimiiko dynaaminen mikki?
jjkobsson

Posts: 959

#123 • • jjkobsson
Sain itse oman laitteeni (Hercules Mk 2) tämän viikon alussa ja ihan lupaavalta vaikuttaa. Onkohan mahdollista vaihtaa pitch potikat säätämään gainia? Yritin silmäillä asetuksia, muttei osunut silmään.

--
||jjkobsson||

m1kk3

Posts: 5,560

#124 • • Edited m1kk3 no-life

jjkobsson, 31.3.2007 20:17:
Onkohan mahdollista vaihtaa pitch potikat säätämään gainia? Yritin silmäillä asetuksia, muttei osunut silmään.


riippuu kai mitä ohjelmaa sä käytät :) Itse käytän Traktor 3:sta, ja siinä on täysin vapaasti ohjelmoitavissa noi laitteen nupikat. Suosittelen kyllä ko. ohjelmaa, on kyllä huikea kokonaisuus.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Anselmi

Posts: 2,578

#125 • • Anselmi And sell me

mikke, 31.3.2007 20:21:
---
jjkobsson, 31.3.2007 20:17:
Onkohan mahdollista vaihtaa pitch potikat säätämään gainia? Yritin silmäillä asetuksia, muttei osunut silmään.

---

riippuu kai mitä ohjelmaa sä käytät :) Itse käytän Traktor 3:sta, ja siinä on täysin vapaasti ohjelmoitavissa noi laitteen nupikat. Suosittelen kyllä ko. ohjelmaa, on kyllä huikea kokonaisuus.


Itse sain omani eilen ja muuten toimii kyllä, mutta musiikin saaminen kuulokkeista ei onnistu Traktorilla (Virtual Dj:llä onnistuu). Joten tietääkö kukaan missä vika?

--
sen pituinen se

m1kk3

Posts: 5,560

#126 • • m1kk3 no-life

Anselmi, 31.3.2007 20:28:
---
mikke, 31.3.2007 20:21:
---
jjkobsson, 31.3.2007 20:17:
Onkohan mahdollista vaihtaa pitch potikat säätämään gainia? Yritin silmäillä asetuksia, muttei osunut silmään.

---

riippuu kai mitä ohjelmaa sä käytät :) Itse käytän Traktor 3:sta, ja siinä on täysin vapaasti ohjelmoitavissa noi laitteen nupikat. Suosittelen kyllä ko. ohjelmaa, on kyllä huikea kokonaisuus.

---

Itse sain omani eilen ja muuten toimii kyllä, mutta musiikin saaminen kuulokkeista ei onnistu Traktorilla (Virtual Dj:llä onnistuu). Joten tietääkö kukaan missä vika?


ootko miten säätäny sieltä Traktorista ne kanavat ? Eli Preferences -> Audio Setup -> Output Routing. Mulla on niin että Monitor-kohdassa Left on Output 4, Right on Output 3 ja Masterissa Left on Output 2 ja Right on Output 1. Ja Mixer Mode oltava luonnollisesti Internal, ellei sulla oo ulkoista mikseriä :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

jjkobsson

Posts: 959

#127 • • jjkobsson

mikke, 31.3.2007 20:21:
---
jjkobsson, 31.3.2007 20:17:
Onkohan mahdollista vaihtaa pitch potikat säätämään gainia? Yritin silmäillä asetuksia, muttei osunut silmään.

---

riippuu kai mitä ohjelmaa sä käytät :) Itse käytän Traktor 3:sta, ja siinä on täysin vapaasti ohjelmoitavissa noi laitteen nupikat. Suosittelen kyllä ko. ohjelmaa, on kyllä huikea kokonaisuus.



Mukana tullutta Virtual Dj:tä. Traktor 3:n hinta vetää vähän vakavaksi. 200 konsoli + 200 uusi softa on aika paljon opiskelijalle.

--
||jjkobsson||

m1kk3

Posts: 5,560

#128 • • m1kk3 no-life

jjkobsson, 31.3.2007 21:17:
Mukana tullutta Virtual Dj:tä. Traktor 3:n hinta vetää vähän vakavaksi. 200€ konsoli + 200€ uusi softa on aika paljon opiskelijalle.


joo, no siihen mä en oo silleen perehtyny. Ja tosiaan, onhan 200 euroa paljon rahaa, etenkin opiskelijalle. Mut jos joskus ostat jonkun ohjelman ni älä mieti mitään muuta ku Traktoria :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

jjkobsson

Posts: 959

#129 • • jjkobsson

mikke, 31.3.2007 21:25:

joo, no siihen mä en oo silleen perehtyny. Ja tosiaan, onhan 200 euroa paljon rahaa, etenkin opiskelijalle. Mut jos joskus ostat jonkun ohjelman ni älä mieti mitään muuta ku Traktoria :)



Yep. Pidetään mielessä. Pitääkin ladata toi trial versio ja testailla.

--
||jjkobsson||

xl8r

Posts: 2,227

#130 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Hmm, itsekkin olen tota laitetta katsellut, ja tämän keskustelun luettuani harkitsen kyllä vakavasti kyseisen palikan hankkimista. On kyllä suht edullinen ratkaisu kotona soittelemiseen, kun ei tekisi mieli sijoittaa runsaasti rahaa soittimiin (ei musta koskaan mitään dj:tä tule, virtualdj:llä soitteleminen on ihan kivaa puuhaa).

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

ovv

Posts: 43

#131 • • ovv
Itellä nyt jonkin aikaa ollu toi tossa pyörimässä ja on kyllä hintansa väärti ollut. Vapputsembaloihinkin otin mukaan konsolin, parit piuhat, luurit ja kaks cd:tä mp3:sia ja ihan hyvin niiden avulla sai musiikkia ilmoille. Ei aina jaksa ruveta roudaamaan mikseriä+teknareita ja levyjä ympäriinsä jos niitä sattuisi tarvitsemaan. Kun taas nämä kamat voi roudailla ympäriinsä mukana ja bileet saa pystyyn melkein mihin tahansa. :)
kilobitti

Posts: 2,419

#132 • • kilobitti 1-2-3 techno
En näin äkkiä katsoen huomannut että hercules mk2:sesta ois Mac-versiota.
-Tarkoittaako tämä että PC-versio futaa suoraan macissä?
-onko kokemuksia Herculeksesta mäkissä?
-mikä on suositeltu softa mäkille?
-jos sinulla on sattumoisin tämmönen härpäke turhana, myy minulle;)

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

domi

Posts: 7,069

#133 • • domi Työn sankari.
Ois muuten myynnissä yksi Herculeksen DJ-Console, vieläpä sama, mistä on maininta tän threadin alussa.
xl8r

Posts: 2,227

#134 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Nyt tässä tovin tuollaisen mk2:n omistaneena voin kyllä todeta, että kotisoitteluun dj console on kyllä verraton vehje. Olen nyt käytellyt sitä virtual dj:n ja tractorin kanssa, kummankin kanssa toimii aivan sairaan hyvin.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

gerry

Posts: 979

#136 • • gerry

Steven Hoaks, 26.5.2006 10:21:

Kuvat

Kyllähän tässä vempaimessa on jo SD muistikortti paikka =D




Tietääkseni vain 10 000 cuepointille, ei musiikin toistoon.

--
by B.C.S

Caro²

Posts: 5,301

#137 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

stump, 19.7.2007 13:17:
teknareiden tappajaa?


siis _LOL_

Tota teknareiden tappajaa on hoettu vuodesta 2000 lähtien ensimmäisen vestax pdx-2000 -mallin saapuessa markkinoille.

Henkilökohtasesti en usko yhdenkään soittimen olevan tai koskaan tulevan olemaan teknarin tappaja. Mikäli teknarille ei mitään kehityksiä tapahdu, tai Panasonic ei suunnittele uutta technics-mallia pihalle, legendaarinen teknari vaipuu korkeintaan pikkuhiljaa unholaan ihmisten siirtyessä digitaalisiin medioihin. Digitaalisten medioiden yleistyessä useat merkit varmaan hyödyntävät vinyylisoitinta seraton, ja final scratchin tavoin - joten en senkään suhteen usko teknarin kuolevan.

Voi jopa käydä sellainen ihme, että "teknari" jää porskuttamaan markkinoille digitaalisen musiikin ohjaimena senkin jälkeen kun cd-formaatti "kuolee pois" dj-käytöstä *hihu*
gerry

Posts: 979

#138 • • Edited gerry

stump, 19.7.2007 13:17:
Kuka tunnustaa kokeilleensa tätä H Hallissa tarjouksessa olevaa teknareiden tappajaa?

http://www.b2stuf.com/main/product_detail_mixer.htm

Pitäisiköhän laittaa Hercules myyntiin...



Joo ei tuollainen rimpula joka on ollu olemassa suhteellisen vähän (muutaman vuoden?) mitää teknaria tapa joka on kuitenki ihan eri galaxia....


En ees käsitä miten noit voi ees verrata... Enemmän vaik Herculesta ja sitä rimpulaa vertailisi kuin teknaria ja tuota.


Joltaki lelufirmalta toi vaikuttaa muutenkin...

--
by B.C.S

m1kk3

Posts: 5,560

#139 • • m1kk3 no-life

gerry, 19.7.2007 19:59:
--snip--



Caro², 19.7.2007 17:27:
--snip--



Siis ettekste oikeesti tajuu huumoria ? Mäkään en oo hyvä siinä mut kai ny hitto tosta näkee että ihan täys läppähän toi teknarintappajajuttu oli. Joten ei ehkä kannattane ottaa tosissaan :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

gerry

Posts: 979

#140 • • gerry

mikke, 19.7.2007 20:02:
---
gerry, 19.7.2007 19:59:
--snip--

---



---
Caro², 19.7.2007 17:27:
--snip--

---


Siis ettekste oikeesti tajuu huumoria ? Mäkään en oo hyvä siinä mut kai ny hitto tosta näkee että ihan täys läppähän toi teknarintappajajuttu oli. Joten ei ehkä kannattane ottaa tosissaan :)



Ääh, no joo, sulta puuttui muutama pakollinen hymiö:D

--
by B.C.S