Hercules DJ-Console / Usb 5.1 Soundcard ( PC & MAC )

207 posts, 11 pages, 98,654 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#101 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
joo aika hepponen kapistushan toi on, ehkä eniten alko ahistaa noi saatanan pienet napit ja et noi kaikki napit oli ahdettu aivan liian pieneen tilaan ja sit tuo jogi.... *justjoo* imo mitään hirveen nautinnollista ollu soitaa noil, mut jos final scrach ei kiinnosta ja veri vetää tonne mp3 puolelle nin kandee silti kokeilla tota. Applehan on kanssa tuomassa vastaavaa tuotetta ipodille markkinoille, voipi olla et on tullut jo kauppoihin ...

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

DJ Rx

Posts: 2,527

#102 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
tossa on toi numarkin ipod mikseri:

http://createdigitalmusic.com/?p=444

edit: tossa viel musta versio

[img]http://img.engadget.com/common/images/2757754876576288.JPG?0.3349129450718229[/img]

edit: tiedä onko toi yhtään sen parempi, mut ei tarvi ainakaan läppäriä raahata keikka paikalle, mut onhan toi paljon seksikkäämmän näkönen ku toi herkuleksen viritelmä :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#103 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Rx, 26.5.2006 09:17:
tossa on toi numarkin ipod mikseri:

http://createdigitalmusic.com/?p=444

edit: tossa viel musta versio

[img]http://img.engadget.com/common/images/2757754876576288.JPG?0.3349129450718229[/img]

edit: tiedä onko toi yhtään sen parempi, mut ei tarvi ainakaan läppäriä raahata keikka paikalle, mut onhan toi paljon seksikkäämmän näkönen ku toi herkuleksen viritelmä :)



Toi on kyl niin vitsi koko laite mun mielestä *nauru* Ensin luulin että toi on joku fotoshoppi läppä mutta se onkin oikeesti markkinoilla *lmao* 10vuoden päästä kaikki dj:t tulee vaan kynnen kokosen muistikortin kanssa keikalle ja sieltä löytyy musaa kolmeks kuukaudeks *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

DJ Rx

Posts: 2,527

#104 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
siihen ollaan varmasti musiikin digitalisoitumisen myötä menossa. ei mua haittaa ainakaan pitää mun 1000+ levyn kokoelmaa vaikka avaimen perässä ku oon menossa keikalle. pioneerihän on tuottamassa vastaavaa mikseriä, mihin saa suoraa usb /muistikortit kylkeen kiinni

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#105 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Rx, 26.5.2006 09:50:
siihen ollaan varmasti musiikin digitalisoitumisen myötä menossa. ei mua haittaa ainakaan pitää mun 1000+ levyn kokoelmaa vaikka avaimen perässä ku oon menossa keikalle. pioneerihän on tuottamassa vastaavaa mikseriä, mihin saa suoraa usb /muistikortit kylkeen kiinni



Kyllähän tässä vempaimessa on jo SD muistikortti paikka =D
170195.jpg


Ja tässä härvelissä on taas MMC kortti paikka
dvj-x1.jpg

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sts

Posts: 7,969

#106 • • sts Sama pyynti aitta!
Joku voi ostaa multa pois AIDON wcdj.org:in käyttämän DJ-Console version 1 pois :)
domi

Posts: 7,069

#107 • • domi Työn sankari.

sts, 26.5.2006 11:24:
Joku voi ostaa multa pois AIDON wcdj.org:in käyttämän DJ-Console version 1 pois :)


Hinnannousu on ilmeisesti odotettavissa :D

(ei vaan, jos on edullinen, olen kiinnostunut *hihu*)
DJ Rx

Posts: 2,527

#108 • • DJ Rx FINRG Recordings

Steven Hoaks, 26.5.2006 10:21:
---
Rx, 26.5.2006 09:50:
siihen ollaan varmasti musiikin digitalisoitumisen myötä menossa. ei mua haittaa ainakaan pitää mun 1000+ levyn kokoelmaa vaikka avaimen perässä ku oon menossa keikalle. pioneerihän on tuottamassa vastaavaa mikseriä, mihin saa suoraa usb /muistikortit kylkeen kiinni

---


Kyllähän tässä vempaimessa on jo SD muistikortti paikka =D
170195.jpg


Ja tässä härvelissä on taas MMC kortti paikka
dvj-x1.jpg



meiksi puhu nyt mikseristä :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

gerry

Posts: 979

#109 • • gerry
Omani myin juuri pois kaverille joka soitti sitä 5promillen humalassa tooodella sujuvasti ja sai sil aikaiseksi juttuja joita ei uskois. Tosin softana toimi VDJ uusin versio ja uusimmat ajurit.

--
by B.C.S

Psychogenic

Posts: 182

#110 • • Psychogenic
Mulle tuli just eilen postissa toi hercules mk2. muuten oon toistaises ihan tyytyväinen, mut en tiedä miten kaikki fx ja loop hommat sais conffattua.. ku softana on traktor 3.
VDJ vaikutti ihan paskalta :/

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

gerry

Posts: 979

#111 • • gerry
mukaan tuleva VDJ on paska. Mut kaupallinen versio on paljon paremppi.

--
by B.C.S

sts

Posts: 7,969

#112 • • sts Sama pyynti aitta!

gerry, 27.5.2006 21:53:
mukaan tuleva VDJ on paska. Mut kaupallinen versio on paljon paremppi.



Jep samaa mieltä. Siksi aikoinaan ostettiin wcdj.orgIlle rekisteröity versio
Miksan

Posts: 1,464

#113 • • Miksan

wilson, 1.6.2006 17:23:
...


Ei sun tarvi koko ajan poistaa ja laittaa sitä samaa viestiä uudelleen nostaakses tätä ketjuu, jos joku asiasta tietää ni kyllä se vastaa.

Ja luulis että laitteiden speksit löytyy valmistajan kotisivuilta.
Alan Jake Attier

Posts: 9

#114 • • Alan Jake Attier
mitkä on sitten ne erot sen 1.version ja 2.version välillä, väritys? onko kukaan kokeillu abletonin ohjaimena?
Mar6

Posts: 2,178

#115 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Steven Hoaks, 26.5.2006 10:21:
---
Rx, 26.5.2006 09:50:
siihen ollaan varmasti musiikin digitalisoitumisen myötä menossa. ei mua haittaa ainakaan pitää mun 1000+ levyn kokoelmaa vaikka avaimen perässä ku oon menossa keikalle. pioneerihän on tuottamassa vastaavaa mikseriä, mihin saa suoraa usb /muistikortit kylkeen kiinni

---


Kyllähän tässä vempaimessa on jo SD muistikortti paikka =D
170195.jpg


Ja tässä härvelissä on taas MMC kortti paikka
dvj-x1.jpg



Vittu. sairasta. Kohta klubbarin myydään osio on täynnä käytettyjä levylaukkuja.
*hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Zebir

Posts: 659

#116 • • Zebir

Mar6, 20.8.2006 21:27:
---
Steven Hoaks, 26.5.2006 10:21:
---
Rx, 26.5.2006 09:50:
siihen ollaan varmasti musiikin digitalisoitumisen myötä menossa. ei mua haittaa ainakaan pitää mun 1000+ levyn kokoelmaa vaikka avaimen perässä ku oon menossa keikalle. pioneerihän on tuottamassa vastaavaa mikseriä, mihin saa suoraa usb /muistikortit kylkeen kiinni

---


Kyllähän tässä vempaimessa on jo SD muistikortti paikka =D
170195.jpg


Ja tässä härvelissä on taas MMC kortti paikka
dvj-x1.jpg

---


Vittu. sairasta. Kohta klubbarin myydään osio on täynnä käytettyjä levylaukkuja.
*hymy*


No en mä usko. Vinyyleissä on kuitenkin niiiiin paljon parempi fiilis. *pihkassa**pihkassa**pihkassa*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Mar6

Posts: 2,178

#117 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Zebir, 20.8.2006 21:31:
---
Mar6, 20.8.2006 21:27:
---
Steven Hoaks, 26.5.2006 10:21:
---
Rx, 26.5.2006 09:50:
siihen ollaan varmasti musiikin digitalisoitumisen myötä menossa. ei mua haittaa ainakaan pitää mun 1000+ levyn kokoelmaa vaikka avaimen perässä ku oon menossa keikalle. pioneerihän on tuottamassa vastaavaa mikseriä, mihin saa suoraa usb /muistikortit kylkeen kiinni

---


Kyllähän tässä vempaimessa on jo SD muistikortti paikka =D
170195.jpg


Ja tässä härvelissä on taas MMC kortti paikka
dvj-x1.jpg

---


Vittu. sairasta. Kohta klubbarin myydään osio on täynnä käytettyjä levylaukkuja.
*hymy*

---

No en mä usko. Vinyyleissä on kuitenkin niiiiin paljon parempi fiilis. *pihkassa**pihkassa**pihkassa*



WORD! *PLUR*

--
-Where there is house there is a home-

AXP

Posts: 57

#120 • • AXP Shadow
ei hassumpi ja huomattavasti halvempi kuin omat eks xp10:t.

Muutoin xp10 on sitä nykyaikaa ja digiä. Ainoa miinuspuoli on tuo hinta mutta jos se ei tunnu pahalta, niin hyvä sijoitus. Pidän erityisesti tuosta Skrätsin tuntumasta. Behringerin härpäkkeessä se oli videon perusteella aivan eri maata.

Asennekkin näyttää pikkuhiljaa muuttuvan, ennen ei näy respectiä heruneen pätkäkään mp3:sia miksanneelle, nyt on ollut huomattavissa vähän ymmärrystä sillekkin kannalle.
Mp3:set kun tosiaan kulkee pienessä tilassa minne vaan.
Ymmärrän toki, että vinyyleissä on sitä nostetta ja fiilistä, jota ei mp3:sta saa *igor*

Satsaanpa nyt digiin, katsotaan mitä muutaman vuoden päästä tapahtuu.