Hercules DJ-Console / Usb 5.1 Soundcard ( PC & MAC )

207 posts, 11 pages, 98,669 views

sts

Posts: 7,969

#41 • • sts Sama pyynti aitta!

Esa:
Öhm.

Final Scratchiin tarvitsee tietty vielä sen tietokoneen (tehokas läppäri ok) ja tietty ne 2x vinyylisoitin ja 1x mikseri. Lisäksi noi FS:n vinyylit kuluu käytössä, uudet maksaa muutaman kympin kappale.



tietty tästä voi selvitä sijoittamalla cd-srkäts kittiin joka maksaa 65e, mut tämä lisäksi tarvitaan viel dj-cdsoitin (fs:n, mikserin ja läppärin lisäksi)
Avatar
#42 • • Edited kelasin Guest
tollasethan vois melkein itelleki hankkia ku on tolla traktorilla tullu nysvättyy.. hiiri + näppis ei rokkaa :(
vade

Posts: 102

#43 • • vade pelastakaa paviaanit ry
Toi XP10 on itseasiassa äänikortti/kontrolleri jossa on rca-ulostulot.
Se ei ole mixeri!

Tuntuu vähän kuin pioneerin cdj-800:lta mutta pienet pyörät.

--
Älä jätä mitään asioita huomiselle! Jätä ne ylihuomiselle!
Sitten sulla on ainakin kaksi vapaapäivää. *tirsk*

sts

Posts: 7,969

#44 • • sts Sama pyynti aitta!

vade:
Toi XP10 on itseasiassa äänikortti/kontrolleri jossa on rca-ulostulot.
Se ei ole mixeri!


Niin tiedetään sitähän tässä threadissa on puhuttu että noita pitaisi ostaa 2x ja päälle vielä mikseri,
kun taas herculeksen kanssa ei välttämättä tarvitse erillistä mikseriä (itse tosin suosittelen sellaista)
moksu

Posts: 1,386

#46 • • Edited moksu [Dimension]
jeps, itseäni ihmetyttää ton herculeksen kumiset napit, tuntuu vain niin halvalta, vähän samanlaiselta kun ostaessa feikki kuoret nokialaiseen, saa näppäinmaton myös mukana, samanlaiset napit vähän*hmph* Toi on myös sen verta pieni vehje ett jos sitä käyttää mikserinä niin helposti saattaa käsi osua "virtuaalilevareihin" kun yrittää vääntää nupikoita.. ja se ei taas ole kivaa.. eli kantsii varmaankin ostaa sit mikseri sen lisäks (kuten jo aikaisemmin on sanottukin) Traktorin kanssa toimii hyvin mut itselllä ainakin on pieni ongelma pitch bendin kanssa, kun se nyt sattuu jäämään jumiin!..varsinkin traktoria käyttäessä*hmph* oiskohan fiksummilla ehdotuksia asian korjaamiseks? siis itse pitch bend-nappula ei jää jumiin herculeksessa mutta sitten softassa jää (tekee myös muissa softissa eikä vain herculeksessa).. pläh ja plöh *hymy*
Avatar
#47 • • Napox Guest
Meinasin kans ostaa samaisen vempeleen tuplapesäsen denonin ja mikserin lisäksi ku tuntuis olevan nii näppärä peli kun voi noita mp3:ia soitella.

Mutta millais tohon saa erillisen mikserin kiinni ku katoin noita kuvii mitä netistä löysin et tuolla taka paneelista en ainakaan ite mitään keksiny miten?!?!?! Ku aluksi meinasin et olis tosta suoraa vieny äänen vahvarille mut jos ja melkee varmaa onkin parempi ja kun tossa pöydällä kerran jo on erillinen mikseri ni voi sen äänen kulettaa sen kautta vaffarille...

Ja mites noi softat mitkä tulee mukana ku niissä ei näyttäny tota traktorii olevan et tekeeks niillä mitää vai kandeex het hommat traktori?
Avatar
#49 • • Napox Guest
Ja perustelut oli...???
vade

Posts: 102

#50 • • Edited vade pelastakaa paviaanit ry

sts:
---
vade:
Toi XP10 on itseasiassa äänikortti/kontrolleri jossa on rca-ulostulot.
Se ei ole mixeri!

---

Niin tiedetään sitähän tässä threadissa on puhuttu että noita pitaisi ostaa 2x ja päälle vielä mikseri,
kun taas herculeksen kanssa ei välttämättä tarvitse erillistä mikseriä (itse tosin suosittelen sellaista)



Niin noh.. kokeilin sitä Herculesiä kotona ja oli ihan p:stä.
Tosin sit Xp10:llä sai aikaseks paljon parempaa jälkeä, kun teknareilla.
Kokemusta jopa bileistä.

--
Älä jätä mitään asioita huomiselle! Jätä ne ylihuomiselle!
Sitten sulla on ainakin kaksi vapaapäivää. *tirsk*

sts

Posts: 7,969

#51 • • sts Sama pyynti aitta!

vade:
Niin noh.. kokeilin sitä Herculesiä kotona ja oli ihan p:stä.
Tosin sit Xp10:llä sai aikaseks paljon parempaa jälkeä, kun teknareilla.
Kokemusta jopa bileistä.



No itselläni on myös kummastaki, herculeksessä vaikuttaa kovasti softa mitä sen kanssa käyttää.

VirtualDJ 2.06 Pro johon sijoitettiin paransi laitetta kummasti. Ulkoisen mikserin käyttö kun on pop.

Terveisin,

Yli vuoden herculesta keikkakäytössä käyttänyt
Avatar
#53 • • Dj-Pah Guest
Olen ostanut kyseisen laitteen ja minulla on yksi ongelma. Käytän noista ohjelmista mieluiten virtual DJ:tä ja ongelmana on että en tiedä miten saan kuunneltua toista mp3 samalla kun toinen soi eli voi etsiä sopivankohdan, kun miksaa..(olen kuullut sitä systeemiä sanottavan "headset" systeemiksi)., Toivoisin saavani apua ongelmaani.
Rocca

Posts: 3,064

#54 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Dj-Pah, 27.4.2005 20:07:
Olen ostanut kyseisen laitteen ja minulla on yksi ongelma. Käytän noista ohjelmista mieluiten virtual DJ:tä ja ongelmana on että en tiedä miten saan kuunneltua toista mp3 samalla kun toinen soi eli voi etsiä sopivankohdan, kun miksaa..(olen kuullut sitä systeemiä sanottavan "headset" systeemiksi)., Toivoisin saavani apua ongelmaani.



Paras apu, kunnon laitteet *vink*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Esa

Posts: 947

#55 • • Esa

Dj-Pah, 27.4.2005 20:07:
en tiedä miten saan kuunneltua toista mp3 samalla kun toinen soi eli voi etsiä sopivankohdan, kun miksaa



Muuta "Hercules DJ Console Mixeristä" asetus "Normal" -> "DJ". Auttoiko?
Avatar
#56 • • Dj-Pah Guest
Toimiii! se todella toimii! :D meikäläinen on kiitollinen sulle. KIITOS!
gerry

Posts: 979

#57 • • Edited gerry

Dj-Pah, 28.4.2005 07:46:
Toimiii! se todella toimii! :D meikäläinen on kiitollinen sulle. KIITOS!



Hmmmph..... Olen itse etsimässä keikkakoneeseen kunnollista USB äänikorttia. En olisi uskonut ikinä tuota Herculesiä "sillä silmällä" katsovani (ennakkoluuloja) mutta nyt kuitenkin ajattelin kysästä muutaman jutun...


Eli miten homma on latenssien laita? Saako määriteltyä laitteeseen alle 10ms sekunnin latenssi ilman et toi alkaa pätkimään? Tietysti tukee ASIOTA?

Sitä ennen harkitsin joitkain 4 kanavaisia usb äänikortteja. Mut hyvin mahdollista että heitän ennakkoluulot roskiin ja päätyön tuohon jos toi kerran on niin hyvä....

--
by B.C.S

Blues

Posts: 5,414

#58 • • Blues Koning van Afrika
Jos joku on kiinnostunut ostamaan tuollaisen, löytyy hyllystä yksi uudenveroinen. Privaan voi laittaa tarjouksia *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Funktion

Posts: 1,720

#59 • • Edited Funktion over 9000
Elikä jos tätä laitetta käyttää CD-soittimien tilalla oman mikserin kanssa, saako molemmat ton vehkeen kanavat omiin line-tuloihinsa mikseriin, ja ohittaako se sitten ton vehkeen oman crossfaderin ja equt? Tyhmä kun olen, en käsittänyt.. *ding* Voisin mielelläni hankkia kyseisen vermeen CD-soittimien tilalle.. Olis mukava jos joku osais vastata..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

gerry

Posts: 979

#60 • • gerry

Funktion, 9.5.2005 11:25:
Elikä jos tätä laitetta käyttää CD-soittimien tilalla oman mikserin kanssa, saako molemmat ton vehkeen kanavat omiin line-tuloihinsa mikseriin, ja ohittaako se sitten ton vehkeen oman crossfaderin ja equt? Tyhmä kun olen, en käsittänyt.. *ding* Voisin mielelläni hankkia kyseisen vermeen CD-soittimien tilalle.. Olis mukava jos joku osais vastata..



Mun käsittääkseni laitteessa ei ole omia EQuja vaan ne on kontrollerinamiskoja jotka voi ohjelmoidaa esim. traktoris EQ:iksi.... (korjatka jos oon vääräs).


Muttajooh..... oman pistin tilaukseen. Tilasin sen PC version mutta saattan olla lähiaikoina ostamassa kannettava mäkkiä... joten: Onko pc ja mäk versioil muita eroa kun softat?


Ei jaksaa nyt googlettaa=)

--
by B.C.S