"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,316 views

keisha

Posts: 1,394

#161 • • keisha bullet with butterfly wings

sts:
Ootsä sts klubbarist? Oon jo muutaman kerran heittäny "eiku oon reiverboi86" tai jotai vastaavaa.


Multa on kysytty "Ootsä se kändireiver?" "Anteeksi mitä?" "Ootsä se candyraver klubituxesta?"
En ollu :|

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#162 • • Aziz Combat Fighter

keisha:
---
sts:
Ootsä sts klubbarist? Oon jo muutaman kerran heittäny "eiku oon reiverboi86" tai jotai vastaavaa.

---

Multa on kysytty "Ootsä se kändireiver?" "Anteeksi mitä?" "Ootsä se candyraver klubituxesta?"
En ollu :|



Mult on kysytty muutamaan otteeseen oonks paleface :(
sts

Posts: 7,969

#163 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000:
Mult on kysytty muutamaan otteeseen oonks paleface :(



No sus on vähä samaa näköö ku peilaris
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#164 • • Aziz Combat Fighter

sts:
---
Ana-5000:
Mult on kysytty muutamaan otteeseen oonks paleface :(
---
No sus on vähä samaa näköö ku peilaris



Ittessäs on samaa näköö ku britnissä!
Zyklonius

Posts: 1,629

#165 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Ana-5000:
---
keisha:
---
sts:
Ootsä sts klubbarist? Oon jo muutaman kerran heittäny "eiku oon reiverboi86" tai jotai vastaavaa.

---

Multa on kysytty "Ootsä se kändireiver?" "Anteeksi mitä?" "Ootsä se candyraver klubituxesta?"
En ollu :|

---

Mult on kysytty muutamaan otteeseen oonks paleface :(



... mun ja Kidin oletettavaan yhdennäköisyyteen en enää viitsi palatakaan. Tätä nykyä kollektiivisena harhaluulona on, että allekirjoittanut on Sasha F. Onhan se kivaa että bileissä chixit uivat liiveihin ja utelevat innokkaina, että koska soitan ja saavatko he luvan bändäröintiin, mutta rajansa kaikella. Lopettaisivat jo nuot teinireivaajat happojen ahmimisen, niin vältyttäisiin em. harha-arvioilta. *hihu*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

sts

Posts: 7,969

#166 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000:
---
sts:
---
Ana-5000:
Mult on kysytty muutamaan otteeseen oonks paleface :(
---
No sus on vähä samaa näköö ku peilaris

---


Ittessäs on samaa näköö ku britnissä!



Jep tiiän... *sydän*

Pistetäänks joku firma pystyy ja aletaa tekee vitusti massii britni ja peilfeis look-a-likenä?

ISOT RAHAT! HOT TIPP!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#167 • • Aziz Combat Fighter

Zyklonius:
... mun ja Kidin oletettavaan yhdennäköisyyteen en enää viitsi palatakaan. Tätä nykyä kollektiivisena harhaluulona on, että allekirjoittanut on Sasha F. Onhan se kivaa että bileissä chixit uivat liiveihin ja utelevat innokkaina, että koska soitan ja saavatko he luvan bändäröintiin, mutta rajansa kaikella. Lopettaisivat jo nuot teinireivaajat happojen ahmimisen, niin vältyttäisiin em. harha-arvioilta. *hihu*



Joo. Se on kipeetä ku tullaan pyytää et "ihihihi heitä riimi!" - mut mul on onneks lääke valmiina!

"Moro oon poro, sä oot läski horo!". Sit ihmetellään ku levymyynnit laskee *justjoo*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#168 • • Aziz Combat Fighter

sts:
Jep tiiän... *sydän*

Pistetäänks joku firma pystyy ja aletaa tekee vitusti massii britni ja peilfeis look-a-likenä?

ISOT RAHAT! HOT TIPP!



Tehään koverbiisi!

Pritni feat. MC Peilari - Tää on raffii laiffii!
henkka

Posts: 4,973

#169 • • henkka
LOLLERCOASTER!

Tästähän tuli hauskaaluettavaa!

*lmao*
sts

Posts: 7,969

#170 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000:
-clips-



ja tietenkin hitti

Mc Peilari & Britni - Vauva lyö mua vielä kerran.
ei ole koskaa messis

Posts: 294

#171 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj
mä oon paras biletyyppi. ihan huippujäbä ja tykkään bilettää sen kanssa. ollaan biletetty yhes vuodest -96 lähtien joka puolel suomee kiertäen. tosi paljon unohtumattomia ja vielä enemmän unohdettuja reissuja.

plus! mä oon myös tutustuttanu itteni tosi moniin tärkeisiin skenetyyppeihin

kiitti kaikista vuosista!

--
next!

Avatar
#172 • • CryOniC Guest
kaikki olette ihania ja siisteimpiä*pupu* mutta ihminen kenen kanssa aluksi nähtiin,koettiin,tehtiin,hölmöiltiin... toyboy on ihminen kenet muistan koko lopun elämääni *hali* kiitos JUHA!!!
KeijoK

Posts: 1,495

#173 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Mulla ei ole hajuakaan ketä kaikkia mahdollisesti ehkä kenties kukaties tavannut mutta vuosien varrella on tutustunut moniin todella hyviin tyyppeihin ja toivottavasti tapaan vastedeskin.
Kaikille niille ketä tunnen niin isoa kättä teille kaikille!
Mulle on ainakin jäänyt positiivinen kuva melkein kaikista tapaamistani bileporukoista/persoonista hanko-nuorgam akselilta. Siinnä varmaan yksi syy miksi vieläkin käy mielellään mestoilla.

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#174 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

MessiS, 26.11.2004 21:30:
mä oon paras biletyyppi. ihan huippujäbä ja tykkään bilettää sen kanssa. ollaan biletetty yhes vuodest -96 lähtien joka puolel suomee kiertäen. tosi paljon unohtumattomia ja vielä enemmän unohdettuja reissuja.

plus! mä oon myös tutustuttanu itteni tosi moniin tärkeisiin skenetyyppeihin

kiitti kaikista vuosista!



:D :D

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

toma

Posts: 2,009

#175 • • toma Tototoototo

Lauri, 23.11.2004 18:07:
Ja kaiken ydin, Devotion -posse.
Riku, Lauri, Laura, Toma, Marski, Ville P, Vaavu, Mikot, Misha.
+ Kaikki muut, jotka aikoinaan mukana olivat.



Devotion-posse! <3 Siitä se kaikki lähti minullakin.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Lauri

Posts: 1,051

#176 • • Lauri Devoted

toma, 15.6.2005 14:10:
---
Lauri, 23.11.2004 18:07:
Ja kaiken ydin, Devotion -posse.
Riku, Lauri, Laura, Toma, Marski, Ville P, Vaavu, Mikot, Misha.
+ Kaikki muut, jotka aikoinaan mukana olivat.

---
Devotion-posse! <3 Siitä se kaikki lähti minullakin.



Je, nyt kun vähän selailin, niin täytyypä vielä muistaa muutama kaikkein tärkeimmistä henkilöistä, myös suuria myötävaikuttajia Devotionin syntymiseen ja olemiseen ::

T.Rio / Hooverdamn
Olli / 404
Jari Koski / GEN

Jatkaaksemme appreciationia, niin toki kaiken edellämainitun esikuvana toimi
puuhakolmikkomme Eliot Ness ja Haba&Joonas.
ee102

Posts: 775

#177 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

CryOniC, 8.12.2004 13:26:
kaikki olette ihania ja siisteimpiä*pupu* mutta ihminen kenen kanssa aluksi nähtiin,koettiin,tehtiin,hölmöiltiin... toyboy on ihminen kenet muistan koko lopun elämääni *hali* kiitos JUHA!!!



Tuo linkki: o_O
Esa

Posts: 947

#178 • • Esa
Haluaisin myös esittää syvimmät kiitokseni kaikille hyville tyypeille matkan varrelta.. koska teitä on niin monta, tekaisin tällaisen funktionaalisesti järjestellyn kaavion selventämään asiaa:

kaverit.gif

Matriisirakenne aluekohtaisine tuttavuuksineen tulee ensi viikolla!
kinderi

Posts: 1,783

#179 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kiitän ihanaakin ihanampaa exnaapuriani Dr.SYKEröä.
Ilman kyseistä herraa olisin tuskin ikinä bileisiin lähteny. Sen verran kivasti puhu bileistä ja jakso pyydellä muaki mukaan..Kesti vaan ennenku uskalsin *hihu*
Ihana immeinen.*sydän*

Ja Luba, joka mut mukaansa otti niihin mun ekoihin bileisiin *hali*

Siinäpä ne tutut sitte oliki..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

-ave-

Posts: 3

#180 • • -ave- juntti
Siisteimmät biletyypit?

'And you see no one man owns the house
because house-music is universal language
spoken and understood by all
'You see house is a feeling that noone can understand really
unless you're deeply in to the power of house
House is a uncontrollabe desire to...'

Ei kukaan ja kaikki. The Collective Hive.

..ja markus on siistein biletyyppi, vaikka mun jammaustyyli onkin kingein :)))

--
&#039;Sometimes all thoughts are misleading&#039;