"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,385 views

Avatar
#61 • • Cera Guest
ah. mun pitää kyl vielä sanoa jotain mun naapureistani. jotka on ihanininina... ^__^

eli ella_ ja kitititititi jajamjam

^_____^
nää tytöt rokkaa kanssa, suuriten. se on ihanaa.
kiitos teille kun ootte nameja.
ja naapureitani.
*sydän*

ja sitte tää yks typykkä :)(:
ritu_
joka oot ehk uusin kaverini. ja ihannnnaaaaaaaaaaaaa. *plur*
-P

Posts: 4,972

#62 • • -P

alien:
---
Angelus:
Erik *sydän* Niina ^____^ & siat

---


*hymy* kuin myös phillip kuulut meitsin A-listaan! *vink*

ps. se on Eric *sydän* Nina *pilknus**iloinen*



siat näemmä nussivat myös pilkkuja, ja lujaa *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

aurinko

Posts: 895

#63 • • aurinko mustikkainen noitanainen
hmm.

girltalk
tytöt todellakin rokkaa!!! *sydän*
ootte niin rakkaita!

ihana tyttö jonka tapasin junassa lahdesta helsinkiin. ja sitä kautta tutustuin siihen yhteen beibeen joka on niin jam! *vink* ootte uskomattomia!

se yks poika joka tarjoo mulle aina sitä parasta tupakkaa.. vaikka enhän polta.
ja jaksaa aina kuunnella mun jättimäiset ongelmat *pus*

se yks joka kattoo mua välillä vähän kummaksuen, ja pitää mut erossa ongelmista. *naur*
parhaat etkot ja jatkot ikinä kiits.

tietenkin ne ihanat kouvolan ihmiset. kiitos pojat ja tytöt. oli niin kivaa reissaa aina bileisiin.

ja kaikki ihanat ketkä bileistä on löytyneet. teitä on niin monta.
ootte kaikki *sydän*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Maximum

Posts: 241

#64 • • Maximum digital boy
tähän tulis lisätä paljon muitakin, mut kaksi henkilöä, jotka saa mut aina niiiiiin liekkeihin on: hippa-harza, koska tää mies saa filiksen nousemaan kattoon bileissä kuin bileissä ja toinen on turbojenni, joka erittäin naisellisella olemuksellaan valloittaa aina ja jonka tanssityyli on erittäin tarttuvaa, mutta ennen kaikkea haluan mainita että ilman aasialaisia ystäviäni bileet eivät koskaan olisi yhtä mielettömiä, kuin ne tällä hetkellä on*sydän**jiihaa*ja tähän malliin tullaan jatkamaan ja pitkään, jos/kun se musta riippuu!

[muokattu 2.7.2004 22:56]

--
....matkailu avartaa.....

sts

Posts: 7,969

#65 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
ensinnäkin *sydän* peikkotyttö, sinä olet ollut motivaationi työntää eteenpäin niin synkkinä kuin iloisina päivinä ja pitänyt minut motivoituneena ainakuin olen lähtenyt tekemään jotain.

*sydän* Kaikki muut, tiedätte ketä olette, ja vaikka ette tietäisikään, voi aina tulla kysyy bileis kuuluuko tähän porukkaan .)
UnityF

Posts: 15,721

#66 • • UnityF joo just se
Hmm... vaikee topikki loppujen lopuksi.. monien kanssa niin paljon muistoja ja ihania hetkiä että oksat pois. hmm..

nokua: ilman sua en tiiä missä olisin nyt.. hukassa varmaan... sä raahasit mut mun ekoihin illuihin ja sille tielle jäin...*hih* Kiitos.


arrrmi & pikku-markus: voi niitä hetkiä kun me ollaan oltu liikenteessä.. huoh... meillä on ollu niin *super* hauskaa että oksat pois *jiihaa* Teidän kanssa kun on liikenteessä niin tosiaan saa naurulihakset kylläkin potkua.. *plur*

wert: niin hienoo ystävää on vaikee löytää mut löysimpäs näistä piireistä semmoisenkin. Olet tullut tosi rakkaaksi näitten vuosien aikana ja saanu mun kiksu sormen edelleen liikumaan ja osaat yllättää todella positiivisesti *plur*


signify & kolibriscope: mun sielunveljet. *sydän* Ilman teitä niin en enää bilettäisi, te olette antanu uskomatonta ystävyyttä ja auttanu mua katsomaan asioita uudella tavalla. Kaikki ei ole niin mustavalkoista kun kuvittelin. Te oletta myös upeeta bileseuraa ja teijän seurassa nautin aina suunnattomasti. KIITOS *sydän*


puistokemisti: Varsinkin viimeaikoina olet ollu niin iso tuki ja seura ja ihana ystävä.. me ollaan tavattu joskus vuosia sitten premissä, sä muistat paremmin kuin minä..*hih* suin kanssa on ollu aina ihana bilettää ja saat mut aina hyvälle tuulelle sun rauhallisuudella... miten joku voi olla noin rauhallinen kuin sinä *ding* *hih*


anqqa: KIITOS klubituksesta. täältä olen saanu niin paljon uusia ystäviä, kavereita ja tuttavia.Tästä paikasta on tullu mulle toinen koti jossa on aina ilo käydä. Kiitos että olet jaksanu meidän *plur*-henkee.. en usko että sullakaa on aina ollu helppoo mutta nostan hattuu kun olet silti jaksanu meitä.. *hali*

lopuksi TE KAIKKI..!! siis oikeesti tästä mun listasta tulisi kilometrin pituinen jos kirjottaisin kaikkien nimet... helpoiten se onnistuu kun katotte mun kaverilistaa... tää on teille kaikille sinne:
Kiitos kun ootte olemassa mun elämässä, ilman teitä en olisi tässä nyt mitä oon.. mä olen saanu teiltä niin paljon... huoh... deme..henna,yusu,janne, noora, jere, hena, tuomas, sonja, subu, idi, tomppa, harri, sami, heidi, jupe, pera, linda, saara, lari,hanna, terhi, tommi, tomi, toni, mikko, maria, itis, katja, kake, jp, sami, tiksin porukka, lahden porukka, treen porukka, turun porukka.. jne jne jne.. kyl te tiiätte. *joo* *hih*

nyt loppuu avautuminen kun nomic pyöritteli jo simmuja tässä välissä.. *hih*

[muokattu 3.7.2004 03:49]
Avatar
#67 • • ikj Guest
subú*sydän*rakas tyttöystäväni! on ollut erittäin ihana vuosi:)(:täydellinen musa maku! täydellinen.piste.

DagO (tosi mukava & hauska uus frendit! on ollut tosi hauska tutustua. b2b'it roks), Irrrma & Hyny (toivon teille onnea viellä kerran *pus*), Spacecat (klassikko kämppikset heidin kaa, iha parhaat! aina ollut sitä mieltä*plur* , Android (mun uus psyke puristi frendi*piis*, Chäz (duracell pupu go go *pus*), Grind (erittäin kaunis & mukava nainen, hyvä matti:)(: ) & subú tietty KIITOS KAIKESTA
Tän possen kaa oli kyl erittäin hurja vuoden alku *sydän*, etkot & jatkot & häröilyt... en ikinä tuu unohtamaan! kaikki erittäin ihania ihmisiä! AITOJA:)(

Madda (ice-angel). Mun täysivastakohta, aivan loistava persoona:)!! Vaik harvemmin enää nähään jne. silti tuntuu et oot yhtä läheinen kun aikasemmin, kenelle pystyy puhumaan mitä tahansa jne. semmosia kavereita ku tuntuu olevan liian vähän täl hetkellä.

Nicky. Tosi kivaa uus tuttavuus! on ollut erittäin hauskaa bilettää yhessä tän vuoden ku ollaan tunnettu*hymy* aivan loistavii jatkoja & etkoja ollut, äijä jaksaa panostaa kyl kaikkeen ja ihme et ei oo viel mennyt meijän kaa hermot=D

Puupi & Kaaputin. Ehkä ensimmäiset tuttavuudet bile piireissä joskus alaikäsenä miljoona vuotta sitten*hali*ihania hassu tyyppejä!


Itis. Ekoja hyviä kavereita keneen tutustuin bileissä, periaatteessa sua saan kiittää et ikinä pääsin soittaa live (dj festarit;)):) sit furyja järjestettiin jne..
..taas, vaik harvemmin enää nykyään nähään, erittäin loistava äijä! respektit sulle*hali*.

ja JONE respektit tän topikin alottamisesta, tosi mukava päästä avautuu välillä ku nää henkilöt tuskin tietää miten tärkeitä ne on mulle..*plur*

[muokattu 3.7.2004 06:18]
Roger Roger

Posts: 3,372

#68 • • Roger Roger Kentti
kaikki *sydän*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Arrrmi

Posts: 405

#69 • • Arrrmi fighter
kaikki jotka tuntee tietää miten hauskaa on ollut ja kiitos siitä teille kaikille! *joo*

Erityisesti pikku-markus vei mut illuihin ja niinkuin Unity, sille tielle jäin. Ja Unity kiitos *hali* tunne on molemmin puolinen.

Lopuksi, oma kulta löytyi jos nyt voi sanoa 'bile piireistä* Sepille *pus* *sydän*

kaikille *sydän*

[muokattu 3.7.2004 14:47]

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

Tiikerriii

Posts: 1,113

#70 • • Tiikerriii Tj
GOA Kiitos...ilman sua en olisi nyt kirjoittamassa tätä *hymy**hali*

PANDA JA LATE kiitos molemmille kaikesta *sydän* ja pandalle erityis kiitos siitä että olet olemassa*nauru**sydän* rakkain ystävä.

TROLLI JA JG *sydän* *hali* molemmille...mun lemppari pojat *hali* ihania ihmisiä.


ja tietysti rakas kihlattuni*sydän*kiitos rakas näistä kaikista yhteisistä hetkistä...ja tulevista *sydän*

kiitos*sydän*kaikille muillekin ihkuille....

[muokattu 3.7.2004 15:21]

--
RÄYH!!!!

martina

Posts: 1,875

#72 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Galrav:
Kiitän itseäni, koska olen paras.

Janne*sydän*

Kiitos Janne kun olet niin ihana ja täydellinen, tiedät että kukaan muu ei ole yhtä hyvä kuin sinä. Jatka samaa rataa koska olet paras. LUV U!



hahahhaha!!! voi että...*plur**nauru*
itis

Posts: 2,518

#73 • • itis Morning Star

idi:
Itis. Ekoja hyviä kavereita keneen tutustuin bileissä, periaatteessa sua saan kiittää et ikinä pääsin soittaa live (dj festarit;)):) sit furyja järjestettiin jne..
..taas, vaik harvemmin enää nykyään nähään, erittäin loistava äijä! respektit sulle



Kiitos idi, kunnioitusta itsellesi, asenne kohdallaan.

...Joudun kyl miettimään vielä ennen kuin laitan tähän topicciin mitään respect-listausta koska on monta ihmistä joille antaisin kaverina ilman muuta respectiä ja kehuisin maasta taivaaseen, mut jotenkin musta tuntuu että aihe tarkoittaa mulle ”siistit biletyypit jotka on bileissä ”siistejä” -eli siist tyyppej'ä joiden tekemiset ja / tai olemus on bileissä kommentoimisen arvoista....

Palaan asiaan (jos joku on muutam mieltä ja näkee asian toisin -ei se mitään. Mä ymmärrän jutun näin).

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

T0mbstone

Posts: 728

#74 • • T0mbstone The Process.
Suuret kehut tälle topicille.
Piristää päivää lukea topiccia joka on asenteeltaan positiivinen.

Itselle bilekiinnostuksen kautta on muodostunut pari erityismaininnan ansaitsevaa läheistä irc yhteisöä jotka ovat tärkeä osa elämää niin reaali kuin virtuaalimaailmassakin.

jnsug ja sykemind porukka *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Mr.Pink

Posts: 307

#75 • • Mr.Pink

T0mbstone:
Suuret kehut tälle topicille.
Piristää päivää lukea topiccia joka on asenteeltaan positiivinen.



Niinpä!

Suht harvassa noi positiivisessa-sävyssä olevat läpät ylipäätään...

PLUR

--
Lost in the silver box.

itis

Posts: 2,518

#76 • • itis Morning Star

infiana:
Mut hei... onks jengi unohtanu kidin? Anime on kyl niitä tyyppejä jotka jää bileistä mieleen ulkonäön vuoks... Siinä on ”siisti” bilettäjä; aina vimpanpäälle...



*joo* Kidi ansaitsee mun ”siistit biletyypit” rankkauksen. Sekä kaverina, että yleisesti bileskeneen vaikuttavana henkilönä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Mr.Pink

Posts: 307

#77 • • Mr.Pink

Itis:
---
infiana:
Mut hei... onks jengi unohtanu kidin? Anime on kyl niitä tyyppejä jotka jää bileistä mieleen ulkonäön vuoks... Siinä on ”siisti” bilettäjä; aina vimpanpäälle...

---


*joo* Kidi ansaitsee mun ”siistit biletyypit” rankkauksen. Sekä kaverina, että yleisesti bileskeneen vaikuttavana henkilönä.




Todellakin!!

Väkisinkin pääsee unohtuu vaa aika monta immeistä....

No ok en ees lähteny yriittää luettelee kaikkii...

Tietänette kuiteski ite....(hope so)

--
Lost in the silver box.

Epailija

Posts: 5,636

#78 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Työnnänpä sitten minäkin lusikkani soppaan. Ensiksi täytyy ihan yleisesti kiittää niitä sinkkuhäröilijöitä, joihin olen vähänkään enemmän tutustunut. Kulunut vuosi olisi ollut huomattavasti tylsempi - hyvässä ja pahassa - ilman teidän seuraanne. Toivottavasti törmäillään jatkossakin, vaikka karkaankin lahden toiselle puolelle. Sitten henkilökohtaisiin propseihin, jotka jaetaan harvoille ja valituille (jos ette saaneet omianne, voi olla etten pidä teistä). Monet ansaitsisivat propseja monista asioista, mutta tässä muutama tapaus. Lisää saattaa seurata, jos fiilis on sen mukainen.

sinjam:

Ystävä vuosien takaa. Emme olekaan koskaan nähneet kauhean usein ja viime vuosina tahti on ollut ”noin kerran per kalenterivuosi”. Tästä huolimatta olet pysynyt minulle tärkeänä ja sinua on kiittäminen varmaan enemmästä kuin itse tajuan. Kiitos siitä, että olet kuunnellut, kehunut *hih*, tutustuttanut minua bilekulttuuriin, ollut oma itsesi ja pitänyt minusta omana itsenäni, vaikka olenkin ärsyttävän hyveellinen arvokonservatiivi. En kadu yhtään, että soitin silloin vuosia sitten, vaikka se olikin sinun hommasi. *vink*

Omnivore ja siveys:

Kiitos siitä, että houkuttelitte minut Aleen silloin joskus. Ilman teitä olisin jäänyt paitsi paljosta. siveydelle erityiskiitokset siitä, että on antanut tapakasvatusta ja muutenkin rohkeasti sanonut, jos teen typeryyksiä. Lisäksi ilman siveyttä olisi minulta saattanut jäädä tanssit tanssimatta (siveys: vaikka tosin feidasitkin tiedät kyllä mistä *g*). Omnivorelle kiitokset älykkäästä ja hauskasta seurasta. Kaikki nämä vuodet laitoksella olisivat olleet huomattavasti tylsempiä pelkkien fyysikoiden seurassa, vaikka valmistuminen saattaisikin olla lähempänä. *vink*

-xx-:

”Muistan kun vielä kaksi kuukautta sitten...” *vink* Kiitokset sinullekin siitä, että olet kuunnellut minua silloin kun jokin asia on vaivannut. Toivottavasti en ole liiaksi käynyt hermoille. Lisäksi sinua parempaa emäntää saa hakea. Tulen aina muistelemaan lämmöllä niitä lakuja tyynyllä (äläkä sano, että muistan makeisten laadun väärin)...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Madda

Posts: 650

#79 • • Madda ice-angel

idi:
Madda (ice-angel). Mun täysivastakohta, aivan loistava persoona:)!! Vaik harvemmin enää nähään jne. silti tuntuu et oot yhtä läheinen kun aikasemmin, kenelle pystyy puhumaan mitä tahansa jne. semmosia kavereita ku tuntuu olevan liian vähän täl hetkellä.



kiitos kulta,tunne molemminpuolinen, ja usko pois meinas tulla äsken tippa silmään..=)
Oot ihana ja vielkin odotan sua ja Suskii kahveille meille!!*hali*
oot rakas..=D

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Madda

Posts: 650

#80 • • Madda ice-angel
Mä en nyt jaksa yksitellen sanoo kaikista jotain, sillä siinä menis oikeesti iät ja ajat..!*hih*
Mut ne ihmiset jotka on mulle tärkeitä tietää sen ja jos tunnet olevas yksi niistä ni sanon vaan että kiitos että olet olemassa ja toivon ystävyyden jatkuvan 4ever!
*enkeli**enkeli**enkeli*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.