eli ella_ ja kitititititi jajamjam
^_____^
nää tytöt rokkaa kanssa, suuriten. se on ihanaa.
kiitos teille kun ootte nameja.
ja naapureitani.

ja sitte tää yks typykkä :)(:
ritu_
joka oot ehk uusin kaverini. ja ihannnnaaaaaaaaaaaaa.
262 posts, 14 pages, 161,337 views

ootte uskomattomia!
peikkotyttö, sinä olet ollut motivaationi työntää eteenpäin niin synkkinä kuin iloisina päivinä ja pitänyt minut motivoituneena ainakuin olen lähtenyt tekemään jotain.
Kaikki muut, tiedätte ketä olette, ja vaikka ette tietäisikään, voi aina tulla kysyy bileis kuuluuko tähän porukkaan .)
Kiitos.
hauskaa että oksat pois
Teidän kanssa kun on liikenteessä niin tosiaan saa naurulihakset kylläkin potkua.. 

Ilman teitä niin en enää bilettäisi, te olette antanu uskomatonta ystävyyttä ja auttanu mua katsomaan asioita uudella tavalla. Kaikki ei ole niin mustavalkoista kun kuvittelin. Te oletta myös upeeta bileseuraa ja teijän seurassa nautin aina suunnattomasti. KIITOS 
suin kanssa on ollu aina ihana bilettää ja saat mut aina hyvälle tuulelle sun rauhallisuudella... miten joku voi olla noin rauhallinen kuin sinä

-henkee.. en usko että sullakaa on aina ollu helppoo mutta nostan hattuu kun olet silti jaksanu meitä.. 

), Spacecat (klassikko kämppikset heidin kaa, iha parhaat! aina ollut sitä mieltä
, Android (mun uus psyke puristi frendi*piis*, Chäz (duracell pupu go go
), Grind (erittäin kaunis & mukava nainen, hyvä matti:)(: ) & subú tietty KIITOS KAIKESTA
, etkot & jatkot & häröilyt... en ikinä tuu unohtamaan! kaikki erittäin ihania ihmisiä! AITOJA:)(

tunne on molemmin puolinen.

ja pandalle erityis kiitos siitä että olet olemassa*nauru*
rakkain ystävä.
molemmille...mun lemppari pojat
ihania ihmisiä.
idi:
Itis. Ekoja hyviä kavereita keneen tutustuin bileissä, periaatteessa sua saan kiittää et ikinä pääsin soittaa live (dj festarit;)):) sit furyja järjestettiin jne..
..taas, vaik harvemmin enää nykyään nähään, erittäin loistava äijä! respektit sulle
infiana:
Mut hei... onks jengi unohtanu kidin? Anime on kyl niitä tyyppejä jotka jää bileistä mieleen ulkonäön vuoks... Siinä on siisti bilettäjä; aina vimpanpäälle...
Kidi ansaitsee mun siistit biletyypit rankkauksen. Sekä kaverina, että yleisesti bileskeneen vaikuttavana henkilönä.
Itis:
---
infiana:
Mut hei... onks jengi unohtanu kidin? Anime on kyl niitä tyyppejä jotka jää bileistä mieleen ulkonäön vuoks... Siinä on siisti bilettäjä; aina vimpanpäälle...
---
Kidi ansaitsee mun siistit biletyypit rankkauksen. Sekä kaverina, että yleisesti bileskeneen vaikuttavana henkilönä.
, tutustuttanut minua bilekulttuuriin, ollut oma itsesi ja pitänyt minusta omana itsenäni, vaikka olenkin ärsyttävän hyveellinen arvokonservatiivi. En kadu yhtään, että soitin silloin vuosia sitten, vaikka se olikin sinun hommasi. 

Kiitokset sinullekin siitä, että olet kuunnellut minua silloin kun jokin asia on vaivannut. Toivottavasti en ole liiaksi käynyt hermoille. Lisäksi sinua parempaa emäntää saa hakea. Tulen aina muistelemaan lämmöllä niitä lakuja tyynyllä (äläkä sano, että muistan makeisten laadun väärin)...
idi:
Madda (ice-angel). Mun täysivastakohta, aivan loistava persoona:)!! Vaik harvemmin enää nähään jne. silti tuntuu et oot yhtä läheinen kun aikasemmin, kenelle pystyy puhumaan mitä tahansa jne. semmosia kavereita ku tuntuu olevan liian vähän täl hetkellä.