"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,307 views

Henna

Posts: 4,965

#101 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

*Mirri*:

Henna
Höö. Mahtava nainen. *plur* Eka kerran nähtiin joskus viime syksynä ja olit yks ekoja bileihmisii joihin stadissa tutustuin. Ei riitä sormet eikä varpaat laskemaan niitä kertoja ku on sun lattialla tai sängyssä naurettu vedet silmissä omille toilailuillemme. Bileistä puhumattakaan. *sydän*


*kiitoskiitos* Samat sanat sulle rakas mirrini! *sydän* Jatketaan samaan malliin!!

Ja tottakai Keerin, eihän meijän trio ois mitään ilman sua, otetaan sille...*nauru**hih**muhaha**nauru*

Ja mitä ois joraaminen ilman jammailijaa, kidii, ämps ämpsii, arrrmii, markusta, annaa, heinii, willee, markkii, tiinaa....ja miljoonaa muuta mahtavaa tyyppii!! *sydän* TÄYSIIII!!!action-smiley-035.gif
Jaques

Posts: 1,390

#102 • • Jaques HUGC / So Nice!
RESTECPAH TO ALL MY PEEPS! YOUS KNOWS WHO YOU ARE.*aplodit*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

POSER

Posts: 800

#103 • • POSER Wimp and Poser
Paska topicci, kukaan ei ole listannut mua ”siistiksi biletyypiksi”, nyyh.

--
Keppiä Jehoville!

Homegrove

Posts: 2,102

#104 • • Homegrove Further
John Digweed
Sasha
Orkidea

--
Forward thinking house music

Avatar
#105 • • GoA Guest
Vaikea alkaa nostamaan tiettyjä ihmisiä muiden ylitse tästä porukasta. Täältä on löytynyt paljon uusia kavereita ja täällä on vanhoja ystäviä. Täältä on löytynyt ihana kulta. Täältä on löytynyt porukka joiden kanssa on tullut käytyä bileissä, etkoilla, ym ym. On tullut keskusteltua vaikka mistä ja on naurettu yhdessä. En halua nimetä ketään koska muulloin joku saattaisi kokea etten pitäisikään hänesta tjsp. Kiitokset siis kaikille heille jotka ovat tutuksi minulle tulleet ja joiden kanssa on tullut aikaa vietettyä. Tämä *hali* on osoitettu kiitoksena kaikille niille henkilöille jotka ovat minulle tutuksi tulleet.

EDIT: Ja ne muutamat oikein läheiset ystävät tietävät kyllä minun välittävän heistä ilman kiitoksiakin. Vaikka nykyään ei meinaakaan aika oikein riittää heille. *blush*

[muokattu 24.7.2004 13:02]
Dives

Posts: 536

#106 • • Dives I see the light
eliot ness
Avatar
#107 • • Enkeli Guest

DominikH:
Mä en kiitä ketään, enkä taputtele selkään. Ne tietää,keiden tarvii tietää ja ketkä on *super**sydän**hymy**jiihaa**aplodit*



joo eikä mun mielestä tarvitsekkaan nimetä ketään, kyllä ne ihmiiset tietää olevansa tärkeitä ilman nimeämistäkin....
kap-pu

Posts: 1,167

#108 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
no näitähän löytyy.

Riikka, Mamu, Laura, Krista & Riku, Ella, Erika, Maina, Annika Koivisto (joskaan ei enää niin bileissä käy), vekkulit Local Underground-ukkelit Tura, Lenttu ja Jonde. Toma, Mika, Joonas, Kristo. Tumpsi, Petra, Arttu, Toffo, muut Tampereen vanhemmat tutut, Yana, Tampereen tytöt (vaik asuvatkin jo Helsingis ja siel tääl!), Tuukka, Nina....
ja etenkin mmmmmmarimur!

tossa alkais oleen jo hyvällä uskolla 10-20% listasta. luotan kyllä siihen, että ne joidenka nimet löytyy The One List to rule them all:ista, tietävät kyllä että ovat sillä listalla. ;)

itse asias kun rupee miettiin ketkä kaikki reivailupiireistä on vaikuttanut elämään, pienemmällä tavalla tai isommalla, niin kyl siin on aka helvetisti siistejä sällejä ja tyttöjä.
mitä vaan: väliaikaista Hki-majoitusta ja muihin tutustuttamista silloin kun asuin vielä Tampereella / kun muutin H:kiin, rahan vippaamista kun on ollut vähissä, jaksamusta kuunnella silloin harvoin kun olen ongelmista avautunut, pientä apua siellä täällä.
plus sit tietenkin siistit ja kivat tyypit tekee vain olemassaolollaankin elämästä huomattavasti mielekkäämpää. joskus on tietenkin ollut snadia kränää, ja isojakin mielipide-eroja, mutta ei mitään fataalia.

parhaani mukaan yritän olla frendi myös toiseen suuntaan ja puolestani jeesata jos pystyn. luulen kyllä, että aina en ole siinä ihan jokaisen kohdalla onnistunut, mutta ällös luulko, ettenkö arvostaisi teitä.

listaan mahtuu myös muutamia ihmisiä, jotka olen joko tavannut sattumalta tai sitten vaan rohkeasti lähdetty tapaamaan tyyppiä mailin tai muutaman irkissä virkotun tutustumislauseen jälkeen. yhä vaan ihmeellisemmin nämä ihmiset ovat olleet sellaisia, että joko lähes heti tai sitten ajan kuluessa on klikannut yhteen ja tajunnut löytäneensä uuden ystävän. tai eräässä tapauksessa tyttöystävän. tosin se on ollut vähän pidempi kypsyttelyprosessi. :) dear friends, you know who you are!

all in all: kiitos kiitos, reivataan kun nähdään!

[muokattu 26.7.2004 00:01]

[muokattu 26.7.2004 00:04]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Essi

Posts: 1,246

#109 • • Essi Kukkupää!
Pari kunniamainintaa.

Lumen: Olet aivan uskomattoman kiltti otus, toista ei löydy niinku sinä.

UnityF: Olit ensimmäinen, jonka kanssa keskustelin täällä.

Taika: Kiitos, että esittelit Klubituksen mulle! Enkä kyllä ikinä unohda miten tutustuttiin.

Team sika: Tai ne teistä, jotka teitte kesästä 2003 ikimuistoisen.

Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä...
Fucking Nobody: Mitä sanomaboksi olisikaan ilman sinua!

*sydän* Loput kaverit *sydän*

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

HaPsULi

Posts: 170

#110 • • Edited HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
Koca(jonathan)- eli rakas poikaystäväni jonka tapasin bileissä...löysi maailman ihanimman ihmisen rinnalleni*sydän* ilman häntä ei bileet olisi bileitä*vink* (ollaan pidetty kyllä pieni breikki tossa biletyksessä mut so wot)

Grind(raita)- ensimmäinen tyttö josta oikeasti pidän (en tuu tyttöjen kanssa oikein toimeen, tytöt on ihan tyhmiä*hymy*) ja jonka kanssa pystyy puhumaan asiasta kun asiasta

Meteora(melinda)- aivan mieletön tyttö...sen perässä ei pysy kukaan..aina menossa...*hali*

Peikkotyttö ja sts(jenni ja jonne)- ihana parivaljakko (hmm..kirjotetaakohan toi yhteen*ding*) aivan mahtavat tyypit TUPLA*hali*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

henkka

Posts: 4,973

#111 • • henkka

milla:
näit on tosi paljon. kaikki alko kuitenki henkan kanssa, ja ne retket on ikimuistoisia! kiitti pupu! :)(:
[muokattu 1.7.2004 19:41]



Kiitti sulle bebe!... ne on tod. ikimuistoisia! Grääb mai äässit ja kaikki *lmao*... huhhuh!
Jone

Posts: 8,258

#112 • • Jone Archibald Haddock
Lemme appreciate some more:

MARY GOLIGHTLY
Ilman tämän naisen patistelua en varmaan olisi edelleenkään löytänyt bileisiin. Kävin kyl ekan kerran bileissä joskus 98, mutta ilman Marian "tuut nyt messiin, oon varma et tykkäät"-painostamista toi olisi jäänyt kertaluontoiseksi visiitiksi tähän "skeneen" vaikka elektronisesta musiikista himassa diggailinkin jollain tasolla. Marian ja erilaisten kokoonpanojen kanssa on myöskin tullut tehtyä suuri osa itselle legendaarisimpina mieleen jääneistä reissuista. Ei koskaan pidä aliarvioida valkoisen kääpiön voimaa. Asustaa kätevästi pienen skutsin takana hyvin lähellä itseäni, joten kun on terapian tarvetta niin neidin tavoittaa kätevästi. *hali*

PUUHAOSKU
Puuhikseen tutustuin alunperin ym. Mary GoLightlyn kautta ja sittemmin ollaan reissailtu ties minne joko kaksisteen tai isommalla possella. Kotkan reissu (jolla mukana myös broidini) lienee näistä erikoisimpia ja tän lisäksi on käyty läpi ainakin Porvoo, Tampere, Riihimäki, Turku (lukemattomat reissut), Lahti (Stormit! *sydän*), Rauma ja ties mitä muuta. Oskun kanssa ei ainakaan tule aika pitkäksi - noille reissuille on mahtunut itkua, naurua, huutoa, huutonaurua, laulua ja omituisia pikkukepposia. Nykyään ollaan muutenkin hyviä frendejä, eikä kanssakäyminen enää rajoitu pelkkiin bileisiin.

VÄNE
Broidi on aina broidi (lots of love), mutta on ollut hauskaa kuinka omasta broidista on myöskin tullut loistavaa bileseuraa. En hetkeäkään katunut, että ruvettiin pyytämään Juhaa messiin bileisiin, koska on mitä mukavinta että samassa porukassa on ollut edes yksi selväjärkinen ja rauhallinenkin kaveri mukana. Juha on myöskin jäbä, joka toisinaan yllättää heittämällä kehiin niin loistavia tilanteeseen sopivia kuitteja, että jään monttu auki kakomaan vailla vastapalloa. Isot propsit kaikesta, oot tärkeä.

ANNE
Annen kanssa tutustuttiin joskus vähän yli kolme vuotta sitten Reactor Ignitionissa. Spottasin neidin jo perjantain prepartyjen loppuminuuteilla Gloriassa ja Kaapelilla sitten uskalsin jopa mennä juttelemaan. Loppu on historiaa - siitä lähtien ollaan käyty bileissä pääsääntöisesti yhdessä ja muutenkin jaettu elämän ilot ja surut. Muutamat massiiviset vastoinkäymisetkin ollaan onnistuttu klaaraamaan siinä matkan varrella ja se on vahvistanut uskoani siihen, että aika isoja juttuja saa tulla vastaan ennenkuin niistä ei selvittäisi. Anne on myöskin tukenut mua bilepiireihin liittyvissä proggiksissani ja auttanut jaksamaan silloin kun olen jo melkein ripustanut hanskat naulaan ja nakannut lapion santaan. Ensi kuun alusta tästä naisesta tulee virallisesti avovaimoni, joka on iso juttu mulle. *sydän*

-

PLUR beibet ja jatkan mulle tärkeiden ihmisten hehkuttamista sitten taas kun on aikaa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#113 • • Aziz Combat Fighter
Jokainen teistä on herkkä pieni lumihiutale, kylmässä maailmassa suojattomana väräjävä yksilö, ja te teette kaikki maailmasta ihanan paikan elää, rakastaa ja oppia.

Halveksun teitä kaikkia tasapuolisesti *sydän*
Fucking Nobody

Posts: 393

#114 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Essi:
Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä...
Fucking Nobody: Mitä sanomaboksi olisikaan ilman sinua!



Ou jee!!! *kiitoskiitos*
Mun täytyy nyt perustaa oma Fani Klubitus. Nimiehdotuksia otetaan vastaan...*nauru**sydän**plur**super**blush*
sapeli

Posts: 11,768

#115 • • sapeli jokukukamikä?

Ana:
Jokainen teistä on herkkä pieni lumihiutale, kylmässä maailmassa suojattomana väräjävä yksilö, ja te teette kaikki maailmasta ihanan paikan elää, rakastaa ja oppia.



"We're little snowflakes/
from heaven/
we are all unique/
just like you/
we're here on earth/
to become one."
- Mutts World (Kamut)

http://muttscomics.com/art/strip.asp?id=27

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sts

Posts: 7,969

#116 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
taas vähä lisää listaan :)

[reiv:] Kyl te tiiätte miks.

ana THE INTARWEB
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#117 • • Edited PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jone:
Lemme appreciate some more:


PUUHAOSKU
Puuhikseen tutustuin alunperin ym. Mary GoLightlyn kautta ja sittemmin ollaan reissailtu ties minne joko kaksisteen tai isommalla possella. Kotkan reissu (jolla mukana myös broidini) lienee näistä erikoisimpia ja tän lisäksi on käyty läpi ainakin Porvoo, Tampere, Riihimäki, Turku (lukemattomat reissut), Lahti (Stormit! *sydän*), Rauma ja ties mitä muuta. Oskun kanssa ei ainakaan tule aika pitkäksi - noille reissuille on mahtunut itkua, naurua, huutoa, huutonaurua, laulua ja omituisia pikkukepposia. Nykyään ollaan muutenkin hyviä frendejä, eikä kanssakäyminen enää rajoitu pelkkiin bileisiin.





*plur**pihkassa**plur*

Todellakin itkua, naurua, huutoa, huutonaurua, laulua. Voi niitä aikoja!!!!
lumen

Posts: 2,398

#118 • • lumen lumelääke

Essi:
Lumen: Olet aivan uskomattoman kiltti otus, toista ei löydy niinku sinä.



JAAAAAAAHUHUUUUUU! *plur**sydän*
*sydän**sydän**plur**plur**hali**plur**plur**sydän**sydän*

sie oot Essi Esimerkki kyl ihana tyttönen! *hali**pus*

ja hemmetin anqqa ku rajoittaa hymiöiden määrää viesteissä *igor*
muutoin kyllä täys kymppi hienosta lupparista! *piis**super*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Texx

Posts: 650

#119 • • Edited Texx ^_^
Hehee, ehkä mäkin sit pistän tänne jotain.

JazuPupu
Mun lempparityttöni kaikista.
Mä en oo missään missä Jasu ei ois, eikä Jasu oo missään ilman että mä en ois mukana.
All i can say. oot tärkein *sydän* Rakastan sua eniten.

Cera
Mun paras ja ainut epäisosisko!
Jos Suski tekee pahoja niin Ritva antaa mun kuulla kunniani.
Kukaan muu mun kavereista ei oo niin täydellisen samaa mieltä mun kanssa ku sä.
Oot yhtä tyhmä kun mä, ja ehkä sen takii me ollaanki niin hyvä parivaljakko.
Kukaan muu ei varmaan ymmärrä mua niin hyvin ku sä. Kiitti et oot noin ihana ja ymmärtäväinen, ja mailman paras isosisko *sydän*

sts, peikkotyttö
Välillä niin lemppariseuraa. Jonnen oon tuntenu yli kaksvuotta jo, Jennin aika paljon vähemmän aikaa.
Molemmat on kuitenkin mulle tosi tärkeitä ja rakkaita. Jonnea ja Jenniä ei voi oikein erottaa tässä, vaan niistä pitää kertoo tällei yhessä.
Noi kaks on jaksanu mua, vaikka oon usein aika vaikee, ja toivottavasti tulee jaksamaan mua viel pitkäänkin. *sydän*
Ainiin, Jonne tais viedä mut mun ensimmäisiin bileisiin, kun olin suski 14vee.

Täs se varmaa sit oli.
*blush**hihu*

(pitäiskö tänne viel sanoo et; OOTTE LEMPPARIBILESEURAA. *nauru* )

--
*piis*

Avatar
#120 • • ALIEN Guest

Essi:
Team sika: Tai ne teistä, jotka teitte kesästä 2003 ikimuistoisen.



huh.. Kiitos osallistumisestasi tohon mukavan tapahtumarikkaaseen kesään *iloinen*