"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,303 views

DESPE

Posts: 4,580

#21 • • DESPE
Hyrrä on kanssa mahtava tyyppi :)
mniittymaki

Posts: 1,641

#22 • • mniittymaki

MaSari:
SA-TomTom

Tälle ihmiselle voi monikin osoittaa kiitoksensa, koska on järkkäillyt vaikka mitä ja osallistunut niin moneen asiaan jo vuosien ajan. Muutenkin ihan uskomaton tyyppi *plur*



MaSaRin kanssa täysin samaa mieltä. Tommille iso kiitos siitä mitä kaikkea oot mun ja kaikkien muiden eteen tehnyt. *hali* Toinen ketä kans halusiin kiittää ois Cosmo

*plur* .m. *plur*

[muokattu 1.7.2004 12:19]
Pablo

Posts: 1,875

#23 • • Pablo
Jonen laittaisin tänne osastolle! *respect*

Kobe ja PuuhaOsku ovat myös reiluudessa ja seurallisuudessa - aivan omaa luokkaansa *plur*. Hienoista hehkutusta! *iloinen*

Sitten hieman offtopic: Ehdottomasti täytyy kaikella kunnioituksella sanoa että Savulahnat ovat rikastuttaneet elämäni viime kuukausia sekä bileissä että klubituksessa. Tähän porukkaan voi luottaa niin myötä- ja vastoinkäymisissä. *aplodit*

[muokattu 1.7.2004 15:41]

[muokattu 3.7.2004 15:52]
Chatte

Posts: 4,085

#24 • • Chatte Team Teknolipat :)

MaSari:
SA-TomTom

Tälle ihmiselle voi monikin osoittaa kiitoksensa, koska on järkkäillyt vaikka mitä ja osallistunut niin moneen asiaan jo vuosien ajan. Muutenkin ihan uskomaton tyyppi *plur*


Juups, bilejärkkäreitä ei voi koskaan kiittää liikaa! Kiits SA-TomTom! *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#25 • • Chatte Team Teknolipat :)

Jone:
Itseasiassa ajattelin vaan, että jos tuun puun takaa plurahtelemaan oikein kunnolla, niin putoaapahan ainakin muutama ihminen perseelleen hämmästyksestä hetkeksi. *nauru**nauru**nauru*


Juu, tämä putosi. *ding*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Jusuplussa

Posts: 1,292

#26 • • Jusuplussa UG-///
Jone

Ekan kerran taidettiin nähdä 10.11.2001 Hallmark - The Religion bileissä(?). Parhaiten on jäänyt mieleen no more rock'n'roll bileistä, kun bileet loppu ja hain narikasta tavarat. Huomasin, että vaihtovaatteet oli jääny kotiin (mulla oli päällä lateksihame sun muuta härpätintä.. ja tottakai kaikki vaatteet hiestä märkinä ja ulkona pakkasta) ..Jone heitti sit mulle housut ja heitti vielä kotiin autolla <3 (oikeesti miettikää millasta olis ollu lähtee sillä hameella sinne pakkaseen odottaa bussia)

UnityF

Iloinen ja mukana ihminen..hyvää bileseuraa. Tutustuttiin vappusäteessä 2003 <3

Ja sit tietenkin meijän oma team spoon <3

edit: ja tietenkin kaikki mun kaverilistassa <3

*jiihaa*

[muokattu 1.7.2004 17:00]
Dueno

Posts: 168

#27 • • Dueno klubbarin rumin
Tää alkaa jo kuulostaa pahasti demiltä, kohta joku laittaa ”Kenet haluisit tavata?!” osion

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Chatte

Posts: 4,085

#28 • • Chatte Team Teknolipat :)

Mikuli:
Tää alkaa jo kuulostaa pahasti demiltä, kohta joku laittaa ”Kenet haluisit tavata?!” osion


*reps* Älä Jone vaan tee sitä! *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Pätkis

Posts: 1,038

#29 • • Pätkis Pikkis

Mikuli:
Tää alkaa jo kuulostaa pahasti demiltä....*poikki*


nåja. Demiläisissä on sitten ainakin se hyvä puoli, että ymmärtävät arvostaa ystäviään *hymy*

[muokattu 1.7.2004 17:13]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jone

Posts: 8,258

#30 • • Jone Archibald Haddock

Mikuli:
Tää alkaa jo kuulostaa pahasti demiltä, kohta joku laittaa ”Kenet haluisit tavata?!” osion



Mitä vitun Demiä on siinä, että haluan ihan julkisesti kiittää siistejä ihmisiä siitä et ne on olleet mukavia mua kohtaan? Suomessa kiitetään keskimäärin ihmisiä aivan liian vähän. Tietenkin teinarinäkökulmasta on siistimpään esittää bäädäässiä kuin kiitellä ketään, mutta mä olen vanha, väsynyt ja sentimentaalinen, joka mulle ja muille vastaaville suotakoon.
Dueno

Posts: 168

#31 • • Dueno klubbarin rumin
Mitä vitun Demiä on siinä, että haluan ihan julkisesti kiittää siistejä ihmisiä siitä et ne on olleet mukavia mua kohtaan? Suomessa kiitetään keskimäärin ihmisiä aivan liian vähän. Tietenkin teinarinäkökulmasta on siistimpään esittää bäädäässiä kuin kiitellä ketään, mutta mä olen vanha, väsynyt ja sentimentaalinen, joka mulle ja muille vastaaville suotakoon.
[/quote]

Haha voin vaa nauraa.. miten voi tommosesta suuttua? En nää siinä mitään kovistelua että sanoo kuten asia omasta mielestä on. Oot näköjää pitäny tilastoja kiittelyistä *haha*

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Jone

Posts: 8,258

#32 • • Jone Archibald Haddock

Mikuli:
Haha voin vaa nauraa.. miten voi tommosesta suuttua? En nää siinä mitään kovistelua että sanoo kuten asia omasta mielestä on. Oot näköjää pitäny tilastoja kiittelyistä *haha*



Kuka on suuttunut jostain? *ding*

Mähän vaan pyysin perusteluja ”Demeily”-väitteelle. Onhan ihan mahdollista, että sulla jopa sellaisia on - Kuuluthan kuitenkin likipitäen ko. julkaisun markkinointikohderyhmään ja olet siten varmaan ”demeilyn” saloista minua tietoisempi. Siihen, että voi esittää väittämän ”Suomessa kiitetään ihmisiä aivan liian vähän” ei tarvita kauhean kummallisia tilastoja pitää. Tarvitsee vain elää molemmat silmät auki. ^___^
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#33 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
En perustele mitään sanon vaan nimiä..

Pablo*plur*
Jna*pihkassa*
Occu *Plur*
Hetu*plur*

[muokattu 4.7.2004 00:20]
John

Posts: 1,384

#34 • • John Lauma
phace
Instant bileet. Aivan sama missä on ja mitä tekee, Arin kanssa on aina hauskaa.*jiihaa*

taro
Ystävä, tuki ja turva. *sydän*

ullewi
On vaan niin pirun mukava. *hymy*

+tietysti monta muuta, mutta nuo tulivat ekana mieleen.

[muokattu 1.7.2004 17:37]

--
Fancy some cheese, Gromit?

flygfisk

Posts: 327

#35 • • flygfisk

Chatte:
---
Jone:
Itseasiassa ajattelin vaan, että jos tuun puun takaa plurahtelemaan oikein kunnolla, niin putoaapahan ainakin muutama ihminen perseelleen hämmästyksestä hetkeksi. *nauru**nauru**nauru*

---

Juu, tämä putosi. *ding*



Yhdyn.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#36 • • Lost-Soul los pallos
Harva sinäänsä ansaitsee erillisiä kiitoksia, mutta kaksi nimeä kuitenkin päähän iski heti.

Bella (Mushi)
Ensimmäisii joihin tutustuin klubituksen välityksellä. Aina yhtä iloinen ja ystävällinen.

Anqqa
Tuskin olis tutustunut puoliinkaan niistä ihmisistä keitä nyt tunnen, jos klubitusta ei olisi.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

terraluna

Posts: 1,270

#37 • • terraluna Agentti

a:
---
Jone:
Mitä vitun Demiä on siinä, että haluan ihan julkisesti kiittää siistejä ihmisiä siitä et ne on olleet mukavia mua kohtaan? Suomessa kiitetään keskimäärin ihmisiä aivan liian vähän. Tietenkin teinarinäkökulmasta on siistimpään esittää bäädäässiä kuin kiitellä ketään, mutta mä olen vanha, väsynyt ja sentimentaalinen, joka mulle ja muille vastaaville suotakoon.
---


Kuka on paras Klubbarilainen
Kehen Klubbarilaiseen haluaisit tutustua
Kenen Klubbarilaisen kanssa haluaisit mennä sänkyyn
Kuka on kaunein Klubbarilainen
Kuka on komein Klubbarilainen
Kuka on suosituin Klubbarilainen
Kenestä Klubbarilaisestä et pidä
Kenen Klubbarilaisen haluaisit poistuvan Klubituksesta
Keistä Klubbarilaisista tulisi ihannepari
Ketkä Klubbarilaiset kutsuisit jatkoille
Kuka on paras Klubbarilais-DJ
Kuka Klubbarilainen on paras kokkaamaan
Kenellä Klubbarilaisista on paras takamus
Kenellä Klubbarilaisista on pinkeimmät tissit
Kenen Klubbarilaisen olet tavannut
Kenen Klubbarilaisen olet nähnyt kadulla

pari topicehdotusta sulle .)



^ Kaveri selkeesti seurannu mitä Demi.fi:ssä tapahtuu! Unohdit kuitenkin joukosta kohdan \&#8221;kellä klubbarilaisella on parhaat jatkot\&#8221;. Mut älkää ottako tätä pelkästään kettuiluna, on ihan hyväkin olla Jonen sanoin vanha ja sentimentaalinen ja kiittää ihmisiä. *joo*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#38 • • Jussi Soro choon!
Teitä on ihan liikaa, joita pitäis kiittää, joten tyydyn sanomaan suuret kiitokset kaikille joihin oon tutustunut pitkän biletykseni aikana *plur*

Mutta.

Suurin kiitos kuuluu Millenniumin Tommille, jonka ansiota suureks osaks on, että olen tässä ja nyt, kiitos kaikesta *pihkassa*
Avatar
#39 • • Cera Guest
hmm. tää on aika kiva idea. mä oon just ehkä kuukaus sitten ostanu itelleni semmoisen albumin kotiinkii mihin oon keräil jotain ottamiani valokuvia ihmisistä ja sit kirjottanu sinne kaikkea ihanaa niistä ja et miks tykkään jne.. kiva sitte ehkä myöhemmin vuosien päästä vähän selailla ja.. niin...
mut. siis. kerron tännekkin jotain. joistain. ihanaa. (:

le_chic
Täs on se tyttö, joka mutkin silloin joskus pyysi mukaan bileisiin. (raahasi)
Muistan kyl ihania bilekokemuksia.. esim ekaa kertaa kun oli bileissä jotka jatkui sinne kahteentoista aamulla ja joissa loppuvaiheessa väsyneinä ihailtii sitä yhtä spiderman pojua.. ;) .. <3
ouh. mitä tekisinkään ilman Jonnaani.
I LOVE YOU *sydän*


sittenvaiks:
Texx
epäpikkusissoksseenii. sur<3
ailavjuutuu!
Meil vaan synkkaa sussun kans nii helveti hyvi yhtee ETTEN AINA KESTÄ.
jostain kumman syystä, se kuitenkin silti aina kestää mua.
pakkohan sellaista on arvostaa.

tää menee koht vaan pelkäks ILOVEEVERYBODY jutuks.. mut vielä:
gababa
kuten kansiossani hanna lukee, oot parasta känniseuraa ikinä ;)
ja muuta seuraa. SEURAA!!! *pihkassa*

sitte yks
poika
Joka vaan hämmentyis liikaa jos laittaisin sen nimen.
Mutkun se on ihanin poika kaikista pojista joita oon ikinä bileissä tavannu. tai missään.
koska ei muuten tavattu bileissä sillonku ekaa kertaa tavattiin, ni sitte sillai. ja kuitenkii.
must on vaan kiva kertoa, et merkitset mulle ihan mielettömästi. ja ihanaa että siltikin vaikka oon välist.. tai useinki.. tosi ääliö. ni annat aina anteeks.
ps. oot tyhmä :)(:
tai sit se olinki määää
tuu pian takas suomeen mun on ikävä.
pps. älä suutu!

sit kylmähaluun viel sanoo kans et:
GIRLTALK
Ihanat tyttöset.
aurinkoki paistaa kaikkein kauneiten teidän keijukaisten seurassa ja must tuntuu et siin on jotain taikaa <3
tykkään teistä. ootte ihania.

kaverilistaltlöytyymuutihkut<3
jotkaeisaasuuttuakuneipäässytänne.
oottemunkansiossanikuitenkin<3
Mr.Pink

Posts: 307

#40 • • Mr.Pink



Nooh, heitin tossa muutaman naksun huiviini sadepäivän illan iloksi. *vink*

Itseasiassa ajattelin vaan, että jos tuun puun takaa plurahtelemaan oikein kunnolla, niin putoaapahan ainakin muutama ihminen perseelleen hämmästyksestä hetkeksi. *nauru**nauru**nauru*



*plur*

Oot kyl upee tyyppi!!!

Asiasta tylytät ku tylytät!

Mut taustalt löytyy kuitenki lepponen jone.
Oon kyl digannu kervo-porukkaa sen aikaa mit oon tyyppei tuntenu!

muit huippui ilman sen kummempia perusteluja: Yana,Toma,Phaze,Dcom,Nessi,Mikki,Kerman-henkilökunta *hih*,Unik,Kai-u,Sakura,Mushi,Tui-Tui... En ny jatka ton enempää.

Yks vielä eli: Juksu
Tyyppi tuli jutte lee mulle joskus premis tolleen yks kaks....n. neljä vuotta sitten

Et oon nähny sut joskus hämeenlinnan-fantsuis...

Olin käyny tos vaihees bileissä aika kauan tutustumatta keneenkään.
Sen jälkeen tapasin ”jokusen” tyypin....

plur vaa kaikille

[muokattu 1.7.2004 19:20]

--
Lost in the silver box.