Lemme appreciate some more:
MARY GOLIGHTLY
Ilman tämän naisen patistelua en varmaan olisi edelleenkään löytänyt bileisiin. Kävin kyl ekan kerran bileissä joskus 98, mutta ilman Marian "tuut nyt messiin, oon varma et tykkäät"-painostamista toi olisi jäänyt kertaluontoiseksi visiitiksi tähän "skeneen" vaikka elektronisesta musiikista himassa diggailinkin jollain tasolla. Marian ja erilaisten kokoonpanojen kanssa on myöskin tullut tehtyä suuri osa itselle legendaarisimpina mieleen jääneistä reissuista. Ei koskaan pidä aliarvioida valkoisen kääpiön voimaa. Asustaa kätevästi pienen skutsin takana hyvin lähellä itseäni, joten kun on terapian tarvetta niin neidin tavoittaa kätevästi.
PUUHAOSKU
Puuhikseen tutustuin alunperin ym. Mary GoLightlyn kautta ja sittemmin ollaan reissailtu ties minne joko kaksisteen tai isommalla possella. Kotkan reissu (jolla mukana myös broidini) lienee näistä erikoisimpia ja tän lisäksi on käyty läpi ainakin Porvoo, Tampere, Riihimäki, Turku (lukemattomat reissut), Lahti (Stormit!
), Rauma ja ties mitä muuta. Oskun kanssa ei ainakaan tule aika pitkäksi - noille reissuille on mahtunut itkua, naurua, huutoa, huutonaurua, laulua ja omituisia pikkukepposia. Nykyään ollaan muutenkin hyviä frendejä, eikä kanssakäyminen enää rajoitu pelkkiin bileisiin.
VÄNE
Broidi on aina broidi (lots of love), mutta on ollut hauskaa kuinka omasta broidista on myöskin tullut loistavaa bileseuraa. En hetkeäkään katunut, että ruvettiin pyytämään Juhaa messiin bileisiin, koska on mitä mukavinta että samassa porukassa on ollut edes yksi selväjärkinen ja rauhallinenkin kaveri mukana. Juha on myöskin jäbä, joka toisinaan yllättää heittämällä kehiin niin loistavia tilanteeseen sopivia kuitteja, että jään monttu auki kakomaan vailla vastapalloa. Isot propsit kaikesta, oot tärkeä.
ANNE
Annen kanssa tutustuttiin joskus vähän yli kolme vuotta sitten Reactor Ignitionissa. Spottasin neidin jo perjantain prepartyjen loppuminuuteilla Gloriassa ja Kaapelilla sitten uskalsin jopa mennä juttelemaan. Loppu on historiaa - siitä lähtien ollaan käyty bileissä pääsääntöisesti yhdessä ja muutenkin jaettu elämän ilot ja surut. Muutamat massiiviset vastoinkäymisetkin ollaan onnistuttu klaaraamaan siinä matkan varrella ja se on vahvistanut uskoani siihen, että aika isoja juttuja saa tulla vastaan ennenkuin niistä ei selvittäisi. Anne on myöskin tukenut mua bilepiireihin liittyvissä proggiksissani ja auttanut jaksamaan silloin kun olen jo melkein ripustanut hanskat naulaan ja nakannut lapion santaan. Ensi kuun alusta tästä naisesta tulee virallisesti avovaimoni, joka on iso juttu mulle.
-
PLUR beibet ja jatkan mulle tärkeiden ihmisten hehkuttamista sitten taas kun on aikaa.