262 posts, 14 pages, 143,597 views
keisha:
---
sts:
Ootsä sts klubbarist? Oon jo muutaman kerran heittäny "eiku oon reiverboi86" tai jotai vastaavaa.
---
Multa on kysytty "Ootsä se kändireiver?" "Anteeksi mitä?" "Ootsä se candyraver klubituxesta?"
En ollu :|
sts:
---
Ana-5000:
Mult on kysytty muutamaan otteeseen oonks paleface :(
---
No sus on vähä samaa näköö ku peilaris
Ana-5000:
---
keisha:
---
sts:
Ootsä sts klubbarist? Oon jo muutaman kerran heittäny "eiku oon reiverboi86" tai jotai vastaavaa.
---
Multa on kysytty "Ootsä se kändireiver?" "Anteeksi mitä?" "Ootsä se candyraver klubituxesta?"
En ollu :|
---
Ana-5000:
---
sts:
---
Ana-5000:
---
No sus on vähä samaa näköö ku peilaris
---
Ittessäs on samaa näköö ku britnissä!
Zyklonius:
... mun ja Kidin oletettavaan yhdennäköisyyteen en enää viitsi palatakaan. Tätä nykyä kollektiivisena harhaluulona on, että allekirjoittanut on Sasha F. Onhan se kivaa että bileissä chixit uivat liiveihin ja utelevat innokkaina, että koska soitan ja saavatko he luvan bändäröintiin, mutta rajansa kaikella. Lopettaisivat jo nuot teinireivaajat happojen ahmimisen, niin vältyttäisiin em. harha-arvioilta.
sts:
Jep tiiän...
Pistetäänks joku firma pystyy ja aletaa tekee vitusti massii britni ja peilfeis look-a-likenä?
ISOT RAHAT! HOT TIPP!
MessiS, 26.11.2004 21:30:
mä oon paras biletyyppi. ihan huippujäbä ja tykkään bilettää sen kanssa. ollaan biletetty yhes vuodest -96 lähtien joka puolel suomee kiertäen. tosi paljon unohtumattomia ja vielä enemmän unohdettuja reissuja.
plus! mä oon myös tutustuttanu itteni tosi moniin tärkeisiin skenetyyppeihin
kiitti kaikista vuosista!
Lauri, 23.11.2004 18:07:
Ja kaiken ydin, Devotion -posse.
Riku, Lauri, Laura, Toma, Marski, Ville P, Vaavu, Mikot, Misha.
+ Kaikki muut, jotka aikoinaan mukana olivat.
toma, 15.6.2005 14:10:
---
Lauri, 23.11.2004 18:07:
Ja kaiken ydin, Devotion -posse.
Riku, Lauri, Laura, Toma, Marski, Ville P, Vaavu, Mikot, Misha.
+ Kaikki muut, jotka aikoinaan mukana olivat.
---
Devotion-posse! <3 Siitä se kaikki lähti minullakin.
CryOniC, 8.12.2004 13:26:
kaikki olette ihania ja siisteimpiä mutta ihminen kenen kanssa aluksi nähtiin,koettiin,tehtiin,hölmöiltiin... toyboy on ihminen kenet muistan koko lopun elämääni kiitos JUHA!!!