Ihmisiä on monia, lähdetään vaikka alusta liikkeelle
Dj Kriss:
- Tapasin herran ensimmäistä kertaa tosiaan joskus loppuvuodesta 1998 Kotkassa, nuorisomestassa nimeltä Ocsid Kameli. Kriss veivasi siellä levyjä, oli positiivinen ja iloinen ilmestys. Soitti hyvää musiikkia ja pirulauta että soitti sitä vielä hyvin
Ilman tätä herraa en olis varmaan koskaan alkanut itse soittamaan. Istuin 2-3 iltaa viikossa dj-kopin vieressä seuraten soittajien työskentelyä - eritoten Teron. Teron kautta myöskin pääsin myös "peten bileisiin". Peten bileet oli kaksi kertaa vuodessa ja ne kokosi parikymmentä deejiitä saman katon alle istumaan iltaa. Tero on myös ainoa deejii jota on tullut koskaan fanitettua
Urmaz:
- Urmaksen ja Icen bileisiin pääsin nakkikoneeksi joskus v2000. Urmaz on myös aika ajoin takonut järkeä päähäni sanomalla asiat suoraan. Mille annan kovasti arvoa. Selkään taputtelijoita löytyy pilvin pimein, samoin sellaisia jotka sanoo asioita suoraan toista satuttaakseen. Harvoin sellasia jotka sanoo asiat suoraan motiivina saada toinen ymmärtämään mikä kusee. Isot rispektit Urmakselle!
Urmaz taisi olla myös ensimmäinen joka uskalsi laskea miut loungeen keikalle
Chatte:
- Avoin ja rehellinen ihminen joka on aina hyvät mielessä. Ainoana miinuksena, että ne hyvät on liian hyvin mielessä ja välillä tekee mieli ärähtää ennenkuin mennään liian pitkälle. Rakas ystävä, joka sanoo aina ne asiat jotka pitää tulla sanotuksi. Usein ne pistää miettimään, usein ne lämmittää, joskus jopa opelottaa. Oot rakas
Fine:
- Pikkukaveri jonka tapasin joskus vuonna miekka ja kilpi. Hirveä into oppia soittamaan ja soittamaan piruviekööt oppikin
Ainoa ihminen jolta olen
oppinut soittamisesta jotain olennaista vuosien varrella (vaikkei sitä taida tietääkään, ennen kun lukee tämän)
Ei olla hirveästi oltu tekemisissä Finen helsinkiin muuton jälkeen, mutta never forgotten.
SA-Tom-Tom:
- Tommia saa kiittää kahdestakin asiasta. Ensinnäkin Tommi päästi miut aikoinaan kuvaamaan Lappeenrannan Milleniumeihin harjoitustyötä 'Digitaalinen Valokuvaus II' -kurssia varten. Niistä ajoista innostuneena kuvaan edelleen. Toinen iso asia mistä Tommia saa kiittää, on se, että yksi ystäväni on edelleen elävien kirjoissa koska oli tavannut Tommin. Kiitos sinulle siitä
Cobalt:
- Vanha parta joka on hyvä olla ystävänä. Herra Cobalt ei varmaan itsekään tiedä, mutta setää seuratessa on opittu monia asioita asenteista, elämisestä ja suhtautumisesta muihin. Luotettava ihminen myöskin ja erittäin hyvä näkemään asioita, joita muut ei huomaa. Arvostusta sinne
Eeci:
- Eeci ei istu normaaliin klubi-ihmiseen oikein millään muotoa. Ravintola-dj joka puhuu suunsa puhtaaksi. Fiksu ja hieno ihminen. Monta kertaa olen ollut Eecin kanssa tukkanuottasilla. Monet kerrat olen polttanut hermoni ko. henkilöön ja varmasti tulen monta kertaa myös polttamaan. Harmi vaan kun ko. herra on ymmärtäväistä sorttia ja tietää, että nyt on turhan tiukat kengät jalassa. Eecillä on aina perusteet sille mitä tekee ja mitä sanoo. Koskaan ei puhu turhia, eikä lässytä joutavia. Rispektiä
Pekko Haimi:
- Pieni mutta lämmin ihminen. Yksi ihminen joka jaksaa kuunnella huolia, luotettava ja hyvä ystävä. Pekko on myös saanut avattua miun silmät muutamaa asiaa kohtaan, siihen miten kohtelen tietyissä tilanteissa muita ja miten kirjoittelen foorumille kommentteja. "Vanhan" koiran on vaikea oppia uusia temppuja, mutta onhan tässä loppuelämä aikaa opetella :) Tärkeä ja rakas ystävä
Pellé D:
- Aina positiivisella mielellä! En muista olenko koskaan nähnyt pelleä pahantuulisena. Pelkkä näkeminen piristää kummasti. Levottoman hyvää läppää joita viskellen puolin toisin on naureskeltu tuhansia kilometrejä matkustellessa. Samalla voi kiittää koko loistavaa Fiilis-possea
Dementation:
- Olen valitettavasti niin huono kirjoittamaan, ettei kirjoittamani sanat tee Demelle oikeutta millään asteella. Hänet tuntevat ihmiset tietänee mitä tarkoitan. Deme saa ajattelemaan ja ymmärtämään. Saa tuntemaan itseni hyväksytyksi ja joskus jopa tärkeäksi. Deme on kuin ihoon tunkeuva piikki, jonka tarkoituksen haluaa ymmärtää. Kun ymmärrys saavuttaa, piikki paljastuu ruusuksi. Ruusu paljastuu ruusupensaaksi, pensas kasvitarhaksi. Tarhaksi, joka on täynnä toinen toistaan kauniimpia kukkia. Olet opettanut miulle lyhyessä ajassa paljon, avannut ovia jotka olin sulkenut, osoittanut polkuja jotka olin naamioinut, kaivanut esiin aarteita joita olin haudannut. Kumpa joskus voisin tehdä vastapalveluksen - tai kaksikymmentä
+ Näiden mainittujen lisäksi on paljon ystäviä ja kavereita joista en kirjoittanut. Kaikki olette tärkeitä