Lauri, 15.6.2005 16:57:
Jatkaaksemme appreciationia, niin toki kaiken edellämainitun esikuvana toimi
puuhakolmikkomme Eliot Ness ja Haba&Joonas.
On hieman outoa nähdä moinen kolmikko samassa lauseessa mutta niinhän se taitaa mennä :D
262 posts, 14 pages, 143,569 views
Lauri, 15.6.2005 16:57:
Jatkaaksemme appreciationia, niin toki kaiken edellämainitun esikuvana toimi
puuhakolmikkomme Eliot Ness ja Haba&Joonas.
Joanna, 15.6.2005 11:19:
---
MessiS, 26.11.2004 21:30:
mä oon paras biletyyppi. ihan huippujäbä ja tykkään bilettää sen kanssa. ollaan biletetty yhes vuodest -96 lähtien joka puolel suomee kiertäen. tosi paljon unohtumattomia ja vielä enemmän unohdettuja reissuja.
plus! mä oon myös tutustuttanu itteni tosi moniin tärkeisiin skenetyyppeihin
kiitti kaikista vuosista!
---
:D :D
Tapsa, 19.8.2005 16:58:
Mä oon kans tosi siisti biletyyppi !
Exje raksut ?
oTapsa, 19.8.2005 16:58:
Mä oon kans tosi siisti biletyyppi !
Exje raksut ?
astaroth, 18.12.2005 16:16:
UnityF:
- enpä olisi heti arvannut, että tapaisimme sattumalta vielä ensimmäisissä bileissäni. tuolloin keskustelumme taisi muistikuvieni mukaan jäädä tervehtimisen ja nimien esittelyn asteelle, mutta sittemmin on tullut vietettyä monta kertaa erittäin mukavia keskustelutuokioita kahvikupposen äärellä juoruten ties mistä. harvan ihmisen kanssa voin keskustellessani puhua täysin rennosti, mutta sinun kanssasi se luonnistuu, vaikka harvemmin itse ehdin sanaa mihinkään väliin laittamaan :) olet myös valistanut tyhmää lukuisista bileisiin ja musiikkiin liittyvistä asioista, joista olen hyvin kiitollinen :)(:
UnityF, 18.12.2005 16:57:
ja kuka on lukinnu meijät mun asunnon ulkopuolelle viime talvena? o/
astaroth, 18.12.2005 16:16:
nomic, Rocca & mayah:
- nämä herrat ja tissit ansaitsevat erikoiskiitoksen siitä, että ovat lähestulkoon yksistään ajaneet minut musiikin pariin vinyylien muodossa. se mikä näistä ihmisistä on tehnyt omien motiivieni kannalta tärkeitä, on ollut heidän nöyrä asennoitumisensa musiikkia ja tätä ns. skeneä kohtaan. vaikka itse en olekaan mitään ehtinyt saavuttamaan näissä hommissa, niin toivotan teille kaikille onnea ja menestyksekästä uraa työnne parissa
Galrav, 2.7.2004 00:40:
Kiitän itseäni, koska olen paras.
Kirtar
Kiitos Kirtar kun olet niin ihana ja täydellinen, tiedät että kukaan muu ei ole yhtä hyvä kuin sinä. Jatka samaa rataa koska olet paras. LUV U!