en tunne moniakaan ihmisiä ikäni vuoksi, mutta kummiskin ne jotka tunnen,niin tunnen heidät yleensäkin ystävinä jotka ovat auttaneet mua kehittymään ja ajattelemaan asioita uudesta näkökulmasta
Orfeus
ensimmäinen joka kehtasi laittaa mixtapeensa minun biisini ja sen vuoksi japanistakin asti ollaan tultu sanomaan kiitosta, mutta kiitos kuuluu tästä orfeukselle :)
Damien & Arctic mystery
Damien kertoo samantien kaikki virheet mitkä pitää korjata omasta mielestään ja monesti onkin ollut oikeassa ja näin olen oppinut virheistä, muuteskin erittäin mukava/pelottava setä
Arctic mysteryn toisen osapuoliskon kuuluu myös saada kiitosta kun jaksaa edes minua ja minun juttujani ja jolta olen myöskin oppinut paljon ja jonka kanssa on erittäin mukavaa luoda ääntä ja keskustella musiikista
Anqqa
en tunne kylläkään tätä ihmistä, mutta kiitän siitä mitä hän on tehnyt meidän muitten hyväksi, loi klubituksen jonka kautta olen saanut paljon uusia ystäviä ja jonka kautta moniin muihinkin voi pitää yhteyttä sekä tää on ainut sivusto jossa käyn päivittäin
Blender
tämän herran kanssa on myöskin ollut ilo tehdä musiikkia, välillä tulee sottaa välillä ei_niin_sottaa :) muuteskin kelpo veikko ihmisenä irl :)
koko Terrorcraftin porukka
sekopäitä, oma pieni perhe, jonka jutuilla ei ole rajaa ja näitten tyyppien kanssa kun tekee musiikkia ei koskaan tiedä mitä tulee vai tuleeko edes mitään, pieni esimerkki:
Input C: nyt tehdään hc:ta! kolmen tunnin jälkeen huomasimme että olimmekin tehneet jotain electro-chilliä olevan biisin, kaukana siitä mitä piti mutta tyytyväisiä olimme lopputulokseen
Adirem
tän kanssa ollaan joka bileissä oltu missä ollaankin edes oltu ja aina tuonut tosi hyvää fiilistä kun katsoo miten pojka fiilistelee täysii, se antaa lisää fiilistä omiin liveihin/ jammailuun.
erityismaininta:
UnityF
sisko joka kuunteli konemusiikki-hömppää ja joka turmeli minunkin mieleni niin että aloin myöskin kuuntelemaan tätä musiikkia ja innostuin niin paljon että bändistä siirryin kitaran soitosta koneen pariin luomaan ääntä ja tässä sitä ollaan
eli kiitos UnityF kun turmelit veljesi lopullisesti
varmaan ainut ihminen joka edes puoliksi ymmärtää minua :)
muuteskin maailman kivoin ihminen, aina tekemässä jotain bileitten vuoksi, oli se sitten omasta pussista pois, kunhan antaa kaikkensa (tämän jopa minä tiedän)
ja on monia monia muitakin (niinkuin kaikilla)
jos jonkun tärkeän ihmisen nimeä en ole maininnut niin se tarkoittaa vaan sitä että olen joko:
a) ollut laiska
b) unohtanut
c) jotain muuta
ja tiedän että jätin muutamia tärkeitäkin nimiä pois mutta löytyyhän ne aina kaveri listasta (paitsi muutama)
+
+
ps. Hena, olit oikeassa uuden biisin suhteen, korjasin ne yhdet äänet veke ja tein rungosta paremman
[muokattu 9.7.2004 16:08]