262 posts, 14 pages, 162,977 views

MaSari:
SA-TomTom
Tälle ihmiselle voi monikin osoittaa kiitoksensa, koska on järkkäillyt vaikka mitä ja osallistunut niin moneen asiaan jo vuosien ajan. Muutenkin ihan uskomaton tyyppi

. Sitemmin tapasin viime vuoden kesäilluissa, jonka jälkeen olen oppinut edes jonkin verran tuntemaan häntä. Kiitos hänen on mustakin tullut hieman viisaampi mitä joskus on ollut ja sitä oppii kokoajan lisää päivä päivältä.
, Relic, Stili
& co, Eric
Nina ^____^ & siat & Marko <3, trinity posse <3, Emma & Ville :)(:
. Ny se on mun kämppis*hali*!
. Rakastan tollaista hassuttelijaa, kikkailijaa ja hippailijaa*hali*!
! Hauskanpitoon on ehdottomasti tullu niin paljon uusia ulottuvuuksia, ku alettiin jamittelee yhdessä. Enää se ei oo vain tanssia ja fiilistelyä. Ny siinä on häröilyä, hassuttelua, kikkailua, imitointia, verbaalista sanailua, flirttiä....Kaikki tämä musiikkiin*jiihaa*!
!
!typ0:
erityis maininta... vaikee sinänsä... en yleensä määrittele ystäviä ”paremmuus” tasoon vaan kaikki on mulle yhtä tärkeitä yhtä hyviä, yhtä ihania, yhtä rakkaita. on sitten vain sellaisia immeisiä kenen kanssa vietän enemmän aikaa ja toisen kanssa vähemmän...mut esim sen vähemmän vietetyn kanssa se aika ei tunnu missää ku aina tuntuu et ois eile nähty.. ja aina on yhtä ihana nähä <3 ei tosin tarkota että niitä ketä näkee useimmin ois tylsempää toki heidän kanssaan on myös yhtä ihanaa <3
menipäs vaikeeks xD
rakkaat rantasalameilaiset.. teitä on monta todella monta <3
kiitos kaikille ketkä on jaksanu mua ja jaksaa vielki <3<3<3<3<3<3<3<3
Vuoden aikana siitä on kehkeytyny mulle ystävä, niin bileissä kun niiden ulkopuolellakin... Ja siitä tietää, että vaikka ei pitkiin aikoihin olis mahollisuutta nähä, niin se on aina olemassa, sen ystävyys ei katoo mihinkään... 

blender:
eikös tällä jonen siistillä biletyypillä haettu paljon muutakin kuin sitä kuka on paras ystävä tjsp..
Angelus:
ErikNiina ^____^ & siat
kuin myös phillip kuulut meitsin A-listaan! 
Nina *pilknus*
Autto mut aikoinaan pahimman yli sillon ku en enää ite ois kauaa jassanu. Eikä koskaan hylänny mua vaikka tein paskoja juttuja jne. Tosi ystävä. Ja bileissä tää tyttö saa kyllä hymyn huulille kelle vaan.. Varsinainen nylppy. Ja mikä äässi...
Oot parasta mitä mulle on sattunu. 
Eka kerran nähtiin joskus viime syksynä ja olit yks ekoja bileihmisii joihin stadissa tutustuin. Ei riitä sormet eikä varpaat laskemaan niitä kertoja ku on sun lattialla tai sängyssä naurettu vedet silmissä omille toilailuillemme. Bileistä puhumattakaan. 

ammalla on norsun hermot mun kanssa, kiitos siitäkin.