185 posts, 10 pages, 74,868 views
Astaroth, 21.4.2005 18:19:
Pioneerit ovat aika standardisoittimia, kun Dj Jaques jo sanoikin. Denoneista ei itselläni ole yhtään tietoa, mutta muut tietävätkin niistä minua enemmän.
Tuollaisia tietääkseni voisi ainakin suositella:
Pioneer CDJ-100
Itseni olisi tarkoitus hankkia 1-2 CD-deckiä levareiden kavereiksi, mutta jää valitettavasti asepalveluksesta johtuen se sijoitus ensi vuoden puolelle. Nuo 100:set ovat vahvana ehdokkaana, siinä on tarpeellinen, eikä ole mahdottoman hintainenkaan.
Sitten Pioneerilta löytyy tietysti noita parempia mallejakin, mutta noihin saa jo säästää hetken: CDJ-800 ja CDJ-1000. Noi tonniset olisivat jo niin luksusta, mutta yhden hinnalla saa jo lähes kaksi uutta teknaria.
Mitenkäs muuten on tuon Pioneerin CDJ-500:n kanssa? Valmistetaanko sitä enää ollenkaan ja pystyykö sitä enää ostamaan mistään uutena?
diffas, 21.4.2005 18:14:
Jossain vaiheessa oli teknareita peräti kuusi kappaletta
DJ_laama, 3.5.2005 20:56:
eikös stanton uusinut mallistoaan johonkin suuntaan ja tuota ei välttämättä enään saa uutena...
Korjatkaa kun olen väärässä
pingving, 10.5.2005 14:42:
Kertokaa pari tosi hyvää, kunnollista syytä minkä takia pitäis es harkita ostavan teknarit kun parempi levari maksaa 450 (korjatkaa jos e pidä paikkaansa) ja siinä ei o muuta kun pitchi. kaikkein oleelista levarissa kai kummiski on tärkeintä moottori mutta kun kaikki sanoo et ne luvut vedetty hatusta niin mitä järkee ostaa teknarit mist valmistajan mukaan löytyy 1,5kg/cm vääntöö tai numarkin t500 missä on 5kg/cm ku voi soittaa hihnavetosella joka just just jasaa pyörittää levyä. Jotain merkitystä siin väänössä ja luvuissa pitää olla, vai onko ihan sama mihin mä pistän 1000 kahdesta levarista kun kakki on yhtä hyviä kunhan nihin pistää rahaa
pitäiskö kummiskin ostaa teknarit et saa rahaa palamaan?
pingving, /cm
Kertokaa pari tosi hyvää, kunnollista syytä minkä takia pitäis es harkita ostavan teknarit kun parempi levari maksaa 450 (korjatkaa jos e pidä paikkaansa) ja siinä ei o muuta kun pitchi. kaikkein oleelista levarissa kai kummiski on tärkeintä moottori mutta kun kaikki sanoo et ne luvut vedetty hatusta niin mitä järkee ostaa teknarit mist valmistajan mukaan löytyy 1,5kg/cm vääntöö tai numarkin t500 missä on 5kg/cm ku voi soittaa hihnavetosella joka just just jasaa pyörittää levyä. Jotain merkitystä siin väänössä ja luvuissa pitää olla, vai onko ihan sama mihin mä pistän 1000 kahdesta levarista kun kakki on yhtä hyviä kunhan nihin pistää rahaa
eim. discolandissa OMNITRONIC DD-5250 maksaa 359 ja väntöö 1,4kg/cm ja technics SL 1210 MK5 555 ja 1,5kg/cm
pingving, 12.5.2005 19:13:
niin mut jos ostaa esim reloopin rp600mk5 mis luvataan 4,5kg/cm niin jos muuten yhtä kestävä ja muuten niin ei taatusti voi vetää huonommin ku teknarissa
Techken, 13.5.2005 09:03:
Jostain kumman syystä melkein kaikki nettikaupat paitsi thomann kerää noista laitteista ylihintaa tarkoituksena olisi hankkia tuo stanton str8-80 levysoitin
DSC:ssä on myynnissä stantonin str8-80 soitin mutta siinä on 100euroa jo lisää! *kiristää hampaita.*
COBALT, 13.5.2005 12:24:
Mä en ole kuullut ikuna keneltäkään et joku ois nähny soittamalla rikotun teknarin! Ja jutellu kuitenskin heppujen kanssa jotka on veivannu 20+ vee...
Siinä syy ostaa Technics!
Toki on muitakin oikeesti hyvei konei, mut toi ym. kandee huomioida.
pingving, 13.5.2005 16:22:
Mä nyt jauhaan täst aiheest siks et melkein kaikki lässyttää va tämmösellä tyylillä "teknarit o paras ja sillä selvä tai ett osta teknarit kaikki muut on perseest" niin hyvä maine teknareille sit tulee.