Ensimmäiset levarit

185 posts, 10 pages, 72,376 views

remotion

Posts: 5,283

#41 • • remotion nostatus guru

kilobitti:
---
TechI:
Hintaa tossa dj in a box:ssa ei ole paljoakaan mutta entäs kun levarit on belt-drive ?
Kauan pysyisi ehjinä ?
---


En ole ikinä belt-driveja edes kokeillut. Mutta jokaikinen kerta kun joku kyselee halpis levareiden perään ni vastaus on älä osta belt-drivea, niin uskon että siinä on pakko olla perää.



No mun ainokainen vinuuli kokemus perustuu juuri tuohon samaiseen numarkin settiin ja en todellakaan suosittele. siitä puuttuu niin paljon oleellista kamaa jo lähtökohtaisesti että eieiei.
Avatar
#42 • • polve Guest

remotion:
---
kilobitti:
---
TechI:
Hintaa tossa dj in a box:ssa ei ole paljoakaan mutta entäs kun levarit on belt-drive ?
Kauan pysyisi ehjinä ?
---

En ole ikinä belt-driveja edes kokeillut. Mutta jokaikinen kerta kun joku kyselee halpis levareiden perään ni vastaus on älä osta belt-drivea, niin uskon että siinä on pakko olla perää.

---

No mun ainokainen vinuuli kokemus perustuu juuri tuohon samaiseen numarkin settiin ja en todellakaan suosittele. siitä puuttuu niin paljon oleellista kamaa jo lähtökohtaisesti että eieiei.



Aika ristiriitaista tekstiä tässä topicissa, mielipide asioita, minkäs niille voi.
Odotan, että tarjouksia tippuu Platinumin tai Klubituksen ”osta ja myy” -puolelta, jonne laitoin myyntipyynnön, jos ei, niin DJ in a Box lähti tilaukseen.
Halpa vaihtoehto joka sisältää kaikki haluamani, eiköhän sillä
nyt edes jotenkin alkuun pääse *hymy*

[muokattu 30.6.2004 12:48]
Grizzley

Posts: 2,893

#43 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti


Aika ristiriitaista tekstiä tässä topicissa, mielipide asioita, minkäs niille voi.
Odotan, että tarjouksia tippuu Platinumin tai Klubituksen ”osta ja myy” -puolelta, jonne laitoin myyntipyynnön, jos ei, niin DJ in a Box lähti tilaukseen.
Halpa vaihtoehto joka sisältää kaikki haluamani, eiköhän sillä
nyt edes jotenkin alkuun pääse *hymy*


Mielipiteitä on joo monia, mut ota näistä keskusteluista yks neuvo: Älä. Osta. Hihna. Vetoisia. Piste. *hymy* Toi hymy tossa kommenttis perässä ihan oikeesti hyytyy kun revit vehkeet innoissas paketista ja ihmettelet et miks kestää viikon kun levy starttaa eikä sitä muutenkaan pysty käsittelemään mitenkään. *eiei*

Eli osta suoravetoiset sillä rahalla mikä on käytössä. Jos ei irtoo teknareita edes käytettynä niin osta jotain muuta mutta oman innostukses ja hermojes vuoksi älä koske hihnaleluihin.

--
Signature summarily executed for treason

remotion

Posts: 5,283

#44 • • remotion nostatus guru
TechI: ei oo ollut mitään ristiriitaista vaan kaikki ovat järjestäen kehoittaneet välttämään tuota tuotetta, jos nyt sitten välttämättä haluat sellaisen kuitenkin hankkia niin et varmaankaan ole tyytyväinen. No, onpahan ainakin varoitettu.

ps. Ei tässä mitään ihan amatöörejä olla kuitenkaan.
Tämä sälli on mm. korjannut aikanaan teknareita ja soitellut pioneerin ja geminin tuotteilla pari vuotta. Olen varmasti kokemattomimpia joukosta. *vink*
Avatar
#45 • • TechI Guest

remotion:
TechI: ei oo ollut mitään ristiriitaista vaan kaikki ovat järjestäen kehoittaneet välttämään tuota tuotetta, jos nyt sitten välttämättä haluat sellaisen kuitenkin hankkia niin et varmaankaan ole tyytyväinen. No, onpahan ainakin varoitettu.

ps. Ei tässä mitään ihan amatöörejä olla kuitenkaan.
Tämä sälli on mm. korjannut aikanaan teknareita ja soitellut pioneerin ja geminin tuotteilla pari vuotta. Olen varmasti kokemattomimpia joukosta. *vink*



En ole kyllä kenenkään tietämättömyyttä epäilytkään ja tämänkin topicin aloituksesta on jonkin aikaa.

Täytynee pärjätä noilla virtuaalisilla levareilla, kunnes rahaa ilmantuu mutta tuskin ostan niitä teknareita. Ja dj boxit roskiin siis.
Avatar
#46 • • polve Guest
Kokoonpano tulee todennäköisesti olemaan seuraavanlainen,
mikäli ostoilmoitustani kohtaan löydy kiinnostusta:

Mikseri:
Behinger DX052 Mikseri

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_behringer_dx052_pro_djmixer_prodinfo.html

Soittimet:
2kpl Omnitronic DD-4120 RETOUR

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-169146.html

Hinta yhteensä:

434 + postikulut

Mielipiteitä?
Aika hintava paketti tulee ja se tässä hieman ärsyttääkin,
toivottavasti noi kamat olisi sitten hintansa väärti, siksi kysynkin
mielipidettä. Kannattaako?

[muokattu 30.6.2004 14:32]
Avatar
#47 • • TechI Guest
oNki:


Mielipiteitä?
Aika hintava paketti tulee ja se tässä hieman ärsyttääkin,
toivottavasti noi kamat olisi sitten hintansa väärti, siksi kysynkin
mielipidettä. Kannattaako?


Ei nyt niin hirveesti, jos ajatellaan että yksi kipale noita levareita on 148euroa.

Ostin itse thomann:lta Gemini ps-626i dj house mikserin ja melkein yhtä paljon makso kun tuo levysoitin tuossa.

Onhan tässä näitä mielipiteitä jo tullutkin aika monta.

Jos hajoo niin hajoo. Sitten tulee tunne, että pitäsköhän se teknari sittenkin, JOS ja kun jutut levareista vielä kiinnostaa edellisten kamojen hajotessa.

ps. Äläkä mieti liikaa mikä muita kiinnostaa vaan mikä sua kiinnostaa, nimittäin onhan se hetken hienoa kun laitteet on millä soitella mutta raha on aina rahaa.

[muokattu 30.6.2004 14:53]
Ozie

Posts: 1,389

#49 • • Ozie
Voisinpa sepistää vielä oman tarinani. Noin 3 vuotta sitte olin saman ongelman edessä. Eli ostaakko joku halpis setti vai kunnon tavaroita samantien. Päädyin kuitenki loppupeleissä jälkimmäiseen. Aluks tilasin saksasta yhen teknarin ja Numarkin DM 3002X mikserin. Makso muistaakseni postikuluineen ~1000e. Ja sitte puolen vuoden päästä toisen teknarin ja uudet luurit ~800e. En pidä mitenkään huonona vaihtoehtona, varsinkin kun noista teknareista saa kohtuusti rahaa takas jos nyt ei joku päivä enää inspaakkaan, kuitenki näyttää uudelta ja toimii myös kun uus.
Avatar
#52 • • |heaven| Guest
kuinka kauan noin suunnilleen menee siihen että oppii soittamaan kohtalaisesti levareilla
ja mistä sais kohtuu hintaset ja kohtuulliset ekat levarit hinta haarukka ois sellane 200-500e *juonittel*
Karski

Posts: 6,049

#53 • • Karski Pomon kätyri

|heaven|:
kuinka kauan noin suunnilleen menee siihen että oppii soittamaan kohtalaisesti levareilla
ja mistä sais kohtuu hintaset ja kohtuulliset ekat levarit hinta haarukka ois sellane 200-500e *juonittel*



Riippuu esim. siitä mitä pidät kohtalaisena
soittotaitona.

Tiedän henkilöitä, jotka ovat parissa päivässä
oppineet kuuntelemaan kumpi levy soi nopeammin,
ja miten paljon, ja oppineet säätämään pitchiä sen
mukaan. Samoin tiedän henkilöitä jotka ovat myyneet
levarit puolentoista kuukauden harjoittelun
jälkeen, kun eivät vieläkään saa vieläkään levyjä biittiin.

Itselläni meni pari viikkoa n. tunnin päivittäisellä
treenaamisella siihen, että pystyin soittamaan
useita levyjä peräkkäin ja sain ne jotenkin biittiin.
Siitä menikin sitten pari vuotta siihen että opin soittamaan
levyjä edes niin hyvin että kehtasin soittaa julkisesti,
edelleen kaipaa tekniikka hiomista mm. mikserin käytön
osalta jne.

se kahden levyn saaminen biittiin on vasta ihan alkua.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Progress

Posts: 955

#54 • • Progress

hallucinogen:
osaisko joku sanoa onko näistä yhtään mihinkään?
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-166100.html

Olin näkeväni thomannilla joskus paketin missä oli 2kpl kyseisiä levareita mut nyt en kyllä löytänyt *uuh*



no mä tilasin DSC: sivuilta setin jossa oli 2x noi levarit, DM950 mixeri, levymatot, äänirasiat, neulat, HP125- kuulokkeet.
Kärsin niistä yhteensä 320. (postikuluineen)
Ihna kiva noilla on soitella..siis ainaki kotona. Baarissa en noilla lähtis soittelee, niiden keveyden ja muovisuuden takia. Ja kun kyseessä on hihnaveto, ei se oikein sovellu baari/klubi/bilesoittamiseen. Koton kuitenkin menee ja ajaa asiansa todella hyvin. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

DJ_laama

Posts: 123

#55 • • DJ_laama
olen kuullut että omnitronicit ovat sanalla sanoen paskoja, olen sen kannalla että kannattaa ehdottomasti säästää rahaa ja ostaa kerralla sellaiset laitteet jotka kestävät eliniän
Rocca

Posts: 3,064

#56 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Hei milläs hinnalla sais hyvä kuntosen käytetyn Teknarin *täh* meinaan jos joku täsä on just hommannu ni varmaan tietää ku on tutkinu et misä ne hinnat liikkuu *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

A-E

Posts: 528

#57 • • A-E Detroit Techno Militia

Rocca:
Hei milläs hinnalla sais hyvä kuntosen käytetyn Teknarin *täh* meinaan jos joku täsä on just hommannu ni varmaan tietää ku on tutkinu et misä ne hinnat liikkuu *hymy*



350-450 euroo on se hinta, mihin lähtee ruuvaamaton hyväkuntoinen teknari.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Rocca

Posts: 3,064

#58 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew

A-E:
---
Rocca:
Hei milläs hinnalla sais hyvä kuntosen käytetyn Teknarin *täh* meinaan jos joku täsä on just hommannu ni varmaan tietää ku on tutkinu et misä ne hinnat liikkuu *hymy*

---


350-450 euroo on se hinta, mihin lähtee ruuvaamaton hyväkuntoinen teknari.



sul olis vai? kerpele ku himoittais niin kovin, ajattelin jos myyn ton mun toisen cd dekin pois hus helvettiin...ni siit saa jonkun verran mut sit tarvis kehittää varmaan joku tommonen 200 lisää vielä jostain, mistäköhän helvetistä ne repäsen *nyyh*Mut just äsken se selviski, meitsi auttaa ukkoo katon teossa siin menee max yks kk ni sitten voisin ostaa tommoset n.500 teknarin *joo* *hymy* Eli periaatteessa saa alkaa tarjomaan semmosta mis tulis mukana slipmat ja neulankin *joo* ja mielellään ei paljon kolhuja/naarmuja ja EI RUUVATTU

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Fyrisch

Posts: 4,525

#59 • • Fyrisch
Mäki haluun tekno soittimet
Funktion

Posts: 1,720

#60 • • Funktion over 9000
Otanpa osaa.. Mulla itselläni 2x Stanton STR8-80 ja olen tyytyväinen.. Moottori vääntää hyvin, pitchit ei luista yms. omnitronic juttua.. Hintaa kylläkin uutena on sen 380e.. Mutta hyvät levarit nämäkin.. Itselläni ihan tietoinen valinta ett' ei teknareita vaikka ne onkin teknarit, rakennettu kuin panssarivaunu ja selviäis ehjänä ydinsodastakin, kuten joku sano.. Stantonit on hyvät tosta 80:stä ylöspäin Sataset on jo ihan hullut vääntimet..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..