mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,623 views

JIHAD

Posts: 59

#361 • • JIHAD
intter netista

--
we appreciate: thermonuclear warfare

JIHAD

Posts: 59

#362 • • JIHAD
mut nyt oon kyl sikana single et kaikki trimmatut reiviteepeet viiskulmaan vaa

--
we appreciate: thermonuclear warfare

gobbe

Posts: 262

#363 • • gobbe skenekuva
Klassisesti ircistä ;)

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

kipzu

Posts: 67

#364 • • kipzu
Espanjan auringon alta! *sydän*
Verano

Posts: 4,649

#366 • • Verano Merituuli
Siitä on niin kauan ku viimeks löysin, etten enää muista.
Kuukunen

Posts: 244

#367 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Bileissä vaan hymyilin sille kauniisti, ja se ihastui heti. Ja niin mäkin, ku se nauroi niin suloisesti.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Verano

Posts: 4,649

#369 • • Verano Merituuli

mayah, 4.7.2005 12:19:

Löysin tyttöystäväni klubituksesta *sydän*

---


Niin mäkin! Tavaton yhteensattuma *sydän*



Kyl klubbari on *plur* ja mun tyttis on viel enemmän *plur*

Täytyy sit hääpuheessa muistaa kiittää klubitusta!
Siru

Posts: 29

#370 • • Siru hyvin sä vedät!
mmm...löytyi niin kauheasta paikasta kuin ravintola fennia... Menin huutamaan pää punaisena kun tyyppi bailaa täyttä päätä jalka kipsissä ja kepit nojasi seinään!!! Työminäni *sars* suutahti*muhaha*... Mutta kannatti raivota ..nyt yhdessä jo 5 vuotta...
Isabella

Posts: 1

#371 • • Isabella ChiChing
lukiosta "löysin" oman rakkaani.. *sydän**pus*
Vprobe

Posts: 444

#372 • • Vprobe goa-head
Reivitourilta Oulussa viime keväänä *hihu* ja oltiin molemmat vielä ihan selvinpäin! Kolahti kyl heti *plur*
Muhvi-

Posts: 303

#373 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Sateenkaaren päästä. *blush*

--
It was once my life - it was my life at one time.

terrae

Posts: 454

#374 • • terrae
Nykyinen löytyi itseasiassa lavatansseista! Kunnon suomalaisista, rehellisistä lavatansseista.

Olin käyny paikallisella lavalla viimeksi joskus 5 vuotta sitten ja päätin lähtiä yks kerta huvikseni kattomaan minkälaista sielä on nykyään. En minä lähteny mitään miestä sieltä ettimään.

Lavatansseissa näin sitten kivannäköisen pojan ja kiinnostuin siitä heti ku näin sen ekan kerran. Myöhemmin se haki minua tanssimaan, mutta ei päästänytkään minua pois vaan tanssitti koko loppuillan. Lopuksi se sano haluavansa nähä minut uudestaan ja minä annoin sille minun puhelinnumeron. Siitä se alkoi.
¡ Previous post about a year ago !
112

Posts: 61

#375 • • 112
Helsingin rautatieasemalla tavattiin. Ruskeet simmut ja karvahanskat vei jalat alta. *pus* *sydän*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

remotion

Posts: 5,283

#376 • • Edited remotion nostatus guru
kaverin serkku tuli suomessa käymään ja tapasin sen sattumalta kun hyppäsivät illalla stadista kyytiini porukalla... kuuntelin sen juttuja ja pidin ihan bimbona blondina. yöllä juttelin sen juttuja ja rupeskin yht äkkiä vaikuttaa harvinaisen fiksulta. siitä parin päivän päästä näin uudelleen ja kysyin sitä kahville tms. siitä se sit lähti.

exä siis.
remotion

Posts: 5,283

#377 • • remotion nostatus guru

TanyaK, 2.4.2005 17:00:
Joku oli tuonut yks aamu korin..siis kaljakorin (ja sekin oli tyhjä) jonka vieressä nökötti sellanen puliukko. Otin sen sitten sisälle ja pesin ja siitä lähtien se on tossa vieressä kököttänyt..hmm..joo..noin se vissiin meni



herttaisin stoori ever!! :D
TanyaK

Posts: 745

#378 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
kiitsat :) kuinka hiton vanha toikin tarina on..nyt on jo uus poikaystäväkin :D
mikis mau

Posts: 126

#379 • • mikis mau MACAMBA
Oi niitä aikoja! Olin soittokeikalla jne... eli ei ainutlaatuinen tarina :) paitsi henkilökohtaisesti hyvin ainutlaatuinen...asia kunnossa